Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Clio 1.5 dci FUM negru - consum ulei

- - - - -
  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#1
severiusyahoocom

severiusyahoocom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 28.07.2013
salut,

am un Renault Clieo 1.5 dci din 2005, 130.000 km.
Scoate foarte mult fum negru inchis, parca cu o usoara tenta albastra, mai ales in acceleratie excesiva si "mananca" mult ulei, peste 2 litri la 1000 km si este Mobil 15W40!


- stie cineva care ar fi motivul?
- ar fi de ajutor sa cumpar ceva aditivi?

Mentionez ca EGR-ul ramanea blocat si imi baga fumul in motor si masina se oprea asa ca mecanicul l-a dezactivat si circul asa de peste 3000 km.

#2
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
15W40 in motorul ala? Cine a fost idiotul care te-a pus sa bagi asa un ulei?
Felicitari, tocmai ai futilizat un motor din cauza uleiului de rahat folosit.

#3
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
chiar si asa , nu cred ca uleiul a fost cauza initiala a distrugerii motorului,ci doar catalizator !

Schimba uleiul cu unul sintetic bun, 10w-40 sau chiar 5w40, cumpara un EGR SH macar ..si apoi vezi cum se misca masina..oricum sanse mari de reusita fara interventia motorului nu cred ca sunt.

#4
severiusyahoocom

severiusyahoocom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 28.07.2013
sa completez cu 10w40 de acum? nu fac rau ca le amestec?

de tras, trage bine, alte probleme nu face si evident de cand o dezactivat EGR-ul apare becul de la motor aprins permanent

un egr nou, cu montat 5-600 lei ma costa - cam mult, am mai pus unul sh si tot acceasi treaba face, se bloca


Ce am observat, am pus pe degete uleiul din motor si pare ca ar fi ars si mai aveam ff putin ulei, numai pe varf, am completat 1 litru si mi-o aratat ca o ajuns la minim,
matematic, dupa parerea mea nu e ok, mecanicul zice ca intra 3,8 l, daca eu aveam asa putin ulei ramas, cum e posibil sa completez 1 litru si sa urce nivelul cat pt aprox 2,5l?

Mersi mult pentru interesul vostru!

#5
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
din ce stiu eu,daca amesteci uleiuri cu proprietati diferite vei avea spuma, iar dupa cum se stie aerul nu e un foarte bun lubrifiant, daca vrei sa mai mergi cu masina ,iti recomand o vizita la un mecanic ,desi costa acuma ceva..mai tarziu va trebui sa bagi si mai multi bani decat acuma !

Daca esti din iasi iti pot recomanda eu un service serios care sa-ti rezolve problema

Edited by Al3csutzul, 29 July 2013 - 15:15.


#6
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Deci si ulei prost si neschimbat de cine stie cand si mult sub nivelul minim. E cat se poate de clar ca problema vine de la EGR.

#7
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Normal. Egr-ul i-a dat drumu la relantiu in baie. Neaparat trebuie taiat catalizatorul si scos relantiul de acolo, sa nu se intepeneasca.

#8
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
1. Citeste cartea masinii. Unele motoare consuma ulei si scrie asta in cartea lor: la Mercedesuri 1,2 L/1000 Km, La VWuri 1 L , la Opeluri  0,6 L.
2. La un motor diesel te poti astepta, cand accelerzi tare, sa scoata fum negru - doar sunt tractoare!
3. Daca mergi cu ulei mai putin decat scrie in carte, risti sa dai dracu' motorul - asa se pare ca ai facut. La cati Km trebuia schimbat uleiul? L-ai schimbat sau ai mers dám poolea la nemurire?
4. Completeaza cu 10w40 (ulei de motor, nu de transmisie...). Verifica nivelul la joja (e o sarma batuta cu max si min - pune sa fie max, nu mai mult)
5. Setul motor poate fi dus, in cel mai rau caz; dar poate fi si o chestie la care fac talente Renourile: computerul.

Edited by Quantum, 29 July 2013 - 16:31.


#9
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Acelasi fum il scot si loganele taximetristilor care vad 2000 rpm din greseala o data pe an, ca sa nu mai spunem de revizii sau ulei bun.

#10
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Eu as zice ca a picat turbina. Si uleiul lipsa intra in admisie si iese pe esapament. Cam atata tine o turbina la 1.5 dci. Verifica compresia motorului pe fiecare cilindru, si daca e buna, se reconditioneaza turbina.

#11
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Si mie mi-a consumat audi-ul ulei o gramada cand l-am luat. Initial am vrut sa desfac motorul, apoi am decis sa pun un ulei bun (5W30, cu norma data de producator 505.7 daca nu ma insel). De atunci am uitat sa mai completez uleiul, si deja am facut 3 schimburi la termen.
Fumul la accelerare poate veni si de la imbacsirea catalizatorului in timp, si a depunerilor de pe tobe.

#12
severiusyahoocom

severiusyahoocom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 28.07.2013
uleiul l-am schimbat a doua zi ce am luat masina, asa facea de cand m-am pricopsit cu ea... am ales ceva low din lipsa de "marafeti" si pe principiul ca o folosesc in interes de servici, consum foarte mic, impozit la primarie 60 lei/an, rca 247 ron am dat pt un an, totul ok insa nu m-am gandit ca-mi poate da atatea batai de cap....

Cred din condusul subturat o terminat masina fostul proprietar, am facut o tura cu el prin oras si asta o fost si prima mea impresie, ca schimba prea devreme.

Maine dimineata completez cu 10w40.

Am verificat nivelul pe joja cum ziceam mai sus:
"dupa parerea mea nu e ok, mecanicul zice ca intra 3,8 l, daca eu aveam asa putin ulei ramas, cum e posibil sa completez 1 litru si sa urce nivelul cat pt aprox 2,5l?"

in sensul ca am verificat nivelul si era numai pe varful jojei, dupa ce am pus 1 litru a crescut pana la nivelul minim (dimineata-cu motorul rece)

in aceasta situatie, aditivii banuiesc ca sunt de prisos si ar fi bani aruncati pe geam

#13
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Pune ulei 5w40, ceva ok (ia si tu un Valvoline de exemplu), si da-i ceva talpa, schimba la 3000 rpm, eventual scoate-o la drum lung si da-i 3500-4000 rpm cu uleiul nou vreo 200 km (vezi sa schimbi si filtrul de ulei, nu face romanisme). Am prins una de la firma care facea la fel, dupa o talpa turbata de vreo 500 km nu mai scotea pic de fum negru. Bine, eu i-am dat in stilul in care am consumat 50L in 600 km :D

#14
severiusyahoocom

severiusyahoocom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 28.07.2013
eu am impresia ca de ce ii dau talpa, de aceea consuma mai mult ulei, am incercat asta..... iau dimineata un ulei mai bun, insa sper sa-mi ajunga o canistra saptamana asta :)

#15
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,730
  • Înscris: 01.10.2002
Fa o diagnoza la un service autorizat Renault, si in functie de rezultat poti sa mergi mai departe. Ar trebui sa te coste cateva zeci de lei.

#16
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

 RealThing, on 29 iulie 2013 - 21:44, said:

Pune ulei 5w40, ceva ok (ia si tu un Valvoline de exemplu), si da-i ceva talpa, schimba la 3000 rpm, eventual scoate-o la drum lung si da-i 3500-4000 rpm cu uleiul nou vreo 200 km (vezi sa schimbi si filtrul de ulei, nu face romanisme). Am prins una de la firma care facea la fel, dupa o talpa turbata de vreo 500 km nu mai scotea pic de fum negru. Bine, eu i-am dat in stilul in care am consumat 50L in 600 km Posted Image
Cred ca situatia ta se asemana cu ceea ce a spus mai degraba Dark Angel !

 DarkAngelBv, on 29 iulie 2013 - 17:17, said:

Fumul la accelerare poate veni si de la imbacsirea catalizatorului in timp, si a depunerilor de pe tobe.

 severiusyahoocom, on 29 iulie 2013 - 21:50, said:

eu am impresia ca de ce ii dau talpa, de aceea consuma mai mult ulei, am incercat asta..... iau dimineata un ulei mai bun, insa sper sa-mi ajunga o canistra saptamana asta Posted Image
Nu esti singurul cu DCI-ul pe care vad ca scoate fum pe strada ,deci nu te jena sa poluezi !

PS:pune ulei in motor la fiecare plin de benzina, ca la drujba! Important este sa ai ITP-ul valabil!

La un service autorizat daca te duci, dupa o diagnoza iti vor repeta ca papagalii ca ai nevoie de un nou egr, deci schimba tactica.

Edited by CorneliuRos, 29 July 2013 - 22:01.


#17
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 severiusyahoocom, on 29 iulie 2013 - 21:50, said:

eu am impresia ca de ce ii dau talpa, de aceea consuma mai mult ulei, am incercat asta..... iau dimineata un ulei mai bun, insa sper sa-mi ajunga o canistra saptamana asta Posted Image

Schimba tot uleiul + filtru, ti-am zis sa n-o dai in romanisme.

#18
severiusyahoocom

severiusyahoocom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 28.07.2013
nu-mi ajunge sa completez de la un plin la altul, trebuie mai des :)
itp valabil pana in 2015, n-am treaba
mai incerc si asta

cu egr-ul nu-i solutie ieftina
second am schimbat odata si tot aceeasi treaba, azi am intrebat la dezmembrari si mi-o cerut 300 lei, mai bine iau nou si as sti un lucru - deocamdata scot din ecuatie schimabrea lui

sunt curios daca o sa am vreun rezultat cu 5w40, sau raman fara ulei dupa ce ies pe poarta la service :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate