Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Accesorii pentru motosape/motocultoare

* * * * * 5 votes
  • Please log in to reply
7250 replies to this topic

#2521
sepe40

sepe40

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 26.11.2013
Frumos

#2522
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012
Ieri seara sosi si freza tractata pentru kipor . Frumoasa , lucioasa ,,,,rosie Posted Image . Asa cum ma asteptam , astia de la kipor nu ma dezamagesc . Are greutate mai mare ca ce dau magazinele....astea zic ca are 39 kg pe cand eu am cantarit'o si are ceva peste 49 kg , + 2 litri ulei in grupul ei ( aproximativ ) ,deci are pezte 51 kg....hm , iar m'au pacalit . Are o gramada de reglaje de facut si aseara nu am stata decat sa o montez partial , am dat o tura prin gradina , fara aparatori , si ma umplut de pamant daberam multumit . Are randament ,,,se cunoaste .Deci utilajul kdt 610C cu rotile de 400.10 si freza tractata ajung la aproape 185 kg . Asta nu mai topaie neam prin pamant tare . Frezele sunt constructie speciala ....eu nu am mai vazut . Au diametrul de 35 cm , dar oricum freza tractata nu o bagi mai mult de 20 cm , nici nu e specificat de producator mai mult de 18 cm . Dar am vazut ''nebuni'' care o baga si la 25 si poate mai mult . Da nu'i problema ,,,,daca vrei adancime ,te bagi cu frezele de adancime si lucrezi in optim si cu randament timp-profit la 30-35 cm pina la peste 40 cm daca nu e pamantul chiar tapan de tot . Avea drepte colegul Alin ag 2013 parca , daca nu ma insel cand acum doi ani ne povestea de asa ceva . Nu recomand frezele de adancime la alte tipuri de motosape chiar daca sunt pe pinioane si disel de "10" cp deoarece nu le duc . Frezele astea , se lucreaza cu ele cu turatii foarte mici pe care nu le ai la nici un tip de moto pe care il stiu eu ...se lucreaza cu turatii de la 10 la mxim 35 turatii pe minut . Cu maximul de 35 pricum nu poti lucra decat daca si pamantul e potrivit ,caci de e teapan ,,,doar cu viteza 1 de 12turatii pe minut lucrezi . Sa nu va para ca lucrezi incet si fara randament caci nu e asa . Treci odata si bine ,,,, a doua oara treci doar daca vrei si mai multa adancime ,pina la 40 cm . Aviz lui Razvan cu loncinul care voia sa cumpere freze de adancime....nu sunt pentru asa ceva ,ce ai tu . Probabil cu un motor de 10 cai buni ai duce frezele astea si cu motosapa pe pinioane dar nu in pamant teapan ,ci dupa aratura sau pamant mai in optim , totusi cu riscul sa i'ti moara motorul la greu .Deci asta e cu kiporul meu deocamdata . Pe cine il intereseaza si altceva , raspund cu placere . Spor la treaba .

Edited by nelucroitoru, 29 August 2015 - 11:58.


#2523
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
La ce as folosii eu frezele de adancime, sigur le-ar duce loncin-ul. Pe mine nu ma intereseaza sa lucrez pamant nelucrat, la 35 cm adancime. Mie imi trebuie sa intre 20cm in pamant lucrat minim de 2 ori pe an. Asta pentru a ramane toamna pamantul mai bulgaros, desii am vazut in primavara ca daca n-o tin pe loc ramane suficient de bulgaros. Vad la primavara cat de mult se va tasa.
Momentan sunt foarte multumit de randamentul motosapei. Aceasta depaseste cu mult nevoile mele( am constatat in primavara ca as putea sa frezez cu ea de 10x mai mult pamant decat acum). Motorul diesel ma ajuta sa duc greutate mai mare cu remorca pe teren drept.
Felicitari oricum pentru ambitie. Sper sa-ti scoti banii cat mai repede.
p.s. ai kdt610 sau kdt510?

#2524
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012
Bine ma Razvanel Posted Image ,ce o sa zici si tu acum ? Vezi ca nu exista kdt 510 . In schimb exista kgt 510 . Al meu e kdt 610C . Banuiesc ca te framanta greutatea de care zic . Uite logic....kipor gol ca la mama din burta ,fara cutii si alte rahaturi , fara cui opritor si uleiuri si combustibil , fara aripi si freze , doar rotile 400.1o are 110 kg . Cui opritor 4 kg . Greutate de contrabalans 15 kg , ulei grup , motor ,si ceva motorina acolo in rezervor 8 kg . Deci 137 kg micutul . Cu frezele are 145 . Cu freza tractata de 51 kg, are 184 kg ....pe care le manevrez mai usor ca pe wm 500 care avea 55 kg . Cine vrea sa faca un calcul cate kg are motosapa sa pe pinioane , ori sa o cantareasca ori macar sa caute pe youtube un filmulet pus de rusnacul ala priceput care a cantarit asa ceva bucata cu bucata .....veti avea ca si mine surpriza sa constata'ti ca toate motosapele ca sunt sau nu pe pinioane au cu 20 kg mai putin decat zic vanzatorii . Singur importatorul kiporului vad ca nu permite magarii din astea in ce priveste marca kipor ,ci din contra dau dat chiar ceva mai mici privind greutate ,putere etc ,.. mai sunt si honda ,grillo ,si altele care nu dau magarii ca date informative . Banii pe dansa cred ca i'i scot la '' pastele cailor'' , da cine stie ce aduce ziua de maine  ?

Edited by nelucroitoru, 29 August 2015 - 15:29.


#2525
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
ai dreptate in legatura cu modelul. am facut o alta confuzie.
nu ma framanta deloc greutatea si nici nu ma interesa. nu mai stiam puterea.  
nu mai stiu ce greutate dau alti producatori, dar loncin da 110kg fara freze(145kg cu freze).

#2526
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Domnilor, a sosit timpul pentru mici upgrade-uri pt loncinul meu diesel.
doresc sa-i montez un turometru electronic+cronometru si un termometru (acesta nu mi se pare eficient/precis).
daca montarea unui senzor de temperatura e prea riscanta(gaurire bloc motor) ma gandeam sa cumpar un termometru cu laser.
de asemenea doresc achizitionarea  unui tahometru ''fara fir'' pentru motoarele in 2 timpi( de mult timp imi doresc, dar am tot amanat).
produsele vor fi achizitionate de pe http://www.aliexpress.com

Problema e ca nu stiu ce fel de turometru sa schizitionez pt motorul diesel, si unde se monteaza.
Daca aveti bunavointa, ajutati-ma sa fac lista de cumparaturi. Imediat ce e gata, cumpar produsele.

#2527
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
http://andytach.com/...er-sensor.html/

http://faria-instrum...dGauge=1_tachHr

http://news.thomasne...activated-31031

http://www.cruisersf...sel-105697.html

http://www.tinytach....tion-diesel.php

Sper  ca stii suficienta engleza, ca in romana nu am gasit nimic. Ca idee, ori pe vibratii, ori cu senzor presiune ulei ( nu stiu daca agragatul tau are), sau ceva legat la comutatorul on/off.  

La benzina e simplu, la bujie, dar la diesel e mai complicat. Oricum, ca pret mi se pare mai scumput, senzorul pentru diesel, din moment ce la benzina am luat eu de pe ebay cu 6 euro.

#2528
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Postgrifonul_alb, on 28 august 2015 - 19:17, said:

John merge cam greu. Ai incercat sa inversezi rotile stanga cu dreapta si astfel acel V facut de platbanda sa fie rasturnat?
Eu stiu ca atunci cand se cere tractiune acel V este rasturnat la rotile tractoarelor.
Vă povesteam acum 2-3 luni că, din cînd în cînd, îl mai rog pe fiul meu să mă filmeze.
Apoi , privesc și eu filmările și văd pe unde am greșit.
Inițial, am vrut să scot doar un singur rînd, dar nu a fost reglat bine telefonul și am repetat filmarea. (Cînd mi-a fugit moto de pe rînd, chiar îi arătam soției curpenul cu cartofi pe el.)

View Postalexbjorg, on 28 august 2015 - 20:27, said:

Rotile sint puse bine,tocmai ca sa dea pamintul de laturi si sa prinda cu virfurile v-ului.Daca le pune invers,se umple de pamint si patineaza mai rau.
Pune sina de tren.
Cînd am luat motosapa, am zis că voi pune șina în față, deasupra roții, ca și la cealaltă, dar cînd am văzut  carcasa aceea spartă, în service ... m-am cam dezumflat ! N-am bani ptr reparații. Stau cuminte.
Am să bag greutatea în roți totuși .

Quote

Rotile ar putea fi umplute cu beton,s-ar îngreuna cam cu 15 kg. Sau s-ar putea turna din fund de galeata cu 4 bucati de teava si prinse cu prezoane ca si rotile metalice,sau in alte gauri cu suruburi lungi,devenind astfel greutati demontabile,ca si la tractorase.
Cam așa m-am gîndit și eu să fac. Torn beton, dar îl fac demontabil. Roțile sînt grele și așa. Spațiul în magazie este redus și nu prea mă descurc cu căratul.

Quote

Si curatati (TOTI) sirurile de cartofi de vitele uscate,ajuta din toate punctele de vedere.
Cind vad in cam toate clipurile siruri de cartofi pine de vita semi-uscata si scotindu-se cartofi cu diferite utilaje ma apuca bitul (damblaua).Pentru 15 minute de lucru in plus nu merita sa te incurci cu ele,in plus,dupa ce sint stranse se pot aprinde,rezultand cenusa,nu la sfarsit trase cu grebla de pe sub pamint,bucati osteneala muuult mai mare si cam de prisos si nu se mai încurcă in plug,nu acopera cartofii incurcand culesul.
Deh,lenea...
Poate mă crezi, poate nu ... mai mult de 50% din ce vezi verde sînt curpenii (vrejurile) cartofilor. Prima tură, i-am cam pierdut, acum 1-2 luni, dar le-a dat frunze din nou și acum îs verzi.
Am băgat o găleată de cartofi pe rînd, dar am scos o găleată pe 2 rînduri !

View Postnelucroitoru, on 28 august 2015 - 20:30, said:

John ,încearcă sa modifici cumva unghiul de atac a plugului de scos cartofi . Faci niscai probe si alegi optimul , dar sa nu faci probele chiar in pamant ''teapan'' .
Da, am observat și asta ! Cealaltă avea roțile mai mici cu 10 cm.
Attached File  uploadfromtaptalk1440963711643.jpg   121.26K   29 downloads
Cam acesta ar fi unghiul de atac. Trebuie tăiată sudura și schimbat unghiul, cu vîrful mai în jos.

View Posttil, on 28 august 2015 - 21:23, said:

E posibil ca tractiunea sa fie mai buna cu roata intoarsa, dar numai in anumite conditii, si anume in cele ideale pentru lucrat pamantul, cand nu-i nici uscat beton, dar nici umed - riscand sa devina alunecos daca-l freci putin. Atunci crampoanele se infig bine  in pamant si rup aderenta mai greu cu v-ul intors, pentru ca V-ul are de impins si de rupt mai mult pamant, pe cand un V pus corect e ca o sageata care o sa rupa mai repede aderenta.
Asa ca parere mea, aderenta-i mai buna cu V-ul intors, dar odata rupta aderenta o cam incurci.
Nu mai vreau să scot cartofi. Îi mai las o lună, două. Am făcut doar o probă.

Greșeli, după greșeli.
Cu vreo lună în urmă, am dat cu frezele printre cartofi. A plouat cam 31 l săptămâna trecută. Prea mult nu cred că s-a tasat pămîntul.
Proba de foc (ptr mine) era să văd dacă va trage plugul prin pământ.
Cu Briggs-ul nu mergea mai adînc de 10, poate 15 cm. Cu aceasta am mers la 35 cm adîncime. Motorul turat la 1/2 și nu dădea semne de oboseală !
La revedere !

#2529
fr0ggybv

fr0ggybv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,144
  • Înscris: 29.10.2008
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/y-uc6w076L0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

pe la cartofi azi niata. numai ideal nu a fost terenul, au crescut buruienile, trebuia sa curatam plugul destul de des. a mers mai bine cu rotile de cauciuc vs cele de fier, ca le-am incercat si pe alea.
inca mai lucram la reglaje :).

Attached Files


Edited by fr0ggybv, 30 August 2015 - 22:09.


#2530
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009
Merge destul de bine și se văd și ceva cartofi în urmă.

#2531
fr0ggybv

fr0ggybv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,144
  • Înscris: 29.10.2008
de scos i-a scos pe toti, am dat cu sapa de test pe juma de rand si nu a ramas nimic ingropat. nu s-au facut prea multi/cuib, dar sunt sanatosi si marisori. s-au uscat cu cel putin 2 saptamani inainte de vreme. lipsa apa si mult prea mult soare, gradina e in bataia soarelui de niata pana seara (daca e pe cer)..

Edited by fr0ggybv, 30 August 2015 - 22:21.


#2532
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010

View Poste_miron, on 30 august 2015 - 20:45, said:

http://andytach.com/...er-sensor.html/

http://faria-instrum...dGauge=1_tachHr

http://news.thomasne...activated-31031

http://www.cruisersf...sel-105697.html

http://www.tinytach....tion-diesel.php

Sper  ca stii suficienta engleza, ca in romana nu am gasit nimic. Ca idee, ori pe vibratii, ori cu senzor presiune ulei ( nu stiu daca agragatul tau are), sau ceva legat la comutatorul on/off.  

La benzina e simplu, la bujie, dar la diesel e mai complicat. Oricum, ca pret mi se pare mai scumput, senzorul pentru diesel, din moment ce la benzina am luat eu de pe ebay cu 6 euro.
cel mai tare ma doare de un turometru.
Pt cronometru ramane sa ma hotarasc ce model iau si sa-l pun pe contact. Ma intrebam, oare n-ar functiona si un tahometru cu inductie ce are si cronometru, legat de un fir prin care trece curent atunci cand e motorul pornit?(nu cunosc fenomenul, e posibil sa fi spus o prostie) As folosii  doar functia de cronometru...(decat sa cumpar un simplu cronometru, mai bine iau 2in1)

Nu mai gasesc tahometru fara fir. Gasesc doar prin inductie si laser.  Era cineva care a cumparat un tahometru fara fir din china, dar nu mai stiu cine...

p.s. pe nenea l-ati vazut???

Edited by RazvanGL1, 31 August 2015 - 12:27.


#2533
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006

View PostRazvanGL1, on 30 august 2015 - 14:46, said:

...doresc sa-i montez un turometru electronic+cronometru si un...
Bine gândit, de ce să fie mică suma elementelor care se pot defecta ?
Mai o eroare de senzor stricat, mai un afișaj distrus de soare/apă/praf.
Să fie frezatul mai palpitant.
O cutie neagră, nu-i pui ?

Dacă tot ai mâncărimi, te-aș sfătui să mergi pe un kit Arduino.
Ieftin, simplu, iar după ce realizezi că-i inutil ce ai pus pe moto, rămâi cu ce ai învățat despre Arduino.
Lucru care-ți poate folosi cândva, zic io'...

#2534
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Posted Image  de ce sa fie inutil un turometru? tind sa-i dau ''talpa'' si m-am gandit ca ar fi mai sanatos pentru motor sa-l tin sub 3000rpm. de asemenea nu mi se pare nimic rau in a avea o evidenta mai precisa a orelor lucrate, pentru schimburi de ulei facute la timp.
Oricum am renuntat la ideea de turometru montat permanent. acum caut doar unul ''fara fir'' pentru a-i masura turatii si a-mi face o idee pe unde vin 2000-2500-3000rpm.
Putin ajutor ar fi bun! Posted Image

Edited by RazvanGL1, 31 August 2015 - 13:25.


#2535
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Unul cu fir, la o căutare rapidă.

#2536
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
vreau doar sa cumpar unul

#2537
tatuc

tatuc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 483
  • Înscris: 23.09.2014
e-bay am pus eu link ceva mai demult

#2538
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
Alea sunt pentru benzina, si  se leaga la bujie. Razvan are Diesel.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate