Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#7003
Posted 03 December 2016 - 19:25
Treaba dumitale , dar mai bine nu te zgarci si cumpara-i chinezoaicei o lama si un lant de calitate , sti cum ii , ca si cu papucii si alte cele ...ieftin , nici pretenti nu poti sa ai , compensat la cate perechi trebe sa cumperi ... ajungi mai rau
Cand vine cu 'originalu' , ii firesc sa tragi cu ce ai , dar dupa aia ii si pacat sa o chinui cu 'penalitati' ... asa diferenta mare iti poate da un lant de calitate si o lama , de nu-ti vine sa crezi ! |
#7004
Posted 03 December 2016 - 19:32
La 200 ron cat am dat pe ea acum 2 ani, 60 ron mi se pare mult, nu cred ca merita 100ron, sau chiar mai mult, pe ceva de calitate.
Oricum daca se strica iau alta. |
#7005
Posted 03 December 2016 - 19:45
Dupa cum am zis, drujba nu e a mea, e a fratelui meu, iar el e stangaci cu fierataniile, drept dovada, a mers cu ea asa (cu pompa de ulei dusa) pana a distrus lama si lantul, si nu a observat ca e ceva in neregula. De aia am zis sa-i iau ceva chinezarii ieftine, + ca nu stie sa ascuta lantul, cand il ascute mai rau il strica. Intr-un an a papat 3 lame si 3 lanturi, printre care a avut si una oregon.
|
#7006
Posted 03 December 2016 - 19:58
Eu am luat cu 20 lei din DR lama 40cm si lant (.325)
Lama a gresit ala si mi-a dat de Husqvarna. Noroc ca prietenul meu "gresise" la rindul sau cind a cumparat si avea una de Stihl iar lui ii trebuia de Husky. Doar am facut rocada. Lantul l-am ascutit de 5 ori (am taiat numai lemne fff vechi si cu cuie+buturugi). Dupa asta, s-a rupt. |
#7008
Posted 04 December 2016 - 21:17
Dupa 1 an de zile...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kS7_shyMLpc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7009
Posted 04 December 2016 - 22:07
Salutare la toti! Am o problema cu un stihl ms 230 cand il accelerez moare.. carburatorul ii reglat standard 2 ture... daca ii strang L -ul si desurubez relantiul sa stea lantul se comporta ca si cum nu ar avea benzina si moare... iar daca ii deschid L -ul si o reglez sa stea la relanti cand o accelerez da sa moara.. in turatie merge perfect.. ce poate sa fie? Carburatorul este spalat tot tot... inafara de cuiul pontou...astept pareri .. Respecte
|
#7010
Posted 04 December 2016 - 22:11
Ai verificat sita de impuritati? Poate se aduna mizerie pe acea sita si moare motorul cand accelerezi.
Incearca sa schimbi kitul de site si membrane la carburator daca tot nu merge. Edited by b34life, 04 December 2016 - 22:11. |
#7011
Posted 04 December 2016 - 22:15
b34life, on 04 decembrie 2016 - 22:11, said:
Ai verificat sita de impuritati? Poate se aduna mizerie pe acea sita si moare motorul cand accelerezi. Incearca sa schimbi kitul de site si membrane la carburator daca tot nu merge. Husqvarna, on 04 decembrie 2016 - 22:14, said: Ca sa inteleg problema ii din carburator 100% ? Sau mai poate si si admisia?oricum o sa schimb carburatorul |
#7012
Posted 04 December 2016 - 22:49
Eu zic ca e de la carburator.
Filtrul de benzina e curat? Uita-te bine la carburator sa nu aiba ceva arcuri sau tije slabite si sa nu mai tina relantiul. Am citit pe un forum despre un carburator de Sthil care nu tinea la relanti dar in turatie statea perfect. Problema a fost un arc care actiona clapeta de la debitul de aer... Edited by b34life, 04 December 2016 - 22:52. |
|
#7013
Posted 05 December 2016 - 01:03
Husqvarna, on 04 decembrie 2016 - 22:07, said:
Salutare la toti! Am o problema cu un stihl ms 230 cand il accelerez moare.. carburatorul ii reglat standard 2 ture... daca ii strang L -ul si desurubez relantiul sa stea lantul se comporta ca si cum nu ar avea benzina si moare... iar daca ii deschid L -ul si o reglez sa stea la relanti cand o accelerez da sa moara.. in turatie merge perfect.. ce poate sa fie? Carburatorul este spalat tot tot... inafara de cuiul pontou...astept pareri .. Respecte |
#7014
Posted 05 December 2016 - 08:53
Pomenesti de reglajul L si relanti, dar nimic de H.
Tu o reglezi sa mearga la relanti, merge, dar in sarcina ai probleme. Normal, pentru ca ai Hul dereglat. Cum spunea Vasile, porneste de la o tura desfacute L si H si regleaza-le. Probabil o sa ajungi spre 1.5 ture cu fiecare. Edited by til, 05 December 2016 - 08:55. |
#7015
Posted 05 December 2016 - 18:55
Si L Si H am inceput sa le reglez de la 1 tura .. am pornit durjba statea turata am mai deschis un sfert L dupaia statea la relanti bine si in turatie era prea sus si am mai deschis un sfert H in turatie mergea perfect.. relantiul bun nu se invartea lantul si mergea rotund... dar cand acceleram se ineca si murea... iar daca acceleram la blana din prima mergea 2 secunde inecat si apoi accelera... dar daca piscam asa usor acceleratia se ineca...
O tura cum intelegeti voi ? O rotire complecta a surubului?poate m.am exprimat gresit .. 2 ture adica ca taietura din surub sa se roteasca de 2 ori=asta inseamna o rotire complecta ... am gresit eu cand m.am exprimat scuze :-D |
#7016
Posted 05 December 2016 - 19:16
O tura inseamna o rotatie completa(360°).
Iti faci un semn pe surubelnita sa stii exact cat desurubezi. M-ai indus in eroare. Primadata ai spus ca mergea perfect in turatie si apoi, daca accelerai brusc/ sau in trepte se ineca. Daca merge perfect ar trebui sa poti accelera din prima pana la turatie maxima fara nici o ezitare. Edited by b34life, 05 December 2016 - 19:21. |
#7017
Posted 05 December 2016 - 20:16
Bre, dar stii de al treilea surub de reglaj? De acolo reglezi relantiul mai sus mai jos si in asa fel incat sa nu se invarteasca lantul. Nu din L si H
|
|
#7018
Posted 05 December 2016 - 21:08
Am atasat mai jos 2 poze extrase din manualul utilizatorului pentru modele Sthil MS 210, 230, 250.
Daca mai aveti probleme cu reglatul carburatorului sau alte aspect, scrieti pe google modelul de motoferastrau si veti gasi manualul. Acolo aveti toate detaliile. E chiar simplu! P.S.: Sper sa intelegi @Husqvarna! Attached FilesEdited by b34life, 05 December 2016 - 21:09. |
#7019
Posted 05 December 2016 - 23:27
Carburatorul are reglajul standard scrie pe capacul de la stihl cate ture L si H le lui cat zice si tai asa daca un ai un tachometru.iI GREU SA IL PUI LA FIX DOAR DUPA URECHE.Poate sa iti traga aer pe undeva.Nu cred ca sa fie din carburator .
|
#7020
Posted 06 December 2016 - 12:40
Multumesc o sa mai incerc si o sa postez cand gasesc problema
Edited by Husqvarna, 06 December 2016 - 12:40. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users