DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#5149
Posted 01 August 2015 - 22:17
Rotony1, on 01 august 2015 - 21:28, said:
Are 10 kg, 'un pic' cam grea. Probabil am sa raman la asta http://olx.ro/oferta...html#30ba9a15ad omul e de incredere si e de la mine din oras. este buna alegerea nimic de zis, stiu ca omul respectiv aduce mereu drujbe de afara, ma gandesc ca daca te duci la el ai de unde sa alegi, poate te intelegi cu el la un 365 |
#5150
Posted 02 August 2015 - 07:34
Mie mi se par cam multi bani pt ms230 sh. Ai grija sa nu aiba probleme la pompa de ulei. Stiu de problema de la o cunostinta cu ms250( identic cu ms230 la motor, diferenta o face gaura mai larga la esapament).
Am vazut ms260 la 1100lei ce aratau foarte bine. Cu totul si cu totul alta categorie. Depinde cat de urgent ai nevoie de drujba. Totusi e o drujba buna pentru tocat lemne de foc ( greutate redusa, consum mic). |
#5151
Posted 02 August 2015 - 08:18
Nu am nevoie asa de urgent. As putea sa mai astept o saptamana doua. Asta imi place ca e usuara si totusi puternica plus ca are 2 segmenti. Bine ca mi-ai zis de pret asa am sa incerc ca negociez cu el. El a zis ca are multe variante dar totusi as prefera stihl pentru ca are 2 segmenti.
|
#5152
Posted 02 August 2015 - 10:53
2 segmenti au si chinezestile, pentru taiat lemne de orice marime sau duritate, prin curte, rupeeeeee, mai ales in conditiile in care unii le strica instantaneu, trebuie facuta scoala pe o investitie mai mica.
mai departe, treaba voasta, sa nu ziceti ca nu ati stiut. |
#5153
Posted 02 August 2015 - 11:03
Chinezarie am deja si m-am saturat de ea pana peste cap. De taiat taie dar nu prea vrea sa porneasca plus ca trebuie sa curat carburatorul pentru ca se infunda.
|
#5154
Posted 02 August 2015 - 13:38
credeti ca aia de la husqvarna sunt prosti daca au pus un segment pana la o anumita categorie de drujbe? este foarte bine ca ai posibilitatea sa pui mana pe ea, sa o incerci, asa prin curier nu stii ce primesti, chiar daca iti trimite cu verificare nu poti decat sa te uiti la ea si cam atat. cel mai bine este sa cumperi sh de la samsarii care le aduc de afara desi nu este o regula, la noi trag romanii pe ele de zici ca nu-i adevarat.
Edited by Jexy, 02 August 2015 - 13:39. |
#5155
Posted 02 August 2015 - 15:05
Au pus un segment ca atunci cand se duce sa mergi tot la ei sa il schimbe. Nu e obligatoriu sa aiba doi dar stihl se respecta pentru ca fac lanturi si le fac bine. Aici la mine daca ma ducla husqvarna imi da oregon la care daca am prins o piatra sau ceva deja numai taie. Prin curier nici nu m-as fi obosit sa incerc sa cumpar, la cate tepe pot sa fie cu tot cu verificare.
Edited by Rotony1, 02 August 2015 - 15:11. |
#5156
Posted 02 August 2015 - 18:02
fa-i ce trebuie, si o sa mearga. daca o neglijeeeezi...ata ete.
crezi ca una stihl nu e la fel? te inseli... nu ii taci tu ce trebuie. |
#5157
Posted 02 August 2015 - 18:41
Rotony1, on 02 august 2015 - 15:05, said:
Au pus un segment ca atunci cand se duce sa mergi tot la ei sa il schimbe. Nu e obligatoriu sa aiba doi dar stihl se respecta pentru ca fac lanturi si le fac bine. Aici la mine daca ma ducla husqvarna imi da oregon la care daca am prins o piatra sau ceva deja numai taie. Prin curier nici nu m-as fi obosit sa incerc sa cumpar, la cate tepe pot sa fie cu tot cu verificare. Si la stihl daca se duc segmentii unde te duci cu ei? nu la stihl? orice lant indiferent de marca daca dai cu el in pietre sau in pamant nu mai taie. |
#5158
Posted 02 August 2015 - 18:57
Nu o neglizej doar ca am batut bataturi in palma de la demaror. Am grija de ea, am cumparat masina de ascutit lantul ca sa nu o fortez dar in ultima vreme nu prea vrea sa mai porneasca cand e calda.
Ba da tot la ei te duci dar sunt 2 totusi teoretic ar trebuii sa tina mai mult. Lantul stihl care l-am avut a taiat si cuie si tot se tinea bine, pur si simplu e mai rezistent. Totusi sunt curios de ce se infunda acea sita. De la filtru de aer sau de la ce. Oare as putea sa gasesc un filtru de aer mai bun care sa se potriveasca? Asta e chinezaria si filtru. Am sanse sa fac ceva sa nu se mai infunde? [ http://img673.imageshack.us/img673/3175/229ayr.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://img540.imageshack.us/img540/6210/9K4sSD.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://img537.imageshack.us/img537/4853/utgtFL.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Rotony1, 02 August 2015 - 19:13. |
|
#5159
Posted 02 August 2015 - 19:40
Acelasi model am si eu......trageam la demaror de crapam si abia pornea.....i'am luat bujie ngk din repr stihl si acum porneste usor comparativ cu trecutul. I'am mai luat lama buna de 35 subtirica si lant oregon si mananca pamantul. Cu filtrul de aer e simplu il schimbi e 4-6 lei unul nou.
Vezi ca au la rusi in piete sau pe net la site-urile de chinezarii. Gasesti toate piesele pt ea foarte ieftin. Daca esti din buc. Du-te in dorali acolo este o hala cu standuri cu chinezisme, piese etc.... |
#5160
Posted 02 August 2015 - 19:49
filtrul tau de aer trebuie sa aiba o garnitura intre corpul galeriei de admisie si filtru. lipsa ei - probleme. e neagra, profil patrat.
ce sita se infunda? cea din carburator? lipsa filtru de benzina sau trece pe linga el. pornirea grea la cald se rezolva in 2 timpi si 3 miscari prin deschiderea cu 45-90 de grade a unui jigler. teoretic cel de relanti, L. daca problemele de mai sus nu le rezolvi cu usurinta, atunci, la alta, ba nu o sa fie buna benzina, ba uleiul, ba lemnul, ba lantul, ba prognoza meteo, ba filtrul de aer, ba carburatorul...fa-ti scoala pe asta care o ai, parerea mea. |
#5161
Posted 02 August 2015 - 20:00
Am sa incerc sa caut alt filtru ca asta, problema ca el nu e bun din constructie. Garnitura la filtru nu am avut niciodata nu stiu ce s-a intamplat cu ea. Uite acea sita se infunda cu rumegus fin http://tutoriale.cum...urator-sita.gif si dupa ceva timp trebuie descafacut si curatat. Carburatorul e cam prost din constructie. am vorbit cu alti colegi de-ai lui tata care au acelasi model si din vibratie el se deregleaza. Ar fi ceva daca as gasi un carburator care sa se potriveasca dar mai de calitate. Am mai intrebat de baieti si de segmenti si se pare ca si asta are 2 segmenti chiar daca e low buget.
Edited by Rotony1, 02 August 2015 - 20:02. |
#5162
Posted 02 August 2015 - 21:23
pune ochiometrul pe zona unde trece furtunul de benzina dinspre carburator in rezervor, vezi cit de etans e locul, pune niste silicon preventiv. furtunul trece pe linga clapeta de acceleratie care se poate sa roada in el, daca e sa se intimple, se intimpla.
desfa filtrul de aer si sufla-l dinspre interior spre exterior cu un furtunas pe care sufli aer. daca nu ai la indemina, deschide un sprei consumat si ia-l pe ala. se infunda cu particule fine, insesizabile la ochi, de asta s-ar putea sa nu traga motorul bine si dai vina pe carburator. carburatorul nu se deregleaza. mai sint alte lucruri pina acolo care pot merge prost. misca de carburator ca sa vezi cit de bine se tine de galeria de admisie, daca nu se tine bine, arata-i cum. |
#5163
Posted 03 August 2015 - 07:28
De tras trage doar ca il reglez exact merge o vreme si iar se deregleaza.
|
|
#5165
Posted 03 August 2015 - 12:55
uita-te in rezervor,are filtru de benzina, in capatul furtunasului? daca da, ar fi bine sa incerci sa-l schimbi, daca nu, e 2-5 lei unu, pune-i.
reglajele tale de fapt fug dupa debitele de benzina si de aer. la astea, ai incercat sa te gindesti? Edited by bogdanb1, 03 August 2015 - 12:56. |
#5166
Posted 03 August 2015 - 20:53
Cum imi dau seama ce pas are lantul? As vrea sa iau un lant mai de calitate de 1.3mm. Daca sa zicem ca acum am lant pas 3.25 si pun de 3/8 dar schimb si lama cu 3/8 se mai potriveste la ambreaj?
Edited by Rotony1, 03 August 2015 - 20:57. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users