Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#2341
Posted 28 September 2014 - 08:29
Oricum reglatu prizei de putere o sa ramana pe saptamana viitoare cand am mai mult timp sa lucrez dinou la el.Am vazut postarea cu reglaju am facut ce ai zis poate cum zici tot agata discul.
|
#2342
Posted 28 September 2014 - 09:28
ce parere aveti despre acest plug reversibil. vreau sa-l pun dupa un utb 445. nu are roti de copiere si nu stiu daca pot ara cu el.
http://www.tocmai.ro...l-14840145.html |
#2343
Posted 28 September 2014 - 09:52
Eu am arat ani de zile cu plugul(homemade) fara roata de copiere,prin folosirea dispozitivului de reglaj cu efort controlat,cu care este echipat U445,si pe care recomand a se folosi indiferent daca plugul are sau nu roata de copiere.
Din poze,plugul pare a fi ok ,insa nu imi dau seama de marimea brazdarelor si de eventualele reglaje.La pretul ala merita oricum . |
#2344
Posted 28 September 2014 - 10:39
B0B1B2B3, on 28 septembrie 2014 - 09:28, said:
ce parere aveti despre acest plug reversibil. vreau sa-l pun dupa un utb 445. nu are roti de copiere si nu stiu daca pot ara cu el. http://www.tocmai.ro...l-14840145.html iar pretul cred ca e gresit probbil a vrut sa puna 3.000 nu 300. ron |
#2345
Posted 29 September 2014 - 12:17
Adi112, on 28 septembrie 2014 - 10:39, said:
daca tractorul nu e 4x4 nu are nici o sansa sa-l duca, si asa intr-un teren dificil sunt sigur ca il duce cu greu. dupa mine este un plug greu de adancime , gen celor din italia. iar pretul cred ca e gresit probbil a vrut sa puna 3.000 nu 300. ron |
#2346
Posted 29 September 2014 - 15:18
gcom61, on 28 septembrie 2014 - 09:52, said:
Eu am arat ani de zile cu plugul(homemade) fara roata de copiere,prin folosirea dispozitivului de reglaj cu efort controlat,cu care este echipat U445,si pe care recomand a se folosi indiferent daca plugul are sau nu roata de copiere. Din poze,plugul pare a fi ok ,insa nu imi dau seama de marimea brazdarelor si de eventualele reglaje.La pretul ala merita oricum . brazdele sunt aproape la fel ca marime ca la plugul pp3. pretul este 300 euro. |
#2347
Posted 01 October 2014 - 19:08
Azi am incercat combustibil [alternativ]si... in afara de un miros mai [domestic] am constatat cate ceva;desi pompa de injectie este la limita de functionare,adica atunci cand tot motorul si accesoriile sunt fierbinti pompa nu mai face suficienta presiune sa mentina mersul rotund la relanti.De asemenea in aceste conditii porneste foarte greu.Cu...combustibil [alternativ] am reusit sa cobor relantiul sub 500 rot/min,suficient cat sa se aprinda becul de la presiune minima ulei.
Pornirea este [la sfert} si de tras,trage suficient incat azi pt prima data dupa 24 ani am reusit sa ar cu treapta 2-a (fara reductor).Scoate ceva fum doar la pornire si in mers ,aproape ca se schimba sunetul motorului... De mentionat ca eu am un L445 cu simpla tractiune si anvelope 9,5/9/36. |
#2348
Posted 01 October 2014 - 21:53
La ce anume te referi prin combustibil alternativ?ulei vegetal?
|
#2350
Posted 02 October 2014 - 07:02
Ce amestec folosesti si cum il filtrezi ?
Edited by savantu, 02 October 2014 - 07:02. |
|
#2351
Posted 02 October 2014 - 16:00
Ieri ,peste 5 l motorina am adaugat 10 l ulei.Astazi ,peste 5-6 l din amestecul ramas in rezervor(de ieri ) am adaugat inca 15 l ulei.Element filtrant normal pt leut.(filtru cu hartie).
|
#2352
Posted 02 October 2014 - 17:30
Este normal ca filtrul de ulei de la motor sa se goleasca daca tractorul sta mai mult de o ora? acest lucru mi se intampla si trebuie sa astept la fiecare pornire (cand tractorul sta mai mult) aproximativ 8-10 secunde pina se stinge becul de la ulei, precizez ca in rest presiunea este destul de buna undeva intre 1,5 la relanti si 3.5 turat cu motorul cald (am termostat)
Cred ca uleiul se scurge inapoi prin pompa ceea ce nu cred ca este normal. |
#2353
Posted 02 October 2014 - 17:41
In mod normal,uleiul nu ar trebuii sa se scurga inapoi in baie prin pompa,pt ca teoretic nu are pe unde.
Sa ma explic;de la pompa de ulei,uleiul intra in filtrul de ulei prin gaurile laterale ale acestuia,care sunt acoperite cu o garnitura de cauciuc ,pe post de supapa.Practic ,daca filtrul este de calitate nu ar trebuii sa se scurga uleiul prin pompa.In schimb ,prin constructia lui,permite golirea acestuia prin ...circuitul de ungere catre cuzineti.Pt a impiedica acest lucru se poate face un artificiu:se preseaza o conducta din cupru,alama,etc,subtire in carne in piesa pe care se infileteaza filtrul.In acest fel filtrul va ramane plin tot timpul.Primele modele de U445 chiar aveau aceasta conducta din fabrica.In poza am figurat teava cu pricina ,insa aceasta se preseaza in niplul pe care se infileteaza filtrul. Attached FilesEdited by gcom61, 02 October 2014 - 17:48. |
#2354
Posted 02 October 2014 - 17:59
Eu unul m am lecuit de combustibili alternativi, la u 650 ul meu dupa ce am bagat in vara asta ulei de floarea soarelui au inceput sa faca figuri injectoarele,cauza
depuneri pe diuze din cauza ca uleiul vegetal nu arde la fel de bine precum motorina. |
#2355
Posted 02 October 2014 - 18:25
Am strans cam 10 seturi de diuze si cateva de injectoare complete folosind numai motorina.Calamina face oricum.Pt a reduce acest lucru trebuie crescuta temperatura motorului la 80-90 gradeC prin montarea unui termostat.Exista truse de curatare pt injectoare(pt pulverizatoare) iar procedura este foarte simpla.
Se demonteaza diuza de pe injector,se introduce in decarburor,se misca cuiul diuzei inainte /inapoi sub decarburor astfel incat acesta sa fie plin si se lasa la inmuiat de pe o zi pe alta.Dupa ce s-a inmuiat calamina ,se curata diuza folosind tija de curatare din bronz si firele din otel pt desfundarea gaurilor de pulverizare.Se monteaza injectorul pe pompa de tarare si cu arcul depresat complet se pompeaza motorina si se observa daca gaurile sunt desfundate.Se incepe presarea arcului si se urmareste functionarea pulverizatorului(trebuie sa piuie peste 120 bari) si se stabilizeaza presiunea. Este adevarat ca se pierde o zi ,insa se ecomonisec 40-50leix4 sau 40x3 care echivaleaza30- 40 l combustibil. Fiecare hotaraste cum procedeaza... Mai este foarte adevarat ca trebuie sa ai si baza tehnica pt asta... Attached FilesEdited by gcom61, 02 October 2014 - 18:53. |
|
#2356
Posted 02 October 2014 - 19:20
In speranta ca nu exagerez cu unele detalii despre injectoare,am gasit un video unde se poate observa diferenta intreun injector care nu stie sa functioneze decat la turatie mare si unul care functioneaza corect.Injectorul defect,atunci cand primeste motorina cu un debit mai mic,nu stie sa pulverizeze ci doar deschide usor si face mai mult sa [pise] motorina in cilindru.De la min 0,57 observati comportarea diuzei.
In acelasi video puteti vede si o pompa improvizata. ...si o alta improvizatie... https://mercedessour...-do-it-yourself [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yIWsDIEbvRE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by gcom61, 02 October 2014 - 19:25. |
#2357
Posted 03 October 2014 - 07:25
gcom61, on 02 octombrie 2014 - 17:41, said:
In mod normal,uleiul nu ar trebuii sa se scurga inapoi in baie prin pompa,pt ca teoretic nu are pe unde. Sa ma explic;de la pompa de ulei,uleiul intra in filtrul de ulei prin gaurile laterale ale acestuia,care sunt acoperite cu o garnitura de cauciuc ,pe post de supapa.Practic ,daca filtrul este de calitate nu ar trebuii sa se scurga uleiul prin pompa.In schimb ,prin constructia lui,permite golirea acestuia prin ...circuitul de ungere catre cuzineti.Pt a impiedica acest lucru se poate face un artificiu:se preseaza o conducta din cupru,alama,etc,subtire in carne in piesa pe care se infileteaza filtrul.In acest fel filtrul va ramane plin tot timpul.Primele modele de U445 chiar aveau aceasta conducta din fabrica.In poza am figurat teava cu pricina ,insa aceasta se preseaza in niplul pe care se infileteaza filtrul. Multumesc practic filtrul trebuie sa retina uleiul o sa incerc sa schimb filtrul, cit despre teava din interiorul filtrului este la locul ei altfel normal ca se goleste prin lagare |
#2358
Posted 03 October 2014 - 20:54
gcom61, on 02 octombrie 2014 - 18:25, said:
Am strans cam 10 seturi de diuze si cateva de injectoare complete folosind numai motorina.Calamina face oricum.Pt a reduce acest lucru trebuie crescuta temperatura motorului la 80-90 gradeC prin montarea unui termostat.Exista truse de curatare pt injectoare(pt pulverizatoare) iar procedura este foarte simpla. Se demonteaza diuza de pe injector,se introduce in decarburor,se misca cuiul diuzei inainte /inapoi sub decarburor astfel incat acesta sa fie plin si se lasa la inmuiat de pe o zi pe alta.Dupa ce s-a inmuiat calamina ,se curata diuza folosind tija de curatare din bronz si firele din otel pt desfundarea gaurilor de pulverizare.Se monteaza injectorul pe pompa de tarare si cu arcul depresat complet se pompeaza motorina si se observa daca gaurile sunt desfundate.Se incepe presarea arcului si se urmareste functionarea pulverizatorului(trebuie sa piuie peste 120 bari) si se stabilizeaza presiunea. Este adevarat ca se pierde o zi ,insa se ecomonisec 40-50leix4 sau 40x3 care echivaleaza30- 40 l combustibil. Fiecare hotaraste cum procedeaza... Mai este foarte adevarat ca trebuie sa ai si baza tehnica pt asta... Sal, azi am avut o problema cu tractorul, nu mai pot sa il bag in nici-o viteza decat in a intaia pe mare si asta fortat, de la ce ar putea sa fie, rulmentul de presiune sau discul de ambreiaj ? si inca ceva m-am uitat pe gaura aia de vizitare si mi-se pare ca si parghile alea sunt uzate (nu mai are deloc umarul ala unde apasa rulmentul, sunt drepti) si inca ceva, ce dimensiune au discurile de ambreiaj, am inteles ca au dimensiuni diferite? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users