Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6712 replies to this topic

#2341
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Oricum reglatu prizei de putere o sa ramana pe saptamana viitoare cand am mai mult timp sa lucrez dinou la el.Am vazut postarea cu reglaju am facut ce ai zis poate cum zici tot agata discul.

#2342
B0B1B2B3

B0B1B2B3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 11.02.2009
ce parere aveti despre acest plug reversibil. vreau sa-l pun dupa un utb 445. nu are roti de copiere  si nu stiu daca pot ara cu el.

http://www.tocmai.ro...l-14840145.html

#2343
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Eu am arat ani de zile cu plugul(homemade) fara roata de copiere,prin folosirea dispozitivului de reglaj cu efort controlat,cu care este echipat U445,si pe care recomand a se folosi indiferent daca plugul are sau nu roata de copiere.
Din poze,plugul pare a fi ok ,insa nu imi dau seama de marimea brazdarelor si de eventualele reglaje.La pretul ala merita oricum .

#2344
Adi112

Adi112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 03.12.2012

View PostB0B1B2B3, on 28 septembrie 2014 - 09:28, said:

ce parere aveti despre acest plug reversibil. vreau sa-l pun dupa un utb 445. nu are roti de copiere  si nu stiu daca pot ara cu el.

http://www.tocmai.ro...l-14840145.html
daca tractorul nu e 4x4 nu are nici o sansa sa-l duca, si asa intr-un teren dificil sunt sigur ca il duce cu greu.  dupa mine este un plug greu de adancime , gen celor din italia.
iar pretul cred ca e gresit probbil a vrut sa puna 3.000 nu 300.  ron

#2345
blajdodo

blajdodo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 22.07.2012

View PostAdi112, on 28 septembrie 2014 - 10:39, said:

daca tractorul nu e 4x4 nu are nici o sansa sa-l duca, si asa intr-un teren dificil sunt sigur ca il duce cu greu.  dupa mine este un plug greu de adancime , gen celor din italia.
iar pretul cred ca e gresit probbil a vrut sa puna 3.000 nu 300.  ron
ala nu e plug de adancime.un plug de adancime trebuie sa fie capabil de o aratura la 50 de cm

#2346
B0B1B2B3

B0B1B2B3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 11.02.2009

View Postgcom61, on 28 septembrie 2014 - 09:52, said:

Eu am arat ani de zile cu plugul(homemade) fara roata de copiere,prin folosirea dispozitivului de reglaj cu efort controlat,cu care este echipat U445,si pe care recomand a se folosi indiferent daca plugul are sau nu roata de copiere.
Din poze,plugul pare a fi ok ,insa nu imi dau seama de marimea brazdarelor si de eventualele reglaje.La pretul ala merita oricum .

brazdele sunt aproape la fel ca marime ca la plugul pp3. pretul este 300 euro.

#2347
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Azi am incercat combustibil [alternativ]si... in afara de un miros mai [domestic] am constatat cate ceva;desi pompa de injectie este la limita de functionare,adica atunci cand tot motorul si accesoriile sunt fierbinti pompa nu mai face suficienta presiune sa mentina mersul rotund la relanti.De asemenea in aceste conditii porneste foarte greu.Cu...combustibil [alternativ] am reusit sa cobor relantiul sub 500 rot/min,suficient cat sa se aprinda becul de la presiune minima ulei.
Pornirea este [la sfert} si de tras,trage suficient incat azi pt prima data dupa 24 ani am reusit sa ar cu treapta  2-a (fara reductor).Scoate ceva fum doar la pornire si in mers ,aproape ca se schimba sunetul motorului...
De mentionat ca eu am un L445 cu simpla tractiune si anvelope 9,5/9/36.

#2348
blajdodo

blajdodo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 22.07.2012
La ce anume te referi prin combustibil alternativ?ulei vegetal?

#2349
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Da

#2350
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,625
  • Înscris: 26.10.2003
Ce amestec folosesti si cum il filtrezi ?

Edited by savantu, 02 October 2014 - 07:02.


#2351
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Ieri ,peste 5 l motorina am adaugat 10 l ulei.Astazi ,peste 5-6 l din amestecul ramas in rezervor(de ieri :) ) am adaugat inca 15 l ulei.Element filtrant normal pt leut.(filtru cu hartie).

#2352
DYN123

DYN123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 29.05.2013
Este normal ca filtrul de ulei de la motor sa se goleasca daca tractorul sta mai mult de o ora? acest lucru mi se intampla si trebuie sa astept la fiecare pornire (cand tractorul sta mai mult) aproximativ 8-10 secunde pina se stinge becul de la ulei, precizez ca in rest presiunea este destul de buna  undeva intre 1,5 la relanti si 3.5 turat cu motorul cald (am termostat)
Cred ca uleiul se scurge inapoi prin pompa ceea ce nu cred ca este normal.

#2353
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
In mod normal,uleiul nu ar trebuii sa se scurga inapoi in baie prin pompa,pt ca teoretic nu are pe unde.
Sa ma explic;de la pompa de ulei,uleiul intra in filtrul de ulei prin gaurile laterale ale acestuia,care sunt acoperite cu o garnitura de cauciuc ,pe post de supapa.Practic ,daca filtrul este de calitate nu ar trebuii sa se scurga uleiul prin pompa.In schimb ,prin constructia lui,permite golirea acestuia prin ...circuitul de ungere catre cuzineti.Pt a impiedica acest lucru se poate face un artificiu:se preseaza o conducta din cupru,alama,etc,subtire in carne in piesa pe care se infileteaza filtrul.In acest fel filtrul va ramane plin tot timpul.Primele modele de U445 chiar aveau aceasta conducta din fabrica.In poza am figurat teava cu pricina ,insa aceasta  se preseaza in niplul pe care se infileteaza filtrul.

Attached Files


Edited by gcom61, 02 October 2014 - 17:48.


#2354
vleydyx

vleydyx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 26.03.2011
Eu unul m am lecuit de combustibili alternativi, la u 650 ul meu dupa ce am bagat in vara asta ulei de floarea soarelui au inceput sa faca figuri injectoarele,cauza
depuneri pe diuze din cauza ca uleiul vegetal nu arde la fel de bine precum motorina.

#2355
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Am strans cam 10 seturi de diuze si cateva de injectoare complete folosind numai motorina.Calamina face oricum.Pt a reduce acest lucru trebuie crescuta temperatura motorului la 80-90 gradeC prin montarea unui termostat.Exista truse de curatare pt injectoare(pt pulverizatoare) iar procedura este foarte simpla.
Se demonteaza diuza de pe injector,se introduce in decarburor,se misca cuiul diuzei inainte /inapoi sub decarburor astfel incat acesta sa fie plin si se lasa la inmuiat de pe o zi pe alta.Dupa ce s-a inmuiat calamina ,se curata diuza folosind tija de curatare din bronz si firele din otel pt desfundarea gaurilor de pulverizare.Se monteaza injectorul pe pompa de tarare si cu arcul depresat complet  se pompeaza motorina  si se observa daca gaurile sunt desfundate.Se incepe presarea arcului si se urmareste functionarea pulverizatorului(trebuie sa piuie peste 120 bari) si se stabilizeaza presiunea.
Este adevarat ca se pierde o zi  ,insa se ecomonisec 40-50leix4 sau 40x3  care echivaleaza30- 40 l combustibil.
Fiecare hotaraste cum procedeaza...
Mai este foarte adevarat ca trebuie sa ai si baza tehnica pt asta...

Attached Files


Edited by gcom61, 02 October 2014 - 18:53.


#2356
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
In speranta ca nu exagerez cu unele detalii despre injectoare,am gasit un video unde se poate observa diferenta intreun injector care nu stie sa functioneze decat la turatie mare si unul care functioneaza corect.Injectorul defect,atunci cand primeste motorina cu un debit mai mic,nu stie sa pulverizeze ci doar deschide usor si face mai mult sa [pise] motorina in cilindru.De la min 0,57 observati comportarea diuzei.
In acelasi video puteti vede si o pompa improvizata.
...si o alta improvizatie... https://mercedessour...-do-it-yourself
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yIWsDIEbvRE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by gcom61, 02 October 2014 - 19:25.


#2357
DYN123

DYN123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 29.05.2013

View Postgcom61, on 02 octombrie 2014 - 17:41, said:

In mod normal,uleiul nu ar trebuii sa se scurga inapoi in baie prin pompa,pt ca teoretic nu are pe unde.
Sa ma explic;de la pompa de ulei,uleiul intra in filtrul de ulei prin gaurile laterale ale acestuia,care sunt acoperite cu o garnitura de cauciuc ,pe post de supapa.Practic ,daca filtrul este de calitate nu ar trebuii sa se scurga uleiul prin pompa.In schimb ,prin constructia lui,permite golirea acestuia prin ...circuitul de ungere catre cuzineti.Pt a impiedica acest lucru se poate face un artificiu:se preseaza o conducta din cupru,alama,etc,subtire in carne in piesa pe care se infileteaza filtrul.In acest fel filtrul va ramane plin tot timpul.Primele modele de U445 chiar aveau aceasta conducta din fabrica.In poza am figurat teava cu pricina ,insa aceasta  se preseaza in niplul pe care se infileteaza filtrul.

Multumesc practic filtrul trebuie sa retina uleiul o sa incerc sa schimb filtrul, cit despre teava din interiorul filtrului este la locul ei altfel normal ca se goleste prin lagare

#2358
gxgvalentin

gxgvalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 07.07.2013

View Postgcom61, on 02 octombrie 2014 - 18:25, said:

Am strans cam 10 seturi de diuze si cateva de injectoare complete folosind numai motorina.Calamina face oricum.Pt a reduce acest lucru trebuie crescuta temperatura motorului la 80-90 gradeC prin montarea unui termostat.Exista truse de curatare pt injectoare(pt pulverizatoare) iar procedura este foarte simpla.
Se demonteaza diuza de pe injector,se introduce in decarburor,se misca cuiul diuzei inainte /inapoi sub decarburor astfel incat acesta sa fie plin si se lasa la inmuiat de pe o zi pe alta.Dupa ce s-a inmuiat calamina ,se curata diuza folosind tija de curatare din bronz si firele din otel pt desfundarea gaurilor de pulverizare.Se monteaza injectorul pe pompa de tarare si cu arcul depresat complet  se pompeaza motorina  si se observa daca gaurile sunt desfundate.Se incepe presarea arcului si se urmareste functionarea pulverizatorului(trebuie sa piuie peste 120 bari) si se stabilizeaza presiunea.
Este adevarat ca se pierde o zi  ,insa se ecomonisec 40-50leix4 sau 40x3  care echivaleaza30- 40 l combustibil.
Fiecare hotaraste cum procedeaza...
Mai este foarte adevarat ca trebuie sa ai si baza tehnica pt asta...

Sal, azi am avut o problema cu tractorul, nu mai pot sa il bag in nici-o viteza decat in a intaia pe mare si asta fortat, de la ce ar putea sa fie, rulmentul de presiune sau discul de ambreiaj ? si inca ceva m-am uitat pe gaura aia de vizitare si mi-se pare ca si parghile alea sunt uzate (nu mai are deloc umarul ala unde apasa rulmentul, sunt drepti) si inca ceva, ce dimensiune au discurile de ambreiaj, am inteles ca au dimensiuni diferite?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate