Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#1693
bogdandatcu

bogdandatcu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.02.2012

View Postbogdandatcu, on 29 septembrie 2015 - 10:08, said:

Va salut, sunt in curs de infiintare a unui mic SRL , pentru transport cu o singura duba deocamdata de 3.5t. Eu am doar cat B, pe langa licenta (care am inteles ca trebuie doar pentru transport national) mai am nevoie de atestat sau alte documente speciale?
Avand in vedere ca o sa imi caut singur cursele pe burse, cum le confirm cand sunt in masina? Editez poza(comanda) scanata si pun stampila si semnatura? Cand ajung la incarcare nu imi trebuie fizic nici o hartie?
Multumesc,

Aveti niste sfaturi?
Multumesc,

#1694
monica90

monica90

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 03.01.2015

View Postbogdandatcu, on 05 octombrie 2015 - 07:06, said:

Aveti niste sfaturi?
Multumesc,

Doamne ce curaj trebuie sa ai...sa iti cumperi o masina si sa incepi pe bursa...:-? sa iti cauti singur cursele...Tu chiar ai idee in ce te bagi?

#1695
bogdandatcu

bogdandatcu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.02.2012
Nu am idee, tocmai de asta cer sfaturi, dar se pare ca nu ofera nimeni. Nu am spus ca incep pe bursa, acolo doar imi caut singur curse.

Edited by bogdandatcu, 05 October 2015 - 14:57.


#1696
saxx

saxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 24.11.2006
@bogdandatcu: Daca tu centrezi, tu dai cu capu' ai 3 variante:

1. cel mai simplu e sa ai pe cineva care dupa ce ai stabilit detaliile comenzii, il suni, intra pe mailul firmei, printeaza, stampileaza, scaneaza si trimite reply. Asta implica sa nu fi chiar singur
2. notebook, internet, imprimanta portabila (eventual si un inverter pt. cazurile cand se duce bateria), scanner si repeti pasul 1
3. notebook, internet, corel si converter pdf to jpg, doc to jpg, eventual si invers daca vrei sa trimiti inapoi in acelasi format si nu jpg. *.doc sau *.pdf o sa primesti comanda, transformi in jpg, o deschizi in corel si pui peste stampila firmei. Stampila e un fisier jpg deja salvat in notebook: pui stampila pe o coala alba, semnezi, scanezi, decupezi in jurul stampilei, setezi transparenta 100%.

Alte variante nu mai stiu. Cand m-am ocupat cu asta am folosit varianta 3.
Pe extern o sa fie mai dificil, trebuie dongle-uri din tara respectiva sau iti stabilesti "baza" in preajma unui hotspot, sau poate acum exista oferte bune pt. roaming de date la operatorii de telefonie mobila. Pe extern nu lua curse cu descarcare vinerea decat daca ai nervi tari si incalzire stationara. Pana luni nu o sa fie nici o miscare si risti sa iti tai venele, sa dai in hipotermie sau sa te axfisiezi cu monoxid de carbon :)

#1697
monica90

monica90

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 03.01.2015
Si de mentionat ca la majoritatea firmelor, trebuie trimise cmr original+factura:)

#1698
charmides

charmides

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 18.04.2004
Nu (mai) este obligatorie stampilarea contractelor, cel putin in relatia cu clientii externi, semnatura este suficienta
Pentru semnarea documentelor in format digitalcauta pe google, sunt multe metode.

#1699
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Pentru cei care vreti sa va apucati de transport cu autoutilitara de 3,5 tone. Anul asta am vrut sa inchid, sa vand masina si sa ma apuc de ceva mai producciv dar am spus sa mai incerc ceva, transport UE-UE.
Va dau un sfat, o informatie pe care nimeni nu o sa o dea:
Nu faceti transport intern sau RO-UE UE - RO, faliment scrie pe voi daca nu aveti niste contracte si va bazati doar pe bursa.
Incercati doar transport intracomunitar. Va faceti cont pe teleroute sau pe trans.eu, acolo gasiti numai transporturi intracomunitare.
Ies incomparabil mai multi bani. Va trebuie masina buna, maxim 5 - 6 ani vechime, maxim 500.000 km (cu cazane nu faceti treaba, faceti si 15.000 - 17 000 km pe luna si daca nu e masina buna va sta numai prin service.
Bani de combustibil minim 4000 - 5000 euro, va trebuiesc aprox. 2000 - 2500 euro pe luna, poate chiar mai mult. Sunt la mare cautare masinile cu lift, partea proasta este ca nu mai ai sarcina utila dar sunt multe marfuri de 300 - 400 kg dar vor neaparat lift.
Banii se incaseaza in general la minim 60 de zile. Stati pe comunitate minim 5 - 6 saptamani pentru a avea profit. Imprimanta cu scaner la voi, laptop cu tot ce trebuie pe el(eventual multe filme si documentare pentru ca nu este usor sa dormi in masina 1 - 2 luni), net mobil pentru germania (Vodafone DE 25 euro pt. 3 gb valabili 30 zile sau 35 euro 5 gb valabili 30 zile)restul mc donald's (si pentru franta din 2016 daca zvonurile se adeveresc, SFR 9 euro 1 gb valabil 7 zile sau 30 euro, 4 gb valabil 30 zile. ), ruter acasa in RO cu conexiune VPN de la pc la router (netul mobil din germania are niste porturi blocate si fara alea nu merge bursa poloneza dar se poate trece peste printr-o conexiune VPN - am avut problema asta. Un router de doamne ajuta cu functia de VPN si care nu da erori sau se blocheaza costa cam 800 ron, sub pretul asta riscati sa aveti probleme cand se umple memoria ram sau cache-ul lui, nu recomand, sunt niste bombe). Facturile si documentele le trimiteti de prin tari straine cu tracking number, costa aprox 4 - 10 euro per plic. Nu faceti cabotaj, nu va angajati sofer altfel riscati sa aveti probleme, mai ales pe Germania cu legea MILOG (copie legalizata si tradusa in germana ca soferul este si asociat unic al firmei iar conform legilor din Romania puteti munci la firma voastra fara a fi angajat). Eu cat am stat plecat am pus pe masina maxim 500 - 600 kg si o singura data am pus 1100 kg. La retur catre RO am pus 1200 kg. Se plateste aproc 0,3 - 0,35 euro per km (am luat si 0.5 euro per km dar astea pica foarte rar) dar castigati la numarul mare de kilometri parcursi. Contract cu o firma care vinde motorina (eu am la Smart Diesel), va puteti recupera TVA-ul pentru motorina. Sunt firme care recupereaza TVA-ul si dupa bonurile fiscale dar dureaza cam 1 an in ceast caz.
Am plecat pe comunitate, am stat aproape 6 saptamani si am vazut ca se misca treaba ... cat s-o mai misca.

Edited by catalinoprescu, 31 December 2015 - 06:05.


#1700
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Am  uitat sa mentionez. Limba engleza macar la nivel mediu altfel nu va veti descurca. De multe ori veti vorbi la telefon in limba engleza cu cei de la care ati luat marfurile. Cunostinte pc nivel mediu (cel putin software, hardware e un avantaj).

Edited by catalinoprescu, 31 December 2015 - 06:22.


#1701
emilio63E

emilio63E

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.01.2016
salut colegi! am si eu nevoie de niste sfaturi: lucrez sofer tir in italia dar nu mai merge cu banii,salariile ff mici si se fac numai contracte pe ro. m-am gandit so iau pe cont propru cu o autoutilitara 3,5 to, dar nu prea stiu de care sa cumpar (cu prelata , duba inchisa sau dubita)si nu stiu de unde sa iau cursele, bursa case de expeditii,( sau mai este o varianta?) vreau sa-mi fac firma in ro. si nu stiu de care,pfa sau srl, cam ce tip de masina este mai buna , Mercedes sau iveco, eu merg pe varianta mercedes. daca este cineva cu bunavointa sa ma lumineze ii multimesc anticipat! sa-mi spuna si ce pasi sunt de facut de unde sa incep si cum sa continui. drumuri bune si spor la bani va doresc!!!

#1702
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Tu chiar vrei mura-n gura.Citeste intai tot topucul,s-a cam discutat tot ce ai intrebat.


#1703
ginoxxx

ginoxxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 365
  • Înscris: 01.06.2008
Pfa sau srl, Mercedes sau iveco... Pe bune? Dar cu asta m-ai cucerit:"cu prelata , duba inchisa sau dubita" 😕 duba inchisa sau dubita?! Care e diferenta?

Pfa sau srl, mercedes sau iveco... Pe bune? Dar cu asta m-ai cucerit:"cu prelata , duba inchisa sau dubita" 😕 duba inchisa sau dubita?! Care e diferenta?

Pfa sau srl, mercedes sau iveco... Pe bune? Dar cu asta m-ai cucerit:"cu prelata , duba inchisa sau dubita" 😕 duba inchisa sau dubita?! Care e diferenta?

#1704
emilio63E

emilio63E

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.01.2016
ce rai sunteti! (duba inchisa) tip camion cu duba poate m-am exprimat gresitsi dubita tipul Mercedes sprinter sau iveco daily. nu stiu cum functioneaza pf-ul sau srl-ul penru asta intreb...(nu am avut timp sa citesc postarile pentru ca eram la incarcat pentru penultima zi de camionist.. vad polonezi unguri cehi mai mult cu prelate. acum ca am intrebat nu am facut rau nimanui,daca vreti sa-mi rspundeti bine daca nu sa fiti sanatosi.(nu sa nascut nimeni invatat) am auzit ca iveco este mai rezistent  decat mercedesul.

Edited by emilio63E, 11 January 2016 - 23:33.


#1705
charmides

charmides

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 18.04.2004

View Postemilio63E, on 11 ianuarie 2016 - 18:37, said:

salut colegi! am si eu nevoie de niste sfaturi: lucrez sofer tir in italia dar nu mai merge cu banii,salariile ff mici si se fac numai contracte pe ro. m-am gandit so iau pe cont propru cu o autoutilitara 3,5 to, dar nu prea stiu de care sa cumpar (cu prelata , duba inchisa sau dubita)si nu stiu de unde sa iau cursele, bursa case de expeditii,( sau mai este o varianta?) vreau sa-mi fac firma in ro. si nu stiu de care,pfa sau srl, cam ce tip de masina este mai buna , Mercedes sau iveco, eu merg pe varianta mercedes. daca este cineva cu bunavointa sa ma lumineze ii multimesc anticipat! sa-mi spuna si ce pasi sunt de facut de unde sa incep si cum sa continui. drumuri bune si spor la bani va doresc!!!
SRL platitor de tva. Si tva intracomunitar. A fi platitor de tva a devenit un privilegiu de anul asta, se acorda destul de greu asa ca intai obtine tva-ul si pe urma treci la etapele urmatoare.
Prelata, incap 8 paleti (cel putin) si se incarca usor pe lateral. Despre curse, mai sunt variante la ce ai zis, depinde cat de independent vrei sa fii. Roberts-Flash, In Time, spaniolii de la HTG lucreaza cu colaboratori externi cu utilitare, 30 si un pic de centi/km platesc pe plin, depinde de caz, si cu 7-8 centi mai putin gol. Te alearga in jur de 15000 km/luna, poate chiar 18k. Vezi ca unii au reprezentanti in Romania, unul cerea expres prelata cu dormitor si sirocou.
"Colegii" care stiu chestiile astea tac ca pestii, e plina Europa de prelate, mai ales ale polonezilor, nu stiu de ce le e frica de inca un roman in plus pe sosele.

#1706
pepi20

pepi20

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 23.09.2009
Buna ziua!
Stiti cumva, cati km. se fac lunar cu o prelata de 3,5 t. la cei de la In Time?

#1707
emilio63E

emilio63E

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.01.2016
salut colegii! am reusit sa-mi fac un srl , mai am nevoie de sfaturi! ex, ce tip de imprimanta sa cumpar, se gasesc cu alimentare la 12v? masina m-am gandit la un Ford tranzit cu prelata am gasit ceva la 60000km numai cu caroserie, cam cat m-ar corta sa-i pun prelata si pe unde sunt firme care se ocupa cu asa ceva in romania, eu sunt din buzau, (daca stiti ceva in zona), cum functioneaza cu obtinerea cardului de motorina? si de unde sa iau facturi, chitante, cmr etc. multumesc anticipat oricui vrea sa-mi ofere informaatii!!!

#1708
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Imprimante alimentate la 12V nu am vazut
,vei avea nevoie de un invertor 12-220V.Cauta ceva cat mai compact,ideal ar fi un multifunctional laser dar e cam marisor si un pic mai greu decat inkjet.
Despre transit nu am auzit prea multe lucruri bune.Dintre toate duble ce fac transport international,transiturile sunt cele mai rare.

#1709
emilio63E

emilio63E

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.01.2016
salut bolo! de tranzit nici eu nu stiu mare lucru, eu am un mondeo 2003 de 4 ani si nu am avut probleme cu el, si m-am gandit ca este bun si tranzitul ca are cam acelasi motor dar nu stiu la sasiu si suspensie cum sunt.

#1710
emilio63E

emilio63E

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.01.2016
si altceva! cand cumpar masina este mai avantajos so inmatriculez pe firma sau pe persoana fizica si sa fac un contract de comodat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate