merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Last Updated: Aug 27 2021 18:26, Started by
catalinoprescu
, Jan 06 2010 10:38
·
0
#1675
Posted 10 September 2015 - 16:39
#1677
Posted 12 September 2015 - 17:37
monica90, on 09 septembrie 2015 - 13:40, said:
Buna, Am o intrebare la cei care s-au mai confruntat cu astfel de situatii. Politia din Germania, a oprit un sofer de-al meu, si i a cerut licenta de transport pentru masina de 3,5 t. .NU EXISTA UN DOCUMENT DIN CARE SA REIESE CA NOI NU AVEM NEVOI DE LICENTA DE TRANSPORT, SI IN CAZ CA NI SE VA CERE DIN NOU, SA PREZENTAM ACEL DOCUMENT? 1. Licenta este obligatorie doar in cazul transporturilor nationale, efectuate intre doua localitati aflate pe teritoriul national. In cazul transporturilor comunitare si internationale nu este necesara licentierea. In conformitate cu OG nr. 27/2011 prin ”transport national” se intelege acel transport efectuat intre doua localitati din Romania, fara a depasi teritoriul statului. Am putea intelege ca in situatia in care se efectueaza un transport Bucuresti - Craiova cu trecere prin statul vecin - Bulgaria, nu am mai fi in situatia unui transport national in intelesul OG nr. 27/2011. 2. In situatia in care se efectueaza un transport comunitar (de exemplu: marfa incarcata in Ungaria), marfa ce urmeaza a fi descarcata in Romania, cum nu suntem in situatia unui transport national, nu este nevoie de licenta. 3. Noul act normativ constituie un temei pentru a putea fi oprite si controlate in trafic vehicule rutiere a caror masa totala maxima autorizata este cuprinsa intre 2,4 tone si 3,5 tone. Organul de control nu are de unde sa stie daca se face transport national sau nu, sau daca se face transport contra cost sau gratuit. Natura transportului va rezulta din documentele pe care soferul le are asupra sa in momentul controlului. 4. Prin ”masa totala maxima autorizata” se intelege masa totala maxima a unui vehicul rutier, asa cum este declarata de constructorul acestuia. 5. In prezent nu este necesar a detine tahograf pe vehiculele cu masa totala maxima autorizata cuprinsa intre 2,4 si 3,5 tone. Insa, aceasta obligatie poate aparea oricand in legislatia nationala. 6. Circulatia cu licenta este obligatorie incepand chiar cu data publicarii actului normativ in Monitorul Oficial, respectiv 3 martie 2013 (conform art. 12 alin. 2 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative). |
#1678
Posted 12 September 2015 - 20:42
#1679
Posted 13 September 2015 - 12:44
Lt + platforma am eu, desi nu prea le folosesc.
Motor 2.5, consum f bun, in ultimul an /50000km am schimbat o data distributia, ramane de vazut pe viitor. De avut in vedere la cumparare: -sa fie inmatriculat ca transport vehicule -osie simpla/ greutate proprie mica in acte. -platforma incarcare cat mai lunga Atentie in afara sa fie ambele masini ce le transporti pe numele tau ( altfel trebuie taho), si la greutate, amenzi f mari. In ro greu de gasit platforma in stare buna, vezi de cand e adusa, de ce vrea s-o vanda omul. Edited by walye, 13 September 2015 - 12:46. |
#1680
Posted 25 September 2015 - 14:06
Salutare,
Stie cineva pentru transport autoturisme pe platforma, extern si intern ,ce asigurare iti trebuie? CMR nu asigura transportul de autoturisme |
#1681
Posted 25 September 2015 - 15:16
cmr acopera si transportul de autoturisme daca acesta se efectueaza cu masini specializate pt asa ceva si daca este efectuat de o firma cu toate actele in regula .
|
#1682
Posted 26 September 2015 - 22:43
Esti sigur? uite ce scrie la detalii CMR:
"Marfuri excluse: tigari, alcool, bijuterii, perle, pietre pretioase, obiecte de arta si de colectie, metale pretioase, bani, hartii de valoare, bunuri periculoase conform clasificarii ADR, bunuri perisabile, transport animale vii, transporturi efectuate pe baza conventiilor postale internationale, transport vehicule pe platforma." Te intreb pentru ca nu stiu,si chiar am nevoie. |
#1683
Posted 27 September 2015 - 18:16
tot din detalii cmr iti citez
'''Sunt marfuri pentru care pot fi clauze speciale de preluare in asigurare: transport vehicule pe platforme, marfuri perisabile transportate cu vehicule dotate cu instalatii frigorifice, marfuri periculoase, transporturi efectuate pe baza conventiilor postale internationale In cazul in care transportati alte tipuri de marfuri decat marfuri generale, trebuie sa aveti prevazute in polite clauze speciale de preluarea acestora in asigurare. '' trebuie sa mergi la un broker de asigurari sa lamuriti problema Edited by pimi, 27 September 2015 - 18:17. |
#1684
Posted 28 September 2015 - 22:40
Se asigura si transportul autovehiculelor printr-un act aditional al politei CMR, cu o cota suplimentara !
|
|
#1685
Posted 29 September 2015 - 09:41
La ce va referiti ca si clause speciale? La asigurarea de tip casco, sau rca-ul obligatoriu?
|
#1686
Posted 29 September 2015 - 10:08
Va salut, sunt in curs de infiintare a unui mic SRL , pentru transport cu o singura duba deocamdata de 3.5t. Eu am doar cat B, pe langa licenta (care am inteles ca trebuie doar pentru transport national) mai am nevoie de atestat sau alte documente speciale?
Avand in vedere ca o sa imi caut singur cursele pe burse, cum le confirm cand sunt in masina? Editez poza(comanda) scanata si pun stampila si semnatura? Cand ajung la incarcare nu imi trebuie fizic nici o hartie? Multumesc, |
#1687
Posted 29 September 2015 - 16:38
adumitrachy, on 29 septembrie 2015 - 09:41, said:
La ce va referiti ca si clause speciale? La asigurarea de tip casco, sau rca-ul obligatoriu? Edited by kos_funny, 29 September 2015 - 16:38. |
#1688
Posted 29 September 2015 - 17:58
Cred ca ar trebui sa te calmezi putin prietene...
Sa inteleg ca trebuie sa am o asigurare la CMR? Sau este doar optionala asigurarea la CMR? |
#1689
Posted 29 September 2015 - 18:47
greu cu tine
CMR este asigurarea pe marfa facuta pe timpul transportului ea se refera la marfuri generale - de aceea daca transporti altfel de marfuri (autoturisme in cazul de fata ) nenea asiguratorul te va pune sa semnezi o clauza aditionala la contractul de asigurare |
|
#1690
Posted 30 September 2015 - 07:43
Eu stiam ca CMR-ul este documentul întocmit de un expeditor şi contrasemnat de transportator ca dovadă a primirii mărfurilor pentru livrare la destinaţie. Sa inteleg ca s-a schimbat ceva?
|
#1691
Posted 30 September 2015 - 07:51
ai tu dreptatea ta dar aici se vorbea de asigurarea CMR :Asigurarea transportatorului in calitate de cărăuş pentru marfă transportată cu vehicule bla bla
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users