Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#1495
tiopedi

tiopedi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 21.11.2014
au dreptate nemtii .
daca este concurenta, atunci trebuie repectate anumite reguli .
firmele romanesti vin pe teritoriul germaniei cu salarii simbolice .
daca soferii nemti fac trasporturi in romania , primesc salariul de mizerie ?

#1496
monica90

monica90

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 03.01.2015
Pai stai putin.....noi angajatorii suntem platiti de nemti "ca pentru romani" iar noi sa platim angajatii romani ca pe neamt? Cand o sa-mi  ofere 0.60-0.70/km atunci o sa discutam.
Si ei ce fac pe piata noastra este loial? exporta in RO produse cu preturi de nimic , eliminand mai toti producatorii romani:) at noi ce ar trebui sa facem?..Cand o tara intra in EU, isi asuma consecintele(pozitive si negative)

#1497
tiopedi

tiopedi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 21.11.2014

View Postmonica90, on 19 ianuarie 2015 - 17:20, said:

exporta in RO produse cu preturi de nimic , eliminand mai toti producatorii romani:
nemtii nu exporta in romania produse la preturi de " nimic " .
ei produc respectivele bunuri la preturi de productie foarte mici , asa incat obtin profit mare exportandu-le . au o marja de profit inimaginabila .
Noi nu suntem competitivi . Daca vrem sa fim si noi competitivi trebuie sa renuntam la metehnele noastre cu " merge si asa '
ce naiba, transportam cu autocamionane fabricate in 199 toamna , carora nu suntem in stare sa le asiguram nici macar soferi , fara sa mai vorbim de ulei sau anvelope .

#1498
monica90

monica90

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 03.01.2015
Nu stiu ce transportator roman o sa zica "au dreptate nemtii'Posted Image)Posted Image))..Nu e nimic sa platim 1500 euro un sofer+700 la stat:)) e o nimica toata. Transportatorii care ii cunosc eu au masini din 2010-2014..acuma nu stiu ....probabil ca tu te invarti in alt anturaj.

„Statele dezvoltate din Europa de Vest precum Franţa şi Germania urmăresc ridicarea de bariere în faţa competitorilor străini, în special a celor din Europa de Est pe care îi acuză de dumping social – termen tot mai des folosit pentru a justifica recentele măsuri protecţioniste ale Vestului. Termenul de dumping social este însă greşit utilizat, pentru că diferenţele salariale între Europa de Vest şi cea de Est nu sunt o practică anti-concurenţială, ci o consecinţă a standardelor sociale şi de viaţă diferite între Est şi Vest. Prin actuala reglementare a salariului minim statul german îşi sancţionează propriii săi cetăţeni şi propria sa economie, mai arată UNTRR

Edited by monica90, 19 January 2015 - 19:03.


#1499
karaterulz

karaterulz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 29.03.2010
Am inteles ca de anul acesta vigneta pe Ungaria pentru un sprinter s-a dublat deoarece nu ne mai incadram la D1 ci la D2
Stie cineva un link unde sa fie explicata diferenta intre D1 si D2 ?

#1500
tiopedi

tiopedi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 21.11.2014
eu cred ca soferii nemti vor chestia asta .
le este teama ca-si pierd locurile de munca

Edited by tiopedi, 23 January 2015 - 17:03.


#1501
costiserafim

costiserafim

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 20.10.2014
inca nu s a aplicat din ce stiu eu  . . si a facut cineva bulina cu norma de poluare pentru Austria ?

#1502
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Terebuie sa ai deja bulina, daca nu, o imbulinezi rau.

View Posttiopedi, on 19 ianuarie 2015 - 15:30, said:

au dreptate nemtii .
daca este concurenta, atunci trebuie repectate anumite reguli .
firmele romanesti vin pe teritoriul germaniei cu salarii simbolice .
daca soferii nemti fac trasporturi in romania , primesc salariul de mizerie ?

Au dreptate o laie. Imi plateste neamtu salariul la sofer??? Neamtu vine in RO pe salariul care il da neamtu, n-are nici o treaba prin ce locuri ale lumii transporta marfa.
Adica ce are salariul cu locul unde transporti marfa?

Masuri abuzive de protectie.

#1503
costiserafim

costiserafim

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 20.10.2014
da asa e cu bulina . . . ai idee unde o pot face repede luni dimineata ?

#1504
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Nu am idee exact, intreaba un coleg care face Austria, am patit la firma sa fiu intrebat de carausi "ce" si "cum" , am toata documentatia (o gasesti si pe gugl) dar nu e treaba mea (am destule pe cap) io doar am informat, carausul trebe sa fie ok cu alinierea la noile reguli ce au efect direct asupra lui.

#1505
monica90

monica90

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 03.01.2015

View Postcostiserafim, on 25 ianuarie 2015 - 01:40, said:

da asa e cu bulina . . . ai idee unde o pot face repede luni dimineata ?

De la 1 ianuarie 2015, vehiculele care vor avea permisiunea de a circula pe drumurile cu restricţie, vor trebui să aibă aplicat un autocolant (sticker), care se poate procura de la orice service din Austria, la un preţ de aproximativ 30 €.
Pentru vehiculele cu masa maximă autorizată de până la 3,5 t, numai service-urile autorizate pot aplica acest autocolant în colţul din dreapta sus al parbrizului. Pentru vehiculele de peste 3,5 t, operatorul de transport poate aplica acest autocolant şi nu este nevoie să se deplaseze cu vehiculul la service.
Harta cu zonele restricţionate:
Viena - toată provincia (landul)
Austria Inferioară: zona cu emisii reduse din Wien - Umgebung
Burgenland: toată provincia, dar numai pentru camioanele fabricate înainte de 1991 (inclusiv).

#1506
MariusTm29

MariusTm29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 03.06.2008
deci ideea e inca niste bani la smecheri pe nimic , ca sa n-o mai dam de gard ....

#1507
GeoTruck

GeoTruck

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 03.10.2014
Am un Sprinter 515 din 2009 . Primi 2 ani , 2012-2013 , totul a fost perfect , nici o defectiune , dar din 2014 au inceput problemel (  DPF-infundat , diferential spart , am schimbat 2 cutii , etc . ) Dar acum am o problema mult mai grava '' Nu mai trage '' . Sa va explic .. Merg linistit in Austria , cumpar 3 masini , incarc si vin inapoi acasa , merg vreo 50 de km linistit , tot cu 120km/h si dintr-o data ''Buff'' nu mai trage . Trag la prima parcare si ma cobor trag capota dar totul era ok . Ma urc , pornesc si merg mai departe , totul era ok mergea ca inainte dupa 15 km iar cade in bot de la 100km/h pana la 10/5 km/h , ajung in tara dupa multe ore de stres si nervi , o bag direct in service , schimb turbinele  ( aman doua , noi de la reprezentanta ) , schimb rampa si injectoare ( si astea noi de la Mercedes ) si maI schimb doua supapr de pa turbo care sw afla undeva pe aripa din dreapta .. Pornesc si merg 15 km , totul ok , apoi iar cade la 10 pe ora .. nu stiu ce sa mai fac !!! Daca ati mai patit sau stiti care ar fii problema , va rog ajutari-ma !

#1508
tiopedi

tiopedi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 21.11.2014

View PostOctavian___, on 24 ianuarie 2015 - 08:38, said:

Terebuie sa ai deja bulina, daca nu, o imbulinezi rau.



Au dreptate o laie. Imi plateste neamtu salariul la sofer??? Neamtu vine in RO pe salariul care il da neamtu, n-are nici o treaba prin ce locuri ale lumii transporta marfa.
Adica ce are salariul cu locul unde transporti marfa?

Masuri abuzive de protectie.
Legea este reala iar  menirea ei este sa protejeze soferii nemti in detrimentul celor din estul europei
In estenta legea obliga orice companie germana sa nu mai lucreze cu case de expeditii din alte state daca nu platesc salariul minim BRUT pe economie din Germania

Edited by tiopedi, 25 January 2015 - 18:03.


#1509
AFT

AFT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 11.03.2013

View Postkaraterulz, on 23 ianuarie 2015 - 15:18, said:

Am inteles ca de anul acesta vigneta pe Ungaria pentru un sprinter s-a dublat deoarece nu ne mai incadram la D1 ci la D2
Stie cineva un link unde sa fie explicata diferenta intre D1 si D2 ?
S'a dublat daca iei pe 10 zile sau 1 luna. Daca o iei pe un an costa la fel. Numai sa fiti atenti sa fie D2. Pt ca s'a mai gresit incadrarea si au luat amenzi

#1510
monica90

monica90

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 03.01.2015

View PostGeoTruck, on 25 ianuarie 2015 - 14:37, said:

Merg linistit in Austria , cumpar 3 masini , incarc si vin inapoi acasa , merg vreo 50 de km linistit , tot cu 120km/h si dintr-o data ''Buff'' nu mai trage . Trag la prima parcare si ma cobor trag capota dar totul era ok . Ma urc , pornesc si merg mai departe , totul era ok mergea ca inainte dupa 15 km iar cade in bot de la 100km/h pana la 10/5 km/h , ajung in tara dupa multe ore de stres si nervi , o bag direct in service , schimb turbinele  ( aman doua , noi de la reprezentanta ) , schimb rampa si injectoare ( si astea noi de la Mercedes ) si maI schimb doua supapr de pa turbo care sw afla undeva pe aripa din dreapta .. Pornesc si merg 15 km , totul ok , apoi iar cade la 10 pe ora .. nu stiu ce sa mai fac !!! Daca ati mai patit sau stiti care ar fii problema , va rog ajutari-ma !

Hello,
Ai mai rezolvat cu masina???? Eu m-am laudat ca s-a rezolvat problema la a mea..:) dar din pacat din nou i s-a aprins senzorul de la motor+nu mai trage(merge pana in 2000 turatii).:((((( este al 6-lea service in care merge masina, si nimeni nu ii da de capat..oare de ce???????????????????

#1511
danrdcl

danrdcl

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 15.02.2014
Buna,
referitor la legea soferilor pe germania am inteles ca nu mai e valabila.Statul german a renuntat la ea in urma reclamatiilor primite la curtea europeana.

Pentru aptipildul de poluare cautati unitatile QAMTC. De aici puteti cumpara stickerul in baza certificatului de inmatriculare ce se aplica pe parbriz in partea superioara dreapta. Costul este de 25 euro pentru orice categorie de masina transport marfa( de la 2,8t pana la 40t) si oricare euro ar fi ea. In functie de cat polueaza masina acesta isi scurteaza perioada de valabilitate(euro1= 1an.....euro3= 3 ani....). In Shell la Nickersdorf este un container galben de unde se poate cumpara si vigneta, de aici se poate cumpara stickeru. Toate aceste lamuriri le am de la fata locului respectiv vanzatorul de unde am cumparat vignete si stickeru(am uitat cum se cheama mai exact)

Pentru colegii GEOTRUCK si MONICA 90 care au probleme cu masinile incercati si verificati filtru de particole sau senzorii de acolo.Asta din ce am auzit la atii ca au avut cam aceleasi probleme.

#1512
karaterulz

karaterulz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 29.03.2010

View Postdanrdcl, on 03 februarie 2015 - 20:42, said:



Pentru aptipildul de poluare cautati unitatile QAMTC. De aici puteti cumpara stickerul in baza certificatului de inmatriculare ce se aplica pe parbriz in partea superioara dreapta. Costul este de 25 euro pentru orice categorie de masina transport marfa( de la 2,8t pana la 40t) si oricare euro ar fi ea. In functie de cat polueaza masina acesta isi scurteaza perioada de valabilitate(euro1= 1an.....euro3= 3 ani....).


Unde scrie valabilitatea abtipildului respectiv ?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate