Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#1027
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Pentru ca daca va intra in vigoare licenta de transport si pentru 3.5 tone MTMA ce vine la pachet cu posibilitatea de control a ISCTR riscul sa te prind cu supratonaj si sa te incarce cu o amenda de 30k lei este major. Asta in conditiile in care sarcina utila reala a unei astfel de masini este din 3 cifre cu maxim 8 in fata.
Pentru ca s-au montat sau se vor monta cantare in toate PCTF pe unde se poate tranzita cu marfa iar prin cele prin care se iese la mica intelegere se va taia macaroana cat de curand. Aceiasi sarcina utila. Incep si ungurii sa se comporte mai a austrieci si pe gama asta de transport.
Pentru ca nu se mai poate. Iar cine e baiat destept nu asteapta sa stinga el lumina.

#1028
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
Nu știu dacă e valabil ce spun eu aici, dar:
- cele mai multe dintre dubele de 3.5t cu punte dublă spate au variante asemnănătoare de 4,5-7t
- cu ceva costuri suplimentare (3-4.000 cu piese noi?), se poate "re-tara" la o masă superioară vehiculul (evident, cu concursul reprezentanței), se re-omologhează, si gata, ai mașina legală.

Din câte am văzut, de noi, una de 3.5t față de alta de 4,6t costă cu vreo 4000€ mai puțin (Transit, la care detararea costă oficial 550€).

#1029
Marius73M

Marius73M

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.03.2014
Pt. ovidiu66 Zici ca faci min.500km pe zi? 0.40 pe km e aur curat frate fac extern cu 0.29 pe km si daca as face 500 km pe zi as fi boer.Daca ai bani de masina si un sofer serios contract ferm dai bateie.la 500km pe zi ramai curat cu minim 2500.Apropo dami si mie adresa firmei ca merg maine si bat palma cu ei!

#1030
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007
Ma gandeam sa-ti ofer un contract cu 0,18 ec /km si 1500 km zi contract ferm... Cine este dispus sa mearga, pe bani astia ?! Poate vre-un disperat ,ca un om sanatos nu poate merge sub 0,35 ec/km...dar cum in tara asta majoritatea sunt oameni care nu stiu sa dezvolte o afacere ....nu ma mira daca se vor inghesui si la 0,15 ec/km.....

#1031
Marius73M

Marius73M

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.03.2014
ady_strong mai pune 0.12ec la aia 0.18 si hai sa facem contract.

#1032
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Soferul-patron este multumit sa mearga si sub 30 de centi. Gresit, el nu isi calculeaza sa ii revina si banii pentru munca de sofer si sa obtina un profit minim la sfarsit e luna de pe urma firmei. El baga astea la comun si daca ii raman sa zicem, peste 1k euro net la sfarsit de luna se declara multumit. Astia sunt si transportatorii de sacrificiu, cei care pleaca joi dupa-masa de acasa(pe 35 centi care pentru ei e boierie) pentru a livra marfa a doua zi si isi petrec pe urma weekendul si doua zile dupa departe de casa.
Oarecum tot in aceiasi oala sunt cei cu minim 10-15 de masini, acestia multumindu-se cu un profit minim pe masina, uneori chiar si sub 500 euro/luna. Pentru ca pentru ei pic cu pic se aduna si obtin o suma interesanta. Important este sa invarta roata, in cazuri punctuale chiar si pe minus, fiindca pierderea suferita de o masina care sta este mai mare decat cea a uneia care merge in pierdere.
Cei care au ramas, intre aceste 2 extreme, au cea mai grea sarcina si se chinuie pentru a obtine preturi normale cum ar fi acest minim de 35 de centi la 3.5 tone.

#1033
ovidiub06

ovidiub06

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.02.2014

View PostMarius73M, on 13 martie 2014 - 09:09, said:

Pt. ovidiu66 Zici ca faci min.500km pe zi? 0.40 pe km e aur curat frate fac extern cu 0.29 pe km si daca as face 500 km pe zi as fi boer.Daca ai bani de masina si un sofer serios contract ferm dai bateie.la 500km pe zi ramai curat cu minim 2500.Apropo dami si mie adresa firmei ca merg maine si bat palma cu ei!

Intre timp am dat drumul la treaba...azi de ex mi-a facut soferul 780 de km,e F bine!Unele zile mai mult,altele mai putin...depinde de comenzi!
Vedem dupa vreo 3-4 luni,cum merge treaba per ansamblu...desi dupa un an,cred ca o sa vad mai bine!!!
intre timp(din cauza cererii),o sa mai iau 2 masini,una noua,alta SH cu prelata(aici fac un  PS,daca are cineva o oferta buna,astept PM!!!
Ce sa zic,va doresc si voua succes in continuare!!!

#1034
MariusTm29

MariusTm29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 03.06.2008
ovidiub06 cu ce masina ai plecat la drum ? noua sau second ? sa ai succes in afacere .

#1035
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007

View Postovidiub06, on 21 februarie 2014 - 20:47, said:

Salutari,ma adresez celor care activeaza in "campul muncii"(transportul cu 3.5t) cu o intrebare(momentan) Posted Image:
Merita sa-mi i-au un "Sprinter" cu sofer full-time,plus celalate cheltuieli de care tin cont(am citit cap-coada acest topic),pt un contract stabil pe perioada nedeterminata cu 0.40 erocenti pe km???
Desi am citit cap-coada acest topic,tot mai am multe nelamuriri...si nu cred in calculele de pe hartie,tot timpul apar surprize,sunt constient!!!
De aceea vreau un raspuns de la cei in domeniu,daca se poate!
Deci,leasing+sofer+taxe+altele pt 0.40 centi per km...min 500km pe zi (zi slaba),pana la 1000(zi buna) ar trebuii sa faca masina!!!
Inca ceva,firma si activitatea se va desfasura intr-o tara U.E(Romania exclus)!
Se merita??????????Multumesc anticipat

  Acum cateva saptamani ai cerut aceste informatii de la cei care activeaza in acest domeniu si cu parare de rau pot sa afirm ca nu cred ca ai fost in stare sa pui in aplicare un astfel de contract si am sa aduc si argumente;

  1. Habar nu ai ce presupune aceasta activitate de transport auto.(vezi solicitarile facute catre cei din acest domeniu si mentiunea ca-i citit tot ce s-a scris pe aici)

2. Cineva responsabil si care stie ce presupune activitatea de transport nu poate incheia un contract pe perioada nedeterminata datorita riscurilor imense la care se supune, ar fi de ajuns sa ai un cost/pret pe km astazi  si de saptamana viitoare sa-ti sara in sus pretul la motorina sau alte taxe marite si sa te trezesti ca devii sclavul propriei tale incompetente si lipsei de experienta care pot duce foarte rapid la un proces in instanta cu cel care a fost atat de naiv sa-ti acorde la inceput de drum un contract ferm  .Sa nu mai zic de despabubirile pe care le poti platii in cazul in care nu onorezi contractul incheiat.

3. Nici o firma respectabila din UE (exclus Romania dpa cum ai zis tu) ce doreste un contract de transport nu selecteaza o firma nou infintata cu o masina si un sofer din Romania doar din dorinta de-a avea un cost pe KM transportat mai mic ca in D,NL,FR sau oricare alta tara din UE !

4.Probabil ca sunt unii de pe aici ,care cred ca, daca au citit 50-100 pagini pe net referitoare la activitatea de transport deja sunt atat de destepti si priceputi in tainele transportului rutier ca de maine se duc la targ, cumpara o utilitara, trece la "volan", si bate in lung si-n lat europa asemeni celor ce cumpara vara pepeni de la Dabuleni si Matca si ii vinde la piata la Brasov, Cluj sau Satu Mare !

5.Noua oamenilor de cele mai multe ori ne plac visele si dorintele greu realizabile pe care  toata viata tanjim sa le realizam ..... De foarte multe ori chiar reusim cu adevarat sa le punem in practica dar ,la fel de mult ne plac minciunile care spre deosebire de vise si dorinte le spunem zilnic ,dar niciodata nu le credem decat in anumite circumstante si de regula incercam sa le credem pe cele zise cu haz si inteligenta.....

#1036
ovidiub06

ovidiub06

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.02.2014
Poti spune ce vrei ady_strong...chiar nu ma intereseaza,la fel cum nici pe tine nu trebuie sa te intereseze Termenii si Conditiile din contractul meu,sau ce fel de contract e,sub ce forma l-am obtinut,cum,etc!
Am aterizat in domeniul asta din intamplare,dar asta nu inseamna ca mi-am pierdut timpul pe forumuri,la telefoane, ca sa iti dau tie nota explicativa!
TU poti crede ce vrei,e o tara libera!
Vom vedea pe parcurs cum decurg lucrurile...atat pt mine,cat si pt tine!Fiecare isi face business-ul cum crede si stie mai bine!
Ce am sa-ti demonstrez eu tie?Sau tu mie?Chiar nu intru in polemici copilaresti cu tine!
Si daca n-am "experienta ca tine",ehh bine,voi dobandii pe parcurs...atat am observat si eu,ca pe parcurs,lovindu-te de multe,inveti multe!
Eu mai f multe de invatat...dar si multi de pe acest forum....ca de aia sunt pe forum!

#1037
blackraven74

blackraven74

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 23.01.2008

View Postovidiub06, on 19 martie 2014 - 22:25, said:

Si daca n-am "experienta ca tine",ehh bine,voi dobandii pe parcurs...atat am observat si eu,ca pe parcurs,lovindu-te de multe,inveti multe!
Eu mai f multe de invatat...dar si multi de pe acest forum....ca de aia sunt pe forum!
He He He ai vorbit exact ca un copil care este contrazis si nu are argumente solide...noi cei "cu experienta" nu intram pe forum ca sa mai invatam ceva, ci din lipsa de activitate si pentru a AJUTA alti incepatori sa nu comita aceleasi greseli pe care le-am comis si noi, oricum subscriu la parerea lui ady_strong, nu am auzit in viata mea de contracte atribuite unei firme noi infiintate de un incepator in domeniu si cu o singura masina...

#1038
karaterulz

karaterulz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 29.03.2010
blackraven74, sa stii ca eu am auzit de firme care fac contracte cu firme noi si care au doar o masina. Sunt firme care activeaza ca si case de expeditii. Firme care au contracte pe-afara si care au nevoie de "carausi".
Stiu sigur de asa ceva, de aceea imi permit sa te contrazic.

#1039
cristisprinter

cristisprinter

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 26.03.2014
Buna seara! am ajuns la concluzia ca transportu cu utilitara de 3.5 tone nu prea mai este rentabila. Trecand direct la subiect, vreau sa va intreb daca se merita  transportu de persoane 8+1. Vreau sami cumpar acuma un Mercedes sprinter 8+1 model lung si sai atasez o remorca platforma de 2 autoturisme si sa fac RO-IT si retur. Vreau sa stiu daca atasez remorca de 2 auto imi trebuie si tahograf, si de ce acte as avea nevoie pt a  fi in regula sa nu am probleme afara cu politia. Stie vreo cineva daca se merita sa investesc 10-15 mii de euro in asa ceva. Astept un raspuns urgent. Va multumesc

#1040
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
1-sprinterul nu are sarcina remorcabila legala 3500 kg cat ai tu nevoie pt o remorca dubla -italienii si austriecii te vor arde rau pt asta
2- depasesti 3,5 t masa ansamblului deci trebuie licenta si tahograf
daca iti iei un 8+1 autoturism in acte   cu o polatforma de o singura masina in general nu se vor lega de tine daca respecti tonajul
daca nu ai deja o lista de potentiali clienti de trasportat nu stiu daca iti va fi mai usor ca si la transportul de marfa.

#1041
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007
Eu zic sa stai cuminte si sa-ti pastrezi bani pentru orice altceva dar nu pentru ceea ce vrei tu sa faci....In acest domeniu exista o competitie acerba si n-ai sa reusesti vreodata sa-i concurezi pe cei care deja au cativa ani de relatii,activitate si experienta in spate in plus pentru a reusi trebuie sa dispui de un capital serios .......un minim de 25.000-30.000 euro si daca cumva dispui de aceasta suma mai bine cumpara un apartament intr-o capitala de judet si cauta sa-l inchiriezi si altfel vei avea 250 euro lunar venit fara nici un risc si fara stres si nebunia zilnica ce implica transportul rutier de marfa si persoane !

#1042
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
Aici oricine ar veni să întrebe dacă merge treaba, răspunsul în cor al celor care activează deja în branșă e: Nu mergeee, stai în banca taaaaaa !!!

#1043
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007
Chiar asa este ! Stati in banca voastra deocamdata ! Transportul de marfa este o afacere foarte grea in acesta perioada si implica stres ,efort financiar foarte mare,munca intensa si foarte mare risc iar profitul este foarte mic !
Cine nu are ce face cu bani sau doreste sa petreaca prin parcarile europei zilele si ani, pe care ar putea sa- i petreaca facand alta activitate mai profitabila altauri de cei dragi , poate incerca si singuratatea si drumul lung , dar intr-o zi atunci cand se va trezi din vis, va realiza cat de mult a pierdut ....
  
Astazi economia nu ofera cererea necesara de transport pentru a se putea trai decent din aceasta activitate cu 1-2 masini ,cum incearca majoritatea celor de aici de pe forum  ! Nimeni nu neaga faptul ... ,este posibil ,....ca in viitor peste 1-5 ani lucrurile sa se schimbe dar pana atunci ori pierdem saua si nu merge magarul ori moare magarul de drum lung si oboseala !

#1044
barbucosmin1984

barbucosmin1984

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 27.03.2014
salut la toata lumea
sunt nou pe aici
am un Ford tranzit din 2004 si fac transport ocazional locale ...il folosesc mai mult pt afacerea mea ( confectionat tuburi din beton ,transportat la client,executat lucrari de foraj etc)
am si eu cateva intrebari daca doreste cineva sa ma desluseasca legat de CMR ,si de alte lucruri .
pe scurt ...vreau sa intru pe bursa sa iau marfuri ...vreau sa extind putin activitatea ...firmei
id mss barbucosmin1984 .va multumesc

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate