Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Service electrocasnice: Cand trebuie sa vina firma acasa, si cand trebuie sa il ducem noi?
Last Updated: Mar 21 2009 18:37, Started by
Alice
, Mar 21 2009 17:30
·
0
#1
Posted 21 March 2009 - 17:30
Stiu ca era o reglementare, la anumite produse electrocasnice, trebuie sa vina cei de la service acasa in cazul unei reclamatii.
Deoarece nu am certificatul de garantie acasa, si TV-ul imi face figuri (LCD 32"), vreau sa stiu daca ii sun sa-i chem sa-l repare, sau trebuie sa ma duc sa li-l pun in brate. Nu m-as duce cu el pt. ca mai poate fi folosit, si nu as vrea sa stau 2-3 saptamani fara TV. Are cineva idee care sunt conditiile? Greutate, marime, etc? Merci! |
#2
Posted 21 March 2009 - 18:37
Cheltuielile privind transportul produselor aflate in garantie pentru remediere nu privesc cumparatorul.
Transportul se il poate face serviceul sau se poate trimite prin curierat tot pe cheltuiala serviceului daca nu exista service in localitate. Pentru televizoare se face deplasare la client dar de cele mai multe ori este necesara ducerea in laborator a produsului, se constata defectul se comanda piesele, nu se repara pe loc operatiunea poate dura cateodata destul de mult. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users