sofer profesionist fara experienta
Last Updated: Apr 20 2017 12:46, Started by
SirRaffy
, Jan 20 2009 19:49
·
0
#289
Posted 28 February 2011 - 23:05
maryan22, on 23rd January 2011, 23:30, said: eu va sfatuiesc sa obtati undeva in strainatate,,prin prieteni etc,,,,,,in tara sunt sanse putine si banii cheltuiti pentru soferii fara experienta,,,,,eu am 3 luni de cand am reusit sa ma angajez in spania ca sofer pe camion,,,nu am avut experienta,,si daca cititi subiectu asta chiar cautam un lok de munka sa fac experienta prin romania,,,incercarea moarte nu are...acum sunt bine mersi,,,...inveti multe in 3 luni,,castig 1800 la luna fix....si am locul de munka dorit.toti avem o sansa. asta e camionu Volvo fh 400 cai euro 4.....3 axe...12 metri lungime frigorifer,26 tone sall maryan22 ! dak mai sunt lokuri la tine la firma si mai au nevoie de soferi fara experienta ma poti contacta si ep mine ? merci si drumuri bune ! |
#290
Posted 01 March 2011 - 16:16
Colegii, si tot nu stie nimeni de DUVENBECK ce e pe acolo cum sta treaba? Drumuri Bune sa Aveti si Fara Evenimente!
|
#291
Posted 01 March 2011 - 16:47
ilie de la scularie, on 26th February 2009, 16:52, said: eu cind am inceput cu camionul eram in franta, si am bagat o luna de camion, nu a fost greu, te obisnuesti repede, ce a fost mai curios a fost cind m-am bagat in masina mica dupa o luna de camion, eram ca si in masinutele alea care merg cu fise, eu unul prea multa diferenta nu am simtit. ce imi place cel mai mult cind merg cu camionul, cind sunt pe autostrada si ploua bine, atunci imi place cind ma uit in oglinda si vad la roti parca sunt aburi si am o impresie de parca as zbura. va urez si voua "zboruri" fara evenimente. ilie Clegu, dvs inseamna ca ati inceput bine. Cu toata ca tata a fost sofer pe tir si facea doar extern, pe afara nu am condus. Tata imi zicea "copile, can o sa sti tu sa umbli calumea prin tara si fara nici un fel de "zgarietura" la masina(se referea la accidente sau ceva de genu), atunci poti sa iesi afara, pt ca daca te inveti pe drumurile noastre de Dakar afara o sa iti fie usor inafara faptului ca e altfel circulatia. Zicea un coleg mai sus sa povestim patenii, boacane si tot felulu de experiente, am sa incept eu cu toate ca nu ar fi bine pt ca sunt un pici de 19 ani doar dar am umblat pe drumuri de mic si umblu in continuare, as putea sa va povestesc aventuri de cand nu aveam permis ca am mult mai multe decat acuma de cand am permis. Acum sa va zic ce am patit eu. Tata m-a dat pe mana unor colegi care lucreaza doar cu lemne si au vagoane cu racoante, nu a vrut sa ma lase sa ma invat pe prelata sau altfel dar prin urmare cred ca va dati seama cam ce incarcatura se pune pe aceste masini, cred ca fiecare pateste pe o panta ca sta dupa ala cu racoantele lui si il injura de numa ca ce dracu va pune sa incarcati atata si nu stiu ce alte comentarii. Asadar intro buna zi cu un prieten de al meu, mergem in cursa in Serbia, cu busteni de brad, am avut vreo 23 de tone daca nu am insel, si zice el catre mine cand ajungem pe la Sureanu(parcarea mare dupa Orastie, cu siguranta o stiti) zice el hai sa mergem pe Hateg. Bine ma zis si facut. Megem mergem, cand ajungem prin muntii aia de pe langa Hateg si pe serpentinele alea zici ca era iadu pe pamant, asfaltu era frezat pe portiuni drumul era si putin inclinat spre prapastie, denivlari, cand am vazut mai sa ma dau jos sa ii zic sa conduca colegu, doar ca el dormea. Bine asta nu a fost asa mare bai cel putin pt mine, eeeeeeeeeee dar vineau din spate soferii meseriasi cu experienta si sa vezi ce gargara faceau prin statiea "bai colegu ce p...a mea faci mai, ne duci cu 30-40, pai asa nu ajungem numai nu stiu cand la descaracat sau unde vroeau ei sa ajunga", atunci rapid mi-am dat seama ca sunt in Romania ca auzeam tipete ca la usa cortului, si drumul zici ca era pt testari de MONSTER-TRUCK! Si-am icalecat p-un tir si-am trecut si printr-un chin. Chinul fiind provocat de ceilalti colegi destepti care imi deranjau simtul auditiv. Si daca eram si eu la fel ca ei statea la cearta prin statie, dar asa ei s-au enervat e s-au calmat. Drumuri bune! |
#292
Posted 01 March 2011 - 17:13
#293
Posted 01 March 2011 - 18:05
Crazy Trucker, on 13th August 2010, 10:26, said: Macar sa ajungi sofer de camion,si dupa aia vezi daca esti pus sau nu in situatia de a fura motorina.Numai vorbi din ce auzi pe la unu sau altu,sau citesti pe net.Vorbeste din experienta proprie,daca exista! In legatura cu "economiile" astea de motorina, sa vezi ce barosan a vrut sa para un sofer de la JILAVEANU, se da jos scoate furtunu ia canistra scoate motorina si intre timp il vede unu si vine la el si ii zice "domnu, nua mai aveti cumva de dat?" la care el: "n-am domnu ca si asta o scot sa o bag la frigo ca nu mai am multa in rezervoru de la frigo", omu a plecat si dupa aceea numa il vad pe acste smecher imbracat bine(trening adidas, ras, tuns frezat mare machio) ca ii baga la unu de acolo canistra dupa o ghereta dinasta de tot felul de alimente:)). No unde ii sta eleganta lui, macar daca nu facea pe desteptu da el a vrut sa para ca nu se complica cu dinastea, dupa ce ca era prost nici nu stia sa traca din furtunu ala ca ma lua rasu cand vedeam ce lucra acolosi cata motorina bea, am vrut sa zic odata ca ii creste consumu daca mai trage mult din furtun si nu reuseste sa scoata. Era pe langa Deva pe undeva daca nu ma insel. Asa ca fiecare se descurca cum poate colegii, dar fara mandrie dinasta expirata. Doamne Ajuta! coracao, on 1st March 2011, 17:13, said: Din cate stiu eu nu se plateste grozav si lucrezi doar in echipaj... |
#294
Posted 04 March 2011 - 11:34
cine vrea sa ma ajute sa ma ia cu el o luna sa ma invete si apoi sa raman si eu pe o masina la firma unde lucreaza ! nu pe degeaba dau 500 e dupa primul salariu.
|
#295
Posted 04 March 2011 - 16:33
#296
Posted 06 March 2011 - 23:46
#297
Posted 13 March 2011 - 21:21
Seara buna!
Vin cu intrebari pentru cei care isi mananca amarul prin cabinele camioanelor in lumea asta mare si salbatica si au adunat Kilometri de nu le mai stiu numarul, si ii rog sa-mi spuna si mie (si cu siguranta ca mai sunt si altii care mai au multe de auzit si de invatat, chiar daca nu recunosc), ca unii ce sunt trecuti prin atatea si atatea: -ce nu trebuie facut in conducerea camionului in mers si la unele manevre? -la ce anume ar trebui sa fie in primul rand atent un habarnist ca mine in ale conducerii camioanelor? -am notiuni teoretice si practice de mecanica: la ce imi pot folosi, avand in vedere ca masinile acestea moderne sunt asistate de calculatoare? -care sunt principalele riscuri in conducerea autocamionului in alte tari(pe o parte dintre cele din Romania le-am invatat tot aici pe forum)? -ce credeti ca ar mai putea fi de folos unuia ca mine si de care am uitat sa intreb? Va multumesc! |
#298
Posted 13 March 2011 - 22:07
Alex63fanvw, on 13th March 2011, 21:21, said: Seara buna! Vin cu intrebari pentru cei care isi mananca amarul prin cabinele camioanelor in lumea asta mare si salbatica si au adunat Kilometri de nu le mai stiu numarul, si ii rog sa-mi spuna si mie (si cu siguranta ca mai sunt si altii care mai au multe de auzit si de invatat, chiar daca nu recunosc), ca unii ce sunt trecuti prin atatea si atatea: -ce nu trebuie facut in conducerea camionului in mers si la unele manevre? -la ce anume ar trebui sa fie in primul rand atent un habarnist ca mine in ale conducerii camioanelor? -am notiuni teoretice si practice de mecanica: la ce imi pot folosi, avand in vedere ca masinile acestea moderne sunt asistate de calculatoare? -care sunt principalele riscuri in conducerea autocamionului in alte tari(pe o parte dintre cele din Romania le-am invatat tot aici pe forum)? -ce credeti ca ar mai putea fi de folos unuia ca mine si de care am uitat sa intreb? Va multumesc! 2. ca viitor inginer mecanic, pentru partea cu mecanica la masinile din ziua de azi risti sa faci belele daca incerci sa repari chestii mai complexe la marginea drumului si fara sculele potrivite... 3. principalele riscuri sunt ca si la noi, dobitoci care nu stiu sa conduca si se arunca in tine, neatentie din partea altora dar si din partea ta, dar mai reduse decat la noi din cauza drumurilor si autostrazilor moderne. 4. ce ti-ar putea fi de folos, chiar daca esti cu camionul sau cu masina mica, atentia e cea mai importanta...parerea mea. restul e cancan... |
|
#299
Posted 14 March 2011 - 17:17
unii vor sa scape de tir si voi incercati sa va apucati de el.aveti grija ce a ca un virus: odata intrat in sange, greu mai scapi de el.viata de tir nu e pentru unul care vrea si tir si familie (parerea mea).astea 2 nu se prea impaca.bafta la toti
|
#300
Posted 14 March 2011 - 20:22
coracao, on 13th March 2011, 22:07, said: 1. n-ai facut scoala de soferi ca sa-ti spuna instructorul cum sa te uiti in oglinzi si cum sa te incadrezi cu camionul? 2. ca viitor inginer mecanic, pentru partea cu mecanica la masinile din ziua de azi risti sa faci belele daca incerci sa repari chestii mai complexe la marginea drumului si fara sculele potrivite... 3. principalele riscuri sunt ca si la noi, dobitoci care nu stiu sa conduca si se arunca in tine, neatentie din partea altora dar si din partea ta, dar mai reduse decat la noi din cauza drumurilor si autostrazilor moderne. 4. ce ti-ar putea fi de folos, chiar daca esti cu camionul sau cu masina mica, atentia e cea mai importanta...parerea mea. restul e cancan... 1. De manat inainte, poate sa mane chiar si un narod ca mine. Eu ma refeream la anumite manevre mai delicate cum ar trebui abordate, ce trebuie evitat(franari bruste de ex.), momente in care ar trebui saltata puntea motoare, cat de mult poti articula ansamblul fara sa afectezi racorduri sau alte chestii pe acolo, ca la scoala nu prea ai timp de chestii din astea. 2. Daca de exemplu ai o pana de cauciuc, poti schimba roata acolo unde a venit beleaua(autostrada, etc.)? 3. ok 4. ok |
#301
Posted 14 March 2011 - 21:23
pai daca faci o pana si poti sa o faci singur si merge s-o faci in locul in care ai ramas nu te opreste nimeni. axa motoare nu o poti ridica in niciun fel... de articulat o sa-ti dai seama si singur dar difera in functie de tonaj, daca ai tonaj mare si capu e rupt mult fata de vagon o sa vezi ca pleci mai greu de pe loc, racordurile in general nu se rup dar daca is inghetata se poate intampla si asta, sa pocneasca. acum asta e viata de sofer, cu bune si rele...cel mai bine inveti din propria experienta... pe statie circula multe povesti soferesti si nu toate adevarate ( acum recent ziceau colegii ca duminica, luni si marti nu se circula pe ungaria ca e ziua nationala, dar de fapt azi se circula, doar duminica, cum e si normal nu se circula, si marti...deci...totul e relativ...
|
#302
Posted 15 March 2011 - 11:58
coracao, on 14th March 2011, 21:23, said: axa motoare nu o poti ridica... In primul rand multumesc! Apoi, imi cer scuze, pentru ca atunci cand m-am referit la axa motoare, am vrut sa intreb care sunt situatiile cand pernele de aer de pe axa motoare ar trebui ridicate(in afara de cuplare/decuplare): cumva la denivelari, garari, etc. Apoi cum nimic nu este gratis, promit sa sar cu o bere cu proxima ocazie, ca se intalneste el munte cu munte, darmite un elev cu unul dintre profesori! Doamne ajuta! |
#303
Posted 15 March 2011 - 17:53
nu e nevoie sa ridici din perne la denivelari sau altele...puntile pe perne de aer sunt autoreglabile. folosesti ridicatul din perne cand decuplezi, cuplezi vagonul la cap...bine, mai is situatii la incarcari, descarcari cand rampele sunt ori prea inalte, ori prea mici...atunci mai poti face cate ceva de genul...dar si de asta o sa-ti dai seama la momentul respectiv.
|
|
#304
Posted 05 May 2011 - 19:07
Regii-Soselelor, on 1st March 2011, 17:16, said: Colegii, si tot nu stie nimeni de DUVENBECK ce e pe acolo cum sta treaba? Drumuri Bune sa Aveti si Fara Evenimente! Edited by DjMarinik, 05 May 2011 - 19:12. |
#305
Posted 05 May 2011 - 20:31
apai daca mai mergi si in 2 si mai ai si foi de concediu....de dormit nici nu se mai pune vorba ) si 5 centi e putintel...
|
#306
Posted 05 May 2011 - 22:13
Pana la urma prin targu-jiu ce firme mai sunt?
Intreb ca fapt divers... n-am niciun interes personal in treaba asta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users