Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

APA drept combustibil?

- - - - -
  • Please log in to reply
1939 replies to this topic

#1747
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
@Dem-46,ce faci cu plexiglas-ul de 25mm ?Posted Image

#1748
Dem-46

Dem-46

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 02.05.2013

 Viorelsolar, on 07 mai 2013 - 21:12, said:

@Dem-46,ce faci cu plexiglas-ul de 25mm ?Posted Image


Pai il folosesc la generator . Am tot testat diverse materiale mate , si parca nu am fost multumit .
Am trecut la Plexiglas , in fine la grosimi mici 8-10 mm , acesta in timp datorita caldurii degajate de electroloit el sufera deformatii remanente si in timp generatorul nu mai este perfect etans si incepe sa se umezeasca . Prima data am zis ca este condens , dar era koh.
De ce vreau sa-l folosesc ? Poate ca 25 mm este cam mare insa dpdv practic este mai util pt ca :
  • pot prelucra orice in grosimea lui ( gauri / filete )
  • vad ce se intampla in interiorul generatorului
  • este indeformabil
  • pot da o gaura si-n cant pt a scoate un stut/cot in directia in care vreau eu
  • rezista la presiuni mari mecanice inclusiv la tensiuni concentrice (spre exemplu la plexiglas-ul de 8 mm am dat o gaura -am taiat un filet- am infiletat un stut din alama- pe razele gaurii au inceput sa apara fisuri lungi datorita dilatarii stutului , ...a cedat cel mai slab material )
  • pot ascunde capetele suruburilor pt ca am uneori nevoie ... nu mai ating suruburile/piulite de caroseria masinii (cum mi se intampla acum ).
Are un dezavantaj ... lipiciul . Eu pt conexare , ori tai un filet , ori presez , dupa ce in prealabil am folosit un fel de superglue . Am gasit si adezivul potrivit si o sa-l testez dupa ce ma intorc din delegatie .

O zi de maxim

Edited by Dem-46, 08 May 2013 - 11:01.


#1749
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Generator electric pe benzina care curenteaza apa, iese hidrogen, alimemtezi generatorul cu el, curentezi apa din nou.
Mai pui din cand in cand un pahar de apa.

Singura sarcina pe care o duce motorul este producerea de curent necesar pt hidrogen si nimic mai mult.

Daca asta nu merge voi vreti sa duca si o sarcina suplimemtara adica masina?

Faceti o centrala termica electrica pe hidrogen si o sa fiti boieri toata viata.

#1750
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010

 Dem-46, on 08 mai 2013 - 10:53, said:

Pai il folosesc la generator . Am tot testat diverse materiale mate , si parca nu am fost multumit .
Am trecut la Plexiglas , in fine la grosimi mici 8-10 mm , acesta in timp datorita caldurii degajate de electroloit el sufera deformatii remanente si in timp generatorul nu mai este perfect etans si incepe sa se umezeasca . Prima data am zis ca este condens , dar era koh.
De ce vreau sa-l folosesc ? Poate ca 25 mm este cam mare insa dpdv practic este mai util pt ca :
  • pot prelucra orice in grosimea lui ( gauri / filete )
  • vad ce se intampla in interiorul generatorului
  • este indeformabil
  • pot da o gaura si-n cant pt a scoate un stut/cot in directia in care vreau eu
  • rezista la presiuni mari mecanice inclusiv la tensiuni concentrice (spre exemplu la plexiglas-ul de 8 mm am dat o gaura -am taiat un filet- am infiletat un stut din alama- pe razele gaurii au inceput sa apara fisuri lungi datorita dilatarii stutului , ...a cedat cel mai slab material )
  • pot ascunde capetele suruburilor pt ca am uneori nevoie ... nu mai ating suruburile/piulite de caroseria masinii (cum mi se intampla acum ).
Are un dezavantaj ... lipiciul . Eu pt conexare , ori tai un filet , ori presez , dupa ce in prealabil am folosit un fel de superglue . Am gasit si adezivul potrivit si o sa-l testez dupa ce ma intorc din delegatie .

O zi de maxim

Ai folosit codez-ul pentru PVC,mie mi se pare că este unicul adeziv care interacționează cu plexiglass-ul,voi încerc o probă să văd cum lucrează codez-ul pe plexiglass,dar parcă să zic că l-am folosit cu succes la o chestie  Posted Image .

#1751
Dem-46

Dem-46

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 02.05.2013

 Viorelsolar, on 08 mai 2013 - 20:30, said:


Ai folosit codez-ul pentru PVC,mie mi se pare că este unicul adeziv care interacționează cu plexiglass-ul,voi încerc o probă să văd cum lucrează codez-ul pe plexiglass,dar parcă să zic că l-am folosit cu succes la o chestie  Posted Image .

Multumesc de codez... nu stiam de el . Ma uit .

#1752
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
@Dem-46. Daca folosesti modelul propus de mine in schitele de mai sus nu ai nevoie de adezivi si placi de plastic mai groase de 10 mm.  Etansarea este pe oring-uri.
Fetele perforate ale electrozilor bipolari trebuiesc foarte bine prinse. Desenele reprezinta un nit dar se poate apela si la sudura   - care este si mai sigura - Sunt acolo trei gauri mai mari care permit usoare abateri de la cotele admise pe hartie dar irealizabile practic.
Odata asamblat un electrod montajul se face prin rotirea la 180 grade si astfel ai distante  precise intre electrozi cu mimin de  scurt-circuitare - asa numitul "voltaj leak" - dar o distanta foarte  precisa intre electrozi - daca ai placile cu grosime precisa.

Astept noutati cu privire la sursa in cascada...nu cunosc sa se fi folosit pana acum asa ceva ...eu am testat principiul cu relee dar pe mosfet-uri poti "lansa" serii de pulsuri care cel mai probabil maresc volumul de gaz produs in regim eficient. Desi stiu ca merge ... nu o pot realiza mai repede ca tine ..am deja un proiect care trebuie finalizat :-)

Edited by kenterprise, 11 May 2013 - 02:53.


#1753
Dem-46

Dem-46

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 02.05.2013

 kenterprise, on 11 mai 2013 - 02:43, said:

@Dem-46. Daca folosesti modelul propus de mine in schitele de mai sus nu ai nevoie de adezivi si placi de plastic mai groase de 10 mm.  Etansarea este pe oring-uri.
Fetele perforate ale electrozilor bipolari trebuiesc foarte bine prinse. Desenele reprezinta un nit dar se poate apela si la sudura   - care este si mai sigura - Sunt acolo trei gauri mai mari care permit usoare abateri de la cotele admise pe hartie dar irealizabile practic.
Odata asamblat un electrod montajul se face prin rotirea la 180 grade si astfel ai distante  precise intre electrozi cu mimin de  scurt-circuitare - asa numitul "voltaj leak" - dar o distanta foarte  precisa intre electrozi - daca ai placile cu grosime precisa.

Astept noutati cu privire la sursa in cascada...nu cunosc sa se fi folosit pana acum asa ceva ...eu am testat principiul cu relee dar pe mosfet-uri poti "lansa" serii de pulsuri care cel mai probabil maresc volumul de gaz produs in regim eficient. Desi stiu ca merge ... nu o pot realiza mai repede ca tine ..am deja un proiect care trebuie finalizat :-)

Plexiglas am,oringuri am si banuiam ca pe oringuri este  ... prelucrare de precizie inca nu . Caut inca . Poate nu am pornit bine ... merg pe la cei care fac firme luminoase , reclame etc .
La inox am rezolvat . Pretenul se chinuie zdravan la mofset . Gandeste (si bine face ) .
Pt ce mi-ai dat de model trebuiesc muuuulte lucruri care sa aiba precizie de mecanica fina .
Suruburile de strangere trebe sa fie rectificate (rezolvat) facute pe diametrul gaurilor din plexiglas.

Masina mea de serviciu este : Logan 1,6 - 85 cp - benzina . Inainte papa 7,4 l afara; si-n Bucuresti cu putin noroc 8,5 l/100km ( in zile proaste si 12l/100) !

Joi m-am intors din delegatie cu ceva km mai multi facuti aprox 850 si treaba sta cam asa :
  • pe prima 100 de km ( Autostrada A 1) am avut consum de 6,3 l/100 km cu o viteza de 120-140 km/ora , in functie de tir-uri ...
  • cand am trecut de Pitesti,  pe Dealul Negru am ramas masca pt ca mi-a scazut consumul la 4,2-4,5 l/100 km la o viteza medie de 79,2 km/ora .
  • dupa Rm Valcea am prins pe Valea Oltului imbulzeala si s-a dus consumul la 6,2 -6,3 l/100 km.
  • acest consum insa nu s-a mai schimbat (pana azi) adica v'o 700 de km parcursi + 2 zile de Bucuresti (cca 100 km )  .
  • Sambata am spalat TOATA instalatia demontat generator spalat cu o solutie loctite , uscat la soare , frecat placile cu zeama de lamaie etc .
  • am mai schimbat cateva ceva coturi cu supape de sens... in fine ce nu-mi placea mie , am schimbat . trebe sa-i mai pun o mica pompa de apa gen vibrator pt acvariu ca sa plimb koh-ul prin instalatie fortat
Azi am facut un drum de cca 100 de km Bucuresti - Comana si retur .
  • Consum mixt 5,3 l/100 km cu o viteza medie de 62,2 km/ora ( Bucurestiul bata-l vina ...)
  • din Jilava - Comana si retur am vazut si 3,9 l/100 km cu Vmediu = 80 km/ora !
  • cand am reintrat in Bucuresti a urcat la 5,3 l si nu a mai coborat . Maine insa o sa mai creasca usor si sunt constient de asta .

Deci merge si eu sunt multumit de ce am facut . Bafta hho-istilor viitori .

#1754
Dem-46

Dem-46

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 02.05.2013
Concluzii pe care le trag eu si sfaturi pentru cei ce vor HHO :
  • daca nu sunteti Minitehnicus ( aptitudini de lacatus mecanic de finete ) nu va apucati , sau macar sa aveti v'o cunostinta , prieten ceva .
  • aceasta instalatie trebuie din cand in cand curatata ; trebuie desfacuta (si remontata)
  • pwm-ul sa fie facut de un ing electronist destept (sau cumparat) si montat de un electronist  . Pwm-ul este una din cheile reusitei .
  • Realizarea (cumpararea) generatorului dupa un model este si el o cheie .
  • putine cunostinte de mecanica fluidelor , un minim de chimie , un minim din ce face un electrician auto
  • rabdare de fier ( de 30 de zile am hho pe masina si abia saptamana asta a dat rezultate !!! ) . Stiam ca o sa dea rezultate pana la urma . Ii multumesc lui Kentreprise pt sfaturi , le-am si   mi-au  folosit . am eliminat toate problemele aparute in concept punct cu punct pana am obtinut ce am vrut .
  • masina NU merge cu apa cum multi ar vrea si au inteles gresit  . Poate in viitor .
  • daca nu merge ceva intreaba si vei primi raspuns ... Kentreprise e pe faza am vazut .
In rest din ce am citit pe toate forumurile despre hho am remarcat 3 categorii de oameni care au cate o parere despre asta :
  • Cei care se apuca de treaba (si aici avem tot 3 ctg de oameni ) si reusesc sau nu
  • Teoreticienii (pot fi buni si rai ) si - Cei carora le put picioarele si emana numai damfuri de superioritate si inteligenta ....
  • Teparii ... astia fac mult rau tuturor si dau apa la moara celor de la 2  .
  • ar mai fi femeile dar aici este o alta discutie (nu sunt misogin) . Sfat pt barbati : " nu montati hho pe masina sotiei pt ca o sa munciti dublu !"
1.1 - cei care au meseria in degete si stapanesc anumite fenomene - reusesc . Unii chiar fac bani din asta apoi ( sau au facut)
1.2 - cei care bajbaie si vor dar nu inteleg fenomenul ( chestie de scoala si indemanare ) si ei pot fi ajutati sa reuseasca
1.3 - cei care nu au rabdare si pornesc din start cu o umbra de indoiala si teama pt ca au dat o gramada de bani si vor rezultate instant (tepuitii)  ... care apoi intra brusc in tagma celor de la pct 2 si ii injura pe cei de la pct 3 . Apoi dau cu huo ... lu' hho :))  

Or sa mai fie discutii .... multe ...



#1755
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
http://fluid.wme.pwr...x_formation.pdf

http://en.wikipedia.org/wiki/NOx
Fuel
The major source of NOx production from nitrogen-bearing fuels such as certain coals and oil, is the conversion of fuel bound nitrogen to NOx during combustion.[7] During combustion, the nitrogen bound in the fuel is released as a free radical and ultimately forms free N2, or NO. Fuel NOx can contribute as much as 50% of total emissions when combusting oil and as much as 80% when combusting coal.
Although the complete mechanism is not fully understood, there are two primary paths of formation. The first involves the oxidation of volatile nitrogen species during the initial stages of combustion. During the release and prior to the oxidation of the volatiles, nitrogen reacts to form several intermediaries which are then oxidized into NO. If the volatiles evolve into a reducing atmosphere, the nitrogen evolved can readily be made to form nitrogen gas, rather than NOx. The second path involves the combustion of nitrogen contained in the char matrix during the combustion of the char portion of the fuels. This reaction occurs much more slowly than the volatile phase. Only around 20% of the char nitrogen is ultimately emitted as NOx, since much of the NOx that forms during this process is reduced to nitrogen by the char, which is nearly pure carbon.

Edited by kenterprise, 16 May 2013 - 08:08.


#1756
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010

 kenterprise, on 16 mai 2013 - 07:56, said:

http://fluid.wme.pwr...x_formation.pdf

http://en.wikipedia.org/wiki/NOx
Fuel
The major source of NOx production from nitrogen-bearing fuels such as certain coals and oil, is the conversion of fuel bound nitrogen to NOx during combustion.[7] During combustion, the nitrogen bound in the fuel is released as a free radical and ultimately forms free N2, or NO. Fuel NOx can contribute as much as 50% of total emissions when combusting oil and as much as 80% when combusting coal.
Although the complete mechanism is not fully understood, there are two primary paths of formation. The first involves the oxidation of volatile nitrogen species during the initial stages of combustion. During the release and prior to the oxidation of the volatiles, nitrogen reacts to form several intermediaries which are then oxidized into NO. If the volatiles evolve into a reducing atmosphere, the nitrogen evolved can readily be made to form nitrogen gas, rather than NOx. The second path involves the combustion of nitrogen contained in the char matrix during the combustion of the char portion of the fuels. This reaction occurs much more slowly than the volatile phase. Only around 20% of the char nitrogen is ultimately emitted as NOx, since much of the NOx that forms during this process is reduced to nitrogen by the char, which is nearly pure carbon.

Te rog să ne mai și traduci,că eu sunt „bâtă” la engleză,dar în schimb vorbesc și înțeleg foarte bine limba italiană.Posted Image

#1757
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
"La principale fonte di produzione di NOx da combustibili azoto-cuscinetto come alcuni carboni e olio, è la conversione di azoto legato combustibile per NOx durante la combustione. [7] Durante la combustione, l'azoto legato nel combustibile viene rilasciato come un radicale libero e in ultima analisi forme N2 gratuiti, o NO. Fuel NOx può contribuire fino al 50% del totale delle emissioni quando combustione di petrolio e di ben il 80% quando bruciando il carbone.
Sebbene il meccanismo completo non è pienamente compreso, ci sono due percorsi principali di formazione. Il primo prevede l'ossidazione delle specie azotate volatili durante le fasi iniziali della combustione. Durante il rilascio e prima della ossidazione delle sostanze volatili, azoto reagisce formando più intermediari che poi vengono ossidati in NO. Se le sostanze volatili evolvere in una atmosfera riducente, l'azoto può essere prontamente evoluto fatta per formare gas di azoto, anziché NOx. Il secondo percorso comporta la combustione dell'azoto contenuto nella matrice char durante la combustione del char porzione dei combustibili. Questa reazione avviene molto più lentamente della fase volatile. Solo il 20% dell'azoto char viene infine emessa come NOx, poiché gran parte del NOx che si forma durante questo processo è ridotto ad azoto dal char, che è carbonio quasi puro"

@ ViorelSolar : Caro Viorel, usando il traduttore di Google e comandi di copia-incolla o si può tradurre praticamente qualsiasi testo o la tua tesi è accettata e si nonminalizat come Primo Ministro!
Posted Image
Cu greselile de rigoare! Ca a gresi este omeneste ! Vorba ariciului - dandu-se jos de pe peria de sarma!

Edited by kenterprise, 20 May 2013 - 03:54.


#1758
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Textul tău tradus în limba italiană este total aiurea!!!,eu vroiam să-l traduci tu personal din limba engleză,crezi că îmi era greu să dau un copy paste pe textul tău,să-l traduc cu gogu ???.Poate peste vreo 10 ani google ne va traduce un text care să reflecte măcar în proporție de 80% o descriere corectă Posted Image

#1759
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
Sunt si eu un biet muritor, pacatele mele...daca cineva crede ca eu il pot invata cum merge motorul cu apa si asta in cateva limbi si eventual dialecte greseste!

During combustion, the nitrogen bound in the fuel is released as a free radical.../ although the complete mechanism is not fully understood ../ ....nitrogen reacts to form several intermediaries which are then oxidized into NO. If the volatiles evolve into a reducing atmosphere, the nitrogen evolved can readily be made to form nitrogen gas, rather than NOx.

Google nu s-a nascut poet dar iata ce zice el in romaneste:

In timpul arderii, azotul legat în combustibil este eliberat ca un radical liber ...
Deși mecanismul completă nu este pe deplin înțeles ... azot reacționează pentru a forma mai mulți intermediari care sunt apoi oxidat în NO. Dacă substanțele volatile evolua într-o atmosferă reducătoare, azotul evoluat pot fi obținute ușor pentru a forma gaz de azot, mai degrabă decât NOx.

Nici doctorii nu exceleaza in caligrafie dar scriu retete ! Iar farmacistul stie ce "bumbi" sa-ti vanda!
Asa si pe aici!
Cine stie .. cunoaste!

#1760
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
DEM-46: noutati?

#1761
Dem-46

Dem-46

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 02.05.2013

 kenterprise, on 30 mai 2013 - 04:33, said:

DEM-46: noutati?


Salut

nu am noutati ...

Am fost la v'o 4 firme de prelucrare materiale plastice  care dupa ce mi-au impuiat capul cu ce fac ei cand le-am aratat desenele de executie au amutit .
Inca caut ceva care sa faca prelucrari si debitari cu masini in coordonate CNC .
Generatorul tau , nu necesita 2,3 mosfeturi in cascada ... asta spune electronistul . Si el cauta prelucratori plexiglas.
Am gasit lipiciuri si solutiile de imbinare .
de la UHU si Loctite dar greu .

Instalatia mea este stabila si functioneaza ok .
Cam pe la 3.000 de km vad ca mi se inroseste electrolitul si trebuie sa o schimb si sa spal tot .
Toata procedura dureaza 2 ore . Montat - demontat repornit .
Am mai facut un up grade la instalatie adica am cuplat 2 generatoare pe aceiasi bara folosind un raport de placi de 2 la 1 (2x 14 placi ) si tin sa zic ca am un debit mai mare de gaz .
La o viteza de 70 km/ora  ( pe A1 in toata lungimea ei ... m-au depasit si biciclistii Posted Image) ) constanta am avut un consum de 3,1-3,9 l /100 km .
Pe retur la 140 km/h consum de 5,7 l/100km dar in reprize ca de , mai tre sa calci si frana ... insa per ansamblu eu sunt multumit . Motorul este ultra ssssssilentios , un deliciu ! Inainte la 120km/h urla ca din gaura de sarpe .

Intrucat am montat 2 generatoare 2x14placi , mi-a crescut consumul de curent , a trebuit sa schimb cablurile de alimentare (se incingeau puternic) si am mers o zi fara generator ... consum in Bucuresti de 9,2l/100 .... alternatorul duce fara probleme (96A) pwm functioneaza ....

Alta chestie ce am constatat ... Plexiglasul ( de 10 mm)  din cauza caldurii degajate de electrolit se deformeaza remanent , indiferent cate prinderi perimetrale i-ai baga . Ba mai mult crapa daca este incorsetat si crapa pe la gauri cel mai des . Crede-ma ca am schimbat ceva capace de generator ... toate au avut fisuri in jurul gaurilor de prindere , al gaurilor in general.
Mi-am confectionat sabloane pentru gaurirea placilor de plexiglas , iar ca spirale am folosit spirale pt lemn .... cele cu ambore . Din acest motiv , eu cred ca acest generator din placi de plexiglas , daca , nu-l realizez pe o masina cnc , si-l fac pe una care foloseste prelucrari mecanice nu are sorti de izbanda .
O sa caut si alte materiale si nu neaparat plexiglas ... eventual numai placile frontale sa le fac din plexiglas (si astea mai groase 15 mm)

Am gasit ceva plexiglas de 18mm grosime (insa nu suficient de mult ) si o sa-l mesteresc pe asta pt unul simplu , insa nu cred ca or sa fie probleme cu el .

Am vazut ca propui azotul ca gaz ...

Edited by Dem-46, 31 May 2013 - 11:40.


#1762
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Eu am folosit ceva plexiglass de 25mm grosime,la acest distribuitor de curent [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CPxyKitjAEI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ],cred că mai am ceva plăci de 25x25 cm din astfel de material.Acum sunt în Italia și când mă întorc peste o săptămână o să mă uit în debara să văd ce mai am și poate te ajut să-ți trimit ceva.Posted Image

#1763
Dem-46

Dem-46

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 02.05.2013
Vorbind despre economii de carburant , cu instalatii complementare de ajutare si ajustare a parametrilor motorului pt eficientizare arderilor , reducerea noxelor , mai este un criteriu si anume MODUL IN CARE CONDUCEM !
  • Un stil de condus sportiv si agresiv in trafic nu-ti face nici o economie la carburant ( dar aici acesti sportivi nici nu-si propun economii de carburanti)
  • Cei care nu cunosc stilul condus ... adica cei care merg cu masina supraturata de la un capat in altul al oricarui oras .... nici ei nu vor face nici o economie , practic vor arde gazul degeaba .
  • Cei care nu stiu sa citeasca dar au carnet nici ei nu au treaba cu economia ...
  • Cei care folosesc masina doar Sambata si Duminica clar nu au ce HHO sa puna pe masina ca-l pun degeaba . Ei oricum nu stiu nici pe ce parte au volanul la masina , dar sa mai vorbim despre trasee, schimbari de trepte de viteze .... ii bagam in ceata .
Ideea ar fi , indiferent cum conducem sa consumam cat mai putin .
Pt a avea realmente un consum redus de carburanti trebuie sa fii extrem de ponderat si echilibrat  (in conditii de trafic intens , in care toti se grabesc) sa nu cedezi presiunii celor din jur si sa fortezi motorul pt ca atunci nu faci nici o  branza .
Cei care au HHO montat pe masina si tureaza motorul excesiv la semafoare asteptand cuminti culoarea verde nu vor avea nici ei economii ci doar o ardere mai curata "mai eco !" ( ce ma distreaza asta cu eco !!!)

Ca idee , orice sofer care pleaca de acasa cu treaba prin oras , ar trebui sa-si prestabileasca un traseu care sa fie cat mai liniar , ai sa-i permita sa atinga viteze constante pe distante cat mai lungi - optimizarea traseului (in 2 cuvinte) . Orice distanta intre A si B intr-un oras are mai multe variante de traseu si trebuie aleasa aceea care iti asigura constanta in mers , asta presupune cunoasterea hartii orasului .
Fiecare pornire de pe loc si schimbare de viteza inseamna consum suplimentar de carburant .

Mai sunt lucruri de comentat si mai astept si alte pareri , pt a invata (poate) si eu ceva despre cum se conduce eco(nomic) .

Am vazut destui comentatori prin mai multe site-uri care au parerile lor , "superioare" , despre HHO , cred ca ar trebui sa se gandeasca mai bine la modul in care isi exprima parerile pro sau contra atat timp cat nu au experimentat lucrul respectiv .... Intai construiesc, experimentez si apoi imi exprim parerile , bune sau rele .... pt ca si eu am auzit ca dinozaurii aveau 4 picioare si sorici gros , dar n-am vazut nici unul !

Edited by Dem-46, 04 June 2013 - 08:41.


#1764
Bitter

Bitter

    MU!E PSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,300
  • Înscris: 29.07.2006

 undercoverbrother, on 08 mai 2013 - 11:24, said:

Generator electric pe benzina care curenteaza apa, iese hidrogen, alimemtezi generatorul cu el, curentezi apa din nou.
Mai pui din cand in cand un pahar de apa.

Singura sarcina pe care o duce motorul este producerea de curent necesar pt hidrogen si nimic mai mult.

Daca asta nu merge voi vreti sa duca si o sarcina suplimemtara adica masina?

Faceti o centrala termica electrica pe hidrogen si o sa fiti boieri toata viata.

Ce mult le place unora sa vorbeasca (scrie) cand se plitisesc !Posted Image

http://www.overunity...t/#.UberF-eHvXQ

Quote

Hello
Harti presented the Think different Video from Oliver and Valentin at december of 2010
Today i like to present you one of some Videos of a developers meeting
held on the 30.09.11 in a small rural city in south Germany.
It was the first Event of this kind.
The landlord there owens a Energy station to produce Elektricity and heat.
He tryed many times to feed his Engine (1600ccm Ford Kent ) with HHO .
But he did not succseed many times , because of to less volume of hho.
Then the idea was born.
Lets come together and produce HHO to run the engine.
After about 6 weeks of preperation we meet in Wurzbach.
Friday evening we first come together to enjoy a barbecue and introduce eachother. We finnished early in the morning the other Day.
The Landlord and his wife are realy nice and very friendly people.
He managed  that we became  Brothers in Work.
Saturday morning we meet for Brekfast and than we brought our Hardware to the backside of the House where the Generator was located.
It took us some hours to supply all the Equipment with electricity and connect the 8 elektrolysers to a joint.
Finally we run the Engine with HHO only.
But in all the euphorie and happyness we did not take all mesures.
The big Meter to mesure the Gasoutput was not able to handle the volume. So we are not realy shure about the quantity of HHO that was used.
Later we run the Engine via a bottle Hydrogene pure to have a different sight. The Meter shows a consume of about 10-12 Liters H pure.
BUT WE DID IT.
We run a 1600ccm with HHO  and Hydrogene only.
The next Meeting will come. We will open the door to a new dimension.
Then we run the Engine in a cloesed loop.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uOg_JQGPGEk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=RAllG6vUiPc
enjoy
helmut

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RAllG6vUiPc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate