Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
APA drept combustibil?
Last Updated: Nov 08 2018 13:50, Started by
MLSanucean
, Mar 18 2008 21:12
·
0
#1748
Posted 08 May 2013 - 10:53
Viorelsolar, on 07 mai 2013 - 21:12, said:
@Dem-46,ce faci cu plexiglas-ul de 25mm ? Pai il folosesc la generator . Am tot testat diverse materiale mate , si parca nu am fost multumit . Am trecut la Plexiglas , in fine la grosimi mici 8-10 mm , acesta in timp datorita caldurii degajate de electroloit el sufera deformatii remanente si in timp generatorul nu mai este perfect etans si incepe sa se umezeasca . Prima data am zis ca este condens , dar era koh. De ce vreau sa-l folosesc ? Poate ca 25 mm este cam mare insa dpdv practic este mai util pt ca :
O zi de maxim Edited by Dem-46, 08 May 2013 - 11:01. |
#1749
Posted 08 May 2013 - 11:24
Generator electric pe benzina care curenteaza apa, iese hidrogen, alimemtezi generatorul cu el, curentezi apa din nou.
Mai pui din cand in cand un pahar de apa. Singura sarcina pe care o duce motorul este producerea de curent necesar pt hidrogen si nimic mai mult. Daca asta nu merge voi vreti sa duca si o sarcina suplimemtara adica masina? Faceti o centrala termica electrica pe hidrogen si o sa fiti boieri toata viata. |
#1750
Posted 08 May 2013 - 20:30
Dem-46, on 08 mai 2013 - 10:53, said:
Pai il folosesc la generator . Am tot testat diverse materiale mate , si parca nu am fost multumit . Am trecut la Plexiglas , in fine la grosimi mici 8-10 mm , acesta in timp datorita caldurii degajate de electroloit el sufera deformatii remanente si in timp generatorul nu mai este perfect etans si incepe sa se umezeasca . Prima data am zis ca este condens , dar era koh. De ce vreau sa-l folosesc ? Poate ca 25 mm este cam mare insa dpdv practic este mai util pt ca :
O zi de maxim Ai folosit codez-ul pentru PVC,mie mi se pare că este unicul adeziv care interacționează cu plexiglass-ul,voi încerc o probă să văd cum lucrează codez-ul pe plexiglass,dar parcă să zic că l-am folosit cu succes la o chestie . |
#1751
Posted 09 May 2013 - 15:40
Viorelsolar, on 08 mai 2013 - 20:30, said: Ai folosit codez-ul pentru PVC,mie mi se pare că este unicul adeziv care interacționează cu plexiglass-ul,voi încerc o probă să văd cum lucrează codez-ul pe plexiglass,dar parcă să zic că l-am folosit cu succes la o chestie . Multumesc de codez... nu stiam de el . Ma uit . |
#1752
Posted 11 May 2013 - 02:43
@Dem-46. Daca folosesti modelul propus de mine in schitele de mai sus nu ai nevoie de adezivi si placi de plastic mai groase de 10 mm. Etansarea este pe oring-uri.
Fetele perforate ale electrozilor bipolari trebuiesc foarte bine prinse. Desenele reprezinta un nit dar se poate apela si la sudura - care este si mai sigura - Sunt acolo trei gauri mai mari care permit usoare abateri de la cotele admise pe hartie dar irealizabile practic. Odata asamblat un electrod montajul se face prin rotirea la 180 grade si astfel ai distante precise intre electrozi cu mimin de scurt-circuitare - asa numitul "voltaj leak" - dar o distanta foarte precisa intre electrozi - daca ai placile cu grosime precisa. Astept noutati cu privire la sursa in cascada...nu cunosc sa se fi folosit pana acum asa ceva ...eu am testat principiul cu relee dar pe mosfet-uri poti "lansa" serii de pulsuri care cel mai probabil maresc volumul de gaz produs in regim eficient. Desi stiu ca merge ... nu o pot realiza mai repede ca tine ..am deja un proiect care trebuie finalizat :-) Edited by kenterprise, 11 May 2013 - 02:53. |
#1753
Posted 12 May 2013 - 20:58
kenterprise, on 11 mai 2013 - 02:43, said:
@Dem-46. Daca folosesti modelul propus de mine in schitele de mai sus nu ai nevoie de adezivi si placi de plastic mai groase de 10 mm. Etansarea este pe oring-uri. Fetele perforate ale electrozilor bipolari trebuiesc foarte bine prinse. Desenele reprezinta un nit dar se poate apela si la sudura - care este si mai sigura - Sunt acolo trei gauri mai mari care permit usoare abateri de la cotele admise pe hartie dar irealizabile practic. Odata asamblat un electrod montajul se face prin rotirea la 180 grade si astfel ai distante precise intre electrozi cu mimin de scurt-circuitare - asa numitul "voltaj leak" - dar o distanta foarte precisa intre electrozi - daca ai placile cu grosime precisa. Astept noutati cu privire la sursa in cascada...nu cunosc sa se fi folosit pana acum asa ceva ...eu am testat principiul cu relee dar pe mosfet-uri poti "lansa" serii de pulsuri care cel mai probabil maresc volumul de gaz produs in regim eficient. Desi stiu ca merge ... nu o pot realiza mai repede ca tine ..am deja un proiect care trebuie finalizat :-) Plexiglas am,oringuri am si banuiam ca pe oringuri este ... prelucrare de precizie inca nu . Caut inca . Poate nu am pornit bine ... merg pe la cei care fac firme luminoase , reclame etc . La inox am rezolvat . Pretenul se chinuie zdravan la mofset . Gandeste (si bine face ) . Pt ce mi-ai dat de model trebuiesc muuuulte lucruri care sa aiba precizie de mecanica fina . Suruburile de strangere trebe sa fie rectificate (rezolvat) facute pe diametrul gaurilor din plexiglas. Masina mea de serviciu este : Logan 1,6 - 85 cp - benzina . Inainte papa 7,4 l afara; si-n Bucuresti cu putin noroc 8,5 l/100km ( in zile proaste si 12l/100) ! Joi m-am intors din delegatie cu ceva km mai multi facuti aprox 850 si treaba sta cam asa :
Deci merge si eu sunt multumit de ce am facut . Bafta hho-istilor viitori . |
#1754
Posted 12 May 2013 - 22:23
Concluzii pe care le trag eu si sfaturi pentru cei ce vor HHO :
1.2 - cei care bajbaie si vor dar nu inteleg fenomenul ( chestie de scoala si indemanare ) si ei pot fi ajutati sa reuseasca 1.3 - cei care nu au rabdare si pornesc din start cu o umbra de indoiala si teama pt ca au dat o gramada de bani si vor rezultate instant (tepuitii) ... care apoi intra brusc in tagma celor de la pct 2 si ii injura pe cei de la pct 3 . Apoi dau cu huo ... lu' hho ) Or sa mai fie discutii .... multe ... |
#1755
Posted 16 May 2013 - 07:56
http://fluid.wme.pwr...x_formation.pdf
http://en.wikipedia.org/wiki/NOx Fuel The major source of NOx production from nitrogen-bearing fuels such as certain coals and oil, is the conversion of fuel bound nitrogen to NOx during combustion.[7] During combustion, the nitrogen bound in the fuel is released as a free radical and ultimately forms free N2, or NO. Fuel NOx can contribute as much as 50% of total emissions when combusting oil and as much as 80% when combusting coal. Although the complete mechanism is not fully understood, there are two primary paths of formation. The first involves the oxidation of volatile nitrogen species during the initial stages of combustion. During the release and prior to the oxidation of the volatiles, nitrogen reacts to form several intermediaries which are then oxidized into NO. If the volatiles evolve into a reducing atmosphere, the nitrogen evolved can readily be made to form nitrogen gas, rather than NOx. The second path involves the combustion of nitrogen contained in the char matrix during the combustion of the char portion of the fuels. This reaction occurs much more slowly than the volatile phase. Only around 20% of the char nitrogen is ultimately emitted as NOx, since much of the NOx that forms during this process is reduced to nitrogen by the char, which is nearly pure carbon. Edited by kenterprise, 16 May 2013 - 08:08. |
#1756
Posted 18 May 2013 - 22:02
kenterprise, on 16 mai 2013 - 07:56, said:
http://fluid.wme.pwr...x_formation.pdf http://en.wikipedia.org/wiki/NOx Fuel The major source of NOx production from nitrogen-bearing fuels such as certain coals and oil, is the conversion of fuel bound nitrogen to NOx during combustion.[7] During combustion, the nitrogen bound in the fuel is released as a free radical and ultimately forms free N2, or NO. Fuel NOx can contribute as much as 50% of total emissions when combusting oil and as much as 80% when combusting coal. Although the complete mechanism is not fully understood, there are two primary paths of formation. The first involves the oxidation of volatile nitrogen species during the initial stages of combustion. During the release and prior to the oxidation of the volatiles, nitrogen reacts to form several intermediaries which are then oxidized into NO. If the volatiles evolve into a reducing atmosphere, the nitrogen evolved can readily be made to form nitrogen gas, rather than NOx. The second path involves the combustion of nitrogen contained in the char matrix during the combustion of the char portion of the fuels. This reaction occurs much more slowly than the volatile phase. Only around 20% of the char nitrogen is ultimately emitted as NOx, since much of the NOx that forms during this process is reduced to nitrogen by the char, which is nearly pure carbon. Te rog să ne mai și traduci,că eu sunt „bâtă” la engleză,dar în schimb vorbesc și înțeleg foarte bine limba italiană. |
|
#1757
Posted 20 May 2013 - 03:52
"La principale fonte di produzione di NOx da combustibili azoto-cuscinetto come alcuni carboni e olio, è la conversione di azoto legato combustibile per NOx durante la combustione. [7] Durante la combustione, l'azoto legato nel combustibile viene rilasciato come un radicale libero e in ultima analisi forme N2 gratuiti, o NO. Fuel NOx può contribuire fino al 50% del totale delle emissioni quando combustione di petrolio e di ben il 80% quando bruciando il carbone.
Sebbene il meccanismo completo non è pienamente compreso, ci sono due percorsi principali di formazione. Il primo prevede l'ossidazione delle specie azotate volatili durante le fasi iniziali della combustione. Durante il rilascio e prima della ossidazione delle sostanze volatili, azoto reagisce formando più intermediari che poi vengono ossidati in NO. Se le sostanze volatili evolvere in una atmosfera riducente, l'azoto può essere prontamente evoluto fatta per formare gas di azoto, anziché NOx. Il secondo percorso comporta la combustione dell'azoto contenuto nella matrice char durante la combustione del char porzione dei combustibili. Questa reazione avviene molto più lentamente della fase volatile. Solo il 20% dell'azoto char viene infine emessa come NOx, poiché gran parte del NOx che si forma durante questo processo è ridotto ad azoto dal char, che è carbonio quasi puro" @ ViorelSolar : Caro Viorel, usando il traduttore di Google e comandi di copia-incolla o si può tradurre praticamente qualsiasi testo o la tua tesi è accettata e si nonminalizat come Primo Ministro! Cu greselile de rigoare! Ca a gresi este omeneste ! Vorba ariciului - dandu-se jos de pe peria de sarma! Edited by kenterprise, 20 May 2013 - 03:54. |
#1758
Posted 24 May 2013 - 21:43
Textul tău tradus în limba italiană este total aiurea!!!,eu vroiam să-l traduci tu personal din limba engleză,crezi că îmi era greu să dau un copy paste pe textul tău,să-l traduc cu gogu ???.Poate peste vreo 10 ani google ne va traduce un text care să reflecte măcar în proporție de 80% o descriere corectă
|
#1759
Posted 25 May 2013 - 07:37
Sunt si eu un biet muritor, pacatele mele...daca cineva crede ca eu il pot invata cum merge motorul cu apa si asta in cateva limbi si eventual dialecte greseste!
During combustion, the nitrogen bound in the fuel is released as a free radical.../ although the complete mechanism is not fully understood ../ ....nitrogen reacts to form several intermediaries which are then oxidized into NO. If the volatiles evolve into a reducing atmosphere, the nitrogen evolved can readily be made to form nitrogen gas, rather than NOx. Google nu s-a nascut poet dar iata ce zice el in romaneste: In timpul arderii, azotul legat în combustibil este eliberat ca un radical liber ... Deși mecanismul completă nu este pe deplin înțeles ... azot reacționează pentru a forma mai mulți intermediari care sunt apoi oxidat în NO. Dacă substanțele volatile evolua într-o atmosferă reducătoare, azotul evoluat pot fi obținute ușor pentru a forma gaz de azot, mai degrabă decât NOx. Nici doctorii nu exceleaza in caligrafie dar scriu retete ! Iar farmacistul stie ce "bumbi" sa-ti vanda! Asa si pe aici! Cine stie .. cunoaste! |
#1761
Posted 31 May 2013 - 11:34
kenterprise, on 30 mai 2013 - 04:33, said:
DEM-46: noutati? Salut nu am noutati ... Am fost la v'o 4 firme de prelucrare materiale plastice care dupa ce mi-au impuiat capul cu ce fac ei cand le-am aratat desenele de executie au amutit . Inca caut ceva care sa faca prelucrari si debitari cu masini in coordonate CNC . Generatorul tau , nu necesita 2,3 mosfeturi in cascada ... asta spune electronistul . Si el cauta prelucratori plexiglas. Am gasit lipiciuri si solutiile de imbinare . de la UHU si Loctite dar greu . Instalatia mea este stabila si functioneaza ok . Cam pe la 3.000 de km vad ca mi se inroseste electrolitul si trebuie sa o schimb si sa spal tot . Toata procedura dureaza 2 ore . Montat - demontat repornit . Am mai facut un up grade la instalatie adica am cuplat 2 generatoare pe aceiasi bara folosind un raport de placi de 2 la 1 (2x 14 placi ) si tin sa zic ca am un debit mai mare de gaz . La o viteza de 70 km/ora ( pe A1 in toata lungimea ei ... m-au depasit si biciclistii ) ) constanta am avut un consum de 3,1-3,9 l /100 km . Pe retur la 140 km/h consum de 5,7 l/100km dar in reprize ca de , mai tre sa calci si frana ... insa per ansamblu eu sunt multumit . Motorul este ultra ssssssilentios , un deliciu ! Inainte la 120km/h urla ca din gaura de sarpe . Intrucat am montat 2 generatoare 2x14placi , mi-a crescut consumul de curent , a trebuit sa schimb cablurile de alimentare (se incingeau puternic) si am mers o zi fara generator ... consum in Bucuresti de 9,2l/100 .... alternatorul duce fara probleme (96A) pwm functioneaza .... Alta chestie ce am constatat ... Plexiglasul ( de 10 mm) din cauza caldurii degajate de electrolit se deformeaza remanent , indiferent cate prinderi perimetrale i-ai baga . Ba mai mult crapa daca este incorsetat si crapa pe la gauri cel mai des . Crede-ma ca am schimbat ceva capace de generator ... toate au avut fisuri in jurul gaurilor de prindere , al gaurilor in general. Mi-am confectionat sabloane pentru gaurirea placilor de plexiglas , iar ca spirale am folosit spirale pt lemn .... cele cu ambore . Din acest motiv , eu cred ca acest generator din placi de plexiglas , daca , nu-l realizez pe o masina cnc , si-l fac pe una care foloseste prelucrari mecanice nu are sorti de izbanda . O sa caut si alte materiale si nu neaparat plexiglas ... eventual numai placile frontale sa le fac din plexiglas (si astea mai groase 15 mm) Am gasit ceva plexiglas de 18mm grosime (insa nu suficient de mult ) si o sa-l mesteresc pe asta pt unul simplu , insa nu cred ca or sa fie probleme cu el . Am vazut ca propui azotul ca gaz ... Edited by Dem-46, 31 May 2013 - 11:40. |
|
#1762
Posted 31 May 2013 - 19:24
Eu am folosit ceva plexiglass de 25mm grosime,la acest distribuitor de curent [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CPxyKitjAEI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ],cred că mai am ceva plăci de 25x25 cm din astfel de material.Acum sunt în Italia și când mă întorc peste o săptămână o să mă uit în debara să văd ce mai am și poate te ajut să-ți trimit ceva.
|
#1763
Posted 04 June 2013 - 08:33
Vorbind despre economii de carburant , cu instalatii complementare de ajutare si ajustare a parametrilor motorului pt eficientizare arderilor , reducerea noxelor , mai este un criteriu si anume MODUL IN CARE CONDUCEM !
Pt a avea realmente un consum redus de carburanti trebuie sa fii extrem de ponderat si echilibrat (in conditii de trafic intens , in care toti se grabesc) sa nu cedezi presiunii celor din jur si sa fortezi motorul pt ca atunci nu faci nici o branza . Cei care au HHO montat pe masina si tureaza motorul excesiv la semafoare asteptand cuminti culoarea verde nu vor avea nici ei economii ci doar o ardere mai curata "mai eco !" ( ce ma distreaza asta cu eco !!!) Ca idee , orice sofer care pleaca de acasa cu treaba prin oras , ar trebui sa-si prestabileasca un traseu care sa fie cat mai liniar , ai sa-i permita sa atinga viteze constante pe distante cat mai lungi - optimizarea traseului (in 2 cuvinte) . Orice distanta intre A si B intr-un oras are mai multe variante de traseu si trebuie aleasa aceea care iti asigura constanta in mers , asta presupune cunoasterea hartii orasului . Fiecare pornire de pe loc si schimbare de viteza inseamna consum suplimentar de carburant . Mai sunt lucruri de comentat si mai astept si alte pareri , pt a invata (poate) si eu ceva despre cum se conduce eco(nomic) . Am vazut destui comentatori prin mai multe site-uri care au parerile lor , "superioare" , despre HHO , cred ca ar trebui sa se gandeasca mai bine la modul in care isi exprima parerile pro sau contra atat timp cat nu au experimentat lucrul respectiv .... Intai construiesc, experimentez si apoi imi exprim parerile , bune sau rele .... pt ca si eu am auzit ca dinozaurii aveau 4 picioare si sorici gros , dar n-am vazut nici unul ! Edited by Dem-46, 04 June 2013 - 08:41. |
#1764
Posted 12 June 2013 - 01:06
undercoverbrother, on 08 mai 2013 - 11:24, said:
Generator electric pe benzina care curenteaza apa, iese hidrogen, alimemtezi generatorul cu el, curentezi apa din nou. Mai pui din cand in cand un pahar de apa. Singura sarcina pe care o duce motorul este producerea de curent necesar pt hidrogen si nimic mai mult. Daca asta nu merge voi vreti sa duca si o sarcina suplimemtara adica masina? Faceti o centrala termica electrica pe hidrogen si o sa fiti boieri toata viata. Ce mult le place unora sa vorbeasca (scrie) cand se plitisesc ! http://www.overunity...t/#.UberF-eHvXQ Quote Hello Harti presented the Think different Video from Oliver and Valentin at december of 2010 Today i like to present you one of some Videos of a developers meeting held on the 30.09.11 in a small rural city in south Germany. It was the first Event of this kind. The landlord there owens a Energy station to produce Elektricity and heat. He tryed many times to feed his Engine (1600ccm Ford Kent ) with HHO . But he did not succseed many times , because of to less volume of hho. Then the idea was born. Lets come together and produce HHO to run the engine. After about 6 weeks of preperation we meet in Wurzbach. Friday evening we first come together to enjoy a barbecue and introduce eachother. We finnished early in the morning the other Day. The Landlord and his wife are realy nice and very friendly people. He managed that we became Brothers in Work. Saturday morning we meet for Brekfast and than we brought our Hardware to the backside of the House where the Generator was located. It took us some hours to supply all the Equipment with electricity and connect the 8 elektrolysers to a joint. Finally we run the Engine with HHO only. But in all the euphorie and happyness we did not take all mesures. The big Meter to mesure the Gasoutput was not able to handle the volume. So we are not realy shure about the quantity of HHO that was used. Later we run the Engine via a bottle Hydrogene pure to have a different sight. The Meter shows a consume of about 10-12 Liters H pure. BUT WE DID IT. We run a 1600ccm with HHO and Hydrogene only. The next Meeting will come. We will open the door to a new dimension. Then we run the Engine in a cloesed loop. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uOg_JQGPGEk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] enjoy http://www.youtube.com/watch?v=RAllG6vUiPc enjoy helmut [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RAllG6vUiPc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users