Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
sfat achizitie utilitara 3,5 tone
Last Updated: Apr 01 2009 11:56, Started by
Utanu
, Nov 29 2007 21:06
·
0
#1
Posted 29 November 2007 - 21:06
#5
Posted 11 March 2009 - 21:14
#6
Posted 12 March 2009 - 08:26
Intre marcile mentionate, si as pune in capul listei tot Ford; de Mitsubishi te-ai interesat?
|
#9
Posted 25 March 2009 - 10:22
Se spune ca Sprinter-ul (si VW LT)e cel mai bun - motor, fiabilitate.....dar pret de achizitie mai mare
Eu urmatorul pe lista as pune Transit-ul - si chiar am luat unul acum cateva luni - motorul de 2,4 si 125 cai strasnic, se simte puterea si te ajuta ff mult - stabilitate f buna pe curbe si orice fel de drum( goala te tii tare dupa turisme), capacitate incarcare - eu am pus max 2,5t, dar am auzit chiar si de 4t cartofi, varza...etc....mecanica, suspensii simple ca si configuratie, dar cam scumpe, chiar mai scumpe decat la Sprinter Probleme mari nu ar avea ca si model, chestii uzuale ale batranetii, depinde de km, si de NOROC cel mai mult.....pe Transit pot vb...ca am De Iveco - m-au sfatuit multi sa nu le iau ca sunt niste hurdubaie imense care scartaie din toate inchieturile, si le cad suspensiile f repede, si dupa mine...nici motorul de 2,8l nu e prea stralucit, fata de Merc, MAN( de pe LT), Ford....sunt f mari...si cele cu punte dubla...chiar fac treaba buna, dar cu neajunsrui ca orice model... De Peugeot, Fiat, Citroen....nu prea pot spune..dar am vazut...pe autovit un Boxer 2008, 40000km 11800E...cand la acelasi pret sare un Sprinter de prin 2002-2003....cred ca asta spune multe. De Transit sunt f multumit din toate punctele de vedere...deocamdata..la vara vreau un Sprinter 413:D , sau de ce nu un Jumbo |
#10
Posted 26 March 2009 - 22:34
Gama de utilitare usoare este una foarte larga ea pornind de la utilitare de mici dimensiuni cu volume utile de 6 mc si lungimi de incarcare sub 2.5 m pana la modele maxi cu volume utile de 17-18 mc si lungimi de incarcare de peste 4 m, sau modele carosate(suprastructuri sasiu) care pot depasi volume utile de 20 mc. Putem sa clasificam utilitarele si dupa alte elemente gen inaltime utila, sarcina utila, tip de tractiune sau constructia axei spate.
Cand vrei sa achizitionezi asa ceva pornesti de la nevoia pe care o ai. Daca tu vrei masina pentru distributie de mici dimensiuni si greutati de bun simt in oras vei alege o utilitara furgon de 6-8 mc, cu o sarcina utila in jur de 1 tona, fara acoperis suprainaltat, cu transmisie pe puntea fata si un motor entry-level de 85-90cp. Daca vrei sa faci transporturi interurbane te indrepti spre celalalt pol si alegi o utilitara sasiu cu suprastructura, cu un volum util cat mai ridicat, lungime de peste 4 m, tractiune spate, eventual axa spate cu roti duble si o motorizare mai puternica. Pentru cei care fac rulaje mari este foarte important si capitolul costuri de intretinere si aici multi pun accent pe modul de constructie al motorului mai precis al actionarii distributiei, pe lant sau pe curea. In primul caz interventia asupra acestui element destul de costisitor se face tarziu, la peste 250.000 km ceea ce reduce semnificativ costurile in comparatie cu un motor cu curea de transmisie care necesita interventii la 60-90.000 km. Aiic putem sa facem o comparatie intre un MB Sprinter si un VW LT/Crafter cel din urma platind tribut faptului ca are motorizari mai costisitoare ca si intretinere si chiar si ca consum, in rest fiind una si aceiasi masina. Ca si un top personal, daca as vrea ceva mic as alege dintre trioul Fiat/Peugeot/Citroen Ducato/Boxer/Jumper, Renault Trafic/Master sau Ford Transit iar daca as dori ceva mai mare si mai profesionist m-as uita la Iveco Daily, Ford Transit si MB Sprinter daca as avea buget pentru el desi nici celelalte nu sunt asa de departe ca pret de achizitie, cel putin la cel de nou. |
|
#11
Posted 27 March 2009 - 10:14
Greu de dat un sfat pertinent..pt ca majoritatea suntem subiectivi sau vorbim din auzite..In aceeasi dilema m-am aflat si eu cu ceva timp in urma si am mers pe mana mea, raportat la buget. Evident ca mi-as fi luat Sprinter penultima generatie(ultima ajungea noua la ~33000-configuratia mea). Nu cred ca-si are rostul sa indreptam omul spre punte dubla pt ca singurii care fac asa ceva pana in 3.5T sunt Iveco - 35C..Personal nu-mi plac,desi au spatiu mare de incarcare(lungime), au inaltimi mari si sunt inguste, deci nu stiu cat de bine stau pe sossea, mai ales goale. Plus ca ulra si troncane din toate incheieturile destul de repede. Au in schimb sasiu(nu caroserie autoportanta)! De fiabile sunt fiabile ca stiu masini care au la 600k in regim de maxi taxi, alergate de toti.. Eu am ales Ducato(bugetul, deh), dar daca ar fi sa mai "trag"odata as lua Boxer sau Jumper. Caroseria si trenul de rulare sunt identice, insa motorul face diferenta. Tabla e buna, chiar un pic prea otelita, mecanica simpla, destul de rezistenta. O optiune demna de luat in calcul e Transit-ul, care beneficiaza de un motor foarte bun, asemanator cu cel de pe Boxer(daca nu ma insel au dezvoltat impreuna motorul). Nu intra in cartile mele pt ca eu umblu cu chestii usoare 200-500 kg, dar voluminoase si tractiunea spate mi-ar fi complicat inutil viata. Renault ar fi ultima mea optiune. Au un stil de a complica inutil lucrurile..ceva de speriat..Pana la urma e loterie. Trebuie sa urmaresti in primul rand sa nu aiba avarii structurale. Km sa nu fie prea putini raportat la vechime..cine ia o masina de-asta sa o plimbe in week-end?! Conteaza si cam ce si cum s-a carat cu ea..a mea de ex a facut distributie de hartie igienica..Despre caroserie, alegi ce-ti trebuie- eu am luat Maxi- just in case. Prelata nu cred ca e o optiune din pricina sigurantei transportului, iar o carosare tip izoterma nu cred ca se face pana in 3.5t, pt ca iti ia mult din sarcina utila.
Top: 1.Transit 2.Boxer/Jumper/Ducato 3.Daily 4.Master Bafta! |
#12
Posted 27 March 2009 - 20:30
Pai, sa ma dau si eu cu parerea.
Din experienta mea, pe mai multe tipuri de masini de transport si peste 200.000 de km cu dube diverse. - Ford Tranzit (apropos, e si el cu punte dubla spate, cel putin eu, am vazut vreo 5 bucati, modelul nou de 100 CP), este o masina buna, tine la tavaleala, am mers si cu modelul vechi, AF 1989 si cu model mai nou AF 2002-2004. Modelele cu care am mers eu aveau intre 5 si peste 480.000 de km, variante diferite de tonaj, 2.8 t, 3.5 t, 4.3 t (de fapt 4.25 t) simpla, uneori si cu remorca de 3.5 t, dube si sasiu cu suprastructura. Piese scumpute, cad mai greu, nu la saptamana si niciuna nu ciupea ulei, desi, erau hingherite. - Fiat ducato, am mers putin cu un model d-asta, era un model mai vechi, avea 200.000 de km si deja ciupea ulei, cadea ceva la ea periodic, intretinere mai ieftina. - Citroen Jumper, in momentul de fata lucrez pe asa ceva, model maxi, AF 2008, are 35.000 de km, adica e in garantie, bat bucsele pe spate, la amortizoare, de zici ca se rupe masina. Am schimbat pe garantie amortizoarele cu tot cu bucse (pe motiv ca nu exista ca piesa de schimb, decat bucsele si se schimba numai cu amortizoarele, impreuna), a fost liniste doar o zi, ca iar a inceput sa-i bata spatele ca la balamuc. Colegul meu, are un Jumper, sasiu cu suprastrucura, e din 2004, are 180.000 de km si recent a avut probleme, pilitura pe traseul de alimentare. A scapat subtire, cu doar 4.000 de lei. - Iveco Daily, cu d-astea, am lucrat cu sasiu cu prelata, de 6.5 t, sasiu cu frig, de inghetata de 6.5 t, sasiu cu suprastructura si cu lift, de 5 t si cam atat, nu am lucrat cu 3.5 t. Oricum, ca impresie, motorul trage, piese nu prea au cazut, ca km, aveau intre 80.000 si 425.000 de km si nu ciupeau ulei, in schimb, ce nu mi-a placut, ca zdranganeau plasticele in cabina, ca la balamuc. Piesele, sunt mai ieftine ca la restul concurentilor, dar, posibil sa cada mai repede, ca la Ford, spre exemplu. - Mercedes Sprinter, am mers decat cu 5 t, avea 3-7 km, cand le-am luat si le-am lasat la 2.800.3.100 km. Decat le-am adus in tara. Nu pot spune despre Mercedes nimic, decat ca fuge de rupe. Nu am mers cu Renault, Peugeot si VW, deci nu pot spune nimic despre ele. Oricum, topul meu ar fi: 1. Mercedes/VW 2. Ford 3. Iveco 4. Restul Edited by xew, 27 March 2009 - 20:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users