Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

sfat achizitie utilitara 3,5 tone

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Utanu

Utanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 06.09.2007
Nu am scris VW si Mercedes pt ca nu imi permit si din acestea ce m-ati sfatui sa aleg? La ele ma intereseaza cel mai mult fiabilitatea.Mai clar.. daca ar fi sa alegeti voi ce ati alege in locul meu si de ce? Va multumesc anticipat!

Edited by Utanu, 29 November 2007 - 21:07.


#2
badboyallyn

badboyallyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,875
  • Înscris: 01.05.2007
fiat sau Ford..din cate stiu sunt destul de fiabile...

#3
daniel_220

daniel_220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 09.01.2009
renault sau ford

#4
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006
1. Ford
2. Peugeot / Citroen
3. Iveco / Renault / Fiat

#5
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
1.ford
2 Fiat
3.renault
4.iveco
5.citroen
6.peugeot

si eu ma gandesc de ceva timp la achitizionarea unei dube 3.5t iar singurele optiuni ramase in discutie sunt Ford transit , mb sprinter si fiat ducato . (principalul factor fiind tot fiabilitatea)

Edited by cosmin_miu, 11 March 2009 - 21:21.


#6
mutulica_41

mutulica_41

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 11.01.2008
Intre marcile mentionate, si as pune in capul listei tot Ford; de Mitsubishi te-ai interesat?

#7
atomicrica

atomicrica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 10.02.2009
eu as merge pe Ford sau iveco, daca nu vrei sa vezi masina rupta, cu usile care atarna sau la care trebuie sa faci parghie ca sa le inchizi / deschizi dupa mai putin de un an

#8
SPF

SPF

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 21.12.2008
De ce lipseste Mercedes Sprinter din lista? Mie mi se pare geniala masina. Evident, noua este scumpa, insa second hand e cu 1000-2000 de euro mai scumpa decat omoloagele ei. Si eu zic ca merita.

Edited by SPF, 12 March 2009 - 09:44.


#9
juice_24_ix

juice_24_ix

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 16.02.2007
Se spune ca Sprinter-ul (si VW LT)e cel mai bun - motor, fiabilitate.....dar pret de achizitie mai mare

Eu urmatorul pe lista as pune Transit-ul - si chiar am luat unul acum cateva luni - motorul de 2,4 si 125 cai strasnic, se simte puterea si te ajuta ff mult - stabilitate f buna pe curbe si orice fel de drum( goala te tii tare dupa turisme), capacitate incarcare - eu am pus max 2,5t, dar am auzit chiar si de 4t cartofi, varza...etc....mecanica, suspensii simple ca si configuratie, dar cam scumpe, chiar mai scumpe decat la Sprinter
Probleme mari nu ar avea ca si model, chestii uzuale ale batranetii, depinde de km, si de NOROC cel mai mult.....pe Transit pot vb...ca am

De Iveco - m-au sfatuit multi sa nu le iau ca sunt niste hurdubaie imense care scartaie din toate inchieturile, si le cad suspensiile f repede, si dupa mine...nici motorul de 2,8l nu e prea stralucit, fata de Merc, MAN( de pe LT), Ford....sunt f mari...si cele cu punte dubla...chiar fac treaba buna, dar cu neajunsrui ca orice model...

De Peugeot, Fiat, Citroen....nu prea pot spune..dar am vazut...pe autovit un Boxer 2008, 40000km 11800E...cand la acelasi pret sare un Sprinter de prin 2002-2003....cred ca asta spune multe.

De Transit sunt f multumit din toate punctele de vedere...deocamdata..la vara vreau un Sprinter 413:D , sau de ce nu un Jumbo

#10
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Gama de utilitare usoare este una foarte larga ea pornind de la utilitare de mici dimensiuni cu volume utile de 6 mc si lungimi de incarcare sub 2.5 m pana la modele maxi cu volume utile de 17-18 mc si lungimi de incarcare de peste 4 m, sau modele carosate(suprastructuri sasiu) care pot depasi volume utile de 20 mc. Putem sa clasificam utilitarele si dupa alte elemente gen inaltime utila, sarcina utila, tip de tractiune sau constructia axei spate.
Cand vrei sa achizitionezi asa ceva pornesti de la nevoia pe care o ai. Daca tu vrei masina pentru distributie de mici dimensiuni si greutati de bun simt in oras vei alege o utilitara furgon de 6-8 mc, cu o sarcina utila in jur de 1 tona, fara acoperis suprainaltat, cu transmisie pe puntea fata si un motor entry-level de 85-90cp. Daca vrei sa faci transporturi interurbane te indrepti spre celalalt pol si alegi o utilitara sasiu cu suprastructura, cu un volum util cat mai ridicat, lungime de peste 4 m, tractiune spate, eventual axa spate cu roti duble si o motorizare mai puternica.
Pentru cei care fac rulaje mari este foarte important si capitolul costuri de intretinere si aici multi pun accent pe modul de constructie al motorului mai precis al actionarii distributiei, pe lant sau pe curea. In primul caz interventia asupra acestui element destul de costisitor se face tarziu, la peste 250.000 km ceea ce reduce semnificativ costurile in comparatie cu un motor cu curea de transmisie care necesita interventii la 60-90.000 km. Aiic putem sa facem o comparatie intre un MB Sprinter si un VW LT/Crafter cel din urma platind tribut faptului ca are motorizari mai costisitoare ca si intretinere si chiar si ca consum, in rest fiind una si aceiasi masina.

Ca si un top personal, daca as vrea ceva mic as alege dintre trioul Fiat/Peugeot/Citroen Ducato/Boxer/Jumper, Renault Trafic/Master sau Ford Transit iar daca as dori ceva mai mare si mai profesionist m-as uita la Iveco Daily, Ford Transit si MB Sprinter daca as avea buget pentru el desi nici celelalte nu sunt asa de departe ca pret de achizitie, cel putin la cel de nou.

#11
simy24

simy24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 01.03.2007
Greu de dat un sfat pertinent..pt ca majoritatea suntem subiectivi sau vorbim din auzite..In aceeasi dilema m-am aflat si eu cu ceva timp in urma si am mers pe mana mea, raportat la buget. Evident ca mi-as fi luat Sprinter penultima generatie(ultima ajungea noua la ~33000-configuratia mea). Nu cred ca-si are rostul sa indreptam omul spre punte dubla pt ca singurii care fac asa ceva pana in 3.5T sunt Iveco - 35C..Personal nu-mi plac,desi au spatiu mare de incarcare(lungime), au inaltimi mari si sunt inguste, deci nu stiu cat de bine stau pe sossea, mai ales goale. Plus ca ulra si troncane din toate incheieturile destul de repede. Au in schimb sasiu(nu caroserie autoportanta)! De fiabile sunt fiabile ca stiu masini care au la 600k in regim de maxi taxi, alergate de toti.. Eu am ales Ducato(bugetul, deh), dar daca ar fi sa mai "trag"odata as lua Boxer sau Jumper. Caroseria si trenul de rulare sunt identice, insa motorul face diferenta. Tabla e buna, chiar un pic prea otelita, mecanica simpla, destul de rezistenta. O optiune demna de luat in calcul e Transit-ul, care beneficiaza de un motor foarte bun, asemanator cu cel de pe Boxer(daca nu ma insel au dezvoltat impreuna motorul). Nu intra in cartile mele pt ca eu umblu cu chestii usoare 200-500 kg, dar voluminoase si tractiunea spate mi-ar fi complicat inutil viata. Renault ar fi ultima mea optiune. Au un stil de a complica inutil lucrurile..ceva de speriat..Pana la urma e loterie. Trebuie sa urmaresti in primul rand sa nu aiba avarii structurale. Km sa nu fie prea putini raportat la vechime..cine ia o masina de-asta sa o plimbe in week-end?! Conteaza si cam ce si cum s-a carat cu ea..a mea de ex a facut distributie de hartie igienica..Despre caroserie, alegi ce-ti trebuie- eu am luat Maxi- just in case. Prelata nu cred ca e o optiune din pricina sigurantei transportului, iar o carosare tip izoterma nu cred ca se face pana in 3.5t, pt ca iti ia mult din sarcina utila.
Top:
1.Transit
2.Boxer/Jumper/Ducato
3.Daily
4.Master
Bafta!

#12
xew

xew

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,569
  • Înscris: 30.12.2007
Pai, sa ma dau si eu cu parerea.
Din experienta mea, pe mai multe tipuri de masini de transport si peste 200.000 de km cu dube diverse.
- Ford Tranzit (apropos, e si el cu punte dubla spate, cel putin eu, am vazut vreo 5 bucati, modelul nou de 100 CP), este o masina buna, tine la tavaleala, am mers si cu modelul vechi, AF 1989 si cu model mai nou AF 2002-2004.
Modelele cu care am mers eu aveau intre 5 si peste 480.000 de km, variante diferite de tonaj, 2.8 t, 3.5 t, 4.3 t (de fapt 4.25 t) simpla, uneori si cu remorca de 3.5 t, dube si sasiu cu suprastructura.
Piese scumpute, cad mai greu, nu la saptamana si niciuna nu ciupea ulei, desi, erau hingherite.
- Fiat ducato, am mers putin cu un model d-asta, era un model mai vechi, avea 200.000 de km si deja ciupea ulei, cadea ceva la ea periodic, intretinere mai ieftina.
- Citroen Jumper, in momentul de fata lucrez pe asa ceva, model maxi, AF 2008, are 35.000 de km, adica e in garantie, bat bucsele pe spate, la amortizoare, de zici ca se rupe masina.
Am schimbat pe garantie amortizoarele cu tot cu bucse (pe motiv ca nu exista ca piesa de schimb, decat bucsele si se schimba numai cu amortizoarele, impreuna), a fost liniste doar o zi, ca iar a inceput sa-i bata spatele ca la balamuc.
Colegul meu, are un Jumper, sasiu cu suprastrucura, e din 2004, are 180.000 de km si recent a avut probleme, pilitura pe traseul de alimentare.
A scapat subtire, cu doar 4.000 de lei.
- Iveco Daily, cu d-astea, am lucrat cu sasiu cu prelata, de 6.5 t, sasiu cu frig, de inghetata de 6.5 t, sasiu cu suprastructura si cu lift, de 5 t si cam atat, nu am lucrat cu 3.5 t.
Oricum, ca impresie, motorul trage, piese nu prea au cazut, ca km, aveau intre 80.000 si 425.000 de km si nu ciupeau ulei, in schimb, ce nu mi-a placut, ca zdranganeau plasticele in cabina, ca la balamuc.
Piesele, sunt mai ieftine ca la restul concurentilor, dar, posibil sa cada mai repede, ca la Ford, spre exemplu.
- Mercedes Sprinter, am mers decat cu 5 t, avea 3-7 km, cand le-am luat si le-am lasat la 2.800.3.100 km.
Decat le-am adus in tara.
Nu pot spune despre Mercedes nimic, decat ca fuge de rupe.
Nu am mers cu Renault, Peugeot si VW, deci nu pot spune nimic despre ele.
Oricum, topul meu ar fi:
1. Mercedes/VW
2. Ford
3. Iveco
4. Restul

Edited by xew, 27 March 2009 - 20:31.


#13
irusu

irusu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 16.09.2008
Eu am Ford Transit 2002 , sunt super multumit de ea , daca ar fi sa aleg din nou tot ford as alege  , acum il iei si la pret bun

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate