Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

atestat sofer profesionist transport marfa

- - - - -
  • Please log in to reply
363 replies to this topic

#37
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 Vapaie, on Jun 10 2008, 16:25, said:

xtremdriving  -  bine zici dar nu stiu cine te-a suparat asa rau. Eu cred ca soferii profesionisti sunt constienti ca trebuie sa se intoarca si acasa din cursa unde ii astepta cei dragi, mai periculosi sunt tinerii de 18 - 20 de ani care au masini de fite si nu constientizeaza ca viteza si lipsa de experienta ii poate nenoroci pe viata, asta daca mai scapa cu viata....
Si aia si "camionagiii" de 20 de ani, cu inel in ureche. remember cum a rasturnat incarcatura acum 2-3 saptamani peste o masina, intr-o curba. Ar trebui sa faca lectii de fizica, sa inteleaga cum e cu balansul unei masini, incarcatura etc. Am vazut si soferi de tir-uri care merg ok, am vazut si genul care zic: si ce, ma lovesc putin la genunchi, ce-o sa se intample daca intru intr-o alta masina?
E valabil pt toata lumea. Eu unul, poate pare de ras, dar mi-am dezvoltat o a nu stiu cata abilitate, aceea de a "spiona" drumul si a vedea pe unde pot sa zbor in decor decat sa ma ia un tir in bot...
O faza povestesc: noaptea pe la 3, merg cam cu 100 pe drum ingust. in spatele meu un microbuz grabit. in fata vin 2 tir-uri. simt o miscare ciudata la al doilea tir (e greu de explicat acest "simt" dar cine are km multi poate intelege) si incetinesc preventiv. Asta din spate vine aproape de mine, oarecum zicand "ce-ai ba" de franezi? ajung tir-urile langa noi si al doilea se baga in depasire aproape lovindu-l pe microbuzist. asta pune frana speriat si l-am vazut cum a lasat-o moale (probabil a facut pipilica pe el)... :rolleyes:   sper ca a invatat ceva si e mai prudent si mai atent la tir-uri...
Morala e: tir-ul era obosit si facea manevre care il dadeau de gol. sper sa fiu mereu in forma si sa ii pot evita, sau sa imi fac drum printre copaci si sa sar in sant. Microbuzul va fi mult mai prudent de acum inainte...

Edited by xtremdriving, 10 June 2008 - 15:39.


#38
Vapaie

Vapaie

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 04.07.2007
vreau si eu sfat....sunt din Iasi si vreau sa ma duc la Edy Spedition ca sofer pe tir..cu contract pe 2 ani ca sunt incepator dar nu stiu cum as putea rezolva problema cazarii acolo..va rog spuneti-mi si mie cum sa procedez..sa inchiriez o camera..stie cineva cam cat m-ar costa...sau in ce oras ar fi o cazare mai ieftina ..bine unde sa aiba si ei sedii...mentionez ca aici in Iasi nu am gasit pe nimeni doritor sa ma angajeze pentru ca sunt incepator...

#39
smock

smock

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 17.04.2008
vreau sa daue xamenu pt. aetstat transport marfa ma poate ajuta cineva cu studiu de caz sau  ceva niste documente de unde sa invatz teoretic.. chestionarele care sunt puse pe forum nu ma pot ajuta destul vreau ceva sa am de udne sa invatz nu sa invatz din chestionare pe de   rost apoi sa nu mai stiu nimica cand practic meseria

#40
Award

Award

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 24.04.2005

 smock, on Jun 19 2008, 10:01, said:

vreau sa daue xamenu pt. aetstat transport marfa ma poate ajuta cineva cu studiu de caz sau  ceva niste documente de unde sa invatz teoretic.. chestionarele care sunt puse pe forum nu ma pot ajuta destul vreau ceva sa am de udne sa invatz nu sa invatz din chestionare pe de   rost apoi sa nu mai stiu nimica cand practic meseria

Meseria o inveti facand practica , nu invatand din chestionare ... ;)

#41
covex_robu

covex_robu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 30.06.2008
As vrea sa stiu si eu cat costa sa imi fac toate atestatele posibile (asta daca ma poate cineva ajuta) inca abia m-am inscris la scoala de soferi C+CE si o termin candva prin septembrie dar as dorii sa aflu si eu pretul(ca sa ma pregatesc cu bani) va multumesc anticipat

#42
Award

Award

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 24.04.2005
Am dat si eu pt atestat transport marfa ( am luat 19 puncte din 20, categ C si  C+E  le-am facut in IT ) si pt cine stie cateva lucruri de baza poate trece examenul fara probleme .
Urmand cursul am vazut ca sunt DESTULE diferente intre codul rutier roman si cel italian ( UE) si din care se pot naste amenzi SERIOASE  :
- pentru cei din strainatate pauza zilnica cea de 45 min se poate face si in varianta 15`+15`+15` . In Ro se poate face doar 45` sau 15`+ 30` .
- in RO " un camion de 16 t +remorca 9 tone are voie ( CONFORM unui raspuns CORECT din chestionar ): 100 km/H autostrazi , 80 km/h pe drumurile expres sau nationale , si 70 pe celelate categorii de drumuri "  . In afara Ro viteza  pt un asemenea vehicol este de ATENTIE ! : 80 KM/H PE AUTOSTRADA , 70km/h pe drumuri principale si secundare si 50 km/h in oras .
-perioada de pauza saptamanala este in RO :45 ore /sapt sau redus 24 de ore/sapt . In afara ro sunt 3 variante : 45 h/sapt , 36h/sapt sau 24h/sapt metoda si timpii de recuperare fiind aceasi in Ro cat si afara .
  Din asa ceva nu se iau amenzi dar In RO soferul este raspunzator de marfa de la expeditor pana la destinatar . afara marfa este asigurata de catre transportator . ( In Ro se cer garantii , in afara Ro nu ai sa auzi asa ceva !!! )
Daca imi mai aduc aminte de asemenea diferente am sa le postez. Sper sa va fie de folos .  :cheers:

Edited by Award, 23 July 2008 - 18:01.


#43
ciypriyan

ciypriyan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 22.02.2006

 covex_robu, on Jul 15 2008, 00:34, said:

As vrea sa stiu si eu cat costa sa imi fac toate atestatele posibile (asta daca ma poate cineva ajuta) inca abia m-am inscris la scoala de soferi C+CE si o termin candva prin septembrie dar as dorii sa aflu si eu pretul(ca sa ma pregatesc cu bani) va multumesc anticipat
nu e pret universal , difera  ;) .

#44
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003
1.Eu am C,CE dar n-am atestat. Pot conduce (nu ca angajat la firmã) camionul bunicului pe la şarã?
2. Cât timp e valabil atestatul? Eu aº da examen pentru el însã nu intenşionez sã mã angajez ºofer de camion în viitorul apropiat, deci nu vreau sã fie bani aruncaşi.

#45
Award

Award

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 24.04.2005

 dobrotescunicol, on Jul 26 2008, 19:43, said:

2. Cât timp e valabil atestatul? Eu aº da examen pentru el însã nu intenşionez sã mã angajez ºofer de camion în viitorul apropiat, deci nu vreau sã fie bani aruncaşi.
In mod normal atestatul pt marfa este valabil 5 ani DAR :in 9 sept 2009 intra in vigoare pe tot teritoriul U.E obligativitatea atestatului ( certificat de calificare initiala ) care va fi DAT GRATUIT , FARA CURS SAU EXAMEN tuturor soferilor care au categoria C sau C+E  pana la data de 8 septembrie 2009 . Atestatul va avea forma permisului , va fi valabil 5 ani , iar dupa 5 ani se va face un curs de 30 de ore pt reinprospatarea memoriei FARA EXAMEN FINAL . In schimb cine NU ARE categoria C SAU C+E la data de 8 sept 2009 , va trebui sa faca un curs ( difera orele in difreita tari din U.E ) de aprox 150 de ore CU EXAMEN FINAL . Cursul va fi din legislatie , mecanica + acordarea primului ajutor .
Un lucru EXTREM DE BUN : acest certificat va fi de fapt un permis de condus DOAR PT MUNCA . Adica , daca tu mrgi sambata seara cu masina mica la discoteca , te faci muci , treci pe rosu si depasesti pe linia continua , iti vor lua permisul "normal" dar nu si pe cel profesional , iat tu luni esti cu camionul la munca cu toate punctele pe acel permis ; sau invers ..daca faci vreo belea pe camion si ramai fara permis , vei putea conduce masina "mica" .

Edited by Award, 27 July 2008 - 14:23.


#46
autohot

autohot

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 19.01.2008

 Award, on Jul 27 2008, 15:19, said:

In mod normal atestatul pt marfa este valabil 5 ani DAR :in 9 sept 2009 intra in vigoare pe tot teritoriul U.E obligativitatea atestatului ( certificat de calificare initiala ) care va fi DAT GRATUIT , FARA CURS SAU EXAMEN tuturor soferilor care au categoria C sau C+E  pana la data de 8 septembrie 2009 . Atestatul va avea forma permisului , va fi valabil 5 ani , iar dupa 5 ani se va face un curs de 30 de ore pt reinprospatarea memoriei FARA EXAMEN FINAL . In schimb cine NU ARE categoria C SAU C+E la data de 8 sept 2009 , va trebui sa faca un curs ( difera orele in difreita tari din U.E ) de aprox 150 de ore CU EXAMEN FINAL . Cursul va fi din legislatie , mecanica + acordarea primului ajutor .
Un lucru EXTREM DE BUN : acest certificat va fi de fapt un permis de condus DOAR PT MUNCA . Adica , daca tu mrgi sambata seara cu masina mica la discoteca , te faci muci , treci pe rosu si depasesti pe linia continua , iti vor lua permisul "normal" dar nu si pe cel profesional , iat tu luni esti cu camionul la munca cu toate punctele pe acel permis ; sau invers ..daca faci vreo belea pe camion si ramai fara permis , vei putea conduce masina "mica" .


......unde ai citit ??

#47
Award

Award

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 24.04.2005

 autohot, on Aug 2 2008, 23:15, said:

......unde ai citit ??


Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului

Ordin
privind conditiile de pregatire profesionala initiala si continua
a anumitor categorii de conducatori auto
.....................

Capitolul II
Certificatul de calificare profesionala

Art. 2. - (1) CPI poate fi obtinut prin sustinerea unui examen de cunostinte teoretice si practice conform prevederilor cuprinse in Sectiunea 1 a Anexei nr.2. Examenul va urmari insusirea cunostintelor la care se face referire in Anexa nr.1.
(2) Conducatorii auto pot opta pentru o pregatire profesionala initiala accelerata in cadrul unor cursuri organizate de centre de pregatire si perfectionare a personalului din domeniul transporturilor rutiere, conform prevederilor cuprinse in Sectiunea 2 a Anexei nr.2, in urma carora vor obtine un Certificat de calificare profesionala initiala accelerata (denumit in continuare CPIa). Aceste cursuri se vor incheia prin sustinerea unui examen privind insusirea cunostintelor la care se face referire in Anexa nr.1.
(3) CPIa confera titularului aceleasi drepturi ca si CPI, cu exceptia prevederilor art. 4 de mai jos.
(4) CPI si respectiv CPIa vor fi eliberate conducatorilor auto de catre Autoritatea Rutiera Romana – ARR in termen de maxim 30 zile de la promovarea examenelor prevazute la alin. (1) sau (2) de mai sus.
(5) Conducatorii auto care efectueaza transport de marfa si care-si dezvolta sau isi schimba activitatea pentru a efectua transport de persoane, sau invers, si care sunt titularii unui CPI/CPIa nu trebuie sa mai parcurga partile comune celor doua tipuri de calificare initiala, ci doar partile specifice noii calificari, urmate de promovarea unui examen teoretic. Acesti conducatori vor sustine insa examenul practic in totalitate.
Art. 3. – Sunt scutiti de obligativitatea calificarii initiale conducatorii auto care sunt:

titularii unui permis de conducere pentru categoriile D1, D1E, D, DE, eliberat pana la data de 9 septembrie 2008;
titularii unui permis de conducere pentru categoriile C1, C1E, C, CE, eliberat pana la data de 9 septembrie 2009
.

Art. 4. – (1) Conducatorii auto ce fac obiectul prezentului ordin pot conduce vehicule destinate transportului rutier de marfuri in urmatoarele conditii:

Conducatorii auto titulari ai unui CPI pot conduce de la varsta de 18 de ani vehicule din categoria C1, C1E, C, CE.
Conducatorii auto titulari ai unui CPIa pot conduce:
de la varsta de 18 de ani vehicule din categoria C1, C1E si
de la varsta de 21 de ani vehicule din categoria C1, C1E, C, CE.
(2) Conducatorii auto ce fac obiectul prezentului ordin pot conduce vehicule destinate transportului rutier de persoane in urmatoarele conditii:

Conducatorii auto titulari ai unui CPI pot conduce de la varsta de 21 de ani vehicule din categoria D1, D1E, D, DE.
Conducatorii auto titulari ai unui CPIa pot conduce:
de la varsta de 21 de ani vehicule din categoria D, DE, utilizate pe curse regulate de pasageri pe o distanta maxima de 50 km si vehicule din categoria D1, D1E.
de la varsta de 23 de ani vehicule din categoria D1, D1E, D, DE, indiferent de tipul de cursa si distanta parcursului.
Art. 5. – (1) Pregatirea periodica va consta in cursuri specifice, prin care conducatorii auto isi vor actualiza cunostintele care le sunt necesare in activitate, cu precadere in ceea ce priveste siguranta rutiera si rationalizarea consumului de combustibil.
(2) Cursurile vor fi organizate de catre centre de pregatire si perfectionare a personalului din domeniul transporturilor rutiere fiind astfel concepute pentru a dezvolta si revizui cunostintele prevazute in Anexa nr. 1.
(3) Cursurile vor fi organizate in doua module independente, unul de trei zile, celalalt de doua zile, fiecare zi de curs avand prevazute cate sapte ore de pregatire. Cele doua module pot fi urmate separat de conducatorul auto inainte de termenele prevazute la art.6.
(4) Cursurile se vor incheia prin sustínerea unui examen teoretic conform prevederilor cuprinse in Sectiunea 3 a Anexei nr.2. La promovarea examenului, conducatorul auto va obtine un CPC cu o valabilitate de 5 ani.
(5) CPC vor fi eliberate conducatorilor auto de catre Autoritatea Rutiera Romana – ARR in termen de maxim 30 zile de la promovarea examenelor prevazute la alineatul precedent.
Art. 6. – (1) Toti conducatorii auto care sunt titulari ai unui CPI/CPIa trebuie sa urmeze cursurile de formare continua in termen de maxim 5 ani de la obtinerea acestuia.
(2) Conducatorii auto exceptati de la obligatia detinerii certificatului de calificare initiala conform prevederilor art. 3 vor urma cursurile de formare continua conform urmatorului calendar:

pana la data de 10 septembrie 2012, toti cei nascuti inainte de 1.01.1957;
pana la data de 10 septembrie 2013, toti cei nascuti inainte de 1.01.1968;
pana la data de 10 septembrie 2014, toti cei nascuti inainte de 1.01.1979;
pana la data de 10 septembrie 2015, toti cei nascuti inainte de 1.01.1990.
(3) Conducatorii auto care sunt titulari ai unui CPC obtinut conform prevederilor alin. (1) sau (2) vor participa la astfel de cursuri la fiecare cinci ani, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a CPC.
(4) In cazul in care conducatorii auto titulari ai unui CPI/CPIa, CPC sau cei exceptati de la obligatia detinerii certificatului de calificare initiala conform prevederilor art. 3 nu si-au exercitat profesia pe o perioada de cel putin 2 ani, acestia au obligatia de a urma un curs de pregatire periodica inainte de reluarea actvitatii, chiar daca nu s-au implinit termenele prevazute la alin. (1) – (3).

............................
Ministrul transporturilor, constructiilor si turismului,
Gheorghe DOBRE

Anexa nr. 1

........................
Anexa nr. 3

MODELUL CERTIFICATULUI DE PREGATIRE PROFESIONALA

Fata 1



Fata 2



Nota privind modelul certificatului de pregatire profesionala
1. Caracteristicile fizice ale certificatului sunt conforme normelor ISO 7810 si ISO 7816-1.
Metodele de verificare a caracteristicilor fizice ale certificatelor destinate sa asigure conformitatea lor cu normele internationale sunt conforme cu norma ISO 10373.
2. Certificatul are doua fete.
Fata 1 contine:
a) titlul «Certificat de calificare profesionala a conducatorului auto» imprimat cu caractere ingrosate;
B) numele Statului membru care a eliberat certificatul (mentiune facultativa);
c) semnul distinctiv al Statului membru care a eliberat certificatul, imprimat pe negativ intr-un triunghi albastru si inconjurat de douasprezece stele galbene; semnul distinctiv este urmatorul:
RO: Romania
d) informatiile specifice certificatului, numerotate dupa cum urmeaza:
1. numele titularului;
2. prenumele titularului;
3. data si locul nasterii titularului;
4. a) data eliberarii;
B) data expirarii;
c) numele autoritatii care elibereaza certificatul (poate fi tiparita pe fata 2);
d) un numar, altul decat numarul permisului de conducere, necesar administrarii certificatului de calificare si formare de conducator auto (mentiune facultativa);
5. a) numarul permisului de conducere;
B) numarul de serie;
6. fotografia titularului;
7. semnatura titularului;
8. domiciliul sau adresa postala a titularului (mentiune facultativa);
9. (Sub)categoriile de vehicule pentru care conducatorul raspunde obligatiilor de calificare initiala si/sau de calificare continua;
e) mentiunea «model al Comunitatilor europene» in limba sau limbile Statului Membru care elibereaza certificatul si titlul «certificat de calificare de conducator auto» in celelalte limbi ale Comunitatii, tiparite in albastru pentru a constitui fondul certificatului:
tarjeta de cualificación del conductor
chaufføruddannelsesbevis
Fahrerqualifizierungsnachweis
äåëôßï åðéµüñöùóçò ïäçãïı
driver qualification card
carte de qualification de conducteur
cárta cáilíochta tiomána
carta di qualificazione del conducente...eu il am deja pe asta
kwalificatiekaart bestuurder
carta de qualificação do motorista
kuljettajan ammattipätevyyskortti
yrkeskompetensbevis för förare
f) culorile de referinta:
- albastru: Pantone reflex blue,
- galben: Pantone yellow.
Fata 2 contine:
a) 9. (Sub)categoriile de vehicule pentru care conducatorul auto raspunde obligatiilor de calificare initiala si continua;
10. codul comunitar armonizat stabilit in Anexa I si Anexa Ia ale Directivei 91/439/CEE: „95." urmat de data limita de valabilitate pentru categoria respectiva. Ex.: „95. zz.ll.aaaa";
11. Se va inscrie mentiunea:
„CPI * CPC" / „CPIa * CPC" in cazul in care conducatorul auto este titular al unui CPI / CPIa sau
„CPI * CPC" / „CPIa * CPC" in cazul in care conducatorul auto a obtinut si un CPC.
B) O explicatie a rubricilor numerotate care apar pe fetele 1 si 2 ale certificatului (cel putin rubricile 1, 2, 3, 4a, 4b, 4c, 5a, 5b si 10).
3. Securitatea, inclusiv protectia datelor
Diferitele elemente constitutive ale certificatului au drept scop eliminarea oricarei falsificari sau manipulari si detectarea oricarei tentative de acest gen. Nivelul de securitate al certificatului va fi cel putin la fel de ridicat ca nivelul de securitate a permisului de conducere.

  
  http://www.mt.ro/VEC...015-12-2005.htm

-----------------------------------------------------------------------------------------------

In Romania inca nu au toate datele dar SUNT OBLIGATORII PT TOATE STATELE UNIUNII EUROPENE !
Traducerea ( rapida ) cu culoarea portocaliu


Con la pubblicazione sulla Gazzetta Ufficiale ( 05.04.2007) dei decreti attuativi, prende il via la carta di qualificazione del conducente ( CQC) detta anche patente professionale o di servizio.Cu publicarea in gazeta oficiala ( monitorul oficial )in data de 5 aprilie 2007  ia nastere certificatul de calificare initiala ( cpi) asa numitul permis de conducere profesional sau de permisul de serviciu .

Sarà obbligatorio averla: Va fi obligatoriu din

-         Dal  10 settembre 2008 per  gli autisti professionali che guidano autobus
          Din 10 septembrie 2008 pt soferii profesionisti de autobuze

-         Dal  10 settembre 2009 per gli autisti professionali che conducono autoveicoli trasporto merci
          din   10 septembrie 2009 pt soferii profesionisti care conduc camione pt transport marfa



Per conseguire la CQC occorre: pentru a putea FACE CURSUL[( dupa 9 sept 2009) :

-         essere titolari di patente c o CE oppure di CAP  D
          sa aveti permisul C sau C+E sau Cap D
-         frequentare un corso di formazione di 280 ore organizzato da una autoscuola autorizzata
           frecventarea unui curs de ( ATENTIE !!! ) 280 de ore organizat intr-o scoala de soferi autorizata ( in Romania am aflat ca vor fi in jur de 150 de ore )
-         superare appositi esami
           Promovarea examenelor

..............................
...............................
...............................



La CQC (patente di servizio) apre agli autisti professionali un “doppio contenitore di punti” sulla patente:(CPI) ( permisul de conducere de serviciu ) "da posibilitatea soferilor profesionisti o valoara dubla a punctelor pe permis .
-         le infrazioni commesse alla guida del “ veicolo di lavoro” comportano la detrazione di punti sulla CQC
          "infractiunile "( contraventiile ) facute in timp ce se conduce " masina de serviciu "se scad puncte de pe permisul (CPI)
-         le infrazioni commesse alla guida del proprio veicolo comportano la detrazione di punti sulla patente
          contraventiile comise in timpul conducerii propriului autovehicul se scad puncte de pe permisul normal

...........................
http://www.lautoscuo...teconsorzio.htm

Edited by Award, 03 August 2008 - 00:44.


#48
autohot

autohot

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 19.01.2008
[quote name='Award' date='Aug 3 2008, 01:17' post='4996309']
Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului

.....mersi colegu......drumuri bune....

#49
Crazy Trucker

Crazy Trucker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 23.11.2006

 xtremdriving, on Jun 10 2008, 15:30, said:

Sper ca toti cei care dati examene pt condus camioane, sa dati un examen psihologic pe bune. Si sper sa mai cada cate unii...
Sper sa va ganditi ca aveti pe mana un mastodont care poate face praf o masina mica cu o familie intreaga inauntru. Si sper sa invatati sa respectati ceilalti participanti la trafic. Sa va verificati mereu camionul si felul in care sunt prinse obiectele mari pe care le transportati ca sa fiti siguri ca nu vor cadea din mers.
Sper sa adaptati viteza de mers la conditiile atmosferice si sper sa conduceti mereu in siguranta. A noastra si a voastra. Sa lasati intrecerile si depasirile "cu orice pret" ptca la un tir nu castigati mai mult de 10-15 minute/300 km dar riscati viata tuturor.   -_-

Asea si eu sper ca dupa ce executi o depasire sa nu imi franezi in fata ca sa te distrezi ,si mai sper cand dorm in parcare sa nu iti mai tragi masina ta ceea de fite si sa dai drumu la bass deoarecxe eu incerc sa dorm si mai sper si chiar te rog frumos cand depasesc un cacacios care merge pe autostrada cu 70 km/h  sa nu dai tel la politie si sa ma dai in gat si stiii de ce ma rog toate astea deoarece daca le faci si dupa aia te vei opri in vreo parcare si te gasesc sa nu fie nevoie sa iti rup oasele si dintii din gura stimate coleg participant la trafic!Si voi vorbiti de siguranta ,hai mai lasati glumele"donatorilor de organe"!
Din aprtea tuturor camionagiilor care pleaca de acasa pe sosele la munca nu la distractie , noi va uram un calduros "F... YOU"si sa stati cat mai putin in coma inainte de a trece in lumea celor drepti dupa ce faceti accidentele care le faceti!
PS: Culmea e ca si eu am un inel in ureche !
:thumbup:

Edited by Crazy Trucker, 03 August 2008 - 22:05.


#50
robyking

robyking

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.09.2008

 4septembrie, on Apr 6 2008, 08:58, said:

parola e scrisa clar: 4septembrie
multumim MULTTTTTT

 robyking, on Sep 3 2008, 21:54, said:

multumim MULTTTTTT
VINERI DAU SI EU ATESTAT.....O SA LAS REPLY DUPA EXAMAN...SAU SFATURI

#51
abel4dan

abel4dan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.11.2007
`vreau si eu sa stiu cum va fi la examen...eu dau pe 13 septembrie.dam mesul tau.mersi

#52
aleku23

aleku23

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.07.2008
care are sa imi trimita si mie cestionare pentru transport marfa,transport persoane si taxi va rog trimiteti pe [email protected]

#53
larib

larib

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.09.2008
cine are chestionare si raspunsuri, evident, pentru atestat transport marfa rog o mina de ajutor, dau examen curind [email protected] thnx a lot!

#54
robyking

robyking

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.09.2008
am dat examenul si am fost declarat admis :first: .....un sfat ptr cei care dau examenul la marfa este k sa va duce-ti la cursuri macar de 2 ori si va invata prof mura in gura  :weight_lift: ...vrb serios.........cei mai greu la agabaritice, ptr k nu preda nimeni nik...iti pune o carte in brate si tre sa inveti o gramada de cifre ....inaltimi,lungimi ,latimi,greutati  maxime admise....eu unul nu am reusit sa-l i-au din prima p asta.........de abea a 2 oara am reusit dupa ce am vaz despre ce este vrb......am facut o fituica minuscula  :devilred: k altfel nu o scoteam la capat :peacefingers: :weight_lift:

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate