Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 

atestat sofer profesionist transport marfa

- - - - -
  • Please log in to reply
363 replies to this topic

#1
alexnet

alexnet

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 23.02.2006
Sa ma indrume si pe mine cineva unde se poate face ce acte trebuie si daca e usor sau greu examenul  2 cartela tahografica cum ati facuto  3 ce inseamna atestat ADR SI ce acte imi trebuie sa lucrez ca sofer de tir in UE .Multumesc de ajutor

#2
REB 00

REB 00

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 21.08.2006
atestatele se fac la ARR examenu este simplu cartela nu detin si atestat ADR este pentru transport marfuri periculoase

#3
luisispas

luisispas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 06.06.2007
Pt.atestatul sofer transport marfa genarala trebuie sa intrebi la agentia ARR din orasul tau,si te vor indruma ei sigur spre cei care tin cursurile de pregatire.Tot aici intrebi si de cursurile pt atestat ADR.Atestatul ADR iti da dreptul sa conduci un autovehicul care transporta marfuri periculoase.Marfurile periculoase pot fi transportate in cisterne,colete,vrac,etc. ,iar atestatul este necesar indiferent de tonajul autovehiculului(adica trebuie si la Dacia papuc daca transp marfa periculoasa). Examenele nu sunt grele,dar sfatul meu e sa treci pe la cursuri pt ca se spun lucruri care-ti folosesc si astfel te poti feri de amenzi.