Viteza upload 0. Viteza download buna
Last Updated: Oct 27 2016 11:14, Started by
pepsi80
, Oct 22 2016 14:41
·
0
#1
Posted 22 October 2016 - 14:41
Am abonamentul Fiberlink 100. De 3 saptamani viteza de upload este extrem de mica. Inainte nu aveam problema asta.
Folosesc un router Asus RT-N12+. Daca bag cablul direct in pc, viteza de download/upload este limitata la 10.0 Mbps. [ http://www.speedtest.net/result/5736002434.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca cablul trece prin router, rezultatul testului este: [ http://www.speedtest.net/result/5724131064.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta in cazul fericit in care am reusit sa duc testul la bun sfarsit, de obicei se blocheaza la 0 si acolo sta ore in sir sau cateodata primesc direct eroare. Am sunat la ei de 3 ori, le-am trimis si email. Primele dati imi spuneau ca ma contacteaza ei dupa ce se rezolva. Nu m-au sunat niciodata. Azi, cand i-am sunat, m-au pus sa fac un test de viteza pe cablu direct. Cand le-am spus rezultatul de 9 Mbps mi-au spus ca e o viteza foarte buna. Tipul a continuat sa-mi repete ca problema nu tine de ei, sa-mi reconfigurez routerul si sa fac setarile. Nu am ce setari sa fac. Inainte mergea, brusc nu mai merge. Setarile routerului sunt simple, chiar nu stiu unde as mai putea sa umblu! Nu inteleg de ce daca sunt direct pe cablu imi apar conexiunile din pozele atasate. La Ethernet am speed de 10.0 Mbps, la rds am 1.0 Gbps. Daca cablul vine din router, am o singura conexiune care are speed 100.0 Mbps. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Intr-adevar e o problema la mine si nu tine de ei? Attached Files |
#2
Posted 22 October 2016 - 14:54
stai călare cu telefonul pe ei
se rezolvă eu n'aveam semnal la telefoanele lor... la tine un reset rezolvă tot... |
#3
Posted 22 October 2016 - 14:55
[ http://www.speedtest.net/result/5736153003.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://pic.nperf.com/r/74942758-CrwWsqgQ.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si eu am fiberlink 100 de la RCS&RDS, iar vitezele mi se par momentan ok.... Edited by xmanyacs77, 22 October 2016 - 15:04. |
#4
Posted 22 October 2016 - 14:56
@pepsi80 Sunt probleme cu mufele sau cablul. Fa sesizare onlne.
|
#5
Posted 22 October 2016 - 15:01
Am facut sesizare prin email in 18.10 la care nu am primit absolut niciun raspuns...De aceea i-am sunat azi, dar tipul o tinea pe a lui 'vitezele sunt negarantate, viteza dvs este foarte buna'...
Nici nu stiu ce sa mai zic si ce sa mai fac |
#6
Posted 22 October 2016 - 15:03
[ http://i.share.pho.to/f24c03dd_o.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Vezi daca la placa de retea ai aceasta setare activa.... Edited by xmanyacs77, 22 October 2016 - 15:04. |
#7
Posted 22 October 2016 - 15:05
Asa e pusa, e prima chestie care am facut-o dar se pare ca nu ma ajuta...
|
#8
Posted 22 October 2016 - 15:08
pepsi80, on 22 octombrie 2016 - 15:05, said:
Asa e pusa, e prima chestie care am facut-o dar se pare ca nu ma ajuta... Trimite un mesaj in PM lui Digi_Helper......el te poate ajuta in rezolvarea problemei. Edited by xmanyacs77, 22 October 2016 - 15:08. |
#10
Posted 22 October 2016 - 15:27
Problema este ori de la media-convertor/switch de pe scara de bloc , ori ceva conectica a utp-ului. Se pare ca ai probleme doar pe TX.
|
|
#11
Posted 22 October 2016 - 15:37
Si nu ar trebui ca ei sa-si dea seama si sa vina pana aici sa verifice? Ca eu le-am explicat clar problema...
Mi-e teama ca ii sun iar si ma aburesc din nou ca e problema la mine. |
#12
Posted 22 October 2016 - 16:27
pepsi80, on 22 octombrie 2016 - 15:37, said:
Si nu ar trebui ca ei sa-si dea seama si sa vina pana aici sa verifice? Ca eu le-am explicat clar problema... Mi-e teama ca ii sun iar si ma aburesc din nou ca e problema la mine. Daca ai trimis un mesaj lui Digi_Helper , acesta sigur iti va rezolva problema. Edited by xmanyacs77, 22 October 2016 - 16:45. |
#13
Posted 22 October 2016 - 16:58
dai un reset general de la siguranta generala a blocului , ar trebuii sa restarteze toate echipamentele care sunt alimentate de la reteaua comuna a imobilului
|
#14
Posted 22 October 2016 - 17:43
#15
Posted 22 October 2016 - 17:43
#16
Posted 22 October 2016 - 17:44
#17
Posted 22 October 2016 - 17:49
Sper ca luni cel tarziu sa se rezolve problema. E deja o luna de cand am probleme cu ei.
La sfarsitul lui septembrie i-am sunat ca nu mergea deloc netul noaptea, pur si simplu pica de pe la 7 seara pana pe la 7 dimineata. Atunci au rezolvat, dar dupa ce a fost rezolvata treaba asta, a aparut problema la viteza de upload. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users