Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Orange - teapa data de cei de la retentie
Last Updated: Sep 03 2016 12:11, Started by
aviator
, Aug 30 2016 15:54
·
0
#1
Posted 30 August 2016 - 15:54
Imi expira abonamentul de Colibri pt net ( aveam 50 G), cerusem rezilierea si aveam programata inchiderea.
Cu 1 saptamana inainte de termenul de inchidere, ma suna o "doamna" de la Orange care imi face o oferta de Net Duo ( 100G fix si 8 G mobil) cu 15 euro si care va fi dublata ca resurse pt ca aveam 2 abonamente de voce, mi-a confirmat de cel putin 3 ori ca primesc aia 200G fix si 16 G mobil. Am zis ok, vreau abonament pe 1 an si nici un fel de echipament. I-am dat adresa la care sa trimita contractul. Trece saptamana si se activeaza abonamentul nou, Surpriza, nu era dublat nimic! Sun la Orange sa lamuresc problema si descopar ca in sistem apare contract pe 24 luni in loc de 12. Le spun sa programeze abonamentul pt inchidere ( eram in cele 14 zile) si sa ma sune departamentul minunat sa ma lamureasca ce s-a intamplat si sa imi trimita contractul. Mai trec 2 saptamani si nu mai suna nimeni, iar abonamentul desi era programat pt inchidere ramane activ. Sun din nou la serv clienti, acolo imi spun ca m-au sunat, dar nu am raspuns. Evident ca nu aveam nici un apel pierdut!!! I-am rugat totusi sa binevoiasca sa ma lamureasca ce s-a intamplat, de ce abonamenul mai e activ daca era programat pt inchidere, daca a ramas deschis de ce nu isi respecta oferta, etc... A ramas ca voi fi sunat de urgenta ( max 24ore). Au mai trecut 2 saptamani, ghici ce, nici nu m-au sunat, abonamentul e in continuare deschis si contractul nu l-am primit. Asa ca i-am sunat azi din nou si iar am povestit povestea si au binevoit sa imi inchida in timp ce asteptam sa se lamureasca ascultand minunata melodie. Concluzia: Orange trage tepe cu departamenul lor de retentie!!!!!!!! Nu inteleg cum e posibil asa ceva!!!!!!!!! |
#2
Posted 30 August 2016 - 16:01
Reclamatie la OPC, apelurile alea ar trebui sa fie inregistrate.
Ca regula generala, cand inchizi un abonament, fa-o intr-un shop, sa ai in scris faptul ca ti se va inchide abonamentul incepand cu data xx, nu la telefon. |
#3
Posted 30 August 2016 - 16:02
dap, si Telekom te factureaza cu lunile dupa ce ai cerut rezilierea
fiindca pot |
#4
Posted 30 August 2016 - 16:04
#7
Posted 30 August 2016 - 16:14
Mai întâi trebuie să depui o reclamație scrisă, intr-un magazin Orange, unde vei primi un număr de înregistrare. Apoi, dacă nu se rezolvă, te adresezi OPC.
|
#8
Posted 30 August 2016 - 16:17
aviator, on 30 august 2016 - 15:54, said:
Imi expira abonamentul de Colibri pt net ( aveam 50 G), cerusem rezilierea si aveam programata inchiderea. Cu 1 saptamana inainte de termenul de inchidere, ma suna o "doamna" de la Orange care imi face o oferta de Net Duo ( 100G fix si 8 G mobil) cu 15 euro si care va fi dublata ca resurse pt ca aveam 2 abonamente de voce, mi-a confirmat de cel putin 3 ori ca primesc aia 200G fix si 16 G mobil. Am zis ok, vreau abonament pe 1 an si nici un fel de echipament. I-am dat adresa la care sa trimita contractul. Trece saptamana si se activeaza abonamentul nou, Surpriza, nu era dublat nimic! Sun la Orange sa lamuresc problema si descopar ca in sistem apare contract pe 24 luni in loc de 12. Le spun sa programeze abonamentul pt inchidere ( eram in cele 14 zile) si sa ma sune departamentul minunat sa ma lamureasca ce s-a intamplat si sa imi trimita contractul. Mai trec 2 saptamani si nu mai suna nimeni, iar abonamentul desi era programat pt inchidere ramane activ. Sun din nou la serv clienti, acolo imi spun ca m-au sunat, dar nu am raspuns. Evident ca nu aveam nici un apel pierdut!!! I-am rugat totusi sa binevoiasca sa ma lamureasca ce s-a intamplat, de ce abonamenul mai e activ daca era programat pt inchidere, daca a ramas deschis de ce nu isi respecta oferta, etc... A ramas ca voi fi sunat de urgenta ( max 24ore). Au mai trecut 2 saptamani, ghici ce, nici nu m-au sunat, abonamentul e in continuare deschis si contractul nu l-am primit. Asa ca i-am sunat azi din nou si iar am povestit povestea si au binevoit sa imi inchida in timp ce asteptam sa se lamureasca ascultand minunata melodie. Concluzia: Orange trage tepe cu departamenul lor de retentie!!!!!!!! Nu inteleg cum e posibil asa ceva!!!!!!!!! Salut, Daca vrei sa verificam si noi situatia, ne poti oferi numarul de telefon prin mesaj privat. O zi buna, Orange Helper |
#11
Posted 30 August 2016 - 17:44
Nu mai prelungiti contracte, la orange prin telefon mai bine mergeti , in cel mai apropriat orange shop . Inainte acum vreo cativa ani, serviciile prin telefon erau efectuate de orange, prin proprii angajati in prezent, au concesionat serviciul la terte firme, (dupa cat se pare nu foarte serioase), care lucreaza strict pe comision .
Edited by stefanionutmarius, 30 August 2016 - 17:48. |
#12
Posted 30 August 2016 - 17:57
ofertele de tip retentie nu sunt valabile in shopuri, doat telefonic.
|
#13
Posted 30 August 2016 - 19:28
Cei de pe partea de retentie (cel putin la Vodaphone) sunt firme terte care se ocupa cu "retinerea" clientilor. Am patit-o ca dsoara sa promita marea cu sarea, reduceri la mobile iar cand am mers in shop.... reducerea era mai mica. Sunat din nou, vb cu aceasi persoana la care ea a zis"Ok, anulam contractul?" WTF??!?!?
Eu nu mai fac nimic prin telefon, de-acum incolo. |
#14
Posted 30 August 2016 - 19:54
Verba volant scripta manent... de pe vremea stramosilor latini, si inca de actualitate.
De ce crezi ca s-au trimis porumbei calatori cu mesaje scrise si nu papagali vorbitori cu mesaje invatate? |
#15
Posted 30 August 2016 - 21:38
andreim77, on 30 august 2016 - 17:57, said:
ofertele de tip retentie nu sunt valabile in shopuri, doat telefonic. Ai dreptate nu sunt valabile Ofertele telefonice in shop. Iti promite la telefon multe si nevrute orice, numai sa ia comisionul, iar cand ajungi in shop se uita aia la tine, ca vitelul la poarta cea noua . Si acolo in shop, trebuie sa ajungi ca doar nu are duduita, de la telefon depozit acasa . |
|
#16
Posted 31 August 2016 - 09:57
dar daca ar face o reclamatie scrisa la Orange cum ar fi? sariti repede cu OPC - mai stiti altceva?
orice problema se rezolva intai pe cale amiabila - daca apelul este inregistrat si asa e, ti se va da ce ceri. daca un angajat este dobitoc rezolvi cu seful lui nu cu OPC. De altfel, si OPC recomanda intai rezolvarile pe cale amiabila - daca s-ar citi recomandarile de la ei s-ar mai educa oamenii |
#17
Posted 31 August 2016 - 10:17
In unele cazuri numai cu ANPC faci treaba ca altfel te prinde sfarsitul anului si nu rezolvi nimic
|
#18
Posted 01 September 2016 - 11:16
sind, on 31 august 2016 - 09:57, said:
dar daca ar face o reclamatie scrisa la Orange cum ar fi? sariti repede cu OPC - mai stiti altceva? orice problema se rezolva intai pe cale amiabila - daca apelul este inregistrat si asa e, ti se va da ce ceri. daca un angajat este dobitoc rezolvi cu seful lui nu cu OPC. De altfel, si OPC recomanda intai rezolvarile pe cale amiabila - daca s-ar citi recomandarile de la ei s-ar mai educa oamenii Partial adevarat. Dar iti fac o propunere. Data viitoare cand vorbesti la serviciul clienti si persoana respectiva spuna ca trebuie sa intrebe seful sau ceva de genul, cere sa iti faca tie legatura cu seful, nu sa interbe el/ea. O sa ai o mare surpriza(si nu pozitiva) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users