Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Orange - teapa data de cei de la retentie

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
aviator

aviator

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 24.07.2005
Imi expira abonamentul de Colibri pt net ( aveam 50 G), cerusem rezilierea si aveam programata inchiderea.
Cu 1 saptamana inainte de termenul de inchidere, ma suna o "doamna" de la Orange care imi face o oferta de Net Duo ( 100G fix si 8 G mobil) cu 15 euro si care va fi dublata ca resurse pt ca aveam 2 abonamente de voce, mi-a confirmat de cel putin 3 ori ca primesc aia 200G fix si 16 G mobil. Am zis ok, vreau abonament pe 1 an si nici un fel de echipament. I-am dat adresa la care sa trimita contractul.

Trece saptamana si se activeaza abonamentul nou, Surpriza, nu era dublat nimic! Sun la Orange sa lamuresc problema si descopar ca in sistem apare contract pe 24 luni in loc de 12. Le spun sa programeze abonamentul pt inchidere ( eram  in cele 14 zile) si sa ma sune departamentul minunat sa ma lamureasca ce s-a intamplat si sa imi trimita contractul.

Mai trec 2 saptamani si nu mai suna nimeni, iar abonamentul desi era programat pt inchidere ramane activ. Sun din nou la serv clienti, acolo imi spun ca m-au sunat, dar nu am raspuns. Evident ca nu aveam nici un apel pierdut!!! I-am rugat totusi sa binevoiasca sa ma lamureasca ce s-a intamplat, de ce abonamenul mai e activ daca era programat pt inchidere, daca a ramas deschis de ce nu isi respecta oferta, etc... A ramas ca voi fi sunat de urgenta ( max 24ore).

Au mai trecut 2 saptamani, ghici ce, nici nu m-au sunat, abonamentul e in continuare deschis si contractul nu l-am primit. Asa ca i-am sunat azi din nou si iar am povestit povestea si au binevoit sa imi inchida in timp ce asteptam sa se lamureasca ascultand minunata melodie.

Concluzia: Orange trage tepe cu departamenul lor de retentie!!!!!!!! Nu inteleg cum e posibil asa ceva!!!!!!!!!

#2
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,743
  • Înscris: 05.09.2005
Reclamatie la OPC, apelurile alea ar trebui sa fie inregistrate.

Ca regula generala, cand inchizi un abonament, fa-o intr-un shop, sa ai in scris faptul ca ti se va inchide abonamentul incepand cu data xx, nu la telefon.

#3
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
dap, si Telekom te factureaza cu lunile dupa ce ai cerut rezilierea
fiindca pot

#4
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,897
  • Înscris: 07.08.2008

 aviator, on 30 august 2016 - 15:54, said:

Mai trec 2 saptamani  [...]
Au mai trecut 2 saptamani [...]
Daca tot lasi asa de pe 2 sapt. pe alte 2, nu rezolvi nimic. In ziua de azi daca nu insisti, nu prea rezolvi ceva cum trebuie.

#5
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
Reclamatie la OPC si se rezolva.

#6
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Sau te muti cu abonamentul la alt operator mobil

#7
V_i_c_t_o_r

V_i_c_t_o_r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 04.12.2010
Mai întâi trebuie să depui o reclamație scrisă, intr-un magazin Orange, unde vei primi un număr de înregistrare. Apoi, dacă nu se rezolvă, te adresezi OPC.

#8
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 aviator, on 30 august 2016 - 15:54, said:

Imi expira abonamentul de Colibri pt net ( aveam 50 G), cerusem rezilierea si aveam programata inchiderea.
Cu 1 saptamana inainte de termenul de inchidere, ma suna o "doamna" de la Orange care imi face o oferta de Net Duo ( 100G fix si 8 G mobil) cu 15 euro si care va fi dublata ca resurse pt ca aveam 2 abonamente de voce, mi-a confirmat de cel putin 3 ori ca primesc aia 200G fix si 16 G mobil. Am zis ok, vreau abonament pe 1 an si nici un fel de echipament. I-am dat adresa la care sa trimita contractul.

Trece saptamana si se activeaza abonamentul nou, Surpriza, nu era dublat nimic! Sun la Orange sa lamuresc problema si descopar ca in sistem apare contract pe 24 luni in loc de 12. Le spun sa programeze abonamentul pt inchidere ( eram  in cele 14 zile) si sa ma sune departamentul minunat sa ma lamureasca ce s-a intamplat si sa imi trimita contractul.

Mai trec 2 saptamani si nu mai suna nimeni, iar abonamentul desi era programat pt inchidere ramane activ. Sun din nou la serv clienti, acolo imi spun ca m-au sunat, dar nu am raspuns. Evident ca nu aveam nici un apel pierdut!!! I-am rugat totusi sa binevoiasca sa ma lamureasca ce s-a intamplat, de ce abonamenul mai e activ daca era programat pt inchidere, daca a ramas deschis de ce nu isi respecta oferta, etc... A ramas ca voi fi sunat de urgenta ( max 24ore).

Au mai trecut 2 saptamani, ghici ce, nici nu m-au sunat, abonamentul e in continuare deschis si contractul nu l-am primit. Asa ca i-am sunat azi din nou si iar am povestit povestea si au binevoit sa imi inchida in timp ce asteptam sa se lamureasca ascultand minunata melodie.

Concluzia: Orange trage tepe cu departamenul lor de retentie!!!!!!!! Nu inteleg cum e posibil asa ceva!!!!!!!!!

Salut,

Daca vrei sa verificam si noi situatia, ne poti oferi numarul de telefon prin mesaj privat.

O zi buna,
Orange Helper

#9
aviator

aviator

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 24.07.2005
Orange_helper - am trimis.

#10
andreim77

andreim77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 11.04.2006
nu mai bine nu mai platesti nimic?

#11
stefanionutmarius

stefanionutmarius

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 21.04.2009
Nu mai prelungiti contracte, la orange prin telefon mai bine mergeti , in cel mai apropriat orange shop . Inainte acum vreo cativa ani, serviciile prin telefon  erau efectuate de orange, prin proprii angajati in prezent, au concesionat serviciul la terte firme, (dupa cat se pare nu foarte serioase), care lucreaza strict pe comision .

Edited by stefanionutmarius, 30 August 2016 - 17:48.


#12
andreim77

andreim77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 11.04.2006
ofertele de tip retentie nu sunt valabile in shopuri, doat telefonic.

#13
Werewolfc

Werewolfc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 417
  • Înscris: 13.03.2007
Cei de pe partea de retentie (cel putin la Vodaphone) sunt firme terte care se ocupa cu "retinerea" clientilor. Am patit-o ca dsoara sa promita marea cu sarea, reduceri la mobile iar cand am mers in shop.... reducerea era mai mica. Sunat din nou, vb cu aceasi persoana la care ea a zis"Ok, anulam contractul?" WTF??!?!?
Eu nu mai fac nimic prin telefon, de-acum incolo.

#14
Albatraoz

Albatraoz

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 21.08.2016
Verba volant scripta manent... de pe vremea stramosilor latini, si inca de actualitate.

De ce crezi ca s-au trimis porumbei calatori cu mesaje scrise si nu papagali vorbitori cu mesaje invatate?

#15
stefanionutmarius

stefanionutmarius

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 21.04.2009

 andreim77, on 30 august 2016 - 17:57, said:

ofertele de tip retentie nu sunt valabile in shopuri, doat telefonic.

Ai dreptate nu sunt valabile Ofertele telefonice in shop. Posted Image
Iti promite la telefon multe si nevrute orice, numai sa ia comisionul, iar cand ajungi in shop se uita aia la tine, ca vitelul la poarta cea noua .
Si acolo in shop, trebuie sa ajungi ca doar nu are duduita, de la telefon depozit acasa .Posted Image

#16
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007
dar daca ar face o reclamatie scrisa la Orange cum ar fi? sariti repede cu OPC - mai stiti altceva?
orice problema se rezolva intai pe cale amiabila - daca apelul este inregistrat si asa e, ti se va da ce ceri.
daca un angajat este dobitoc rezolvi cu seful lui nu cu OPC.
De altfel, si OPC recomanda intai rezolvarile pe cale amiabila - daca s-ar citi recomandarile de la ei s-ar mai educa oamenii

#17
goly1989

goly1989

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 26.03.2016
In unele cazuri numai cu ANPC faci treaba ca altfel te prinde sfarsitul anului si nu rezolvi nimic

#18
Sinisther

Sinisther

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 939
  • Înscris: 19.06.2008

 sind, on 31 august 2016 - 09:57, said:

dar daca ar face o reclamatie scrisa la Orange cum ar fi? sariti repede cu OPC - mai stiti altceva?
orice problema se rezolva intai pe cale amiabila - daca apelul este inregistrat si asa e, ti se va da ce ceri.
daca un angajat este dobitoc rezolvi cu seful lui nu cu OPC.
De altfel, si OPC recomanda intai rezolvarile pe cale amiabila - daca s-ar citi recomandarile de la ei s-ar mai educa oamenii

Partial adevarat. Dar iti fac o propunere. Data viitoare cand vorbesti la serviciul clienti si persoana respectiva spuna ca trebuie sa intrebe seful sau ceva de genul, cere sa iti faca tie legatura cu seful, nu sa interbe el/ea. O sa ai o mare surpriza(si nu pozitiva)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate