Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Opel corsa D motor A12XER probleme
Last Updated: Sep 02 2016 20:23, Started by
Dodo03
, Aug 30 2016 12:19
·
0
#1
Posted 30 August 2016 - 12:19
Salutare,
Primul meu post nu incepe foarte bine pe aceasta comunitate. Smile .Am achizitionat cu banii in avans un Opel Corsa D 07/2010, automat, editie 111 cu multe optiuni si cu ceva probleme pe care le-am descoperit la teste. Cea mai grava era ca dupa ce se incalzea motorul cadea ralanti-ul sau se oprea de tot. Am fost la tester si s-a constatat ca tragea aer fals - pe unde e mai rau , adica pe la capacul de la culbutori, deci nici mai mult nici mai putin de 1500 de lei reparatia. Masina trage foarte bine si schimba impecabil.S-a scimbat capacul cu unul nou, pret 1600 de lei. Problema a ramas aceeasi - preisune marita in galeria de admisie. Senzorul este bun, masina este in reprezenta opel Cluj. Se resofteaza calculatorul acum.Am aflat ca au fost dati inapoi km, este posibil sa fi stricat ceva dobitocul ala? Multumesc! |
#2
Posted 30 August 2016 - 12:44
In momentul in care cumperi o masina din romania trebuia sa stii automat: Kilometri au fost dati inapoi
|
#3
Posted 30 August 2016 - 12:46
Mulțumesc dar asteptam un răspuns la problema mea. Nu am zis nicaieri ca am cumparat-o din România. Data viitoare iti dau report daca nu esti pe subiect!
|
#4
Posted 30 August 2016 - 13:26
#5
Posted 30 August 2016 - 13:57
Din Germania adusa de o cunoștință, cu banii in avans.Masina a fost acolo 4200. Nu mai pot face nimic acum. Sper ca dupa resoft sa poata trage o concluzie. Multumesc!
|
#6
Posted 30 August 2016 - 15:41
Nytro84, on 30 august 2016 - 12:44, said:
In momentul in care cumperi o masina din romania trebuia sa stii automat: Kilometri au fost dati inapoi Edited by billyboy, 30 August 2016 - 15:50. |
#7
Posted 30 August 2016 - 15:42
1500 lei reparatie ? In banii aia iti face si plinul la benzina si schimburile de lichide si filtre ?
1600 lei pt un capac de chiulasa ? Pot sa-ti recomand un service competent daca nu o scoti la capat ca mi se pare ca dai peste " meseriasi " buni de dus la arat ... P.M daca vrei si recomandare . P.S. In service-ul Opel cluj is numai retardati , grija mare ca urmatoarea cheltuiala va fi ceva mai mare si tot fara rezolvare . Edited by cobi1, 30 August 2016 - 15:46. |
#8
Posted 30 August 2016 - 15:58
Salut, service in Cluj? 1600 de lei a fost capac + diagnoza+ manopera. Capacul a fost 1500 de lei. Cel mai bun pret gasit de mine a fost 1430. La piesele de origine nu se da discount. Am prieteni cu 40% discount la Autonet. As vrea te rog o recomandare pentru ca cei de la Opel nu au timp de ea si in 6 am programare la RAR la Brașov. S-a verificat senzorul de admisie si e bun . Spun acum ca ar fi de la bujii+ modul de aprindere - o parere idioata daca ma întrebi pe mine, bujiile sunt noi. Softul din calculator este bun, ultima versiune, verificare Opel. Ultima parere ar fi o distribuție prost schibata sau "sarita" . Astept aici sau pe PM un nr de telefon si o adresa. Maine pot sa duc masina la ei. Multumesc!
|
#9
Posted 30 August 2016 - 16:04
Motorasul pas-cu-pas l-ai verificat? Era curat/strans bine?
|
#10
Posted 30 August 2016 - 16:41
? Eu nu am verificat nimic. Am fost sa iau masina de la Cluj dupa ce s-a scimbat ulei filtre, discuri si placute frana , am mers 5 km pana la hotel si au aparut problemele- engine check si fluctuatie ralanti. Schimbat bujii, aceleasi simptome, mers la diagnoza si aici am vazut presiunea ridicata la admisie - dublu fata de normal si probleme cu vacuum-ul. Am schimbat capacul de la culbutori fiind spart si problemele cu fluctuatia ralanti-ului si turatia s-au rezolvat dar presiunea este marita. Cumva masina "merge perfect" dar testele spun altceva. Eu sunt la Brasov, masina este inca la Cluj, as vrea sa o repar pentru ca nu as risca sa vin cu ea pe roti.
Multumesc! |
|
#11
Posted 30 August 2016 - 20:50
Catalizator infundat, creste presiunea prin egr care ajunge in admisie, parerea mea.
|
#12
Posted 30 August 2016 - 21:09
Uff...ce sa le mai zic la mecanicii de la Opel? Masina a stat cateva luni dupa rugina de pe discuri, asa era si povestea. . Ce sa faca, sa il demonteze? Este posibil sa se sparga capacul de culbutori pentru ca "i-am dat blana ", de test, sa vad si cum schimba cutia? Cand zic blana , ma refer kick-down, buton sport si apoi secvential, 5-4-3-2 , de la 4000 la limitare? Daca gazele nu aveau pe unde sa iasa a facut presiune si bum?
Stiu ca masina nu se repara pe forum dar aia de la Opel sunt planta! Va multumesc tuturor pentru idei, maine il sun si ii zic sa lase modulul de aprindere si sa se apuce de treabă. Alte pareri? |
#13
Posted 30 August 2016 - 21:17
Nu cred ca se sparge asa usor, dar cine stie, catalizatorul trebuie demontat, eventual vazut in ce stare este, scos tot din el si vezi cum se comporta dupa, mai documenteaza-te pe clubopel, pe forum la modelul tau, asa ajungi mai meserias decat cei de la service.
Edited by Adrian Fx, 30 August 2016 - 21:21. |
#14
Posted 30 August 2016 - 22:22
Pe clubopel am acelasi post de ceva timp, cand cautam un capac din dezmembrari. Nu raspunde nimeni acolo. Am studiat si acolo dar nu am gasit foarte multe informatii despre acest tip de defect sau nu stiu eu unde sa caut. As avea o faza interesenata cu un televizor LG reparat in camera de camin acum 15 ani cu ajutorul celor de pe forum. O sa le zic sa umble la catalizator. Multumesc!
Mai trec RAR-ul cu el bulit? Edited by Dodo03, 30 August 2016 - 22:23. |
#15
Posted 30 August 2016 - 22:50
Daca nu apar erori in bord, cred ca treci, la gaze nu stiu, cauti pe cineva care se pricepe mai bine la chestiile astea, eventual ungi si tu niste usi, sau te ocupi de catalizator dupa rar, daca crezi ca suporta tortura lor. Sa ne tii la curent!
Edited by Adrian Fx, 30 August 2016 - 22:54. |
|
#16
Posted 30 August 2016 - 23:23
Usile sunt unse deja dar imi e frica de tortura lor, nici nu vrea sa o aduc pe roti in Brasov pana nu se rezolva.Masina nu are erori in bord!
|
#17
Posted 31 August 2016 - 07:22
Totusi cu ce simptome a ramas acum? Se aprinde martorul check engine in bord si are gazele de evacuare la presiune dubla fata de normal? Daca da atunci eu zic sa verifice sonda lambda ar trebui sa ai 2 una amonte mai aprope de motor si una aval chiar inainte de catalizator. La mine la Logan a cazut cea din aval si am schimbat-o ieftin de la dezmembrari si tine si acum. Sau verifica sa nu-ti fi agat vreun fir de la cele 2 sonde
|
#18
Posted 31 August 2016 - 09:41
Martorul nu cred ca se mai aprinde , s-a aprins odata si s-a sters. Fizic, masina nu are simptome doar pe tester sunt ceva parametrii anormali. O sa o aduc in Brasov si vad ce mesteri gasesti aici. Am un milion de draci acum - m-a dus 5200 de euro o masina f...ta!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users