Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

VW e-Golf

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#1
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
"Eficiență pură.
Cine se gândește la viitor, se gândește și la sustenabilitate. Cu e-Golf am făcut încă un mare pas în această direcție. Pentru că, grație autonomiei de 130 până la 190 de kilometri cu propulsie pur electrică, este însoțitorul ideal în cotidian. Și pentru că circa 80 % dintre toți cei care conduc automobile, nu depășesc distanța de 50 de kilometri pe zi.*"

Inginerie dusa la rang de arta, la pretul de numai 36.312 euro.

http://cc.porscheinf...!V!!!/?&MGN=355

#2
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,783
  • Înscris: 27.01.2009
Ieftin

Nu merita

#3
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,699
  • Înscris: 25.11.2014
Prea scump pentru ce ofera. Un Passat Diesel in banii aia e mai convenabil :P.

#4
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,744
  • Înscris: 01.11.2005

View Postericmario, on 24 august 2016 - 16:15, said:

"Eficienţă pură.
Cine se gândeşte la viitor, se gândeşte şi la sustenabilitate. Cu e-Golf am făcut încă un mare pas în această direcţie. Pentru că, graţie autonomiei de 130 până la 190 de kilometri cu propulsie pur electrică, este însoţitorul ideal în cotidian. Şi pentru că circa 80 % dintre toţi cei care conduc automobile, nu depăşesc distanţa de 50 de kilometri pe zi.*"

Inginerie dusa la rang de arta, la pretul de numai 36.312 euro.

http://cc.porscheinf...!V!!!/?&MGN=355

Cand Nissan a scos modelul Leaf, VW nici nu stia ce e ala electric. Abia apoi au inceput BMW, Renault, VW, Mercedes etc sa scoata masini "urban use" electrice. Tesla e in alta gama si nu discutam.

Masinile electrice au cautare...dar nu in Romania. Preturile sunt prea mari pentru Romania...dar daca ei cred ca vor vinde...le urez succes. Ce ar putea merge in Romania ar fi hibridele dar si alea sunt nesimtite la preturi...de oriunde le-ai lua.

#5
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
chiar si asa, in urba intr-o zi aglomerata poti duce lejer 150 km, asa ca se adreseaza mai mult celor-> casa-birou-piata-casa si atat !

Edited by Al3csutzul, 24 August 2016 - 16:42.


#6
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,624
  • Înscris: 29.03.2006
VW fabrica Golf full electric din 1970, si chiar e-Golful contemporan se fabrica  din 2011.

Edited by loock, 24 August 2016 - 16:43.


#7
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,495
  • Înscris: 14.08.2007
Tesla a anuntat noile baterii cu autonomie de 600 de km ... deci 190 de km e cam jalnic. Dar au vreme sa evolueze si ei, e bine ca apar tot mai multe modele electrice. Peste 10 ani as cumpara poate o Octavia electrica cu autonomie de 500+ km daca ar avea un pret decent si ar fi suficiente statii de incarcare, iar incarcarea ar fi suficient de rapida (sub 2 ore la un incarcator specializat).

Edited by utopium, 24 August 2016 - 16:52.


#8
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013
46.634,40euro full option.Neah mai bine un Tesla Model 3 in banii astia.

#9
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,744
  • Înscris: 01.11.2005

View Postloock, on 24 august 2016 - 16:43, said:

VW fabrica Golf full electric din 1970, si chiar e-Golful contemporan se fabrica  din 2011.

Da si mie sa vad unde scrie asta...ca au fabricat masini de serie. Asa de prototipuri sau serii mici pot sa spun si eu ca si Ford au avut astfel de tentative si nu numai.

L.E. Hai ca sa iti si arat link, nu doar vorbe. http://www.plugincar...ago-109417.html

Legat de e-Golf nu cred eu ca sunt din 2011..mai pune macar un an in plus cel putin.

Edited by tehnics, 24 August 2016 - 17:10.


#10
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postutopium, on 24 august 2016 - 16:50, said:

... deci 190 de km e cam jalnic.
Maxim 190 km.
130 e mai aproape de relitate.
Tehnologie avansata bre... Posted Image

#11
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,774
  • Înscris: 23.09.2005
a facut in ani 70 un - 1- exemplar de MK1 electric, iar pe mk2 100

#12
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,744
  • Înscris: 01.11.2005

Quote

Maxim 190 km.
130 e mai aproape de relitate.
Tehnologie avansata bre... Posted Image

Nu intelegi bre ca aia 60km sunt doar la vale. Posted Image Si iti mai ramane zeama in baterie si pentru o parcare laterala in fata blocului pe bordura.

Asta oare are cumva si soft de trisat la KM ? Adica mergi 130km si in bord iti arata 190km trip ? Nu m-ar mira ca astia de la VW au deja experienta :)

Quote

a facut in ani 70 un - 1- exemplar de MK1 electric, iar pe mk2 100
Nu contest...doar ca pentru mine aia nu a fost serie...mai degraba prototip. Deci nu e relevant.

Asa pot spune si eu ca si Porsche a facut tancuri diesel-electrice in al doilea razboi mondial...doar ca nu au fost folosite

Edited by tehnics, 24 August 2016 - 17:19.


#13
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,783
  • Înscris: 27.01.2009
Trebuie sa fii nebun sa dai 36.000 euro pe o masina pe care o poti folosi numai in oras
Asta inseamna 36 de forduri ka
36 de forduri ka inseamna minim 36 de ani cu alt Ford ka
Am zis io Ford Ka dar de fapt am vrut sa zic ca in fiecare an poti lua un jaf de masina de 1000€ ca sa te dai cu ea in oras si in fiecare primavara mai iei si 200€ inapoi pe ea daca o dai la fier vechi

#14
RedDev

RedDev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,924
  • Înscris: 29.10.2014
În primul rând mașinile electrice nu sunt pentru cei care stau la bloc. Cum tragi prelungitor (noaptea mai ales) pe vreme ploioasă de la etajul 3?

Peste 2 săptămâni te trezești dimineața că cineva își face de mâncare pe un grătar electric băgat în prelungitorul tău.

#15
Maverickk

Maverickk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 06.02.2012
http://vwforum.ro/topic/117854-e-golf/
Pentru cei interesati: jurnalul unui roman stabilit in norvegia
E destul de interesant

#16
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,783
  • Înscris: 27.01.2009

View PostMaverickk, on 24 august 2016 - 18:17, said:

http://vwforum.ro/topic/117854-e-golf/
Pentru cei interesati: jurnalul unui roman stabilit in norvegia
E destul de interesant
Nu ma lasa sa citesc , zice ca nu am permisiune la continut

#17
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Posttehnics, on 24 august 2016 - 16:37, said:

Cand Nissan a scos modelul Leaf, VW nici nu stia ce e ala electric. Abia apoi au inceput BMW, Renault, VW, Mercedes etc sa scoata masini "urban use" electrice. Tesla e in alta gama si nu discutam.

Masinile electrice au cautare...dar nu in Romania. Preturile sunt prea mari pentru Romania...dar daca ei cred ca vor vinde...le urez succes. Ce ar putea merge in Romania ar fi hibridele dar si alea sunt nesimtite la preturi...de oriunde le-ai lua.

http://www.automarke...ride-64293.html

Nu va ganditi ca nu se vinde eGolf. Se vinde chiar bine, pentru o firma care nu are pretentia de a produce masiv masini electrice.
Vor sa mareasca si autonomia de la 190km la 300km. Asta ramane de vazut, dar momentan nu sunt interesat de vreo electica si nici in viitor. Voi cumpara o electrica, doar daca vom fi obligati de stat si le vor schimba pe toate din lume. Pana atunci clar nu.
Daca toate firmele auto, fabricau electrice de la inceput, pentru ca asa ar fi trebuit, sigur Tesla nu exista, sau era nimic.
Firmele auto, nu au fabricat electrice pentru ca nu a fost nevoie.
eGolf, este o masina buna, dar autonomia este cam mica si nu iti folosete decat prin oras, ceea ce si este scopul unei electrice. Ca sa faci un eurotrip, nu ai avea nici o sansa.
eGolf, a inteles clar scopul unor masini electrice, acela de masini de oras, lucru pe care l-a si facut. Si culmea, are si vanzari, desi are autonomie mica. Esentialul am mai spus, nu sunt sutele de cai, sa "te tragi pe sosea cu zvolta mare", ci sa utilizezi o alta energie verde.

#18
serse

serse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 18.07.2007
Mai e mult pana departe... Tesla e in alta gama, vorba unui coleg.

"However, this five-door hatchback-only EV is let down by the weight of its batteries, and the effects this has on comfort and handling, plus the questionable usable range of around 80 miles."

http://www.autoexpre...86187/vw-e-golf

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate