Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW e-Golf
Last Updated: Aug 30 2016 23:26, Started by
ericmario
, Aug 24 2016 16:15
·
0
#1
Posted 24 August 2016 - 16:15
"Eficiență pură.
Cine se gândește la viitor, se gândește și la sustenabilitate. Cu e-Golf am făcut încă un mare pas în această direcție. Pentru că, grație autonomiei de 130 până la 190 de kilometri cu propulsie pur electrică, este însoțitorul ideal în cotidian. Și pentru că circa 80 % dintre toți cei care conduc automobile, nu depășesc distanța de 50 de kilometri pe zi.*" Inginerie dusa la rang de arta, la pretul de numai 36.312 euro. http://cc.porscheinf...!V!!!/?&MGN=355 |
#4
Posted 24 August 2016 - 16:37
ericmario, on 24 august 2016 - 16:15, said:
"Eficienţă pură. Cine se gândeşte la viitor, se gândeşte şi la sustenabilitate. Cu e-Golf am făcut încă un mare pas în această direcţie. Pentru că, graţie autonomiei de 130 până la 190 de kilometri cu propulsie pur electrică, este însoţitorul ideal în cotidian. Şi pentru că circa 80 % dintre toţi cei care conduc automobile, nu depăşesc distanţa de 50 de kilometri pe zi.*" Inginerie dusa la rang de arta, la pretul de numai 36.312 euro. http://cc.porscheinf...!V!!!/?&MGN=355 Cand Nissan a scos modelul Leaf, VW nici nu stia ce e ala electric. Abia apoi au inceput BMW, Renault, VW, Mercedes etc sa scoata masini "urban use" electrice. Tesla e in alta gama si nu discutam. Masinile electrice au cautare...dar nu in Romania. Preturile sunt prea mari pentru Romania...dar daca ei cred ca vor vinde...le urez succes. Ce ar putea merge in Romania ar fi hibridele dar si alea sunt nesimtite la preturi...de oriunde le-ai lua. |
#5
Posted 24 August 2016 - 16:42
chiar si asa, in urba intr-o zi aglomerata poti duce lejer 150 km, asa ca se adreseaza mai mult celor-> casa-birou-piata-casa si atat !
Edited by Al3csutzul, 24 August 2016 - 16:42. |
#6
Posted 24 August 2016 - 16:43
VW fabrica Golf full electric din 1970, si chiar e-Golful contemporan se fabrica din 2011.
Edited by loock, 24 August 2016 - 16:43. |
#7
Posted 24 August 2016 - 16:50
Tesla a anuntat noile baterii cu autonomie de 600 de km ... deci 190 de km e cam jalnic. Dar au vreme sa evolueze si ei, e bine ca apar tot mai multe modele electrice. Peste 10 ani as cumpara poate o Octavia electrica cu autonomie de 500+ km daca ar avea un pret decent si ar fi suficiente statii de incarcare, iar incarcarea ar fi suficient de rapida (sub 2 ore la un incarcator specializat).
Edited by utopium, 24 August 2016 - 16:52. |
#9
Posted 24 August 2016 - 17:05
loock, on 24 august 2016 - 16:43, said:
VW fabrica Golf full electric din 1970, si chiar e-Golful contemporan se fabrica din 2011. Da si mie sa vad unde scrie asta...ca au fabricat masini de serie. Asa de prototipuri sau serii mici pot sa spun si eu ca si Ford au avut astfel de tentative si nu numai. L.E. Hai ca sa iti si arat link, nu doar vorbe. http://www.plugincar...ago-109417.html Legat de e-Golf nu cred eu ca sunt din 2011..mai pune macar un an in plus cel putin. Edited by tehnics, 24 August 2016 - 17:10. |
#10
Posted 24 August 2016 - 17:09
|
#11
Posted 24 August 2016 - 17:09
a facut in ani 70 un - 1- exemplar de MK1 electric, iar pe mk2 100
|
#12
Posted 24 August 2016 - 17:14
Quote
Maxim 190 km. 130 e mai aproape de relitate. Tehnologie avansata bre... Posted Image Nu intelegi bre ca aia 60km sunt doar la vale. Si iti mai ramane zeama in baterie si pentru o parcare laterala in fata blocului pe bordura. Asta oare are cumva si soft de trisat la KM ? Adica mergi 130km si in bord iti arata 190km trip ? Nu m-ar mira ca astia de la VW au deja experienta Quote a facut in ani 70 un - 1- exemplar de MK1 electric, iar pe mk2 100 Asa pot spune si eu ca si Porsche a facut tancuri diesel-electrice in al doilea razboi mondial...doar ca nu au fost folosite Edited by tehnics, 24 August 2016 - 17:19. |
#13
Posted 24 August 2016 - 17:21
Trebuie sa fii nebun sa dai 36.000 euro pe o masina pe care o poti folosi numai in oras
Asta inseamna 36 de forduri ka 36 de forduri ka inseamna minim 36 de ani cu alt Ford ka Am zis io Ford Ka dar de fapt am vrut sa zic ca in fiecare an poti lua un jaf de masina de 1000€ ca sa te dai cu ea in oras si in fiecare primavara mai iei si 200€ inapoi pe ea daca o dai la fier vechi |
#14
Posted 24 August 2016 - 18:13
În primul rând mașinile electrice nu sunt pentru cei care stau la bloc. Cum tragi prelungitor (noaptea mai ales) pe vreme ploioasă de la etajul 3?
Peste 2 săptămâni te trezești dimineața că cineva își face de mâncare pe un grătar electric băgat în prelungitorul tău. |
#15
Posted 24 August 2016 - 18:17
http://vwforum.ro/topic/117854-e-golf/
Pentru cei interesati: jurnalul unui roman stabilit in norvegia E destul de interesant |
|
#16
Posted 24 August 2016 - 18:19
Maverickk, on 24 august 2016 - 18:17, said:
http://vwforum.ro/topic/117854-e-golf/ Pentru cei interesati: jurnalul unui roman stabilit in norvegia E destul de interesant |
#17
Posted 24 August 2016 - 18:43
tehnics, on 24 august 2016 - 16:37, said:
Cand Nissan a scos modelul Leaf, VW nici nu stia ce e ala electric. Abia apoi au inceput BMW, Renault, VW, Mercedes etc sa scoata masini "urban use" electrice. Tesla e in alta gama si nu discutam. Masinile electrice au cautare...dar nu in Romania. Preturile sunt prea mari pentru Romania...dar daca ei cred ca vor vinde...le urez succes. Ce ar putea merge in Romania ar fi hibridele dar si alea sunt nesimtite la preturi...de oriunde le-ai lua. http://www.automarke...ride-64293.html Nu va ganditi ca nu se vinde eGolf. Se vinde chiar bine, pentru o firma care nu are pretentia de a produce masiv masini electrice. Vor sa mareasca si autonomia de la 190km la 300km. Asta ramane de vazut, dar momentan nu sunt interesat de vreo electica si nici in viitor. Voi cumpara o electrica, doar daca vom fi obligati de stat si le vor schimba pe toate din lume. Pana atunci clar nu. Daca toate firmele auto, fabricau electrice de la inceput, pentru ca asa ar fi trebuit, sigur Tesla nu exista, sau era nimic. Firmele auto, nu au fabricat electrice pentru ca nu a fost nevoie. eGolf, este o masina buna, dar autonomia este cam mica si nu iti folosete decat prin oras, ceea ce si este scopul unei electrice. Ca sa faci un eurotrip, nu ai avea nici o sansa. eGolf, a inteles clar scopul unor masini electrice, acela de masini de oras, lucru pe care l-a si facut. Si culmea, are si vanzari, desi are autonomie mica. Esentialul am mai spus, nu sunt sutele de cai, sa "te tragi pe sosea cu zvolta mare", ci sa utilizezi o alta energie verde. |
#18
Posted 24 August 2016 - 19:03
Mai e mult pana departe... Tesla e in alta gama, vorba unui coleg.
"However, this five-door hatchback-only EV is let down by the weight of its batteries, and the effects this has on comfort and handling, plus the questionable usable range of around 80 miles." http://www.autoexpre...86187/vw-e-golf |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users