Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Motor si presostat masina de spalat

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
pais_valenciano

pais_valenciano

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 16.04.2007
Salutare ca sa nu deschid doua topicuri separate va intreb aici pentru ambele, ca sa fiu mai clar:
1. motor masina de spalat whirlpool awo 9161 cu urmatoarele inscriptii:
C.E.SET
MCA 52/64- 148/WHE10
1,65 A - 360W
230-240 V - 50 Hz - cl.F/F
461971072771
-ce inseamna aceste inscriptii ? cum il testez cu multimetrul?sa vad daca este ok.

2.presostat whirlpool awo 9161:
b1-205c     1    04  30*
50/30/(hyst.20)/300
461971068851
-ce inseamna aceste inscriptii ? cum il testez cu multimetrul?sa vad daca este ok.

Va multumesc anticipat.

Attached Files



#2
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
2. Fac abstractie de inscriptii si discut la modul general: presostatul il probezi sufland aer in el (cu gura), ala verifica cata apa e in cuva in functie de presiunea coloanei de aer
impinsa de apa pe furtunasul lui. Vezi ca poa sa aiba vreo 3 praguri (cuva jumate, plina si plina de da pe afara). Histerezisul e un fel de "inertie" care impiedica contactul sa faca
miscari bruste (cum ar face daca nivelul apei ar fi la limita), adica se inchide la o valoare a presiunii dar se redeschide la o valoare ceva mai joasa (e ceva spatiu intre valori).
Bineinteles, folosesti un aparat de masura ca sa vezi cum lucreaza contactele...

1. la motor cel mai simplu e sa verifici continuitatea statorului. Dar sunt destul de complicate motoarele de masina, au multe infasurari, prize mediane... de regula au borne pentru
mers incet in sensul acelor de ceas, mers incet in sens invers acelor de ceas si mers rapid (pentru stoarcere).

Edited by Razvan_N, 26 July 2016 - 18:10.


#3
omuspan

omuspan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 17.07.2016
E motor cu rotor bobinat. Verifici colectorul sa nu fie urme de arc electric, masori bobinele statorului sa nu fie spire in scurt, bobinele sa fie de rezistenta egala, masori rotorul ca toate bobinele sa aibe aceeasi rezistenta rotind lent rotorul si masurand intre perii, daca la un moment dat rezistenta e mai mica are spire in scurt si e bun de fier vechi. Cand masori, periile trebuie sa calce cate doua contacte ale colectorului odata.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate