Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Problema masurare noxe/co2 RAR

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
wkr

wkr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 05.07.2016
E al doilea post deschis azi in categoria asta si sper sa nu ma injurati dar subiectul e diferit.
Am fost la rar ,facut autentificare,teste frana etc. si hop problema la masurare noxe/Co2 (Am inteles ca ar fi o diferenta) : testerul ala nu afisa nicio valoare(Doar niste chestii cu %,turatie)... masina a fost dusa cu motorul cald,am asteptat cu ea in soare,si mentinuta turata la 2500 ,dupa 3000,4000 si nimic,nu aparea valoarea aia ... cica ar fi o problema la catalizator,dar nu stiu,nu scoate pic de fum,sa il schimb ar fi un dezastru pentru portofel,original ajunge la 4000 ron,unul universal in jur de 300ron (nu stiu cum se comporta la test,plus timp pierdut),tipul de acolo cica sa ma duc si maine la test,oare sa vrea si el o mica atentie ? nu stiu ce sa mai fac,imi strica toata ziua si tot cheful problema asta.Ce pareri aveti? sa ma duc sa vad daca scoate ceva la un service ? cat costa o masurare la service?

#2
Cami1981

Cami1981

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 03.01.2015
Mergi la un service care are itp .
Stiu ca este 30 lei pt noxe
Si nu le spui nimic .
Doar ca vrei un test si apoi vezi ce iti citeste dupa biletel .

#3
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
Catalizatorul are efect doar asupra monoxidului de carbon nu si pentru bi sau dioxidului de carbon . Valoarea CO2 este in functie de consumul si cilindreea motorului .

Cu alte cuvinte un motor nu are cum sa elimine mai putin CO2 decat consuma combustibil . Scazi consumul scade si emisia de CO2 .
E clar acum ?

#4
crash899

crash899

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 17.06.2015
Posteaza modelul masinii, ce motor are, anul fabricatiei.
In functie de asta afli care ar fi nivelul de noxe acceptat.

Pretul la service il afli la fata locului, o intrebare pusa angajatilor de la service nu te costa nimic.

De preferat sa mergi intr-o statie unde se face ITP.

#5
wkr

wkr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 05.07.2016

View Postcrash899, on 25 iulie 2016 - 15:53, said:

Posteaza modelul masinii, ce motor are, anul fabricatiei.
In functie de asta afli care ar fi nivelul de noxe acceptat.

Pretul la service il afli la fata locului, o intrebare pusa angajatilor de la service nu te costa nimic.

De preferat sa mergi intr-o statie unde se face ITP.
astra g z16xe,2002

View Postpacopaco1967, on 25 iulie 2016 - 15:49, said:

Catalizatorul are efect doar asupra monoxidului de carbon nu si pentru bi sau dioxidului de carbon . Valoarea CO2 este in functie de consumul si cilindreea motorului .

Cu alte cuvinte un motor nu are cum sa elimine mai putin CO2 decat consuma combustibil . Scazi consumul scade si emisia de CO2 .
E clar acum ?
mersi,am inteles foarte clar acum,stiam asta oarecum ,de la calculatoarele alea online unde iti cer consumul mixt parca

Vreau sa imi zica cineva clar: se poate sa nu afiseze nicio valoare la test? adica logic ar fi daca e defect ceva sa arate o valoare mai mare ,mica ,ceva diferit de realitate,nu nicio valoare

#6
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004

View Postwkr, on 25 iulie 2016 - 15:38, said:

Am fost la rar ,facut autentificare,teste frana etc. si hop problema la masurare noxe/Co2 (Am inteles ca ar fi o diferenta)

Este o diferenta, "noxele" se refera la monoxidul de azot (NO) si la dioxidul de azot (NO2) produsi in urma arderilor din motor; de aceea au fost denumiti generic NOx, si de aici termenul de noxe.
Dupa eliberarea in atmosfera, participa la productia a tot felul de substante toxice secundare (acid nitric etc. etc.)

#7
crash899

crash899

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 17.06.2015
Am impresia ca dupa codul motor dat de tine masina sa fie Euro 4.

Sincer nu cred ca aveau ei probleme la cititorul de noxe, probabil tehnicianul de acolo vroia sa ciupeasca ceva de la tine.

Attached Files



#8
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
spune-ne situatia de fapt. ai o masina neinmatriculata pe care vrei sa o inmatriculezi in Romania.
Ai fost la RAR si ai picat la testul de noxe?

daca se intampla cum am scris eu mai sus, trebuie mers la un service sa iti puna testerul pe masina. e posibil sa ai vreo sonda lambda sau alta problema pe la motor care va genera eroare pe tester. de asemenea verifica daca catalizatorul mai exista pe masina sau a fost eliminat, scos de vreunul din propr anteriori.

nu ar strica sa schimbi si bujiile si uleiu.

inainte sa te duci la RAR mergi la un centru de itp si intreaba-i daca masina e ok la noxe. iti fac acelasi test ca la RAR.

#9
wkr

wkr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 05.07.2016

View Postbathmancha, on 25 iulie 2016 - 16:01, said:


Adica lor nu le merge scula si te-au scos vinovat pe tine?

View Postcrash899, on 25 iulie 2016 - 16:04, said:

Am impresia ca dupa codul motor dat de tine masina sa fie Euro 4.

Sincer nu cred ca aveau ei probleme la cititorul de noxe, probabil tehnicianul de acolo vroia sa ciupeasca ceva de la tine.
sincer nu stiu ,de la atata suparare si ofticare nici nu imi mai amintesc,pe monitorul ala era in mijloc afisata o turatie,mai jos aalta turatie parca ,in stanga vreao 3 parametrii/valori iar in dreapta jos 4 linute unde banuiesc ca trebuia sa fie afisata o valoare(fontul era mai mare acolo,cu albastru,celelalte valori erau galbene si verzi),cel mai mult ma gandesc ca vrea ceva ca altfel ma respingea si ma trimitea sa o repar nu sa revin maine iar...

View Postbossake, on 25 iulie 2016 - 16:09, said:

spune-ne situatia de fapt. ai o masina neinmatriculata pe care vrei sa o inmatriculezi in Romania.
Ai fost la RAR si ai picat la testul de noxe?

daca se intampla cum am scris eu mai sus, trebuie mers la un service sa iti puna testerul pe masina. e posibil sa ai vreo sonda lambda sau alta problema pe la motor care va genera eroare pe tester. de asemenea verifica daca catalizatorul mai exista pe masina sau a fost eliminat, scos de vreunul din propr anteriori.

nu ar strica sa schimbi si bujiile si uleiu.

inainte sa te duci la RAR mergi la un centru de itp si intreaba-i daca masina e ok la noxe. iti fac acelasi test ca la RAR.
masina a fost adusa de afara ,am mers cu ea la noi cam 300km,vreau sa o inmatriculez,logic.Am fost azi si nu mi-au zis daca l-am picat,adica nimic clar,prin a pica se intelege a depasi o valoare admisa nu ? la mine nu ies,nu masoara (cred,nu sunt prea comunicativi tipii),mi-au zis ca s-ar putea sa fie de la catalizator

#10
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
nu exista ca nu masoara. masina ta polueaza mai mult decat trebuie. trebuie sa se incadreze in niste limite si masina ta depaseste limitele astea. cauzele pot fi f multe.

#11
wkr

wkr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 05.07.2016

View Postbossake, on 25 iulie 2016 - 16:19, said:

nu exista ca nu masoara. masina ta polueaza mai mult decat trebuie. trebuie sa se incadreze in niste limite si masina ta depaseste limitele astea. cauzele pot fi f multe.
Chiar nu inteleg de ce ,functioneaza perfect,trage,nu scoate pic de fum

#12
wkr

wkr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 05.07.2016
hai sa va mai zic ceva ,toamai am vorbit cu un prieten,mecanic,daca testul e facut la turatii foarte mari e logic ca sa masina elimine  gaze nearse si sa pic testul.Tipul de acolo chiar asa a procedat,turata la inceput la 2500(unde mi se pare si normal sa fie facut testul deoarece intre 2500-3000 se schimba viteza) dupa 3500,4000 pentru ceva timp,chiar si peste 4000,sunt destul de convins ca sunt furat...

#13
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Testul de noxe se face pe toata gama de turatii. Pretenu' tau e mecanic de locomotiva?

#14
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Ce ai mai rezolvat?

#15
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,862
  • Înscris: 06.10.2003

View PostAnn0nyym0us, on 25 iulie 2016 - 17:41, said:

Testul de noxe se face pe toata gama de turatii. Pretenu' tau e mecanic de locomotiva?

Io cred ca se face la ce turatie vrea muschiul lu' nea' inspector, in functie de ce rezultate vrea sa iasa (desi in normative se specifica la ce turatie se face la benzinare si la ce turatie se face la diesel).
LA benzinare ar fi 2500rpm

#16
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Mea culpa, am facut confuzie cu dyno, care nu se face la RAR. M-am uitat prin cursuri, si intr-adevar, primul test se face la relanti (800-950rpm) dupa 1 minut de turat motorul, iar cel de-al doilea test se face la 2500 rpm.

#17
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,868
  • Înscris: 25.01.2007
La diesel se face la turatie maxima.

#18
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
z16xe e benzinar, daca imi aduc aminte bine.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate