Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema radio Seat Ibiza
Last Updated: Jun 30 2016 22:52, Started by
Rares_Gaby
, Jun 26 2016 04:16
·
0
#1
Posted 26 June 2016 - 04:16
Salut.
Dupa cum scrie si in titlu,am o problema cu radioul mașinii. Am un Seat Ibiza din 2000, 1.9 Tdi. Problema este următoarea. Cand motorul e oprit,radioul functioneaza perfect.Dar atunci cand pornesc motorul sau invart de cheie pana se aprind martorii din bord, pe displayul radioului scrie "telephone" si sunetul se opreste si porneste repetat,foarte rapid,ascultatul muzicii fiind imposibil. Daca incerc sa schimb volumul,acesta se modifica si de fiecare data revine la valoarea 10. A mai patit cineva? Aveti vreun sfat pentru mine? Mulțumesc anticipat. |
#2
Posted 26 June 2016 - 05:25
unitatea audio are in mufa din spate un fir pentru conectarea la un car-kit, care-i spune cand e cazul sa opreasca muzica pentru a se auzi in boxe convorbirea. din descrierea ta, cel mai probabil ai o problema in zona aia: firul de alimentare prin contact face scurt cu firul de "mute".
|
#3
Posted 26 June 2016 - 13:46
Suna foarte logic,ceea ce nu inteleg este cum de s-a intamplat asta asa deodata,fara sa se intample nimic deosebit.
In fine,conteaza mai mult sa pot rezolva asta. https://i.ytimg.com/...Y/hqdefault.jpg Asa arata radio. L-am desfacut si in spate sunt 3 mufe. Cum credeți ca as putea rezolva problema, ca nu prea ma pricep? Mulțumesc. Edited by Rares_Gaby, 26 June 2016 - 13:47. |
#4
Posted 26 June 2016 - 13:55
Daca nu te pricepi, apeleaza la cineva care se pricepe.
Vezi firele din spate, sa nu ai inadiri improvizate, taie si izoleaza firul de la mute, eventual si celelalte care-s in plus, daca n-ai carkit pt telefon, dar posibil ca buba sa fie inauntru. |
#5
Posted 26 June 2016 - 14:03
Fire inadite nu sunt,doar un singur fir ce e taiat,astfel incat sa nu faca contact.
Cum mi-as putea da seama care e firul de mute? |
#6
Posted 26 June 2016 - 14:20
Ar trebui sa ai schema conexiunilor pe carcasa, sau : https://www.google.r...Q_AUIBigB&dpr=1
|
#7
Posted 26 June 2016 - 22:30
Multumesc pentru ajutor.
Nu am reusit nimic azi. Am desfacut si m-am uitat la toate firele sa fie conectate, am taiat firul de mute, insa fara sa se schimbe ceva.. Am taiat si firul adition de mute,insa la fel,nimic nu s-a modificat.. In continuare pe display apare mesajul TELEPHONE si radio functioneaza doar cat timp motorul este oprit si cateodata in timp ce este pornit. Nu stiu ce sa mai incerc.. Inca mai sper ca cineva va reuși sa ma ajute sa scap de problema. |
#8
Posted 27 June 2016 - 04:27
poti incerca sa dezactivezi alimentarea prin contact, ramanand doar cea permanenta. dar risti sa uiti unitatea pornita si sa-ti descarce bateria.
|
#9
Posted 27 June 2016 - 10:42
Ma tem ca e degeaba, cred ca masina a avut un carkit, a ramas unitatea pe masina, cand pune contactul e alimentata si baga paraziti. Solutia ar fi, de mers pe firele de telefon, gasita cutiuta si deconectata, sau, taiate toate firele de la telefon.
|
#10
Posted 28 June 2016 - 01:35
Nu e nici-un fir de telefon conectat.
Nu ar fi buna varianta in care as taia firul ce vine de la contact si l-as suprapune pe cel ce bine de la baterie? Astfel ca atunci cand motorul e pornit, o sa consume mai puțin din baterie,dar radio o sa funcționeze? |
|
#11
Posted 28 June 2016 - 06:22
unitatea nu consuma in functie de cate fire intra in ea
in principiu ea poate functiona foarte bine doar cu alimentarea permanenta, fara cea prin contact. dar asa cum ti-am spus, trebuie sa ai grija sa nu uiti unitatea audio pornita (de exemplu seara, dupa ce parchezi masina) in caz contrar e posibil sa-ti consume bateria. |
#12
Posted 28 June 2016 - 09:19
N-am zis c-ar avea telefonul conectat, ci unitatea de la carkit pt telefon.
|
#13
Posted 28 June 2016 - 11:40
Eu m-am uitat si am vazut ca sunt conectate doar firele pentru casetofon si clima,multe sloturi pentru fire au ramas goale.
Ma refeream ca..nu as face bine sa suprapun firele si aunci cand e motorul pornit sa consume ceva mai putin din baterie, si sa consume și din curentul motorului? |
#14
Posted 28 June 2016 - 13:23
unitatea audio nu consuma "din baterie sau din curentul motorului" .
tu ai 2 fire care vin de la baterie (care la randul ei e conectata la alternator). unul din cele 2 fire merge direct la unitatea audio, celalalt trece prin contact (care actioneaza ca un intrerupator). consuma la fel (si din aceeasi sursa) indiferent daca sunt ambele fire conectate sau doar unul. |
#15
Posted 28 June 2016 - 15:11
Am inteles.
Scuze, abia acum am priceput la ce te referi. O sa merg sa încerc. Singura teama pe care o am e ca apoi imi e frica de faptul ca radio nu ar mai detecta motorul ca fiind pornit,astfel nu as mai putea folosi clima . Sper sa ma insel. |
|
#16
Posted 28 June 2016 - 17:34
Ai zis ca ai taiat firele de MUTE, deci erau conectate. Inseamna ca mai sunt si altele, TEL, poate si alimentarea carkitului. Firele de MUTE ar trebui sa faca parte dintr-un manunchi de fire, vezi unde se duc, probabil la o cutie, undeva aproape, in consola. Cauta cutia aia si deconecteaz-o.
|
#17
Posted 29 June 2016 - 19:37
Nu am găsit nici-o cutie.
Nu stiu ce nu am facut bine..probabil nu am gasit exact cum sunt puse firele pe masina mea.. |
#18
Posted 29 June 2016 - 19:53
Si fara firul care vine de la contact, aparatul meu face la fel..
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users