Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Golf 6 sau Jetta

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
gaby_gbr12

gaby_gbr12

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 21.04.2016
Va salut! Sunt in cautarea unui nou autoturism,si am o dilema destul de mare. Nu stiu care din aceste variante merita sa fie vazuta,si as vrea cateva sfaturi despre aceste doua masini,in speta golf 6 si Jetta,ca motoare,care din ele sunt mai fiabile,care au un consum mai decent,etc,etc,orice informatie e binevenita. Bugetul este de maxim 8000 de euro. Cu masina se va circula cam 80-90 % in Bucuresti,si vreo doua-trei iesiri la munte,mare,padure etc,deci 15.000 poate 20.000 de km pe an maxim. Va multumesc frumos!


http://autovit.ro/an...a-ID7Ghcv5.html
http://autovit.ro/an...5-ID7Ghklb.html
http://autovit.ro/an...i-ID7GhqjJ.html
http://autovit.ro/an...i-ID7GgH9h.html
http://autovit.ro/an...i-ID7Ghlfb.html
http://autovit.ro/an...i-ID7Ghjox.html
http://autovit.ro/an...i-ID7Gg3FL.html

#2
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
ti se pare ca 1.6 tdi, de pe golf sau Jetta, sunt motoare diferite?
la rulajul tau, mai ales ca e preponderent urban, m-as uita la motor pe benzina

ps: iti spun ceva dar sa nu mai spui la nimeni: 1.6 tdi sunt cele mai panarame motoare diesel de la vw

iar la banii astia, te uiti la masini de aproape 200k de km, naiba stie cat sunt de reali? really?

Edited by jericho, 24 May 2016 - 18:45.


#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
defapt 2.0tdi pd sunt cele mai panarame :)))))))) dar daca au avut injectoarele, pompa de ulei schimbate... am auzit ca sunt sanatoase :)

#4
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,117
  • Înscris: 04.09.2013
Eu as alege Golf strict pentru aspectul mai placut. Jetta mi se pare batranesc, dar e doar parere personala. Ca motorizare, 1.6 TDI consuma mai putin decat 2.0 TDI insa diferenta este mica. Ambele motorizari au putere destula cat sa nu te chinui chiar deloc in depasiri, nici macar la deal. Acum habar n-am care merita sa fie vazuta. Suna la fiecare si ia si tu omul dupa cum vorbeste, pune-i intrebari incuietoare sa vezi cum reactioneaza. Nu ti-as recomanda in niciun caz sa iei 2.0 TDI de 110 cai. Pentru ce naiba sa platesti impozit si asigurare mai mare pentru doar 5 cai in plus pe care nici nu-i simti. Chiar nu are logica. Mai bine iei de 140 de cai daca vrei 2 litri.

#5
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,429
  • Înscris: 20.02.2008
Poate o Honda Accord benzina in locul unor stifturi germane obosite?

#6
Kobra2602

Kobra2602

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,355
  • Înscris: 09.11.2006
Jetta am eu dar e aia cu motor de 1.9 TDI 105 CP. Ca motor e cel mai fiabil pentru ca nu are electronica pe pompa de injectie, dar e cam zgomotos. Consumul este de 5 - 5.2 la mers mai mult in oras (un oras mai mic din provincie) si iesiri din oras in zona de deal si munte. La ultimul drum facut in bucuresti am scos un consum de 5% la o viteza de 110 Km/h afara si 120-130 pe autostrada.

#7
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,117
  • Înscris: 04.09.2013
Felicitari pentru postare. Nu ai facut nimic altceva decat sa te lauzi cu ce consumuri bune scoti tu in functie de drum sau de viteza. Chiar sunt curios in ce mic orasel scoti 5 litri la suta de km cu acel motor cand in acelasi timp eu cu acelasi motor, doar ca pus pe Golf, nu am coborat niciodata sub 7, iar iarna se duce lejer in 8.5, e adevarat in Bucuresti. Dar chiar 5, parca-i prea de tot.

 ioppo, on 24 mai 2016 - 19:04, said:

Poate o Honda Accord benzina in locul unor stifturi germane obosite?

Ai putea avea dreptate in ideea sa alegi o altceva in locul unor stifturi germane obosite. Insa Accord pe benzina, motor 2.0 probabil, comparat cu 1.6 TDI, ar avea un consum minim dublu. In conditiile in care dai aceiasi bani pe ambele, oare merita? Fara sa punem la socoteala intretinerea la Honda.

#8
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

 wld-ro, on 24 mai 2016 - 19:22, said:

Fara sa punem la socoteala intretinerea la Honda.

cu ce e mai scumpa intretinerea unei honda benzinare?

#9
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013

 wld-ro, on 24 mai 2016 - 19:22, said:

Felicitari pentru postare. Nu ai facut nimic altceva decat sa te lauzi cu ce consumuri bune scoti tu in functie de drum sau de viteza. Chiar sunt curios in ce mic orasel scoti 5 litri la suta de km cu acel motor cand in acelasi timp eu cu acelasi motor, doar ca pus pe Golf, nu am coborat niciodata sub 7, iar iarna se duce lejer in 8.5, e adevarat in Bucuresti. Dar chiar 5, parca-i prea de tot.



Ai putea avea dreptate in ideea sa alegi o altceva in locul unor stifturi germane obosite. Insa Accord pe benzina, motor 2.0 probabil, comparat cu 1.6 TDI, ar avea un consum minim dublu. In conditiile in care dai aceiasi bani pe ambele, oare merita? Fara sa punem la socoteala intretinerea la Honda.

ia povestestene tu cum e cu intretinerea la honda , ca tare sunt curios

#10
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013
hai sa va spun cum e cu Honda accord. Am cu prezenta aproape 210000 km, luata de noua, facut o mare parte de europa cu ea, in toata aceasta perioada nu am schimbat  decat consumabile o oglinda(gasita rupta in parcare) si un parbriz fisurat. in acelasi timp am fost mandru posesor de masina nemteasca de mare clasa , VW care mia adus numai bucurii, injectoare schimbate ca pe soseste , egr, si alte dracii mai mici gen nu stiu ce piston de la frana electropneumatica(parca asa ii spune) ramanea roata spate stanga blocata , si inca nu stiu ce dracie la instalatia electrica din cauza careia se ardeau becurile, in total in aproximativ  un an masina aia m-a costat aproape 8000 euro, ajunsesesm sa fiu f bun prieten cu cei de la service, mecanicul ajunsese sa imi faca invitatie la botez, O alta masina interesanta de la VAG a fost un A4 ca masina de serviciu, cu care am avut parte de tot felu de dracii, nu grave dar enervente de genul care  iti bagau masina in Limp mode  cand erai in concediu, .......
Fosta  mea prietena a avut un C5-geniala masina , si nu a avut parte de nicio pb cat a avut masina(4 ani) doar chestii normale, ea venind dupa o experienta la fel de reusita cu grupul VAG un Golf 1.4TSI care a stat mai mult prin service.

Sfatul meu, mai uitativa si la alte marci, lasatil dracu de VAG, exista producatori care chiar fac masini interesante si la un pret decent , daca va pasa de banii vostri testati cateva inainte si o sa aveti parte de surprize interesante.

Honda Acord si C5, C6,  Toyota Corolla, Yaris, Suzuki(care ofera garantie de 5 ani fara limita de km) sunt doar cateva dintre variante.

Edited by joseph_lacroix, 24 May 2016 - 20:30.


#11
gaby_gbr12

gaby_gbr12

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 21.04.2016
Ideea e ca variantele doar acestea 2 sunt batute in cuie,nu Honda,nu Logan,nu Kia,nu nimic. Volkswagen,punct. Deja deviem de la subiect si nu are rost. Ideea era urmatoarea: maine urmeaza sa vad un golf 6,alb,pretul este 7350 euro,an fabricatie 2011,1.6 tdi 105 cp,159.000 km,unic proprietar,cauciucuri vara+iarna,service numai la volkswagen,dotari suficiente pentru ce imi trebuie mie,nu vreau avioane,rachete. Vin deja de pe benzina.si sincer nu prea imi convenea cand alimentam destul de des,si aveam consum de 10-11 poate chiar 12 in oras,la ora de varf bineinteles. Pe hartie,golful asta pare destul de ok,dar vom vedea cum arata,ma intereseaza si estetic sa fie ok,nu caruta. Vreau sa gasesc o masina in care sa nu trebuiasca sa investesc in viitor foarte multi bani,adica nici in motor si nici caroseria,si sa consume mai putin,sub 10,si sa am si niste dotari mai de doamne-ajuta pe ea. Stiu,poate cer prea mult,poate imposibilul in ziua de azi in Romania,dar nu vreau si nu imi permit sa arunc cu banii pe geam si probabil urmatoarea masina o voi tine cel putin 5 ani,daca nu si mai mult,deci trebuie sa arate si sa mearga bine. 8000 de euro sunt niste bani totusi... masina este aceasta.

http://autovit.ro/an...i-ID7GhqjJ.html

#12
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
Mult succes îți doresc. Nu înțeleg de ce ai deschis topicul ăsta.

#13
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013
bravo, onseamna ca alegerea era deja facuta , felicitari, succes in familia VAG. duo la un tester. noi o sa iti oferim umarul la nevoie cand o sa inceapi sa te duci cu ea in service.

Edited by joseph_lacroix, 24 May 2016 - 20:47.


#14
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

 gaby_gbr12, on 24 mai 2016 - 20:31, said:

Ideea e ca variantele doar acestea 2 sunt batute in cuie,nu Honda,nu Logan,nu Kia,nu nimic. Volkswagen,punct.
Pai alege la intamplare, tot un draq atunci Posted Image

#15
olixandru

olixandru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 03.07.2015
Salut Gaby, nu stiu daca ai achizitionat masina. Am sa-ti spun si eu parerea despre cele doua. Consumabilele sunt la fel la am2 daca alegi motorul de 1.6 TDi 105 cai cod CAYC este unul bun si economic. Eu am o Skoda Octavia 2 FL din 2011 cu acest motor, in oras cand nu este aglomerat consuma 6.5 l afara undeva pe la 5 l la 120 km/h. Avand in vedere ca acest motor se afla si pe Golf 6 si Jetta, am sa-ti spun cat m-a costat ultimul schimb de ulei + filtre, total 335 lei fara manopera si am ales producatori de top.

Eu cand am ales masina mea am verificat si alte piese. De exemplu parti de caroserie, care se lovesc/fura cel mai des.
De exemplu sigur vei ramane fara oglinzi, este in Romania nu stai la curte o sa ramai fara ele, eu sunt patit: o sticla de oglinda pentru Golf 6 costa in jur de 10 euro un geam de oglinda pentru VW Golf 5 care este identica cu cea de pe Jetta costa la fel.
Insa la alte parti de caroserie treaba se schimba un far de Jetta costa in jur de 250 lei iar unu de Golf 6 aproximativ 350 lei.

Eu daca as fi in locul tau as alege in Golf 6 din cauza portbagajului, acesta avand caroserie hatchback gura de intrare este mult mai mare decat la Jetta care are o caroserie berlina.

P.S. Am Skoda de 3 ani, cumparata la 18.000 km, in prezent am 70.000 si in afara de consumbile nu am schimbat nimic.

Daca mai doresti si alte informatii despre acest motor iti stau la dispozitie.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate