Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Astia de la Telekom sunt intregi la cap?
Last Updated: May 06 2016 12:46, Started by
Janitor
, May 05 2016 21:21
·
0
#1
Posted 05 May 2016 - 21:21
Pentru inceput, mentionez ca nu sunt client Telekom si nu am fost vreodata client Telekom/Cosmote.
Ma uit la ei pe site si vad ca au Samsung Galaxy S6 la 1350 lei la un abonament de 18 euro pe luna. Bun. E o oferta buna, zic, si asa vreau sa imi schimb telefonul de mult, iar astia de la Vodafone au niste oferte de te doare la p**a (si la telefoane si la abonamente). Zic, hai ca ma duc direct la mall la un magazin partener Telekom si imi fac direct abonamentul acolo si imi iau si telefonul. Ajung acolo si tipa imi spune ca oferta de 1350 de lei pentru telefon este doar pentru comanda online. Daca vreau sa imi fac abonament acolo pe loc ma va costa 1500 lei. WTF? Adica voi preferati sa ma trimiteti acasa cand eu vin sa imi fac abonament cu banii jos? In fine. Am plecat de la mall cu gandul ca ma duc si fac comanda de acasa, ca mai apoi sa ma intorc la acelasi magazin si sa imi iau telefonul ala odata. Dau sa fac comanda, bag CNP, bag adresa de facturare, bag cod postal si alte ca*aturi si cand sa dau finalizare comanda ma loveste un mesaj in nas: "Pentru a finaliza comanda, în funcție de istoricul tău de plăți, este necesară plata unui depozit de 600.00 Lei, care se va adăuga la comanda ta. Suma îți va folosi la plata facturilor sau îți va fi returnată după minimum 6 facturi." Ba voi sunteti sanatosi? Adica eu sunt client vodafone. Renunt la vodafone ca sa vin la voi care aveti vezi doamne oferte mai bune la telefoane, ca na, nu imi permit sa imi cumpar un Galaxy S6 cu 2000 de lei cat este la liber. Ma scormonesc prin buzunare si sunt de acord sa imi fac un contract de 2 ani cu voi pentru cu cac*t de telefon, si voi imi mai cereti 600 de lei? Pai de unde dracu sa mai scot eu 600 de lei ma? Pai daca aveam 600 de lei imi cumparam dracu telefonul direct la liber si nu mai stateam sa va dau voua 18 euro pe luna. Edited by Janitor, 05 May 2016 - 21:25. |
#2
Posted 05 May 2016 - 21:29
Si ce treaba are asta cu aria?
oh, numai 600? Mie vodafone mi-a cerut 1500 pentru o tableta de 1600 Edited by lex404, 05 May 2016 - 21:29. |
#3
Posted 05 May 2016 - 21:32
Singurul cu probleme pari tu ca nu intelegi lucrurile.
Ofertele online nu trebuie sa fie obligatoriu si in magazine (cu atat mai mult la parteneri/francize), si asta e valabila la toti operatorii. Practic magazinul online e un magazin obisnuit cu propriile stocuri si oferte. Cat despre depozit garantie, e normal sa ceara, ca daca nu ar fi cozi ca pe vremuri la dat tepe cu telefoane luate la oferta cu abonament scump din care nu mai plateste nimic. Intre timp s-au adaptat si cer un depozit garantie. PS ai gresit si aria, chiar daca magazinul online e online si are webmaster Edited by vubiv, 05 May 2016 - 21:36. |
#4
Posted 05 May 2016 - 21:33
#6
Posted 05 May 2016 - 21:36
#7
Posted 05 May 2016 - 21:36
webmaster e pentru dezbateri legate de crearea site-urilor
|
#8
Posted 05 May 2016 - 21:37
Nici acolo nu e bine, stai linistit.
De aria Telekom ai auzit? |
#9
Posted 05 May 2016 - 21:38
Esti rau, muta pe aria Life & Entertainment, sa "ne radem" si noi ca e amuzant
Edited by vubiv, 05 May 2016 - 21:39. |
#10
Posted 05 May 2016 - 21:38
|
#11
Posted 05 May 2016 - 21:46
Eu am făcut de Crăciun un abonament la Drei în Austria pt. S6. Dacă mergeam la magazin era un preţ oarecare, însă online era mai mai avantajos, se oferea o lună gratuită. Mi-am dat datele personale plus contul bancar şi în 3 zile a fost poştaşul cu pachetul la uşă, am semnat contractul care avea şi plicul de retur ataşat şi gata. Nimeni de la Drei nu m-a văzut la faţă. Abonamentul mi se ia lunar din cont, vine factură detaliată cu desfăşurător pe email.
|
#12
Posted 05 May 2016 - 21:56
Janitor, on 05 mai 2016 - 21:38, said:
Stiu, dar m-am grabit. Am dat un ctrl-F in browser si am cautat "dezbateri". Asa am ajuns aici. Data viitoare cauta Telekom. Pe aria Telekom fix problemele lor se dezbat. Daca postai pe Life, Dezbateri, topicul dispatrea in 3,14 minute si apoi plangeai pe abuzuri ca unde ti-e dezbaterea. ps. si nu ii nimic de dezbatut atata timp cat tu te adresezi lor. E intre tine si ei. Edited by lex404, 05 May 2016 - 21:57. |
#13
Posted 06 May 2016 - 02:20
Chestia asta cu garantia se intampla si la alti operatori... Am auzit deseori de cazuri in care pretul telefonului+garantia faceau cat telefonul la liber.
|
#14
Posted 06 May 2016 - 07:25
Da, dar garantia se restituie si platesti niste facturi cu ea (in cazul de fata peste 7 facturi), in timp ce pretul la liber nu
|
#15
Posted 06 May 2016 - 09:42
Bine ca nu ti-au cerut sa le lasi telefonul 6 luni garantie
Edited by ionut_blue, 06 May 2016 - 09:43. |
|
#16
Posted 06 May 2016 - 12:35
Ok ,aceiasi patanie si la mine si nu am istoric de rau platnic ca sunt utilizator telekom .Eu cred ca vor sa inchida cosmelia si refuza pana si pe cei care vor sa faca abonamente .
|
#17
Posted 06 May 2016 - 12:46
vubiv, on 05 mai 2016 - 21:32, said: Cat despre depozit garantie, e normal sa ceara, ca daca nu ar fi cozi ca pe vremuri la dat tepe cu telefoane luate la oferta cu abonament scump din care nu mai plateste nimic. Intre timp s-au adaptat si cer un depozit garantie. vubiv, on 06 mai 2016 - 07:25, said:
Da, dar garantia se restituie si platesti niste facturi cu ea (in cazul de fata peste 7 facturi), in timp ce pretul la liber nu Niște facturi umflate, când cel mai mare abonament cu nelimitat plus ceva internațional și net câțiva GB e 9-10€. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users