Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
skoda octavia nu mai porneste
Last Updated: May 03 2016 14:54, Started by
irina2014
, May 01 2016 16:22
·
0
#1
Posted 01 May 2016 - 16:22
Cristos a inviat si sarbatori fericite tuturor!
In speranta ca cineva are chef de stat pe forumuri zilele astea, cer si eu ajutorul la urmatoarea problema: Skoda Octavia 1,9 2008, 195.000 km - miercurea trecuta am mers bucuresti-campina, totul ok, la sosire/parcare nimic dubios. Vineri, cand sa plec la plimbare, nu mai porneste. Adica: electric functioneaza tot, dar era aprins, pe galben, martorul de ulei. Cer indicatii la telefon: verific joja, completez cu 1/2 din bidon plin de ulei - nimic, tot nu porneste (in afara de martorul respectiv, care nu mai apare). Exista ceva ce as putea verifica eu ? Nu e nimeni prin zona cu tester si as vrea sa evit sa vina cineva de la bucuresti pentru asta, nu stiu cand ar putea fi , costuri etc PS: masina a fost scanata/testata in dec 2015 si (aproape sigur) si saptamana trecuta, cand am dus-o la service pentru inlocuirea unui far Merci frumos si petrecere buna! Edited by irina2014, 01 May 2016 - 16:26. |
#2
Posted 01 May 2016 - 16:44
incearca sa infunzi admisia de aer cu ceva , ( o carpa ) si incearca...
|
#3
Posted 01 May 2016 - 16:46
#4
Posted 01 May 2016 - 16:46
Tare aia cu completatul uleiului ...altfel mototrul se roteste cand dai la cheie?
|
#5
Posted 01 May 2016 - 16:47
in sensul asta o faci sa traga doar motorina si trebuie sa porneasca.....
|
#6
Posted 01 May 2016 - 16:47
irina: nu mai fa nimic ca numa prosti ti s-au spus sa faci
|
#7
Posted 01 May 2016 - 16:49
intercepteaza tubul care intra in filtrul de aer ... , daca nu reusesti , scoate filtrul de aer ( e fff simplu ) si infunzi acolo inainte de intrarea in galeria de admisie
|
#8
Posted 01 May 2016 - 16:49
#9
Posted 01 May 2016 - 16:52
Cam nasol atunci; trebuie sa chemi pe cineva care sa pricepe; posibil sa fie injectoarele
|
#10
Posted 01 May 2016 - 16:53
|
#11
Posted 01 May 2016 - 16:56
#12
Posted 01 May 2016 - 16:56
Octavian_SK, on 01 mai 2016 - 16:52, said:
Cam nasol atunci; trebuie sa chemi pe cineva care sa pricepe; posibil sa fie injectoarele Edited by gazeluta, 01 May 2016 - 17:01. |
#14
Posted 01 May 2016 - 17:01
gazeluta, on 01 mai 2016 - 16:56, said:
probabilitati sunt multe , dar ce am propus eu este foarte eficient ( fara daune colaterale ) si la indemana oricui -costuri zero Multumesc ericmario, on 01 mai 2016 - 16:59, said:
Pompa de motorina moarta? Cred ca m-am aventurat cu topicul asta, pentru ca nu ma pricep deloc, deloc, nici ceva simplu sa fac, cum a sugerat Gazeluta Va multumesc frumos tuturor ca mi-ati raspuns |
#15
Posted 01 May 2016 - 17:19
|
#16
Posted 01 May 2016 - 17:22
Amperaj insuficient la baterie (adica invarte, dar nu suficient de "vioi") - boala clasica la bateriile vechi; aer prins pe circuitul de combustibil - necesita "aerisire" la filtru sau pompa; motorina cu apa in exces ; pompa de injectie dusa sau siguranta pompei de alimentare arse (primul lucru de verificat); compresia motorului dusa. Astea ar fi cauzele pt care un diesel clasic nu porneste desi "invarte".
Edited by SIR, 01 May 2016 - 17:26. |
#17
Posted 01 May 2016 - 17:25
SIR, on 01 mai 2016 - 17:22, said:
Amperaj insuficient la baterie (adica invarte, dar nu suficient de "vioi") - boala clasica la bateriile vechi; aer prins pe circuitul de combustibil - necesita "aerisire" la filtru sau pompa; motorina cu apa in exces ; pompa de injectie dusa sau siguranta ei arsa (primul lucru de verificat); compresia motorului dusa. Astea ar fi cauzele pt care un diesel clasic nu porneste desi "invarte". Merci!!! |
#18
Posted 01 May 2016 - 17:33
WaltherP99AS, on 01 mai 2016 - 17:19, said: ??? Uita complet despre astuparea admisiei. Sau incearca sa-ti astupi nasul si gura cu ceva timp de 30 de secunde si apoi pune-te in locul masinii si gandeste-te daca tu ai porni. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users