Brico Depot Pitesti - testezi singur produsele. E normal?
Last Updated: Apr 28 2016 17:09, Started by
XL700VA
, Apr 28 2016 10:03
·
0
#1
Posted 28 April 2016 - 10:03
Ieri am luat din Brico Depot Pitesti un compresor de aer la 313 lei si niste accesorii la vreo 98 de lei. Total cumparaturi de 411 lei. Merg la casa, platesc, apoi la serviciul garantie sa imi dea certificat. Imi da hartia, apoi imi spune: duceti-va sa testati produsul.
Stati putin, cum adica? Nu vine un angajat sa mi-l porneasca, sa imi arate cum functioneze? Raspuns: nu, trebuie sa va duceti dvs. singur!!! Un moment, zic, poate eu nu stiu sa folosesc asa ceva. E datoria dvs sa imi aratati. Nu mi-a aratat nimeni cum se foloseste un compresor. Daca il stric la pornire? Angajata de la garantii: Asta e politica noastra. Atunci am zis: In cazul acesta va rog sa imi dati banii inapoi. Ma duc si cumpar din Dedeman. Se schimba putin. Suna dupa un angajat. Vine ala, se uita in sila la mine si imi spune ca pentru al proba trebuie sa imi mai ia 100 de ron!!! Nu zau? Si imi dai si bon fiscal pentru asta? A, nu ca a zis doar asa ... Intr-un final imi arata cum se porneste si foloseste compresorul. E normal asa ceva? Din cate stiu, vanzatorul e obligat sa iti arate cum merge produsul, sau e obligat sa ti-l probeze. Din ce in ce mai mult ma scarbesc magazinele noastre. Oare patronii de la Brico Depot stiu asta? Edited by roland_s, 28 April 2016 - 10:06. |
#2
Posted 28 April 2016 - 10:10
Il bagi in prizasi apesi pe buton,nu ai nevoie de doua facultati pt. a face asta.
|
#3
Posted 28 April 2016 - 10:13
Daca e adevarat, tupeist rau angajatul ala sa ceara spaga 100 de lei pentru proba, adica a baga in prize produsul si a porni produsul.
Daca ai retinut numele fa o reclamatie la centru. |
#4
Posted 28 April 2016 - 10:21
#5
Posted 28 April 2016 - 10:21
Tu crezi ca Doreii aia de acolo stiu in detaliu modul de utilizare a mii de produse ce au ei prin depozit?
Eu n-am mai verificat niciun produs in magazin de ani intregi, daca am avut vreo problema m-am intors cu el la magazin si mi-au dat aia banii inapoi sau alt produs... A, ca ti-au cerut bani, aia e altceva, trebuia sa escaladezi si tu problema la vreun sef, ceva... |
#6
Posted 28 April 2016 - 10:38
aeon, on 28 aprilie 2016 - 10:21, said: compresorul nou vine de obicei cu uleiul intr-un bidon separat; daca il bagi in priza si il pornesti direct, fara sa pui uleiul, probabil va iesi fum... gumball3000, on 28 aprilie 2016 - 10:10, said:
Il bagi in prizasi apesi pe buton,nu ai nevoie de doua facultati pt. a face asta. |
#7
Posted 28 April 2016 - 10:39
Produsele au Manual de utilizare si Certificat de garantie . Salariatii magazinelor nu sunt specializati de toate fabricile producatoare care sunt furnizori de marfuri . Magazinele nu sunt scoli de calificare . Daca iti cumperi beemweu de la showroom vrei sa te invete aia sa conduci , sa faci schimbul de ulei si pana ?
Ca ala ti-a cerut 100 e clar ca nu e ok , cred ca mai mult a facut misto de tine ca stie ca nu-i da nimeni 100 ca sa apese pe un buton . Imi plac pretentiile tale sa te invete sa-l folosesti . Trebuia sa bagi masina in magazin sa-ti arate cum se umfla roata , cum se vopseste masina ... P.S. Imi place ca ai pe avatar niste aparate mai sofisticate decat un compresor. Edited by unucelalalt, 28 April 2016 - 10:43. |
#8
Posted 28 April 2016 - 10:43
#9
Posted 28 April 2016 - 10:49
În general investițiile se fac în cunoștințã de cauzã și pentru un anumit scop.
Nu prea se cumpãrã lucruri inutile...cã p'alea utile se presupune cã știi sã le folosești. Asta-i una A doua... Faza cu verificarea acasã e idealã Am de tãiat o mașinã de lemne Iau scula și-i dau pînã crapã...ca și cum n-ar fi a mea. Rezistã? E buunã! Nu? Alta și de la capãt, fãrã întrebãri tîmpite gen... - dar ce ați fãcut cu ea? Ați pornit-o?????? Edited by sarac.lipit, 28 April 2016 - 10:51. |
#10
Posted 28 April 2016 - 10:59
|
#11
Posted 28 April 2016 - 11:09
Omul a vrut doar ca să evite un drum inutil, în cazul în care compresorul era defect din fabricație...
|
#12
Posted 28 April 2016 - 11:11
Brico si Prakt au personal isuficient si necalificat ...de ce ? politica salariala
|
#13
Posted 28 April 2016 - 11:17
Pe același raționament cu al vostru, n-ar trebui să mai probeze nimeni încălțămintea prin magazine întrucât, fiecare cumpărător, se poate întoarce oricând în magazin, fie pentru a-i fi schimbat produsul fie pentru a-și primi banii înapoi...
|
#14
Posted 28 April 2016 - 11:23
123321, on 28 aprilie 2016 - 11:09, said:
Omul a vrut doar ca să evite un drum inutil, în cazul în care compresorul era defect din fabricație... Am patit si eu treaba asta. Si am mai facut un drum pana la magazine, care era la marginea orasului. Am mai patit si sa ma duc sa fac o factura cu mai multe produse si transport. Cand a venit transportul unul din produse era altceva (a introdus codul produsului gresit la facturare) si mi-au venit 20 de produse pe care eu nu le doream (si care aveau un volum mult mai mic decat cele comandate) Nu am observat la facturare ca erau multe produse pe factura pe langa alea si nici ca suma nu mi-a atras atentia. Apoi ca sa nu refuz transportul cu totul, a trebuit sa le iau sa le fac retur personal la magazin (ca cel de la transport nu putea sa emita PV doar pentru produsele alea) si sa imi trimita produsele pe care le comandasem. Le-au trimis in regim de urgenta, pana am ajuns acasa deja ma suna cel de la transport sa ma anunte ca in 5-10 minute ajunge. Edited by vubiv, 28 April 2016 - 11:23. |
#15
Posted 28 April 2016 - 11:46
123321, on 28 aprilie 2016 - 10:43, said:
Ai postat mult și prost: cumpărătorul a vrut doar să se convingă de faptul că nu cumpără un produs defect!... |
|
#16
Posted 28 April 2016 - 11:46
#17
Posted 28 April 2016 - 11:53
unucelalalt, on 28 aprilie 2016 - 11:46, said: Daca sunt prost imi iau un specialist andreic, on 28 aprilie 2016 - 11:46, said:
Sa nu mai zic daca nu e in stare sa-l testeze... la ce l-a cumparat ? |
#18
Posted 28 April 2016 - 11:54
Nici chiar asa, nu toata lumea are timp sa citeasca manualul sau intructiunile de folosire in magazine.
Acasa cand ajungi si il folosesti evident ca citesti manualul, cu atat mai mult cu cat nu ai mai avut niciodata. La o masina trebuie sa stii la dealer ce fac toate butoanele si unde se baga lichid de frana? Sau te astepti sa iti arate consilierul? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users