Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Peugeot și Citroen, primele mărci care anunță consumul real al mașinilor
Last Updated: Jul 12 2016 10:53, Started by
jericho
, Mar 04 2016 10:04
·
0
#55
Posted 07 March 2016 - 22:12
#56
Posted 07 March 2016 - 22:21
Cred ca buba porneste de la cifrele mincinoase scoase de Ford, Renault si VW cu acele motoare de 1.0, 0.9 si 1.2 care minteau cu nerusinare niste consumuri nesimtite de 3-4 litri. Chiar imi spunea cineva de la o firma de inchirieri auto ca toate Fiesta cu 1.0 Ecoboost nu scoteau niciodata consumul sub 5-6. Desi in carte este consum declarat sub 4, parca 3.7 (extraurban). Ba chiar aveau si consumuri mai rele si de 10 litri daca o "goneai" un pic.
Edited by Antirsipowermate, 07 March 2016 - 22:23. |
#58
Posted 25 March 2016 - 10:07
In noiembrie 2015 am dat comanda pentru un Peugeot 308 SW cu motor 1.6 BlueHDi de 120 CP. Acum 2 luni la sfarsitul lunii ianuarie mi-a venit masina.
In fisa de comada (atasata) consumul mixt este dat 3,2% cu 3,6% in oras. Dupa 1400 km facuti cu masina (80% in oras) consumul mediu imi arata 7% la o viteza medie de 30 si ceva km. Condus frumos, la turatii mici ca vezi Doamne e in rodaj. Dupa comunicatul asta cu consumul mai mare si dupa ce consum vad eu la mine pe masina eu ce sa cred? Ca am fost mintit la greu? Pentru o vreme chiar am crezut ca au perfectionat motoarele asa de mult incat consuma putin. Insa de fapt au sarit rau de tot calul si au pus initial un consum nesimtit si nerealist de mic. Bineinteles ca daca merg extraurban pe drum drept, pe automat cu turatie mica imi consuma 3-4% pana la viteze de 100 km/h. Insa cat timp poti merge ca la carte? Deci de fapt masina comandata consuma cu mai mult de 2-3l in plus la suta fata de datele initiale. Au fost nesimtiti la faza asta. Eu am mai avut 12 ani Peugeot , am fost multumit in mare de el. De aceea am comandat tot Peugeot. Despre 308 SW asta pot sa zic ca e o masina foarte frumoasa, spatioasa (portbagaj 660l) cu motor bun presupun (Peugeot face motoare diesel de calitate, rafinate) cu finisaje si materiale de calitate si cu multe optiuni, per total la 25 mii E nu puteam cumpara alta masina noua cu atatea optiuni. Octavia break sau Golf Variant imi iesea mai scump cu 2-3 mii euro la chestii similare. Dar cu consumul au dat-o in bara, au dat consumuri nesimitit de mici si acuma au dat-o la intors. Deocamdata nu exista minuni in tehnica. Attached Files |
#59
Posted 25 March 2016 - 14:57
jericho, on 04 martie 2016 - 11:40, said: majoritatea mint la consum si dupa ce cumperi masina, CB-ul mai mereu arata consum mai mic decat pompa astea sunt preconceptii, scapa de ele mihaicozac, on 04 martie 2016 - 12:00, said: Depinde şi de stilul de condus, au am un 307SW 1,6L HDI şi mă apropii de consumul specificat iniţial, oraş 1000km/rezervor, afară 1400km/rezervor. |
#60
Posted 25 March 2016 - 15:01
jericho, on 04 martie 2016 - 10:04, said:
3,2 l/100 km 4 l/100 km 3,6 l/100 km Bai, scuza-ma ca o zic, dar tre` sa fii cu capul sa crezi in astfel de cifre. ) Cum naibi 3.2l/100km? Motorul ala oricat de mic o fi, tre` sa-l fortezi ca sa traga, deci implicit consuma mai mult. Un motor mai mare nu-l fortezi la fel de tare, dar oricum consuma mai mult fiindca e mai mare. |
#61
Posted 25 March 2016 - 15:33
#62
Posted 25 March 2016 - 15:34
ascomp, on 25 martie 2016 - 10:07, said: In noiembrie 2015 am dat comanda pentru un Peugeot 308 SW cu motor 1.6 BlueHDi de 120 CP. Acum 2 luni la sfarsitul lunii ianuarie mi-a venit masina. In fisa de comada (atasata) consumul mixt este dat 3,2% cu 3,6% in oras. Dupa 1400 km facuti cu masina (80% in oras) consumul mediu imi arata 7% la o viteza medie de 30 si ceva km. Condus frumos, la turatii mici ca vezi Doamne e in rodaj. Dupa comunicatul asta cu consumul mai mare si dupa ce consum vad eu la mine pe masina eu ce sa cred? Ca am fost mintit la greu? Pentru o vreme chiar am crezut ca au perfectionat motoarele asa de mult incat consuma putin. Insa de fapt au sarit rau de tot calul si au pus initial un consum nesimtit si nerealist de mic. Bineinteles ca daca merg extraurban pe drum drept, pe automat cu turatie mica imi consuma 3-4% pana la viteze de 100 km/h. Insa cat timp poti merge ca la carte? Deci de fapt masina comandata consuma cu mai mult de 2-3l in plus la suta fata de datele initiale. Au fost nesimtiti la faza asta. Eu am mai avut 12 ani Peugeot , am fost multumit in mare de el. De aceea am comandat tot Peugeot. Despre 308 SW asta pot sa zic ca e o masina foarte frumoasa, spatioasa (portbagaj 660l) cu motor bun presupun (Peugeot face motoare diesel de calitate, rafinate) cu finisaje si materiale de calitate si cu multe optiuni, per total la 25 mii E nu puteam cumpara alta masina noua cu atatea optiuni. Octavia break sau Golf Variant imi iesea mai scump cu 2-3 mii euro la chestii similare. Dar cu consumul au dat-o in bara, au dat consumuri nesimitit de mici si acuma au dat-o la intors. Deocamdata nu exista minuni in tehnica. Tu nu stii atata lucru ca iarna mai adaugi 1 L /100km consum doar pentru ca "iarna nu-i ca vara"? Consumul ala din carte da 3.6 urban daca ai motorul incalzit si pornesti la vale pe transfagarasan. Altfel, la -10°C, in primul km de la pornire, un motor consuma cel putin dublu, pentru ca motorul este rece. Tu probabil ai facut multe drumuri scurte si rare, adica motorul se racea de fiecare data. Probabil mai foloseai si dezaburire, clima, incalzire in scaune.. toate alea rup la consum. Mai adaugam si rodajul? Sa ne zici consumul la vara, fara clima. |
#63
Posted 25 March 2016 - 15:47
ascomp, on 25 martie 2016 - 10:07, said:
In noiembrie 2015 am dat comanda pentru un Peugeot 308 SW cu motor 1.6 BlueHDi de 120 CP. Acum 2 luni la sfarsitul lunii ianuarie mi-a venit masina. In fisa de comada (atasata) consumul mixt este dat 3,2% cu 3,6% in oras. Dupa 1400 km facuti cu masina (80% in oras) consumul mediu imi arata 7% la o viteza medie de 30 si ceva km. Condus frumos, la turatii mici ca vezi Doamne e in rodaj. Dupa comunicatul asta cu consumul mai mare si dupa ce consum vad eu la mine pe masina eu ce sa cred? Ca am fost mintit la greu? Pentru o vreme chiar am crezut ca au perfectionat motoarele asa de mult incat consuma putin. Insa de fapt au sarit rau de tot calul si au pus initial un consum nesimtit si nerealist de mic. Bineinteles ca daca merg extraurban pe drum drept, pe automat cu turatie mica imi consuma 3-4% pana la viteze de 100 km/h. Insa cat timp poti merge ca la carte? Deci de fapt masina comandata consuma cu mai mult de 2-3l in plus la suta fata de datele initiale. Au fost nesimtiti la faza asta. Eu am mai avut 12 ani Peugeot , am fost multumit in mare de el. De aceea am comandat tot Peugeot. Despre 308 SW asta pot sa zic ca e o masina foarte frumoasa, spatioasa (portbagaj 660l) cu motor bun presupun (Peugeot face motoare diesel de calitate, rafinate) cu finisaje si materiale de calitate si cu multe optiuni, per total la 25 mii E nu puteam cumpara alta masina noua cu atatea optiuni. Octavia break sau Golf Variant imi iesea mai scump cu 2-3 mii euro la chestii similare. Dar cu consumul au dat-o in bara, au dat consumuri nesimitit de mici si acuma au dat-o la intors. Deocamdata nu exista minuni in tehnica. |
#64
Posted 25 March 2016 - 15:51
Atâta timp cat consumul minim obtinut nu mentioneaza si conditiile de masurare , valoarea aia nu face nici cat o coaja de nuca.
|
|
#65
Posted 25 March 2016 - 19:13
Cel mai corect ar fi sa scrie in cartea masinii: pentru consumul minim de carburant , viteza maxima cu consum minimal este de x km/h. Daca se mai adauga pasageri , presiune scazuta in pneuri, geamuri deschise, bagaj pe cabina, clima, remorca, etc, consumul va creste cu x pentru fiecare y kg in plus.
Eu personal banuiesc ca in functie si de aerodinamica unei masini, consumul minim va fi mereu pe la 70-80 km/h, cu masina cat mai goala cu putinta. |
#66
Posted 25 March 2016 - 19:38
Despre masina, jurnal de bord (+poze) ca sa zic asa am scris aici pentru cine este interesat.
Iarna nu prea a prins masina. Am mers cu ea si la 15 grd si nu am obs schimbari majore la consum. E drept ca in cartea masinii scrie ca dupa 3000 km se mai lasa consumul, nu este relevant la inceput. Teoretic rodaj nu mai exista la masinile moderne insa practic da pentru ca nu toate piesele masinii au fost rulate pe banc. La inceput chiar am crezut ca e un motor minune care consuma mai putin insa mi-am dat seama ca minuni nu exista deocamdata la capitolul asta doar un marketing mincinos. Insa eu sunt multumit sa fi nimerit o masina buna, un motor bun si cei de la Peugeot au motoare diesel bune, rafinate. Am mai avut 12 ani in 1.4HDi si am fost f multumit. Revenind la 308 SW pot spune ca trage bine, cei 300NM si masina de numai 1300 kg (au facut-o mai usoara cu 100 si ceva de kg fata de precedenta) se simt, prinde 100 in 10 secunde de pe loc, are demaraj bun, motorul nu se aude aproape deloc inauntru. |
#67
Posted 25 March 2016 - 20:14
Nu este nici-un marketing mincinos, in conditiile standard in care se testeaza masinile se obtin acele consumuri. Se pot obtine consumuri si mai mici in conditii speciale: http://www.promotor....sea...-12341752
In realitate insa consumul este cu cel putin 1,5 litri mai mult decat cel standard, la toate masinile. |
#68
Posted 26 March 2016 - 08:26
Cifrele de consum sunt date de producatori sa poti compara consumul unei masini cu al altei masini, testata in aceleasi conditii !
Consumul dat pâna acum de producatori nu a fost dat sa-l compari cu cel obtinut in trafic real ! Cred ca ce fac cei de la Peugeot-Citroen e un lucru bun, mai aduc un pic cu picioarele pe pamant industria asta ! @ascomp, ai cel mai fain si practic break din clasa compacta, bucura-te de el, nu-ti mai fa atatea probleme ! Daca ar fi pus pe el si motorul 1.6 THP si mai scoteau din comenzile de pe tableta aia, cred ca ma bagam si eu la unul ! Edited by kodiak, 26 March 2016 - 08:28. |
#69
Posted 26 March 2016 - 09:25
kodiak, on 26 martie 2016 - 08:26, said:
Cifrele de consum sunt date de producatori sa poti compara consumul unei masini cu al altei masini, testata in aceleasi conditii ! Consumul dat pâna acum de producatori nu a fost dat sa-l compari cu cel obtinut in trafic real ! Cred ca ce fac cei de la Peugeot-Citroen e un lucru bun, mai aduc un pic cu picioarele pe pamant industria asta ! @ascomp, ai cel mai fain si practic break din clasa compacta, bucura-te de el, nu-ti mai fa atatea probleme ! Daca ar fi pus pe el si motorul 1.6 THP si mai scoteau din comenzile de pe tableta aia, cred ca ma bagam si eu la unul ! Multumesc de apreciere. Am cautat cateva saptamani oferte, stiu toate masinile si preturile acum. La 25 mii E nu puteam sa gasesc altceva mai bun, cu dotari similare, motorizare similara si dimensiuni similare. Am mai avut 307 break si a fost OK. Tableta aia, trecand cu vederea ca nu se incadreaza chiar perfect in peisaj, e OK, merge bine, nu are lag, comenziile sunt usor de folosit. In viitor asa o sa fie masinile, fara butoane fizice. Singura chestie cu tableta este ca distrage atentia. Materialele din interior sunt de calitate, f mult aluminiu, finisaje si materiale ca la masinile scumpe de clasa superioara. Scaunele sunt superbe (pentru clasa compacta). Volanul e cam moale (adica nu ai un feedback prea mare la directie, nu simti bine masina) insa se conduce f usor masina. Am mai zis-o pe forumul Peugeot, cine se obisnuieste cu masinile frantuzesti nu o sa cumpere germane, nu schimba stilul. Si invers. Insa cred ca nimeni nu poate sa zica ca Peugeot este o masina proasta sau urata. Attached Files |
|
#70
Posted 26 March 2016 - 11:02
CGDBZ, on 25 martie 2016 - 20:14, said: Nu este nici-un marketing mincinos, in conditiile standard in care se testeaza masinile se obtin acele consumuri. Se pot obtine consumuri si mai mici in conditii speciale: http://www.promotor....sea...-12341752 In realitate insa consumul este cu cel putin 1,5 litri mai mult decat cel standard, la toate masinile. De ce nu zic, ca au demontat oglinzile, ca soferii si-au facut clisma inainte sa nu plimbe kktu' din ei degeaba cu masina, ca au acoperit rosturile de la capota , ventilatia oprita, poate bancheta scoasa, la fel si roata de rezerva, presiunea din caucioace de 5 bar? |
#71
Posted 26 March 2016 - 11:08
Daca te referi la consumul standard, cel din cartea masinii, se face cu o masina standard dar conditiile nu le stiu si cum a spus si @kodiak acel consum este pentru a diferentia masinile intre ele.
Consumuri bune se pot obtine si in conditii reale : http://www.automarke...nsum-11953.html |
#72
Posted 26 March 2016 - 11:17
http://forum.softped...t#entry15726093
Apropo de consum, mai fura cateva zecimale si de la peco. Postarea #206 in caz ca se incarca aiurea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users