Golf 5 sau 4 tdi?
#1
Posted 30 November 2015 - 15:34
Va salut. In primul rand imi cer scuze daca a mai fost discutat acest subiect dar eu nu l-am gasit. Doresc sa-mi achizitionez o masina. Avand deja un golf 4 1.4 16v de ceva ani in familie am decis sa raman tot pe gama VW. In prezent am suma de 5000 €. Cautand pe internet am gasit cateva G5 1.9 care au si seria sasiu afisata. Aici e prima intrebare: unde pot verifica aceasta serie inafara de reprezentanta? In ideea in care sa fie si gratuit tinand cont ca o sa tot verific. De asemenea cam la ce sa ma astept ca si probleme din partea acestui motor 1.9 105hp? Ce trebiue verificat in momentul cumparari? Si ultima intrebare, tinand cont de suma pe care o am si ca vreau o masina tdi ce s.ar merita? G4 care din cele auzite au un motor trainic AHL sau G5 ( la care nu stiu ce tip de motor are)? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
|
#2
Posted 30 November 2015 - 15:52
merita golf 5, masina mai noua motor de generatie mai noua. intr-adevar motorul ALH e un motor foarte fiabil, insa nici cel de 1.9 105 cai de pe golf 5 nu e rau. motoare mai putin fiabile sunt cele de 2.0 (anumite coduri). daca vrei sa verifici istoricul masinii, doar la reprezentanta o poti face.
|
#3
Posted 30 November 2015 - 16:55
Cu 3500 ai un G4 pus la punct.
Pentru Golf 5 ai nevoie de cel putin 5500 cu toate. Le poti amana, faci compromisuri.... dar iti asumi. Edited by OmulLLORT, 30 November 2015 - 16:55. |
#4
Posted 30 November 2015 - 17:07
Am inteles. Sincer tot la golf 5 ma gandeam si eu desi nu am mers pana acum cu unul. Pot spune ca sunt multumit si de micul golf4 cu motorasul lui 1.4 dar as dori ceva mai bun. Dar nu as dori nici sa cumpar o masina in care sa bag pe urma o caruta de bani. De aceea va intreb daca la bani actuali am sanse sa gaseac ceva catusi de cat acceptabil sau mai trebuie sa astept.
Pt. colegul OmulLLORT. Nu sunt interesat de prea multe dotari la masina. Un ESP si un aer manual e indeajuns. Am avut o supernova pana acum o luna ca si masina principala. |
#5
Posted 30 November 2015 - 17:28
oricand iti permiti o masina de generatie mai noua, e cea mai buna alegere!
totusi, cu conditia sa verifici masina inainte de a o cumpara, ca-ti poti lua o masina care a fost dauna totala "si are doar 5000 km" |
#6
Posted 30 November 2015 - 17:29
Nu m-am referit la dotari ci la "pus la punct".
Asta include toate lichidele schimbate, bucse si articulatii, posibil arcuri, diverse electrice, placute-discuri, diverse rugine si nu in ultimul rand anvelope. Odata ce le faci, stii ce calitate ai pus si mergi fara griji, dar orice masina are nevoie de operatiunile astea. johnsmith07, on 30 noiembrie 2015 - 17:28, said:
oricand iti permiti o masina de generatie mai noua, e cea mai buna alegere! totusi, cu conditia sa verifici masina inainte de a o cumpara, ca-ti poti lua o masina care a fost dauna totala "si are doar 5000 km" Senzori pot sa cada si pe masini de 5 ani si de 10 si de 15. Edited by OmulLLORT, 30 November 2015 - 17:35. |
#7
Posted 30 November 2015 - 17:37
Ar trebui sa te incadrezi la un G5 de prin 2004-2005 cu taxa vreo 450E,sa aiba macar aer conditionat dar sa nu speri la sub 250.000 km reali.Mai indicat ar fi motorul 1.9,105Cp,6 viteze,fara filtru de particule.
Edited by bolo, 30 November 2015 - 17:38. |
#8
Posted 30 November 2015 - 17:51
clar G5 ........ masina mai noua, uzura mai mica dtpdv
la 5000E sunt oferte destule ...... se gasesc masini bune si la banii astia Edited by hightech-sys, 30 November 2015 - 17:59. |
#9
Posted 30 November 2015 - 18:04
Am calculat pe langa pretul masinei si taxa de prima imatriculare si ce trebuiesc schimbat dupa achizitionare. Practic asta e si motivul pentru care nu.mi permit un pret mai mare la masina. Inca nu sunt decis la ce sa aleg dat fiind ca nu prea-mi permit o masina mai scumpa. M-am uitat si la pretul unui 1.6 102 hp dar consumul este un inconvenient destul de mare tinand cont ca 90% se va merge numai in bucuresti la ore de varf.
|
#10
Posted 01 December 2015 - 12:02
OmulLLORT, on 30 noiembrie 2015 - 17:29, said:
Nu m-am referit la dotari ci la "pus la punct". Asta include toate lichidele schimbate, bucse si articulatii, posibil arcuri, diverse electrice, placute-discuri, diverse rugine si nu in ultimul rand anvelope. Odata ce le faci, stii ce calitate ai pus si mergi fara griji, dar orice masina are nevoie de operatiunile astea. S-o crezi tu ca daca e mai noua nu trebuie sa schimbi nimic. Daca dai bani "sa fie mai noua" nu-ti mai raman bani sa pui piesele care trebuie si calitatea buna "las ca merge si asa" si vezi ca masini mai vechi se comporta mai bine decat a ta. Senzori pot sa cada si pe masini de 5 ani si de 10 si de 15. ideea nu era ca nu trebuie sa-i schimbi nimic, ci doar ca daca iti permiti nava spatiala de ce pana mea sa te plimbi cu caruta? Edited by johnsmith07, 01 December 2015 - 12:04. |
|
#12
Posted 01 December 2015 - 12:29
cu gandirea ta industria auto nu ar fi evoluat si noi toti inca ne plimbam cu Ford model T.
g5 nu-i nava spatiala, dar macar e gandita in anii 2000, nu ca g4 in anii 90. da, ambele te duc din puntul a in b (la fel ca si mersul pe jos), doar ca g5 e ceva mai sigura ca g4 si astfel ai sanse mai mari sa ajungi in viata, nu la sf. petru. |
#13
Posted 01 December 2015 - 12:56
Mie mi se par urate cu spume amandoua, iar diferentele sunt neglijabile.
G5 arata mai degraba ca un facelift la G4, in nici un caz nu e Enterprise. |
#14
Posted 01 December 2015 - 13:13
johnsmith07, on 01 decembrie 2015 - 12:29, said:
cu gandirea ta industria auto nu ar fi evoluat si noi toti inca ne plimbam cu Ford model T. g5 nu-i nava spatiala, dar macar e gandita in anii 2000, nu ca g4 in anii 90. da, ambele te duc din puntul a in b (la fel ca si mersul pe jos), doar ca g5 e ceva mai sigura ca g4 si astfel ai sanse mai mari sa ajungi in viata, nu la sf. petru. habar nu ai ce vorbesti, g4 a avut imbunatatiri de-alungul anilor, un g5 (chel) din 2004 e ca un facelift la g4 din 2002+ da, mai nou cumparam masini de 10+ ani pentru stelele avute cand a iesit din fabrica, mai bine sa-si ia un A8 pe bulgaria sa se dea dujmanii din fata lui Edited by OmulLLORT, 01 December 2015 - 13:16. |
#15
Posted 01 December 2015 - 14:05
Sincer nu ma deranjaza nici un golf 4 in ideea in care am avut o supernova pana acum si am bagat la bani in ea cu nemiluita. Nu mai zic de confort si siguranta. Spre exemplu golful merge 50% din km numai pe drum de tara si are inca articulatia originala din germania de cand a fost cumparata acu 5 ani fara sa bata sau sa troncane. La S.N. in 6 ani am schimbat tot ce se putea schimba de la caseta de directie, planetare chiar si amortizoare de doua ori si asta in conditia in care a mers numai prin bucuresti. Asta este si motivul pt care vreau in primul rand o masina "trainica" nu vreau o masina de fite. Dupa cum spunea si colegul mai sus sa ma duca din a in b cu un confort si siguranta de bun simt.
|
|
#16
Posted 01 December 2015 - 14:58
Ca o regula generala ar fi: cu cat e mai confortabila suspensia, cu atat e mai complicata (mai multe brate/bucse) si evident, mai scumpa de schimbat, nu si mai stricacioasa (adica 3 brate sunt mai rezistente decat unul)
exclude minunile ingineresti romanesti Edited by OmulLLORT, 01 December 2015 - 15:00. |
#17
Posted 01 December 2015 - 15:16
Fara sa vreau sa jignesc pe cineva sau sa par inganfat, pentru mine marcile franceze/romanesti sunt de tot rasul. Calitate medie la preturi foarte scumpe chiar exagerate. Spun asta intrucat la S.N am schimbat rulment presiune si disc de ambreaj aproape 900 de ron. Amortizoare la 120 ron bucata si in nici doi ani cel de pe dreapta a curs de tot asta in nici 30k de km. Caseta de directie la aproape 500 ron la fel deja facuse joc. Si multe alte piese foarte acumpe fiind de origine si calitate medie spre jalnica.
Fara sa vreau sa jignesc pe cineva sau sa par inganfat, pentru mine marcile franceze/romanesti sunt de tot rasul. Calitate medie la preturi foarte scumpe chiar exagerate. Spun asta intrucat la S.N am schimbat rulment presiune si disc de ambreaj aproape 900 de ron. Amortizoare la 120 ron bucata si in nici doi ani cel de pe dreapta a curs de tot asta in nici 30k de km. Caseta de directie la aproape 500 ron la fel deja facuse joc. Si multe alte piese foarte acumpe fiind de origine si calitate medie spre jalnica. |
#18
Posted 01 December 2015 - 15:17
Eduard_29, on 01 decembrie 2015 - 14:05, said:
Sincer nu ma deranjaza nici un golf 4 in ideea in care am avut o supernova pana acum si am bagat la bani in ea cu nemiluita. Nu mai zic de confort si siguranta. Spre exemplu golful merge 50% din km numai pe drum de tara si are inca articulatia originala din germania de cand a fost cumparata acu 5 ani fara sa bata sau sa troncane. La S.N. in 6 ani am schimbat tot ce se putea schimba de la caseta de directie, planetare chiar si amortizoare de doua ori si asta in conditia in care a mers numai prin bucuresti. Asta este si motivul pt care vreau in primul rand o masina "trainica" nu vreau o masina de fite. Dupa cum spunea si colegul mai sus sa ma duca din a in b cu un confort si siguranta de bun simt. Scuze de offtopic,revenind la SN s-a stricat la ea o grămadă de chestii in afara de motor,toate astea in aprox 50.000 km. Masina tinuta de buna,numai de plimbari...de rugina numai zic,nerulata deloc iarna a ruginit in garaj(garaj uscat din lemn). Cele mai proaste si rable de masini,eu n-as fi scos asa ceva pe piata...De confort,tinuta de drum nici nu are rost sa pomenesc,compartimnul motor nu avea niciun fel de insonorizare,material fonoabsorbant,cu toate ca motorul era cat de cat silentios in habitaclu aveai impresia ca-l tii in brate. Edited by missionnad, 01 December 2015 - 15:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users