Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Subiect dedicat amatorilor de picanterii

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,134
  • Înscris: 04.02.2011
Eu sunt un mare amator de picanterii. Și în domeniul culinar, dar și în viață în general. Femeile știu mai bine la ce mă refer și nu cred că am să reușesc să găsesc una fidelă.
Dar hai să trecem la partea alimentară, unde, alimentat de materie primă de calitate, cum ar fi renumiții tabascos sau halapino dar chiar și unii mai nerenumiți, se pot produce adevărate "bombe" culinare.
Tabasco vine în mai multe categorii, eu conosc 3, cel clasic, universalul, bun la orice mâncare, inclusiv sandwich, cel verde, pentru supe/ciorbe, fiins mai slab și mai aromat, iar cel afumat, ideal pentru un grătar tunat pănă la refuz.
Pentru cei mai zgârciți, există o variantă mai accesibilă, un produs fuchs, ușor acrișor, asemănător unui borș. Acesta poate "tuna" în schimb orice ciorbă, lucru care nu poate fi decât bun.
Apoi.. Să nu uităm de prietenii noștrii de peste Tisa, aici îl avem pe puternicul Pișta (Erös Pista) sau pe puternica Anna, pentru cei ce vor să o ia ușurel (Erös Anna). E drept, au fost cumpărați de Unilever, pe care i-aș boicota din principiu, însă măcar ăștia au avut bunul simț să nu își bage picioarele în calitate.