Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

RCA 2016-Logan 1000 Euro ?

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006

Quote

De la 1 ianuarie 2016 intră în vigoare Directiva 2009/138/CE din 2009, cunoscută şi sub numele Solvency II – care se va aplica tuturor companiilor de asigurari si reasigurari cu un volum anual de prime de peste 5 milioane euro sau cu rezerve tehnice de peste 25 milioane euro, "ceea ce va marca o creştere a tarifelor RCA la valori care vor conduce la o scădere a numărului de asiguraţi RCA, care va avea ca efect o altă majorare, în final asigurarea RCA devenind mai scumpă decât autovehiculul asigurat!", se arată într-un comunicat al UNTRR.

Este o stire alarmista ?
Va ajunge sa se concretizeze aceasta estimare ?
Se va concretiza pe jumatate ?

http://www.zf.ro/aut...-logan-14894233
http://www.gandul.in...n-2016-14894230

Am mai cautat despre ce implica directiva Europeana numita Solvecy II.

Quote

Solvency II va aduce schimbari importante in piata asigurarilor. Sunt posibile retrageri si fuziuni.
Implementarea Directivei europene Solvency II va conduce la schimbari semnificative in piata asigurarilor din punctul de vedere al companiilor care vor fi sau nu in stare sa continue dupa aplicarea acesteia. Specialistii din domeniu se asteapta la fuziuni sau chiar retrageri de pe piata.

Violeta CIUREL, Responsabil Sectiune de Training si Educatie UNSAR si CEO al AXA Asigurari, se asteapta sa asistam la fuziuni, la preluari de companii sau la disparitii de companii pentru ca nu vor fi capabile sa se conformeaze acestei directive.

"Implementarea Solvency II este o revolutie in domeniul asigurarilor. Costurile de implementare sunt uriase", a declarat Violeta CIUREL.
Si Florin GOLOVATIC a precizat ca exista numeroase statistici in tari in care aceasta directiva a fost mult mai aprofundata si arata ca cheltuielile societatilor de asigurari sunt foarte mari pentru indeplinirea conditiilor.
http://www.1asig.ro/...3,100-48792.htm


Vor fi aceste costuri uriase de implementare transferate in pretul asigurarilor obligatorii ?
Propun sa avem o discutie mai documentata . Poate cineva stie mai multe din domeniu.
Postari de genul : "Imi bag * in ei" ," ma duc la bulgari ", - nu ajuta.

Edited by mihai!, 21 November 2015 - 08:46.


#2
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007
Eu am prins asigurare pe un an sub 200 de lei, pt motor de 1,7, perfect valabila. A fost o chestie gen "bf",  cand au vandut aia telefoane cu 1 leu.

#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
A mai fost stirea alarmista si in decembrie 2014 referitor la RCA pe 2015. Si nu a fost adevarata.

#4
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Care erau atunci motivele ce prognozau cresterea ?
Se pare ca acum este vorba de implementarea unei directive UE.

Edited by mihai!, 21 November 2015 - 08:58.


#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Asigurătorii lansează astfel de știri pentru a acoperi creșterile de tarife. După ce ai văzut știrea asta, nu ți se mai pare ciudat că asigurarea este puțin mai mare decât cea de anul trecut deși ar trebui să fie mai mică garație bonusului. Eu am plătit săptămâna asta, la motor de 1.6 aproximativ aceeași sumă pe care am plătit-o anu trecut la motor de 2.0 în condițiile în care am preluat bonusul de la vchea mașină la actuala.

Edited by MembruAnonim, 21 November 2015 - 09:03.


#6
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Cum adica asigurarea are valoare mai mare decat vehiculul asigurat?
Asigurarea e de raspundere civila a soferului.
Ce treaba are cu valoarea de piata a "armei" cu care soferul poate provoca daune altora?

Alte criterii fac "arma" mai mult sau mai putin periculoasa, nu valoarea ei de piata.

#7
V_i_c_t_o_r

V_i_c_t_o_r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 04.12.2010

View Postmihai!, on 21 noiembrie 2015 - 08:57, said:

Care erau atunci motivele ce prognozau cresterea ?
Se pare ca acum este vorba de implementarea unei directive UE.
Motivele romanesti sunt ca intotdeauna rapacitatea si dorinta de inavutire. La ASF salariile sunt uriase si soferul are 5000 lei lunar, prime, bonuri de masa, tichete cadou etc.
Magaria este ca statul te obliga prin lege sa platesti dar, acelasi stat nu face nimic sa isi protejeze cetatenii. De ce nu face nimic? Pentru ca acest mamut numit ASF e populat cu neveste, amante, fiice, etc. ale acestor "politicieni"...
Ce putem face? Avem doua posibilitati:
1. Nimic. Asa ne-am obisnuit.
2. Nu platim, pentru ca nu avem de unde sa mai platim si ori nu mai mergem cu masina ori circulam in ilegalitate... Majoritatea vor circula fara sa plateasca si consecintele vor fi triste tot pentru simplul cetatean.

#8
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmihai!, on 21 noiembrie 2015 - 08:57, said:

Care erau atunci motivele ce prognozau cresterea ?
Se pare ca acum este vorba de implementarea unei directive UE.
Probabil ca au mai adaugat la rca un risc, acela de a te ciocni cu o masina capcana, cu jihadisti in ea.

#9
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
http://www.asfromani...ari/solvency-ii

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
tfmercedez, și trebui să le despăgubească bombele iar toți știm cât sunt de scumpe pe piața neagră.

V_i_c_t_o_r, când nu-ți permiți rca-ul nu prea ai de ce să ai mașină.

#11
HAL9000

HAL9000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 07.06.2013

View Postunderb, on 21 noiembrie 2015 - 09:08, said:

Cum adica asigurarea are valoare mai mare decat vehiculul asigurat?
Asigurarea e de raspundere civila a soferului.
Ce treaba are cu valoarea de piata a "armei" cu care soferul poate provoca daune altora?

Alte criterii fac "arma" mai mult sau mai putin periculoasa, nu valoarea ei de piata.
Intocmai. Mai degraba vechimea unei masini o face mai periculoasa, drept urmare RCA-ul ar trebui sa creasca nu sa scada, cel putin asa functioneaza in Italia

#12
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014
Probabil vor creste tarifele si ne baga asta pe gat.Problema romaneasca e alta, in sistem sint prea multe persoane care beneficiaza de reduceri si pentru asta vom plati.

#13
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015

View PostV_i_c_t_o_r, on 21 noiembrie 2015 - 09:09, said:

Motivele romanesti sunt ca intotdeauna rapacitatea si dorinta de inavutire. La ASF salariile sunt uriase si soferul are 5000 lei lunar, prime, bonuri de masa, tichete cadou etc.
Magaria este ca statul te obliga prin lege sa platesti dar, acelasi stat nu face nimic sa isi protejeze cetatenii. De ce nu face nimic? Pentru ca acest mamut numit ASF e populat cu neveste, amante, fiice, etc. ale acestor "politicieni"...
Ce putem face? Avem doua posibilitati:
1. Nimic. Asa ne-am obisnuit.
2. Nu platim, pentru ca nu avem de unde sa mai platim si ori nu mai mergem cu masina ori circulam in ilegalitate... Majoritatea vor circula fara sa plateasca si consecintele vor fi triste tot pentru simplul cetatean.

Fals, poti sa iti inscrii masina perfect legal in alta tara din EU, gen Bulgaria.

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Dacă ar fi așa simplu cu înmatricularea în altă țară, românii nu și-ar mai vinde mașinile bulgarilor pentru a le înmatricula și ulterior să le folosească cu procură.

#15
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
E chiar foarte simplu sa iti inscrii masina in orice tara din EU, e unul din avantaje ca suntem in EU.

Ca unii nu profita de lene, comoditate sau nestiinta e alta treaba.

#16
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007
Am vazut Audi A8, model nou, dupa 2012,  cu numere bulgaresti..

#17
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007

View PostMembruAnonim, on 21 noiembrie 2015 - 09:01, said:

Asigurătorii lansează astfel de știri pentru a acoperi creșterile de tarife. După ce ai văzut știrea asta, nu ți se mai pare ciudat că asigurarea este puțin mai mare decât cea de anul trecut deși ar trebui să fie mai mică garație bonusului. Eu am plătit săptămâna asta, la motor de 1.6 aproximativ aceeași sumă pe care am plătit-o anu trecut la motor de 2.0 în condițiile în care am preluat bonusul de la vchea mașină la actuala.

nu e lansata de asiguratori. e lansata de untrr si umflata de ziaristi imbecili.
practic un prost a aruncat o piatra si desteptii se chinuie sa o scoata. dupa mine topicul se poate inchide, nu e nimic de discutat pe marginea zvonisticii unora care vor sa iasa in presa.

2. asigurarile au crescut de la falimentul astra. asiguratorii au ramas cu gura cascata ca nu mai merge proverrbul cu cainii (asf) care latra si caravana (asiguratorii) care trece.
vor mai fi ceva cresteri la inceputul anului viitor, oricum per total situatia nu e asa alarmista.
ca fapt divers, cei cu bonus mare peste 10, au in procent majoritar asigurari mai ieftine decat anul trecut. deci asiguratorii au inceput sa ia in considerare mult mai mult istoricul celui asigurat.

3. nu cred ca din cauza solvency 2 se va inchide vreun asigurator.
dar foarte multi brokeri da. momentan cam 20% au reusit sa se incadreze la noile limite de capital social, poate pana la final de an vor reusi inca pe atatia, restul, pa.

4. pentru la anul, inca 2 asiguratori studiaza posibilitatea sa intre pe segmentul rca.
sa speram, concurenta e buna.

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
UNTRR vorbește doar în numele transportatorilor iar comunicatul ăla se referă strict la asigurările de camioane.
În ce privește valoarea polițelor, așa cum am spus și în postul anterior, anul trecut în noiembrie am plătit 335 lei rca/an la motor de 2.0 cu bonus b10. Pentru că în decembrie mașina a fost daună totală am anulat polița și am făcut alta în mai pe 6 luni tot cu B10 la noua mașină. Acum am plătit 320 lei/an cu bonus B11 la motor de 1,6 și am ales-o pe cea mai ieftină - Uniqa.

Edited by MembruAnonim, 22 November 2015 - 16:06.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate