Tren...
Last Updated: Aug 28 2015 19:16, Started by
SmartBrain
, Aug 27 2015 13:22
·
0
#1
Posted 27 August 2015 - 13:22
Am primit pe un topic mai vechi aceasta poza.
Chestia e ca pe mine m-ar fi interesat inaltimea doar pana la acoperis , o pot afla in vreun mod ... Attached FilesEdited by SmartBrain, 27 August 2015 - 13:22. |
#2
Posted 27 August 2015 - 13:34
Intreaba pe forumurile de profil (forumtrenuri.com, etc).
|
#4
Posted 27 August 2015 - 13:36
Nu, întrucât schema nu are proporțiile reale are trennului.
|
#5
Posted 27 August 2015 - 13:36
#6
Posted 27 August 2015 - 13:40
xilo, on 27 august 2015 - 13:35, said: Cred că e vorba de LE 5100: http://www.rsco.ro/s...php?item=le5100nu de LDE 2100 |
#7
Posted 27 August 2015 - 13:42
Exact asta e si problema , desenul nu e facut incat sa poti calcula , insa ma gandeam ca stie cineva sau poate gaseste ceva.
|
#8
Posted 27 August 2015 - 13:43
#10
Posted 27 August 2015 - 14:05
Nu se specifică decât înălțimea cu pantograful coborât, pentrucă aia e cea mai mică înălțime care interesează în mod practic.
http://www.ferest-lo...ica-le-5100-kw/ http://portal.ro-tra...5100T-Reloc.pdf |
|
#12
Posted 27 August 2015 - 16:45
Am gasit si podul buclucas.
Attached FilesEdited by SmartBrain, 27 August 2015 - 17:11. |
#13
Posted 27 August 2015 - 18:05
neur0, on 27 august 2015 - 14:05, said:
Nu se specifică decât înălțimea cu pantograful coborât, pentrucă aia e cea mai mică înălțime care interesează în mod practic. http://www.ferest-lo...ica-le-5100-kw/ http://portal.ro-tra...5100T-Reloc.pdf Tu ce explicatie gasesti cum poate incapea o locomotiva pe sub el daca respectiva locomotiva are 4.5 m cu pantograful coborat si podul are 5 metri.... |
#14
Posted 27 August 2015 - 18:25
Podul este mult mai inalt , prin deductie poti vedea ochiometric raportat la inaltimea unui stilp de electrificare ce are aproximativ 12 metrii din care : 4 metrii sub pamint si aprox. 8 metrii afara .
Minimum de inaltime a firului de contact este 5150mm iar maxim 6500mm masurat de la nivelul superior al sinei (NSS). In vederea proiectarii unui pod , avind in vedere ca este obiectiv de arta, se tine cont atit de rezistenta cit si de destinatie , daca este implicat si CFR se tine cont de normativele lor care sunt DRASTICE , nu merge cu taiem de aici si punem dincolo . Daca acel pod a fost proiectat pentru auto si CFR fi linistit ca ambele vor circula in deplina siguranta fara a ramine fara plafon sau pantograf . |
#15
Posted 27 August 2015 - 18:49
xilo, on 27 august 2015 - 18:25, said:
Podul este mult mai inalt , prin deductie poti vedea ochiometric raportat la inaltimea unui stilp de electrificare ce are aproximativ 12 metrii din care : 4 metrii sub pamint si aprox. 8 metrii afara . Minimum de inaltime a firului de contact este 5150mm iar maxim 6500mm masurat de la nivelul superior al sinei (NSS). In vederea proiectarii unui pod , avind in vedere ca este obiectiv de arta, se tine cont atit de rezistenta cit si de destinatie , daca este implicat si CFR se tine cont de normativele lor care sunt DRASTICE , nu merge cu taiem de aici si punem dincolo . Daca acel pod a fost proiectat pentru auto si CFR fi linistit ca ambele vor circula in deplina siguranta fara a ramine fara plafon sau pantograf . Cu siguranta indicatorul de pe pod este gresit , altfel nu se poate explica. Multumesc inca o data ! Totusi asa prosti sa puna semnul gresit ? Edited by SmartBrain, 27 August 2015 - 19:09. |
|
#16
Posted 27 August 2015 - 21:18
#17
Posted 27 August 2015 - 22:03
Uite .
In conformitate cu ce am vorbit mai sus , eu zic ca e ceva gresit... Attached FilesEdited by SmartBrain, 27 August 2015 - 22:27. |
#18
Posted 27 August 2015 - 22:26
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users