Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
[TEMA]Matrice, crescatoare, primele patrate perfecte.
Last Updated: May 28 2015 20:46, Started by
nicello
, May 28 2015 19:17
·
0
#1
Posted 28 May 2015 - 19:17
Deciiiiiii, buna seara in primul rand, si-n al doilea rand, am o problema de informatica, careia nu reusesc sa-i gasesc rezolvarea corecta:
a=0; for (i=1;i<=n;i++){ for (j=1;j<=p;j++) v[i][j]=a^2; a+=2;} for (i=1;i<=n;i++){ for (j=1;j<=p;j++) cout<<v[i][j]<<" "; cout<<endl;} Deci, trebuie sa fac o matrice si sa afisez primele n*p patrate perfecte pare : 0 2 4 16 64 100 pentru n=2 si p=3. Dar mie-mi afiseaza doar 2 2 2 0 0 0:| |
#2
Posted 28 May 2015 - 19:30
2 este pătrat perfect? Ce face operatorul "^"? Gândește bine înainte să răspunzi. Și care e rostul acoladelor?
Edited by Omule, 28 May 2015 - 19:35. |
#3
Posted 28 May 2015 - 19:36
Omule, on 28 mai 2015 - 19:30, said:
2 este pătrat perfect? Ce face operatorul "^"? Gândește bine înainte să răspunzi. Și de ce incrementezi cu 2 de fiecare dată variabila "a"? Și care e rostul acoladelor? Si incrementez cu 2 de fiecare data pentru ca practice eu ridic pe 2 4 6 8 10 la puterea a 2-a sa le aflu patratul. Si merg din 2 in 2 ca sa fie pare. Si acele accolade....... nu stiu, le-am pus pentru ca sunt mai multe operatii, acoladele ma cam bat recunosc. Operatoru "^" e pentru ridicarea la putere din cate stiu eu... |
#6
Posted 28 May 2015 - 19:58
nicello, on 28 mai 2015 - 19:36, said:
Si acele accolade....... nu stiu, le-am pus pentru ca sunt mai multe operatii, acoladele ma cam bat recunosc. nicello, on 28 mai 2015 - 19:49, said:
Mda, dar chiar daca incerc cu a*a care practic.. inmulțeste 2 cu 2, 4 cu 4, etc, t Cum să știm să scriem în limba C/C++ dacă nu știm să scriem bine în limba română? |
#7
Posted 28 May 2015 - 20:05
Omule, on 28 mai 2015 - 19:58, said:
Citește și asta în special partea cu blocks of instructions. Cum să știm să scriem în limba C/C++ dacă nu știm să scriem bine în limba română? Si mi-am dat seama de belea, mai trebuiau niste accolade aici: for (i=1;i<=n;i++){ for (j=1;j<=p;j++){ v[i][j]=a*a; a+=2;}} mersi. Am fost tare confuz, pentru ca profesoara ne-a scris programul pe tabla, cum l-am scris eu prima data... si am zis ca daca asa l-a scris profa asa e, si acum imi dadeam in cap de ce nu-mi afiseaza ce trebuie. Da acum am reusit.Mersi inca odata. Edited by nicello, 28 May 2015 - 20:07. |
#8
Posted 28 May 2015 - 20:46
nicello, on 28 mai 2015 - 20:05, said:
Sunt pe internet explorer, si din cate stii, e in engleza, si imi corecteaza multe lucruri pentru limba engleza, stii ca teoretic in engleza e theoretic, si nu am diacritice pe tastatura, si nu consider ca scrisul fara diacritice este gresit din punct de vedere grammatical. Fii atent la ce ți-am îngroșat. Nu m-am luat de diacritice deși, român fiind și asta fiind norma limbii române, ar cam trebui să fie folosite. Mai ales că ești tânăr și e bine să te obișnuiești corect. Dar asta nu ține de topicul acesta. nicello, on 28 mai 2015 - 20:05, said:
Am fost tare confuz, pentru ca profesoara ne-a scris programul pe tabla, cum l-am scris eu prima data... si am zis ca daca asa l-a scris profa asa e, si acum imi dadeam in cap de ce nu-mi afiseaza ce trebuie. Da acum am reusit.Mersi inca odata. Destul de nasol. Dar nu sunt cu totul străin de profesori incompetenți la informatică. Îmi aduc aminte când eram în liceu și erau momente când profesoara de informatică nu reușea să găsească bug-ul la programul unui coleg de clasă și mă întreba pe mine sau alteori când ajungeam să o corectez și să îi explic anumite lucruri de la informatică. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users