Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Venituri Orange Romania T1 2015
Last Updated: May 03 2015 16:34, Started by
GsmWorld
, Apr 28 2015 10:35
·
0
#1
Posted 28 April 2015 - 10:35
Veniturile înregistrate de Orange România în primele trei luni ale anului au fost de 221 milioane de euro. Dacă excludem impactul măsurilor de reglementare veniturile au avut o creștere de 6,4% față de perioada similară a anului anterior.
Aceasta subliniază performanța companiei, în condițiile în care în ultimul trimestru al anului 2014 creșterea a fost de 4,5%. La 31 martie 2015, Orange România avea 10.364.683 de clienți. În primul trimestru al anului, traficul de internet pe mobil s-a dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, pe măsura intensificării vânzărilor de tablete și smartphone-uri cu 60% și, respectiv, 50% față de primul trimestru al lui 2014. De 13 ori mai mulți utilizatori ai serviciilor 4G Și în cazul vânzărilor de terminale 4G trendul crescător se păstrează, în strânsă legătură cu adopția internetului la viteze 4G. În luna martie, consumul de internet la viteze 4G a crescut de 10 ori față de luna martie a anului trecut, înainte de extinderea masivă a rețelei Orange 4G. În primele 3 luni ale anului, în rețeaua Orange s-au înregistrat de 13 ori mai mulți utilizatori ai acestui tip de servicii față de perioada similară a lui 2014. Din totalul acestora, 30% sunt în București. În prezent, rețeaua Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 65% din populația totală și 94% din populația urbană a României. Aplicația Netograf, concepută de ANCOM pentru testarea independentă a calității conexiunii de internet, plasează Orange pe primul loc cu cele mai bune viteze atât pentru semnalul indoor în cazul abonamentelor, cât și indoor sau outdoor pentru utilizatorii de cartele reîncărcabile. Rezultatele au fost obținute în urma testelor realizate individual de utilizatori în primul trimestru al anului 2015 pentru încărcare și descărcare fișiere. Din ce în ce mai mulți utilizatori de smartphone-uri le atașează și dispozitive wearable pentru a-și monitoriza activitatea fizică, vânzările acestora înregistrând o creștere de șase ori în primele trei luni ale lui 2015 față de aceeași perioadă a anului 2014. Noutăți Orange în 2015 În primul trimestru al anului clienții Orange care au ales, pe lângă serviciile de telefonie, și servicii de internet sau televiziune, au avut la dispoziție oferte cu beneficii pentru întreaga familie. În aceeași perioadă Orange a înregistrat mai multe premiere: deschiderea la Cluj-Napoca a primului smart shop din cadrul Grupului, lansarea Wi-Fi on board și, în teste, a stick-ului Orange TV - un mini-dispozitiv care conectează televizorul la smartphone sau tabletă. La 31 martie 2015, serviciul Orange TV disponibil pentru toate tipurile de ecrane înregistra peste 190.000 de clienți. „Interesul românilor pentru cele mai noi tehnologii și servicii de ultimă generație este din ce în ce mai evident. Adopția serviciilor de internet mobil la viteze 4G este în creștere, susținută de cea mai performantă rețea, de gama diversificată de produse și servicii, printre care și serviciile de conținut disponibile pe toate tipurile de ecrane. Strategia noastră, „Essentials2020”, pune în centru clientul și reafirmă dorința noastră de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experiențe incomparabile.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România. http://www.capital.ro/venituri-de-221-milioane-euro-pentru-orange-romania-in-primul-trimestru.html "Sumar": Venituri cu 4% mai mici fata de T1 2014 de la 230 mil E la 221 mil E Clienti mai putini cu 35.000 fata de T1 2014 de la 10.4 mil la 10.36mil, si cu 167.000 fata de 31 decembrie 2014 de la 10.53 mil la 10.36 mil. |
#2
Posted 28 April 2015 - 10:46
#3
Posted 28 April 2015 - 10:52
Io astept cu interes rezultatele digi.
dar probabil, ca de obicei, nu o sa aiba tupeul sa le publice. |
#4
Posted 28 April 2015 - 10:55
Atunci se explica atitudinea mai moale, vis-a-vis de la ofertele de retentie, in care ofera 2Gb 4G la 8 euro.
|
#5
Posted 28 April 2015 - 11:08
GsmWorld, on 28 aprilie 2015 - 10:35, said:
Dacă excludem impactul măsurilor de reglementare veniturile au avut o creștere de 6,4% față de perioada similară a anului anterior. http://www.capital.ro/venituri-de-221-milioane-euro-pentru-orange-romania-in-primul-trimestru.html GsmWorld, on 28 aprilie 2015 - 10:35, said:
"Sumar": Venituri cu 4% mai mici fata de T1 2014 de la 230 mil E la 221 mil E ”Sumarul” asta e interpretarea ta? |
#6
Posted 28 April 2015 - 11:09
slai, on 28 aprilie 2015 - 10:52, said:
Io astept cu interes rezultatele digi. dar probabil, ca de obicei, nu o sa aiba tupeul sa le publice. GsmWorld, on 28 aprilie 2015 - 10:35, said:
"Sumar": Venituri cu 4% mai mici fata de T1 2014 de la 230 mil E la 221 mil E |
#7
Posted 28 April 2015 - 11:10
#8
Posted 28 April 2015 - 11:19
GsmWorld, on 28 aprilie 2015 - 10:35, said:
Veniturile înregistrate de Orange România în primele trei luni ale anului au fost de 221 milioane de euro. Dacă excludem impactul măsurilor de reglementare veniturile au avut o creștere de 6,4% față de perioada similară a anului anterior. Aceasta subliniază performanța companiei, în condițiile în care în ultimul trimestru al anului 2014 creșterea a fost de 4,5%. La 31 martie 2015, Orange România avea 10.364.683 de clienţi. În primul trimestru al anului, traficul de internet pe mobil s-a dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, pe măsura intensificării vânzărilor de tablete şi smartphone-uri cu 60% și, respectiv, 50% faţă de primul trimestru al lui 2014. De 13 ori mai mulți utilizatori ai serviciilor 4G Şi în cazul vânzărilor de terminale 4G trendul crescător se păstrează, în strânsă legătură cu adopţia internetului la viteze 4G. În luna martie, consumul de internet la viteze 4G a crescut de 10 ori față de luna martie a anului trecut, înainte de extinderea masivă a reţelei Orange 4G. În primele 3 luni ale anului, în reţeaua Orange s-au înregistrat de 13 ori mai mulți utilizatori ai acestui tip de servicii față de perioada similară a lui 2014. Din totalul acestora, 30% sunt în București. În prezent, rețeaua Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 65% din populația totală și 94% din populația urbană a României. Aplicația Netograf, concepută de ANCOM pentru testarea independentă a calității conexiunii de internet, plasează Orange pe primul loc cu cele mai bune viteze atât pentru semnalul indoor în cazul abonamentelor, cât și indoor sau outdoor pentru utilizatorii de cartele reîncărcabile. Rezultatele au fost obținute în urma testelor realizate individual de utilizatori în primul trimestru al anului 2015 pentru încărcare și descărcare fișiere. Din ce în ce mai mulți utilizatori de smartphone-uri le atașează și dispozitive wearable pentru a-și monitoriza activitatea fizică, vânzările acestora înregistrând o creștere de șase ori în primele trei luni ale lui 2015 față de aceeași perioadă a anului 2014. Noutăţi Orange în 2015 În primul trimestru al anului clienții Orange care au ales, pe lângă serviciile de telefonie, şi servicii de internet sau televiziune, au avut la dispoziție oferte cu beneficii pentru întreaga familie. În aceeaşi perioadă Orange a înregistrat mai multe premiere: deschiderea la Cluj-Napoca a primului smart shop din cadrul Grupului, lansarea Wi-Fi on board și, în teste, a stick-ului Orange TV - un mini-dispozitiv care conectează televizorul la smartphone sau tabletă. La 31 martie 2015, serviciul Orange TV disponibil pentru toate tipurile de ecrane înregistra peste 190.000 de clienți. „Interesul românilor pentru cele mai noi tehnologii și servicii de ultimă generaţie este din ce în ce mai evident. Adopţia serviciilor de internet mobil la viteze 4G este în creştere, susținută de cea mai performantă rețea, de gama diversificată de produse și servicii, printre care și serviciile de conţinut disponibile pe toate tipurile de ecrane. Strategia noastră, „Essentials2020”, pune în centru clientul şi reafirmă dorinţa noastră de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experienţe incomparabile.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România. http://www.capital.r...-trimestru.html "Sumar": Venituri cu 4% mai mici fata de T1 2014 de la 230 mil E la 221 mil E Clienti mai putini cu 35.000 fata de T1 2014 de la 10.4 mil la 10.36mil, si cu 167.000 fata de 31 decembrie 2014 de la 10.53 mil la 10.36 mil. Pierdere de aproape 40.000 de clienti in conditiile ce traficul 3G s-a dublat.Iar traficul 4G a creascut de 13 ori. In conditiile cand sharingul cu Vodafone abia incepe sa-si arate roadele. E jale ce urmeaza.Orange asigura semnal 3G pentru Vodafone,Vodafone livreaza totul la Digi. Edited by Tottal, 28 April 2015 - 11:34. |
#9
Posted 28 April 2015 - 11:26
E ciudat cum a crescut Orange, avand in vedere cat de mult a evoluat concurenta.
|
#12
Posted 28 April 2015 - 11:43
#13
Posted 28 April 2015 - 11:55
Si in analiza ta ai tinut cont de faptul ca la 01.04.2014 au intrat in vigoare acele masuri de reglementare? Adica cifrele din primul trimestru al anului trecut nu au fost influentate de aceste reglementari, pe cand cifrele actuale au suportat aceste influente!
Si faptul ca scrie mare ca au avut o creștere de 6,4% față de perioada similară a anului anterior nu ti-a dat de banuit ca poate interpretezi gresit? Edited by prisonbreak, 28 April 2015 - 11:57. |
#15
Posted 28 April 2015 - 12:29
prisonbreak, on 28 aprilie 2015 - 11:55, said:
Si in analiza ta ai tinut cont de faptul ca la 01.04.2014 au intrat in vigoare acele masuri de reglementare? Adica cifrele din primul trimestru al anului trecut nu au fost influentate de aceste reglementari, pe cand cifrele actuale au suportat aceste influente! Si faptul ca scrie mare ca au avut o creștere de 6,4% față de perioada similară a anului anterior nu ti-a dat de banuit ca poate interpretezi gresit? |
|
#16
Posted 28 April 2015 - 12:58
Articolul ala nu a aparut in newsletterul orange, ci intr-o revista economica. Cu alte cuvinte, nu e vorba de o justificare a cuiva ci de o analiza pertinenta a unor oameni care cu asta se ocupa. Si parca le-as da credit, ce zici?
Da, in cifre brute exista o scadere, dar analiza a luat in calcul mai multi factori. |
#17
Posted 28 April 2015 - 13:08
Toate aceste articole sunt 90% copy paste din comunicatele de presa:
Quote
'Dacă excludem impactul măsurilor de reglementare veniturile au avut o creştere de 6,4% faţă de perioada similară a anului anterior. Aceasta subliniază performanţa companiei, în condiţiile în care în ultimul trimestru al anului 2014 creşterea a fost de 4,5%. La 31 martie 2015, Orange România avea 10.364.683 de clienţi', arată un comunicat al companiei. |
#18
Posted 28 April 2015 - 14:11
Venituri si clienti in scadere pentru Orange Romania in primul trimestru din 2015: 500.000 de clienti 4G si 190.000 de clienti TV
Orange Romania a inregistrat venituri de 221 milioane de euro in primele trei luni din acest an, in scadere cu 3,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar numarul de clienti s-a situat la 10.364.683 de utilizatori (n.a SIM-uri valabile), in scadere fata de cei 10.394.000 de clienti raportati in primul trimestru din 2014. Rezultatele financiare prezentate marti de grupul francez mai arata ca Orange are pe piata locala 500.000 de utilizatori 4G si 190.000 de clienti la serviciul Orange TV, in crestere cu 21% fata de trimestrul anterior. http://economie.hotn...000-clienti.htm Uite cum arata o analiza pertinenta fata de ce spune comunicatul: Quote
Dacă excludem impactul măsurilor de reglementare veniturile au avut o creştere de 6,4% faţă de perioada similară a anului anterior. Aceasta subliniază performanţa companiei, în condiţiile în care în ultimul trimestru al anului 2014 creşterea a fost de 4,5%. La 31 martie 2015, Orange România avea 10.364.683 de clienţi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users