Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Amiko 8240

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
marocco

marocco

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.12.2010
Salut,
Am un receiver Amiko 8240 si o antena Dolce. As dori sa urmaresc emisia satelitilor Eutelsat 28A, Astra 2E si  Astra 2F. Ma poate ajuta cineva sa realizez acest lucru. Sunt incepator Posted Image
Multumesc anticipat.

#2
0x0c

0x0c

    Membru inferior

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,799
  • Înscris: 28.07.2014
Ce anume te interesează de la 28.2E?

#3
marocco

marocco

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.12.2010
tot ce e FTA
problema e ca ma descurc greu cu orientarea antenei, cat si cu faptul ca nu gasesc acesti sateliti in lista receiverului

Edited by marocco, 20 April 2015 - 20:43.


#4
0x0c

0x0c

    Membru inferior

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,799
  • Înscris: 28.07.2014

View Postmarocco, on 20 aprilie 2015 - 20:41, said:

tot ce e FTA
Nu e chiar așa. Sa te văd cum prinzi BBC și ITV în România. .. Spoturile respective acoperă doar Marea Britanie. Uită-te pe http://ro.kingofsat....am&filtre=Clear

Unde vezi U.K. lângă frecventa, ia-ți gândul.

#5
marocco

marocco

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.12.2010
acum sunt pe Astra 2A 28.2E. Ce imi recomanzi in apropiere, adica sa rotesc cat mai putin antena dar sa am cat mai multe FTA ?

Probabil suna ca naiba dar ca sa-i faci, sunt incepator ... :)