Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Euro GSM păreri despre calitatea serviciilor și garanție
Last Updated: Sep 16 2015 14:10, Started by
bordi21
, Apr 19 2015 23:16
·
0
#1
Posted 19 April 2015 - 23:16
Salut sunt interesat sa îmi cumpăr un telefon de la Rețeaua de magazine Euro GSM, care este partenera Orange,știe cineva cum sunt servicile oferite de ei? Ma interesează în special dacă și cum soluționează garanțiile, ca mai toți îți oferă telefonul și nu un carton în colet. Menționez ca locuiesc în Ploiești unde nu exista magazit. Credeți ca f64 ar fii o alegere mai buna?
Edited by bordi21, 19 April 2015 - 23:23. |
#2
Posted 19 April 2015 - 23:30
F64 e un magazin serios. Pana acum nu am avut probleme cu ce am luat.
|
#3
Posted 19 April 2015 - 23:58
A trebuit sa trimiți ceva în garanție sau sa înlocuiești un produs, ce sa întâmplat?
|
#4
Posted 20 April 2015 - 06:48
in general garantiile le solutioneaza service'ul producatorului, nu magazinul.
daca iei un allview, ramai fara garantie la prima intrare in service indiferent ca-l iei de la eurogsm, emag sau buticul cu telefoane din colt. daca iei samsung sau aifon, e ok la garantie indiferent de unde il iei. e drept, la buticul de telefoane e mai riscant, ca e posibil sa fie adus, asa, mai pe naspa in tara, si sa nu il primeasca service'ul oficial la reparat. cu eurogsm am avut probleme, e drept, de mult, era nastase premier. am luat un telefon alcatel 501, s-a stricat de 3 ori, mi l-au schimbat. asta nou s-a stricat si el de 3 ori, au refuzat schimbarea. intamplator nastase tocmai facea iures la tembelizor cu garantiile, asa ca reclamatia mea la protex consumatoru' a venit ca o mana cereasca pentru ei, control si comisie de pe la bucuresti a venit la eurogsm. sunau telefoanele in draci, sa ma duc sa ne impacam, sa rezolvam situatia... au schimbat iar telefonul, care, evident, s-a stricat iar de 3 ori... de data asta am avut probleme, ca nu mai aveau telefonul, iar in magazin nu aveau altceva la pret apropiat. se bagasera tare cu oranju', si in magazin mai aveau aproape exclusiv telefoanele orange. si cica nu puteau schimba un telefon din stocul lor cu unul orange. in cele din urma, un angajat posibil mai neinformat, la una din vizitele mele, mi-a schimbat telefonul cu unul din stocul orange. io oricum nu am mai calcat pe la ei. asta-i minunea de alcatel 501, telefon fenomenal de prost. [ http://www.katalogmobilu.cz/files/mobily/st1/225/800x600_cs_CZ/1330686008-alcatel-ot-501-440.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#5
Posted 20 April 2015 - 10:47
slai, on 20 aprilie 2015 - 06:48, said:
daca iei samsung sau aifon, e ok la garantie indiferent de unde il iei. e drept, la buticul de telefoane e mai riscant, ca e posibil sa fie adus, asa, mai pe naspa in tara, si sa nu il primeasca service'ul oficial la reparat. Edited by Hider141, 20 April 2015 - 10:48. |
#6
Posted 20 April 2015 - 13:55
Apple oferta garanție 1 an de zile indiferent de țara pentru care era destinat telefonul. Eu am cumpărat anul trecut un iPhone 5s sigilat, adus din UK. Acum câteva săptămâni m-am dus cu el la garanție la noumax și problema mi-a fost rezolvata fără sa îmi ceara certificat de garanție sau factura. Au verificat doar imei sa aibă valabila garanția de un an.
Pentru garanție 2 ani, e alta mâncare de peste |
#7
Posted 16 September 2015 - 14:10
Cautam unde pot sa ma plang de serviciile EuroGSM, din moment ce la ei pe site comentariile sunt cenzurate, daca nu sunt ridicari in slavi, ca de altfel pe orice site cu comentarii moderate.
Experienta mea a inceput acum o saptamana. Am comandat un telefon care aparea in stoc, binenteles aparea si "livrare in 24h". Am plasat comanda Marti la pranz. Undeva la ora 14 am primit SMS ca pachetul este pregatit. La ora 17 am primit si AWB-ul. Miercuri la ora 16 inca nu aparea nimic la Cargus pe baza AWB-ului. Sun la Cargus pentru info, la ei nu a ajuns pachetul. Sun la eurogsm, raspuns "Aaa da, e la noi, nu a fost inca ridicat, va fi ridicat cu urmatorul". Am primit pachetul dupa inca 40 ore! In conditiile in care era un cadou si urma sa plec din localitate. A durat aproape 72 ore. Sambata fac o noua comanda pentru alt produs. Luni la pranz primesc SMS ca e pregatit si voi primit AWB. Marti la ora 15 reusesc sa intru la telefon cu o tanti dupa 15 incercari (numarate nu aproximate) care imi da texte de call center, ma plang si de comanda precedenta si de cea curenta, ea ca e vorba de zile lucratoare (la ei probabil o zi lucratoare e lunga de Marti pana Vineri), si ca sigur o sa primesc pachetul. Dupa 2+ ore primesc si un AWB, asta ieri, sa vad daca il primesc azi. Deci concluzie cand cititi pe site-ul eurogsm "livrare 24h" aproximati la aprox. 3-4 zile lucratoare, si asta posibil doar dupa un telefon sa le reamintiti sa-l trimita. Asta e experienta mea cu ei, sper sa nu fie nevoie de experienta cu garantia lor, ca pot sa-m imaginez deja scenariile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users