Problema Modem Cisco EPC3212
Last Updated: Mar 31 2015 15:05, Started by
Demon000
, Mar 31 2015 10:22
·
0
#1
Posted 31 March 2015 - 10:22
Am o problemă cu modemul Cisco EPC3212.
Pur și simplu Calculatorul nu se conecteaza la el, cateodata, prin portul Ethernet, deci nu am conexiune si nu vad care e problema. Pana acum, când făcea așa, il închideam, deschideam de câteva ori si își revenea. Acum nu mai vrea. Modemul e dat in custodie de la UPC din cate știu. Mai jos am atasat o poza cu detaliile modemului si inca una cu led-urile aprinse acum. De obicei cel de la "Link" pâlpâia portocaliu. [ https://i.imgur.com/u8a3pbP.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/rXHDJPA.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 31 March 2015 - 10:32
si verifica si cu un alt PC/laptop conexiunea, sa nu fi inceput sa faca placa ta de retea pe tampita.
|
#4
Posted 31 March 2015 - 11:09
verifica si pe un alt pc/placa de retea.
daca face la fel inseamna ca modemul e dus. suna la RC si vor veni si-l vor inlocui. Edited by gabriel_gavrila, 31 March 2015 - 11:09. |
#5
Posted 31 March 2015 - 11:25
Pe langa solutia de a incerca si pe alt sistem, reseteaza modemul din butonul de pe spate, tinandu-l apasat macar 10-15 secunde. Asteapta apoi sa isi reia configuratia si incearca din nou.
|
#6
Posted 31 March 2015 - 11:36
Am făcut deja resetarea, tot același lucru.
O sa încerc cu alt PC. |
#7
Posted 31 March 2015 - 15:05
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users