Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
TOP cele mai fiabile SUV-uri din Germania (2014)
Last Updated: Apr 26 2015 07:09, Started by
Adm
, Jan 30 2015 13:20
·
0
#1
Posted 30 January 2015 - 13:20
SUV-uri și crossovere cu vârsta între doi și trei ani (producție 2011-2012):
1. Mercedes-Benz GLK (55.000 km) – 3,6% 2. Audi Q5 (64.000 km) – 4,7% 3. Volvo XC60 (68.000 km) – 5,2% 4. Mitsubishi ASX (51.000 km) – 5,3% 5. BMW X1 (48.000 km) – 5,5% 6. Volkswagen Tiguan (52.000 km) – 5,8% 7. Mini Countryman (42.000 km) – 6,1% 8. Honda CR-V (46.000 km) – 6,5% 9. Hyundai ix35 (43.000 km) – 6,7% 10. Skoda Yeti (47.000 km) – 6,7% SUV-uri și crossovere cu vârsta între patru și cinci ani (producție 2009-2010): 1. Audi Q5 (90.000 km) – 7,5% 2. Volvo XC60 (95.000 km) – 8,1% 3. Mercedes-Benz GLK (76.000 km) – 8,6% 4. Ford Kuga (80.000 km) – 10,3% 5. Honda CR-V (71.000 km) – 10,5% 6. Volkswagen Tiguan (77.000 km) – 11,1% 7. Suzuki SX4 (64.000 km) – 11,7% 8. Toyota Rav4 (68.000 km) – 12,1% 9. BMW X5 (101.000 km) – 12,4% 10. Volkswagen Touareg (100.000 km) – 12,8% SUV-uri și crossovere cu vârsta între șase și șapte ani (producție 2007-2008): 1. Honda CR-V (97.000 km) – 14,3% 2. Suzuki SX4 (82.000 km) – 15% 3. BMW X5 (136.000 km) – 15,7% 4. Subaru Forester (101.000 km) – 15,8% 5. Toyota Rav4 (95.000 km) – 15,8% 6. Mitsubishi Outlander (107.000 km) – 17,7% 7. Nissan Qashqai (89.000 km) – 19,2% 8. Volkswagen Touareg (126.000 km) – 19,3% 9. Mercedes-Benz M-Class (128.000 km) – 19,8% 10. BMW X3 (111.000 km) – 21,5% SUV-uri și crossovere cu vârsta între opt și nouă ani (producție 2005-2006): 1. Toyota Rav4 (104.000 km) – 16,6% 2. Subaru Forester (129.000 km) – 18,5% 3. Honda CR-V (117.000 km) – 21,3% 4. BMW X3 (140.000 km) – 24,2 % 5. Suzuki Jimny (82.000 km) – 24,2% 6. Volkswagen Touareg (151.000 km) – 25,6% 7. Hyundai Tucson (105.000 km) – 28,5% 8. BMW X5 (167.000 km) – 31,8% 9. Mercedes-Benz M-Class (152.000 km) – 43,2 SUV-uri și crossovere cu vârsta între zece și 11 ani (producție 2003-2004): 1. Subaru Forester (138.000 km) – 19,3% 2. Toyota Rav4 (120.000 km) – 20,2% 3. Suzuki Jimny (96.000 km) – 25,3% 4. Honda CR-V (128.000 km) – 25,8% 5. BMW X5 (167.000 km) – 31,8% 6. Mercedes-Benz M-Class (152.000 km) – 43,2% Sursa |
#2
Posted 30 January 2015 - 13:31
Totusi cum se interpreteaza procentul ala?
In primele 3 categorii diferenta de procentaj e mica dintre prima clasata si ultima, la ultimele doua categorii se vede bine diferenta dintre ele. Edited by Bursul, 30 January 2015 - 13:34. |
#3
Posted 30 January 2015 - 14:12
Procentajul arata rata de aparitie a defectiunilor ( constatate in servisuri autorizate ) . Cu cat este mai mic procentul cu atat este mai bine. Din pacate , producatorii europeni sunt in coada listei la fiabilitate chiar si intr-o statistica germana . Va dati seama cum arata topul daca era facut de o tara neutra , care nu fabrica nici unul dintre modele. Asa stau lucrurile . Germania nu ma ieste ce era odata si nici produsele europene nu mai reprezinta un reper de fiabilitate. In loc sa incercam cu orice pret sa protejam producatorii europeni , ar trebui sa ii bombardam si sa sesizam cu orice mijloace aceste derapaje , pentru ca cei vizati de probleme suntem noi , europenii .
|
#4
Posted 30 January 2015 - 14:30
#5
Posted 30 January 2015 - 15:00
Orice mecanism poate sa aiba unele defectiuni de constructie si se poate strica in prima faza a utilizarii sale . Sunt asa-zisele defecte de fabricatie . De obicei aceste defectiuni apar in perioada de garantie a mecanismului respectiv , nu reprezinta o constanta ( doar la un mic procent apar defectiuni ). Adevaratele probleme sunt cele care apar ulterior , in timp si reprezinta erori de proiectare deoarece se manifesta la majoritatea mecanismelor similare construite de un anume producator. Nu este o problema sa se descentreze la doua -trei Toyota Land Cruiser ( din 100 de bucati vandute ) cardanul spate la numai 20.000 km. Este o problema cand se descentreaza 60 % din cardanele de Touareg , dupa 150.000 km .
|
#6
Posted 30 January 2015 - 17:26
Mi se pare complet irelevant clasamentul.
Suzuki Jimny comparat cu X5 sau ML la fiabilitate. Pai primul are juma de ECU si restul au vreo 30 calculatoare (vreo 2 in fiecare scaun) si retea de fibra optica in masina. Ce dracu sa se strice la Jimny ala ca are 3 butoane toate ? |
#7
Posted 30 January 2015 - 19:45
Pai asta e problema claselor de dimensiuni
Pe de alta parte e axiomatic faptul ca orice ansamblu complex este predispus la probleme cu o rata mai mare decat un ansamblu simplu; a se vedea masinile asiative vs europene. Asiaticii au 3 dotari mari si late, iar thenologia la minim SI de obicei cu minim o generatie in urma suratelor europene. |
#8
Posted 30 January 2015 - 19:46
N62B44, on 30 ianuarie 2015 - 17:26, said:
Mi se pare complet irelevant clasamentul. Suzuki Jimny comparat cu X5 sau ML la fiabilitate. Pai primul are juma de ECU si restul au vreo 30 calculatoare (vreo 2 in fiecare scaun) si retea de fibra optica in masina. Ce dracu sa se strice la Jimny ala ca are 3 butoane toate ? Subscriu si nu numai atat. Uitati-va si la nr. de km. Germanele cu mult mai multi decat japonezele. Cred ca cine-si ia o germana da in ea, mai ales ca masina poate, cine-si ia o japoneza e mai cuminte, cu atat mai mult ca masinile in cauza te indeamna doar la deplasare nu la sportivitate . |
#9
Posted 30 January 2015 - 20:24
Ce poate fi mai placut ochiului unui iubitor de nipone decat un top al fiabilitatii?
Topul nu aduce nimic nou, toti stim cat de fiabile sunt japonezele, dar va propun un alt punct de vedere (intuit de Mufasa care mi-a luat-o inainte). Alegem una dntre cele mai problematice si urate masini nemtesti, VW Touareg. produsa intre anii 2005-2006 are o rata a defectelor de 25,6%, la un rulaj mediu de 151.000 km. Campionul fiabilitatii este Toyota RAV 4 cu o rata a defectelor de 16,6%, cu un rulaj mediu de 104.000 km. Acum haideti sa vedem care era rata de defectare a Touaregului tot la aproximativ 100.000 km. Il gasim intre anii 2009-2010 cu o rata a defectelor de 12,8% Asadar, Touareg-ul la 100.000 km are o rata de defectare de 12,8%, RAV 4 o are de 16,6%. Honda CR-V (alt campion al fiabilitatii), la 97.000 km, are 14,3% Edited by valitudor, 30 January 2015 - 20:31. |
#10
Posted 30 January 2015 - 20:43
yonut_a, on 30 ianuarie 2015 - 14:30, said: Da, pt ca alea care se strica in primii 5 ani sunt un model (cel produs in ultimii 5 ani) iar cele care "nu" sunt alt model care nu s-a strica nici in primii 5 ani, la vremea lui, nici dupa aia in vremurile noastre._------------- Corect. Vesnica problema a masinilor care nu se strica stand. Edited by undercoverbrother, 30 January 2015 - 20:44. |
|
#12
Posted 30 January 2015 - 21:01
takemeintoyourskin, on 30 ianuarie 2015 - 20:56, said:
eu nu stiu ce japoneze vad unii, ca pe primele 3 pozitii se regasesc numai masini europene pana in 2009, EX: q5 la 90 000 7.5, CR-V 97 000 14.3, asta da fiabilitate nipona. De astea "japonezele" era vorba: SUV-uri şi crossovere cu vârsta între şase şi şapte ani (producţie 2007-2008): 1. Honda CR-V (97.000 km) – 14,3% 2. Suzuki SX4 (82.000 km) – 15% 3. BMW X5 (136.000 km) – 15,7% 4. Subaru Forester (101.000 km) – 15,8% 5. Toyota Rav4 (95.000 km) – 15,8% 6. Mitsubishi Outlander (107.000 km) – 17,7% 7. Nissan Qashqai (89.000 km) – 19,2% 8. Volkswagen Touareg (126.000 km) – 19,3% 9. Mercedes-Benz M-Class (128.000 km) – 19,8% 10. BMW X3 (111.000 km) – 21,5% SUV-uri şi crossovere cu vârsta între opt şi nouă ani (producţie 2005-2006): 1. Toyota Rav4 (104.000 km) – 16,6% 2. Subaru Forester (129.000 km) – 18,5% 3. Honda CR-V (117.000 km) – 21,3% 4. BMW X3 (140.000 km) – 24,2 % 5. Suzuki Jimny (82.000 km) – 24,2% 6. Volkswagen Touareg (151.000 km) – 25,6% 7. Hyundai Tucson (105.000 km) – 28,5% 8. BMW X5 (167.000 km) – 31,8% 9. Mercedes-Benz M-Class (152.000 km) – 43,2 SUV-uri şi crossovere cu vârsta între zece şi 11 ani (producţie 2003-2004): 1. Subaru Forester (138.000 km) – 19,3% 2. Toyota Rav4 (120.000 km) – 20,2% 3. Suzuki Jimny (96.000 km) – 25,3% 4. Honda CR-V (128.000 km) – 25,8% 5. BMW X5 (167.000 km) – 31,8% 6. Mercedes-Benz M-Class (152.000 km) – 43,2% Nissan-ul nu l-am marcat intentionat pentru ca este ceva euro-nipon. Despre fiabilitate mai tarziu. |
#13
Posted 30 January 2015 - 21:39
Mai e si eterna si fascinanta pondere diesel/benzina din vanzarile totale ale unui model, suvurile europene pe benzina fiind "sublime" ca si vanzari.
Toate model jap din topul asta au vanzari bune si la modelele pe benzina. Deci statistica te ajuta daca esti in trend, euro diesel, jap benzina. Altfel nu prea. Edited by undercoverbrother, 30 January 2015 - 21:40. |
#14
Posted 31 January 2015 - 13:25
JurasikMan, on 30 ianuarie 2015 - 14:12, said:
Procentajul arata rata de aparitie a defectiunilor ( constatate in servisuri autorizate ) . Cu cat este mai mic procentul cu atat este mai bine. 1. Audi Q5 (90.000 km) – 7,5% 7,5 defectiuni la mia de kilometri? La 10.000 de km? Cum poti sa ai 7,5 defectiuni? S-a ars jumate de bec? |
#15
Posted 31 January 2015 - 13:39
TUVul da niste statistici bune, dar eu le prefer pe cele date pe JDPower, algoritmul lor mi se pare cel mai apropiat de realitate (JDP sunt in principal pentru profesionisti, e cu plata, faci abonament)
Atentie ca statisticile sunt pe tari, judete, zone, continente si se mentioneaza daca modelele sunt diferite de la o tara/continent la altul, cum se mai intampla... http://autos.jdpower...esearch/SUV.htm N62B44, on 30 ianuarie 2015 - 17:26, said:
Ce dracu sa se strice la Jimny ala ca are 3 butoane toate ? |
|
#16
Posted 31 January 2015 - 17:39
Simt ca iarasi se naste o polemica . Nu mai scriu posturi kilometrice ca le scriu degeaba .
In prezent , in industria constructoare de masini se urmaresc niste factori . Altii decat fiabilitatea. De exemplu , se urmareste cu orice pret ( si aici intra si scaderea fiabilitatii ) micsorarea costurilor de productie. Acest deziderat se atinge doar externalizand productia anumitor repere in tari asiatice sau in tari unde mana de lucru este ieftina . Deci , degeaba ma umflu in pene ca am Mercedes german , pentru ca in Germania nu se mai fabrica nimic din acel Mercedes. Ok , se fabrica sub o "stricta" atentia a unui CTC german . Un alt factor este incadrarea in norme de poluare . Si aici , producatorul este nevoit sa se incadreze in niste norme tot mai draconice , care presupun niste ansamble noi si o optimizare maxima a randamentului unui motor . Standardul este dat de obicei de cel mai performant motopropulsor din gama . Problema este ca modelele se perimeaza rapid si pana sa reuseasca si concurenta sa atinga niste performante , altii vin cu alt motor mai performant si uite asa , unii , desi par sa alerge pe aceeasi pista , ajung tot pe locurile 5-6 . Eu nu sunt incantat de ceea ce inseamna in prezent fiabilitatea pentru producatorii europeni . Nu ca sunt contra , ca vreau sa imi cumpar o masina si sa ma tina 300.000 km fara reparatii , dar realitatea din teren arata cumplit. Numai gherle si magarii intalnim la toti producatorii europeni. Defectiuni de fabricatie care nu sunt recunoscute de producator si care nu intra sub incidenta garantiei , desi defectiunile apar in acest interval. Eu am acum o masina facuta de un producator american , in Tailanda , dupa un proiect japonez . O iubesc . Inainte de ea , am avu o masina europeana , fabricata de un producator Ceh , dupa un proiect german. Am urat-o . Am vrut sa ii dau foc . Si ei si la producator si la proiectant . Intrucat cele mai sigure si corecte aprecieri le facem din propria noastra experienta ( fiind singura pe care o cunoastem cu adevarat ) nu ma va convinge nimeni vreodata ca europenii mai stiu sa faca masini . |
#17
Posted 31 January 2015 - 17:48
JurasikMan, on 31 ianuarie 2015 - 17:39, said:
Eu nu sunt incantat de ceea ce inseamna in prezent fiabilitatea pentru producatorii europeni . Nu ca sunt contra , ca vreau sa imi cumpar o masina si sa ma tina 300.000 km fara reparatii , dar realitatea din teren arata cumplit. Numai gherle si magarii intalnim la toti producatorii europeni. |
#18
Posted 12 February 2015 - 10:36
Statistica pe ani e total irelevanta.Statistica pe km e cea care conteaza cu adevarat.
In 2007-2008 avem pe primele 2 locuri 2 japoneze CR-V - 97K- 14.3% si SX4 - 82K - 15%. La rulajul asta Q5, XC60 si GLK au toate sub 8,6%. Despre ce discutam ? Rata defectiunilor este aproape la jumatate. In 2005-2006 pe primele locuri avem RV4 -104K - 16,6% si Forrester - 1129K - 18,5%. La 101K X5-ul are 12,4% iar Tuareg-ul 12,8%. Deci in medie cu 25% mai putine defectiuni Am un Megane de 10 ani cu 50000 kilometri la care nu s-a defectat nimic.Pentru ca am circulat foarte putin.Asta inseamna ca il pot pune pe primul loc ca fiabilitate in 2005-2006 ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users