returnare produs
Last Updated: Jan 28 2015 07:52, Started by
DT19
, Jan 27 2015 20:19
·
0
#1
Posted 27 January 2015 - 20:19
Daca cumpar un produs de la un magazin IT nu online, ci direct din magazin, in Bucuresti, proband acolo produsul, mai am posibilitatea
de a il returna? Si in cate zile de la cumparare? Multumesc. |
#2
Posted 27 January 2015 - 20:23
#3
Posted 27 January 2015 - 20:28
Lasi comanda online si ridici produsul din magazin, desi am vazut ca si asa inca mai sunt magazine care fac figuri.
Sau cumperi de la eMag si ai 30 zile drept de retur, chiar daca il iei fara comanda din showroom. |
#4
Posted 27 January 2015 - 20:51
daca e defect nu il returnezi in sensul ca iti primesti banii, ci il lasi la garantie
|
#5
Posted 27 January 2015 - 20:53
Sa zicem.
Doi la mana, daca cumparati toate gioarsele asa va trebuie. Trei la mana, pentru defecte exista garantie. |
#6
Posted 27 January 2015 - 21:18
#7
Posted 27 January 2015 - 21:25
_Smiley_, on 27 ianuarie 2015 - 21:18, said:
link catre un articol din vreo lege? eu stiam ca doar in cazul contractelor la distanta comerciantul e obligat sa accepte returul Toate magazinele serioase au aceasta clauza: daca nu esti multumit de produs, ai dreptul sa-l returnezi in 14 zile lucratoare magazinului, iar ei o sa-ti returneze banii! Eu am avut o problema cu o placa de baza care nu mi-a placut cum functiona; am returnat-o magazinului si mi-au dat banii pe loc fara prea multe discutii! Edited by xmanyacs77, 27 January 2015 - 21:25. |
#8
Posted 28 January 2015 - 07:52
incearca sa faci diferenta intre "sunt ei binevoitori si accepta returul" si "ii obliga legea sa accepte returul in 14 zile". faptul ca tu ai avut noroc si ai dat peste un magazin care-si respecta clientii nu inseamna ca si ceilalti vor avea aceeasi experienta.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users