Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
M-am săturat să mă tot milogesc de Orange
Last Updated: Jan 19 2015 13:27, Started by
dreamsmaster
, Dec 19 2014 17:37
·
0
#1
Posted 19 December 2014 - 17:37
Salut,
după cum am definit acest topic, repet, m-am săturat să mă tot milogesc de operatoarele de la Orange ca să-mi repornească viteza de internet mobil lună de lună. De 4 luni consecutiv, în fiecare prima zi după facturare, trebuie să sun și să mă rog de operatoarelor de la Orange să-mi redea viteza de internet, conform celor stipulate în contract. Și azi am sunat din nou și o doamnă foarte drăguță, mi-a resetat viteza de la 128 la cea normală. Și acum o lună, i-am rugat frumos să facă o verificare mai amănunțită că ceva nu e în regulă cu acest cont de internet, dar credeți că le pasă acestor ******, Orange doar încasează banii de la noi, fraierii, însă ........... Azi am făcut un mic scandal, am insistat să se înregistreze apelul și am mai specificat că dacă și luna viitoare va fi la fel, a cincea lună nu mai sun deloc și voi începe demararea procedurilor legale de rezilierea contractului cu Orange pe motiv că nu-și îndeplinesc obligațiile contractuale și nu-mi livrează viteza de internet în parametri specificați în contract. Dacă cineva a mai fost în aceeași situație penibilă, o mică consultație nu mi-ar strica. Chestia e deranjantă și penibilă, chiar dacă durează 1 minut această operațiune de setare din partea operatorului Orange (care de fiecare dată de 4 ori la rând a recunoscut că într-adevăr, nu s-a reactivat automat viteza de internet), eu totuși nu mai vreau să sun la infinit la ei și să mă milogesc pentru un drept care mi se cuvine și plătesc ca fraierul o groază de bani. Ei trebuiau să se autosesizeze imediat când deja a doua oară s-a întâmplat. Am fost și la Orange Shop, ei au zis că nu pot face nimic, neapărat să sun la 408 și să solicit o verificare amănunțită pentru numărul de internet în cauză. Probabil dl./ dna. Orange Helper îmi va solicita din nou a câta oare deja, numărul de telefon în privat (mulțumesc încă odată acestui domn care ne tot ajută, și m-a ajutat de atâtea ori) dar de data asta merg pe mâna doamnei operator de la Orange care mi-a promis că nu o să mai fie cazul să sun iar luna viitoare (a cincea oară consecutiv), dacă nu, voi rezilia contractul cu ei pentru că înseamnă că își bat joc de mine. Când am făcut abonamentul cu ei, Orange era singurul operator cu semnal de internett în zona unde stau, acum au apărut și alții, așa că, DOAR ORANGE AR AVEA DE PIERDUT, adică ar mai pierde un client. |
#3
Posted 19 December 2014 - 18:25
#4
Posted 19 December 2014 - 19:06
dreamsmaster, on 19 decembrie 2014 - 17:37, said:
Salut, după cum am definit acest topic, repet, m-am săturat să mă tot milogesc de operatoarele de la Orange ca să-mi repornească viteza de internet mobil lună de lună. De 4 luni consecutiv, în fiecare prima zi după facturare, trebuie să sun și să mă rog de operatoarelor de la Orange să-mi redea viteza de internet, conform celor stipulate în contract. Și azi am sunat din nou și o doamnă foarte drăguță, mi-a resetat viteza de la 128 la cea normală. Și acum o lună, i-am rugat frumos să facă o verificare mai amănunțită că ceva nu e în regulă cu acest cont de internet, dar credeți că le pasă acestor ******, Orange doar încasează banii de la noi, fraierii, însă ........... Azi am făcut un mic scandal, am insistat să se înregistreze apelul și am mai specificat că dacă și luna viitoare va fi la fel, a cincea lună nu mai sun deloc și voi începe demararea procedurilor legale de rezilierea contractului cu Orange pe motiv că nu-și îndeplinesc obligațiile contractuale și nu-mi livrează viteza de internet în parametri specificați în contract. Dacă cineva a mai fost în aceeași situație penibilă, o mică consultație nu mi-ar strica. Chestia e deranjantă și penibilă, chiar dacă durează 1 minut această operațiune de setare din partea operatorului Orange (care de fiecare dată de 4 ori la rând a recunoscut că într-adevăr, nu s-a reactivat automat viteza de internet), eu totuși nu mai vreau să sun la infinit la ei și să mă milogesc pentru un drept care mi se cuvine și plătesc ca fraierul o groază de bani. Ei trebuiau să se autosesizeze imediat când deja a doua oară s-a întâmplat. Am fost și la Orange Shop, ei au zis că nu pot face nimic, neapărat să sun la 408 și să solicit o verificare amănunțită pentru numărul de internet în cauză. Probabil dl./ dna. Orange Helper îmi va solicita din nou a câta oare deja, numărul de telefon în privat (mulțumesc încă odată acestui domn care ne tot ajută, și m-a ajutat de atâtea ori) dar de data asta merg pe mâna doamnei operator de la Orange care mi-a promis că nu o să mai fie cazul să sun iar luna viitoare (a cincea oară consecutiv), dacă nu, voi rezilia contractul cu ei pentru că înseamnă că își bat joc de mine. Când am făcut abonamentul cu ei, Orange era singurul operator cu semnal de internett în zona unde stau, acum au apărut și alții, așa că, DOAR ORANGE AR AVEA DE PIERDUT, adică ar mai pierde un client. Salut, Te vom contacta prin mesaj privat pentru verificarea situatiei. Cu prietenie, Orange Helper |
#5
Posted 19 January 2015 - 13:27
Orange_helper, on 19 decembrie 2014 - 19:06, said:
Salut, Te vom contacta prin mesaj privat pentru verificarea situatiei. Cu prietenie, Orange Helper În sfârșit, după a cincea lună, mi s-a reactivat automat viteza de internet, nu mai era necesar să sun la ei lună de lună ca și până acum. Și asta doar datorită intervenției dl/ d-nei Orange Helper (sau din cauză că luna trecută m-am c-am descărcat pe d-na operator de la 408). Țin să mulțumesc dl/ d-nei Orange Helper pentru promtitudine și ajutorul oferit în vederea rezovării inadvertențelor apărute. Cu stimă și respect pentru dl/ d-nei Orange Helper dar nu și pentru firma Orange PS pentru Orange: uitați-vă la ofertele noi de internet mobil pentru laptop de la Telekom, exemplu de abonament 30 euro pentru 100 GB, după depășire, viteza scade la 256 kbps, asta ca fapt divers. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users