Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

motor cu apa

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#55
puchypeaches

puchypeaches

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 10.07.2006
:lol: hahah subiectul asta imi aduce aminte de un episod din that '70s show cand erau ei adunati in cerc iar Steven Hyde le povestea despre motorul ce mergea cu apa  :coolspeak:

#56
Incepator1

Incepator1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 18.02.2004
Treaba la motorul asta eu cred ca sta cam asa:electroliza cu celula facuta din placi inox sau si mai productiv tevi inox cu alimentare directa de la baterie ,alternator suplimentar sau oscilator cu frecventa inalta intre   42 si 500Mhz,vapori de H care sunt convins ca sunt impreuna cu cei de O (este destul de complicat sa-i desparti...adica sa folosesti numai H si O sa-l dai in alta parte).Vapori produsi de electroliza insuficenti ca volum ptr a tine un motor in miscare si sunt folositi asa:se ia furtunul care sufla aer dinspre motor catre carburator se introduce in partea de jos a celulei respective iar iesirea din celula se duce in vechiul loc al furtunului respectiv...undeva innainte de carburator. Carburatorul in loc sa traga aerul de afara si cel de la motor acum trage aer de afara + o parte de HO de la celula.Se poate ajunge cu o celula bine pusa la punct pana la 20-50% reducere carburant.Un alt avantaj este de reducerea de noxe ,curatarea de carburi din esapament si mai multi cai putere.

#57
costaan

costaan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,683
  • Înscris: 04.01.2005

 dpar, on Jul 20 2006, 10:48, said:

Ma ingrijoreaza probabila crestere a preturilor masinilor pentru ca si costurile de productie vor creste in momentul inlocuirii liniilor tehnologice ale fabricilor. Milioane de oameni vor fi concediati sau specializati profesional, pe bani grei. Rafinariile isi vor restrange activitatea. In loc de benzinarii vom avea cismele la care cardurile atat de cool nu merg. Orice taran cu fantana in curte va fi un potential J.R., infractionalitatea va scadea spectaculos prin disparitia furtului de combustibil, guvernele vor incerca sa vanda apa cu accize si taxa de drum, populatia se va rascula. Razboi civil.
Dupa calmarea spiritelor, societatile comerciale nu vor mai putea plati taxa catre Administratia Fondului pentru Mediu, atat de nostim si incitant de calculat.
Sunt dezamagit ca nu se vor mai putea cumpara autovehicule cu motoare pe motorina. Existenta lor nu se mai justifica decat pentru pasionati. O sa dispara si reclama aia "Opreste acum si la motorinarii" de pe blocul de la intersectia dintre Dorobanti si Stefan cel Mare.
Tot acest dezastru poate fi ocolit prin reinventarea 'tomobilului cu arc al chinezilor de acum 120 de ani...avea autonomie 100 km...interesant, nu?

#58
alien1835

alien1835

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 294
  • Înscris: 04.10.2006
Ba asta cu electroliza e vrajeala mare ma nu cred ca o sa reusiti sa faceti o electroliza buna.
Eu zik ca daca aveti un motor in 4 timpi sa incercati chestia asta ...
http://jlnlabs.onlin...fuel/pmcjln.htm e un sait francez care vorbeste si despre electroliza dar si despre motorul ce merge cu amestin apa+benzina...

#59
Bitter

Bitter

    MU!E PSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,300
  • Înscris: 29.07.2006
hmm, ai dreaku canadienii astia !

Motorul cu apa

Problema este de fapt de a obtine o disociere electroliza apei cu un randament cit mai mare .Fizica clasica spune ca la electroliza apei se consuma mai multa energie decit se obtine.
Aceasta problema a fost rezolvata mai demult dar interesele economice au impiedicat punerea pe piata a acestei solutii tehnice.
La adresa http://www.panaceauniversity.org/ puteti gasi o multime de patente din domeniul energiei obtinuta cu costura foarte mici si patente despre electroliza apei care sint insotite de scheme si detalii de constructie foarte precise .
Exista pe You Tube o multime de filmulete cu oameni care au reusit sa-si reduca consumul de combustibil folosind electroliza apei
La adresa http://www.xogentechnologies.ca/ veti gasi o companie canadiana carea pus la punct un procedeu de obtinere a HOH hidrog si oxig cu un randament extrem de mare folosind doar 3,6 ,trei virgula sase!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wati folosind un curent pulsatoriu
Brevetul poate fi cautat la adresa http://www.espacenet...ss/index.en.htm alegind ca gatewai Romania si cautat brevetul RO121139 Se poate vedea varianta in limba romina a acestui brevet in care se dau si valorile piselor electronice si detalii de constructie.
Costurile de brevetare fiind foarte mari este exclus ca cineva sa se joace cu banii doar ca sa induca in eroare niste cititori onesti.
Asa ca in loc de forumuri si discutii oamenii ar trebui sa incerce efectiv sa faca ceva pentru ca poluarea si incalzirea globala ne afecteaza pe toti Sursa

Unii mai isteti (tot candieni) fac deja bani frumosi din vanzarea "dispozitivului" patentat pentru orice tip de motoare cu combustie interna, oricat de mici sau mari (motoarele): Distrugatorii Imperiului Petrolier

Edited by Bitter, 19 January 2008 - 13:01.


#60
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
vise placute in continuare

#61
Bitter

Bitter

    MU!E PSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,300
  • Înscris: 29.07.2006

 Mosotti, on Jan 20 2008, 06:40, said:

vise placute in continuare

Daca eu as veni la tine si ai vedea ci ochii tai functionand astfel de dispozitive te-ar tenta sa cumperi ?
Ar putea RAR sa impiedice pe cineva sa utilizeze un astfel de dispozitiv pe autovehiculul propriu ?

#62
a_dacian

a_dacian

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 01.05.2008
Omul asta are dreptate. Si eu am citit despre pompa hydrosonica care foloseste efectul de cavitatie, si am spus si la altii si stiti ce mi-au spus? Ca au dat deja avansul la centrala aristonnustiucare.

Nu-i poti face omului binele cu forta.
Metode de capturare a 'energiei negative' (mai cititi inainte de a comenta! ca la fotbal, medicina si zero-point-energy se pricep toti) sunt nenumarate, gasiti aici 1600 pagini de schite si patente explicate.

Eu nu am crezut, ca asa sunt eu: " ce, ma prostesti in fata?!"

Si m-am uitat si pe youtube unde.. e raiul lu `toma necrediciosu`

aici sunt o multime de linkuri catre resurse pentru cei care vor sa citeasca.

Restul... "fericiti cei saraci cu duhul`" :)

Remember: "STATUL TE VREA PROST!"

PS: daca nu functioneaza linkul, nu va speriati, astfel de site-uri sunt sterse sistematic. Cautati cuvintele cheie pe web: free energy, water power, water power cell, Brown gas, Stanlet Meyer, Bedini motor, Newman motor, zero-point-energy, negative energy, cold fusion :P

Attached Files



#63
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004

 Bitter, on Feb 11 2008, 12:50, said:

Daca eu as veni la tine si ai vedea ci ochii tai functionand astfel de dispozitive te-ar tenta sa cumperi ?
Ar putea RAR sa impiedice pe cineva sa utilizeze un astfel de dispozitiv pe autovehiculul propriu ?

problema este ca nu poti veni la mine cu asa ceva functionind. si da, poti breveta ce ai chef, nu inseamna ca e si functionabil

Quote

daca nu functioneaza linkul, nu va speriati, astfel de site-uri sunt sterse sistematic.

asta nu pentru ca masonii ar sterge saiturile, ci pentru ca luzarii care le fac se plictisesc de idee (pentru ca gasesc altele, 911, martieni etc) si nu mai platesc hostingul :lol:

#64
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Auzisem ceva, cum ca un chinez sau japonez a inventat de ceva vreme motorul pe apa. Mai marii producatori de masini au cumparat tacerea lui, sa nu se duca dracu toata industria de masini. Daca ar fi asa, totul pare logic, ce rost ar avea sa scoata acum motorul pe apa, mai este petrol pentru 30 de ani.

#65
bebilakner

bebilakner

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 06.12.2007
Fratilor, am ras de ma doare mintea. Sunteti extraordinari. Va multumesc.
On topic: la mine in oras chiar este o dacie care merge cu apa+benzina. Tipul nu vrea sa-mi arate instalatia. E ceva bazat pe electroliza la prima vedere. El sustine ca merge cu 3 litri benzina+1 litru apa 100 km. Tot ce am apucat sa vad in fuga era un cilindru metalic cu ceva fire pe-acolo si un furtun ca si alea de la perfuzii bagat in gatul de lebada de la carburator.... Who knows....

#66
alexb16

alexb16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 14.03.2008
ce ziceti de asta ?   http://www.green-rep...deo---11060.htm
Nu vi se pare trasa de par? 100 de km cu un litru de apa ???!!! Daca i asa nu inteleg de ce nu le baga in productia de masa.

#67
mircea_bidian

mircea_bidian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 29.08.2008

 alexb16, on Aug 1 2008, 21:14, said:

ce ziceti de asta ?   http://www.green-rep...deo---11060.htm
Nu vi se pare trasa de par? 100 de km cu un litru de apa ???!!! Daca i asa nu inteleg de ce nu le baga in productia de masa.

Cred ca marea intrebare care si-o pune fiecare e: cit de mult hidrogen avem nevoie ca sa putem utiliza o masina la parametri identici in functionare cu benzina. Nu o sa fac calculele decit pentru benzina, motorina fiind destul de apropiata ca valoare calorica de a benzinei. O sa i-au ca si baza de calcul un motor de 2000 cc, care merge la drum intins, cu aceasi turatie (sa zicem 2000 de rotatii pe minut), si cu un consum constant de benzina. Admitind prin absurd ca in cilindrii motorului nu intra decit hidroxigen, fara aport de aer atmosferic si fara turbosuflanta, atunci cantitatea de gaz care ar trebui sa o asiguram pentru un minut ar fi 2 metri cubi, adica 2000 litri cubi. Rationamentul vine din: 2000 de rotatii pe minut, motor in 4 timpi si 4 cilindri, 2 rotatii o explozie, adica 4000 de explozii inmultit cu 0.5 litri pe cilndru avem 2000 de litri. Ce inseamna 2 metri cubi de hidroxigen? De la ora de chimie stim ca un kilogram de apa are 111.11 grame de hidrogen ceea ce in litri la presiunea atmosferica inseamna 1244 litri cubi, iar oxigen avem 888.89 grame care transformat in litri inseamn 605 litri. Dupa cum observam, dintr-un litru de apa nu scoatem cantitatea necesara de hidroxigen pentru a functiona timp de 1 minut. Desi am ales ca baza de calcul ce-a mai improbabila solutie, lucrurile nu stau departe de adevar daca luam o alta baza. Care? Ce-a a echivalentei energetice dintre benzina si hidrogen si pe care o anuntam la inceput. Daca masina din exemplul nostru consuma 7.2 litri la ora si merge cu 100 de km pe ora, atunci inseamna ca in motorul masinii se injecteaza o cantitate de 120 mililitri de benzina pe minut. Raportul caloric a unui kg de hidrogen este la 3.93 litri de benzina si 3,12 litri de motorina. Cunoscind aceste rapoarte si echivalind cei 120 mll de benzina cu hidrogenul, ne rezulta 30,53 grame, 342 de litri in forma gazoasa, adica 363,9 grame de apa. Desigur, o cantitate mult mai mica decit in primul exemplu. Acesta reprezinta echivalentul caloric, iar din practica se stie ca hidrogenul asigura performante cu pina la 30% mai bune din cauza arderii complete, ceea ce ne face sa obtinem un echivalent nematematic de 20 de grame de hidrogen pe minut. Sa nu uitam ca avem nevoie si de un virf de sarcina, care ne poate cere un consum instataneu de 4 -6 ori mai mare decit a unui consum normal. Vreau sa mai amintesc ca la cei 30,53 grame de hidrogen echivalentul a 342 litri de gaz la presiunea atmosferica li se mai adauga si restul de gaz, adica oxigenul din cei 363,9 grame de apa, adica 333.37 grame oxigen, care in litri inseamna 490 litri, cu un TOTAL de 832 litri, si totul intr-un MINUT!!!! Daca raportam consumul pe ora ajungem la 21,8 litri de apa sau 2.42 kg de hidrogen. Nu e departe de consumul relatat de uni constructori intre 3.5 galoane la 50 de mile. Daca reusim sa ajungem la un randament de 700% si consideram motorul nostru la o putere de 90 kwh, atunci puterea necesara instalatiei ajunge undeva pe la 12,85kwh. Nu cred ca mai trebuie sa amintesc ca la o asemenea putere curentul ajunge la 1070 de amperi si 12 volti. Si asta in conditiile in care instalatia noastra e supra unitara!!
Trist dar adevarat, un total de 416 sticle de cola pe minut! Daca bine imi amintesc, cel mai viteaz de pe Youtube obtinuse, cam 1,6 litri pe 20 de secunde. Amintesc asta in contextul in care cineva doreste cu orice pret acest lucru, si nu si-a facut aceste calcule de consum. Mai mult ca sigur nu am ales cel mai fericit exemplu, dar ofera o baza de apoximare si permite formarea unei plan mult mai realist. Cu electroliza se obtine o cantitate destul de mica de hidrogen, dar daca se adauga in apa potasa caustica intr-un procentaj mic, productia de gas poate sa ajunga la 800%. La montajele de acest gen, nu se mai tine cont de capacitati intre electrozi, frecvente de rezonanta si bobine de acord. Dezavantajul e ca datorita reactiilor chimice de reducere, tot ce metal implicat in proces, mai devreme sau mai tirziu se va coroda si se va disolva in electrolitul din generator. O alta solutie ar fi generatorul cu plasma rece propus de Ph. M. Kanarev, sau cel de curent mic tot de el propus. Daca ma gindesc la generatorul cu tevi a lui Stanley Meyer, nu cred ca a reusit doar cu un singur montaj sa faca masinuta aia sa mearga, chiar daca a pus un alternator de putere. Si daca ar fi consumul de 8 ori mai mic, tot ar trebui sa produca 100 de litri de hidroxigen pe minut.
Sa vedem ce ne aduce stiinta de miine, ca ce-a de azi se tine de legea 1-a a termodinamicii ca si orbul de bita.

#68
idb

idb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 04.01.2008
Cititi si aici:

http://www.observato...entator-aradean

sau

http://www.masinacuapa.as.ro/

Ce parere aveti ?

#69
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,529
  • Înscris: 20.10.2006
Asteptam lansarea in masa.

#70
forum_

forum_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 12.12.2008
si ma rog,cum face combustia/puterea..?

#71
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,529
  • Înscris: 20.10.2006
Folosindu-se gazele rezultate in urma descompunerii apei.

#72
mircea_bidian

mircea_bidian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 29.08.2008

 idb, on Nov 20 2008, 13:35, said:


Masina cu apa facuta de "inventatorul aradean" nu este altceva decit una din miile de variante prezentate de diferiti constructori, multe dintre ele si pe Youtube. Mi-e greu sa cred ca a obtinut 20% reducere de consum numai cu cele 6 farfurii de inox si o galetuta de plastic. In postul meu de mai sus am dat niste calcule, poate nu cel mai fericit exemplu, dar asa cum spuneam formeaza o idee despre cit de mult (sau putin!) hidrogen avem nevoie. Pe linga generatorul propriuzis mai avem nevoie de niste "site" de teflon, care sa permita trecerea hidroxigenului catre motor, fara sa permita trecerea si a vaporilor de apa, care chiar daca o parte "ard", tot mai ajung si in alte locuri unde corodeaza. Pe urma se mai pune problema de eliminare a compusilor rezultati din combinatia oxigen+azot, care sunt cel putin la fel de nesanatosi ca si bioxidul de carbon. Daca in motor ar intra numai amestecul de hidrogen + oxigen, fara aport de aer atmosferic, atunci am avea un motor curat, plus ca puterea dezvoltata ar fi cel putin dubla.
Personal nu cred intr-o solutie cu electroliza clasica servita "la farfurii de inox", tot in postul de mai sus vei gasi si raspunsul de ce!
Trebuie sa ne canalizam cercetarea spre "slabiciunile" naturii, care trebuie descoperite si exploatate! Pentru ca suntem la capitorul hidrogen, si nu vreu sa ma indepartez, amintesc doar doua ideii care merita explatate, generatorul de hidrogen conceput de profesorul Kanarev (LOW CURRENT ELECTROLYSIS  OF WATER)cu un randament supraunitar de 190322.6% si cel al firmei Blacklihght cu randament de 250 la 1, aceasta din urma fiind deja operationala si deja semnind un contract pt o instalatie de 2.5 MW.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate