Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA, a dat teapa de 1...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )
 Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune

Roka Residence Doamna Ghica
 Concediu medical pe zile din urma

Receiver satelit care sa faca aut...

Recuperare sim/eSIM digi.

charger "laptop de muzeu"...
 apartament vandut de tatal sotiei...

Socializare -grupuri

Puteti sa-mi indicati numele soft...

Pret zugravit
 

VW Strikes Again : Dupa Polo , Touran si Passat a venit randul FOX-ului !

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
    Astfel VW FOX (2006 1,2i 3cilindri -55cp) -cea mai ieftina masina  a concernului VW ajunge si ea in coada listei alaturi de POLO , Touran si Passat.

O sa trec direct la subiect subliniind chestiile esentiale din articol :

Masina a fost in service ptr:

la 15.000 s-a stricat servodirectia in drum spre inspectie dar s-a reparat singura dupa 10 minute,
la 30.000 s-a stricat carligul de la capota, balamalele usilor prea slabe, scartaiau, schimbatorul scartaia si paraia cateodata
la 55.000 s-a stricat kilometrajul, cutia de viteze transpira ulei, termostatul s-a stricat si a fiert motorul iar pentru ca s-a infierbantat asa tare s-a stricat si catalizatorul . Pana ca masina sa detecteze ca motorul fierbe , aceasta nu mai trecea de 120km/h
la 70.000 s-a ars siguranta de la stergatoare .
telecomanda din cheie  s-a bubuit de cateva ori, o data a spalat-o omul in masina de spalat si a schimbat-o , insa de 2 ori s-a stricat ea  si nu a mai mers.

la pozele 26-27 se strang frunze si mizerie sub capota si infunda scurgerea si poate rezulta rugina
poza 29 s-a stricat carligul de la capota in cazuri extreme putea duce la deschiderea capotei in timpul mersului
poza 30 balamalele subdimensionate, scartaie si paraie cateodata
poza 31 schimbatorul paraie si scartaie cateodata
poza 32  s-a stricat kilometrajul, clipea lampa ESP si a motorului
poza 33 cutie de viteza transpirata, deja se fac picaturi
poza 34 termostat bulit din cauza caruia s-au stricat catalizatorul (poza 35) si chiuloasa, in rest fara uzuri mari la motor si cutie 

In afara de cat au dat pe masina , oamenii au mai platit 133 E pe termostat si 820 E pe catalizator iar chiuloasa le-a facut-o VW cadou deoarece tocmai iesise din garantie. :D

Cei de la autobild lauda masina la capitolul  confort, spatiu, stabilitate si motor.Insa cu toate problemele legate de fiabilitate VW-ului i-a crescut in EUROPA cota de la 9% la 10% . (probabil asta este reteta succesului ;) ) . Sigura masina care a trecut testul fara probleme mari a fost VW GOLF V !

http://www.autobild....1.2_889510.html

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 26 April 2009 - 16:21.


#2
qwayke

qwayke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 09.02.2007
Urmeaza G6?

#3
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 qwayke, on Apr 26 2009, 17:17, said:

Urmeaza G6?
cine stie...???!? :huh:

cu toate ca GOLF V a trecut testul de 200.000 km fara probleme majore ! http://www.autobild....f-v_524784.html

Dieser Golf ist einfach gut
Der Golf IV hat(te) einige Macken. Über 200.000 Kilometer sollte die fünfte Generation beweisen, dass sie besser ist als der Vorgänger – und als Traditionsgegner Astra.



Acest Golf este pur si simplu bun. Golf IV a avut ceva probleme.Insa,peste 200.000 km dovedeste ca a 5-a generatie e mai buna decat cea dinainte si decat concurentul traditional Opel astra

Edited by cosmin_miu, 26 April 2009 - 16:30.


#4
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
asta se vinde la noi? ca nu prea am vazut pe strazi.

#5
qwayke

qwayke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 09.02.2007
Da se vinde dar nu s-au vandut in cine stie ce numar. Este succesorul lui Lupo.

Edited by qwayke, 26 April 2009 - 18:41.


#6
Jack90

Jack90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 483
  • Înscris: 30.08.2007
cred ca ar fi bine sa explici ce fel de test a fost asta, cine l-a facut, cat de bine fac aceste teste si ce alte teste au mai facut

#7
qwayke

qwayke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 09.02.2007
Din cate stiu eu testele acestea se fac de catre auto-bild si masina este supusa unor utilizari normale zi de zi. Au mai testat Touran si Passat din gama VW (cele mai recente)

#8
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
asta parca-i facut in america de sud.
sunt curios daca Jetta isi depaseste conditia de masina mexicana.
sau braziliana sau pe unde o fi facuta...

#9
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 Jack90, on Apr 26 2009, 20:46, said:

cred ca ar fi bine sa explici ce fel de test a fost asta, cine l-a facut, cat de bine fac aceste teste si ce alte teste au mai facut

pai cred ca stie toata lumea cine este autobild si DEKRA ! ....sau nu ?

DEKRA - este cel mai mare furnizor de servicii de expertiză tehnică din Europa în domeniul autovehiculelor.Astăzi, DEKRA este împărțită în 4 unități de afaceri distincte - DEKRA Automotive, DEKRA International, DEKRA Personnel și DEKRA NORISKO Industrial-, organizate în aproximativ 50 de companii și are aproximativ 16.000 de angajați. (sau mai pe inteles dekra este un fel de RAR )

AUTOBILD -este revista auto (nemteasca-1986) cea mai vanduta din lume .

personal mi se par cele mai realiste teste de pe piata . Am regasit multe dintre problemele prezentante de ei la masinile pe care le-am testat personal sau cu care am luat contact.

Daca o sa cauti la autobild.de-suchen o sa gasesti sute, mii de teste de anduranta la 100.000 si 200.000 km !

Quote

sau braziliana sau pe unde o fi facuta...

da in articol spune ca e facuta in brazilia si se comercializeaza pe piata europeana (in DE , FR , IT ,ES ,AT,CH etc)

Edited by cosmin_miu, 27 April 2009 - 00:06.


#10
Jack90

Jack90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 483
  • Înscris: 30.08.2007

 cosmin_miu, on Apr 27 2009, 01:04, said:

pai cred ca stie toata lumea cine este autobild si DEKRA ! ....sau nu ?

DEKRA - este cel mai mare furnizor de servicii de expertiză tehnică din Europa în domeniul autovehiculelor.Astăzi, DEKRA este împărțită în 4 unități de afaceri distincte - DEKRA Automotive, DEKRA International, DEKRA Personnel și DEKRA NORISKO Industrial-, organizate în aproximativ 50 de companii și are aproximativ 16.000 de angajați. (sau mai pe inteles dekra este un fel de RAR )

AUTOBILD -este revista auto (nemteasca-1986) cea mai vanduta din lume .

personal mi se par cele mai realiste teste de pe piata . Am regasit multe dintre problemele prezentante de ei la masinile pe care le-am testat personal sau cu care am luat contact.

Daca o sa cauti la autobild.de-suchen o sa gasesti sute, mii de teste de anduranta la 100.000 si 200.000 km !



da in articol spune ca e facuta in brazilia si se comercializeaza pe piata europeana (in DE , FR , IT ,ES ,AT,CH etc)
Chiar nu stiam ce e DEKRA
AutoBild stiam ca e o revista auto germana, insa nu stiam ca se ocupa cu testrea fiabilitatii.

Exista cumva si varianta AutoBild in engleza sau romana?

#11
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
s-a tot discutat de "eternul pacient" aka Passat 2.0 tdi, cum l-au denumit aia
si de poza aia regizata sugestiv cu ala care in loc sa se duca in vacanta cu touranul si-a pus cortul in fata serviceului. era ceva de genul ca "iti faci vacantele in service"
credeam ca stie toata lumea.

#12
plmokn

plmokn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 09.02.2009

 cosmin_miu, on Apr 26 2009, 17:12, said:

    Astfel VW FOX (2006 1,2i 3cilindri -55cp) -cea mai ieftina masina  a concernului VW ajunge si ea in coada listei alaturi de POLO , Touran si Passat.

O sa trec direct la subiect subliniind chestiile esentiale din articol :

Masina a fost in service ptr:

la 15.000 s-a stricat servodirectia in drum spre inspectie dar s-a reparat singura dupa 10 minute,
la 30.000 s-a stricat carligul de la capota, balamalele usilor prea slabe, scartaiau, schimbatorul scartaia si paraia cateodata
la 55.000 s-a stricat kilometrajul, cutia de viteze transpira ulei, termostatul s-a stricat si a fiert motorul iar pentru ca s-a infierbantat asa tare s-a stricat si catalizatorul . Pana ca masina sa detecteze ca motorul fierbe , aceasta nu mai trecea de 120km/h
la 70.000 s-a ars siguranta de la stergatoare .
telecomanda din cheie  s-a bubuit de cateva ori, o data a spalat-o omul in masina de spalat si a schimbat-o , insa de 2 ori s-a stricat ea  si nu a mai mers.

la pozele 26-27 se strang frunze si mizerie sub capota si infunda scurgerea si poate rezulta rugina
poza 29 s-a stricat carligul de la capota in cazuri extreme putea duce la deschiderea capotei in timpul mersului
poza 30 balamalele subdimensionate, scartaie si paraie cateodata
poza 31 schimbatorul paraie si scartaie cateodata
poza 32  s-a stricat kilometrajul, clipea lampa ESP si a motorului
poza 33 cutie de viteza transpirata, deja se fac picaturi
poza 34 termostat bulit din cauza caruia s-au stricat catalizatorul (poza 35) si chiuloasa, in rest fara uzuri mari la motor si cutie 

In afara de cat au dat pe masina , oamenii au mai platit 133 E pe termostat si 820 E pe catalizator iar chiuloasa le-a facut-o VW cadou deoarece tocmai iesise din garantie. :D

Cei de la autobild lauda masina la capitolul  confort, spatiu, stabilitate si motor.Insa cu toate problemele legate de fiabilitate VW-ului i-a crescut in EUROPA cota de la 9% la 10% . (probabil asta este reteta succesului ;) ) . Sigura masina care a trecut testul fara probleme mari a fost VW GOLF V !

http://www.autobild....1.2_889510.html


O fi bine sa intelegi germana...varianta in engleza nu are revista?

#13
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007
Mda, Volkswagen devine vechiul Fiat...  :ph34r:

#14
Sima2k

Sima2k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.08.2004
cam astea sunt efectele globalizarii. Nimic nu mai e ca inainte. , acum, doar un naiv poate spune ca VW e masina nemteasca, Nissan-ul masina japoneza si asa mai departe...

Nu stiu daca va mai surprinde, dar umbla vorba ca anumite loturi din VW Golf 5 ar fi facute in CHINA !

#15
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005

 mihaimilk, on 26th May 2009, 18:00, said:

Mda, Volkswagen devine vechiul Fiat...  :ph34r:
De cand sunt eu pe forumul asta, tot canta cate unii prohodul lui VW si prabusirea iminenta pe care numai un orb nu o poate vedea.
De atunci au ajuns nr 1 in europa si la mustata sa devina nr.1 mondial.
Nu v-ati plictisit ?

#16
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

 Mig VWFan, on 29th May 2009, 10:22, said:

De cand sunt eu pe forumul asta, tot canta cate unii prohodul lui VW si prabusirea iminenta pe care numai un orb nu o poate vedea.
De atunci au ajuns nr 1 in europa si la mustata sa devina nr.1 mondial.
Nu v-ati plictisit ?

De fapt, este o legatura directa intre expansiunea rapida a VW si scaderea la fel de accentuata a calitatii produselor lor.
Asa ca povestea asta o vei auzi mult timp de acum inainte.

#17
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 Huck_, on 30th May 2009, 14:12, said:

De fapt, este o legatura directa intre expansiunea rapida a VW si scaderea la fel de accentuata a calitatii produselor lor.
Asa ca povestea asta o vei auzi mult timp de acum inainte.
si daca este o expansiune rapida a concernului nemtesc de ce asa zisa `discreditare`  vine tocmai din partea nemtilor  ?

de ce nu vine din partea  JD Power sau a unor publicatii/institutii frantuzesti,japoneze etc ?? ......si mai curios de ce tot autobild & dekra lauda golf V ptr 200.000 km fara probleme majore de fiabilitate , si de ce in mai toate testele lor(in afara de cele de anduranta) pe primele locuri se afla Passat si golf !?!


in plus.... de ce mi se par printre cele mai obiective teste/publicatii : in josul paginii autobild publica raspunsul VW-ului la unele problemele   `Hersteller-Reaktion: Das sagt VW ...` in portiunea respectiva vw recunoaste si precizeaza cauzele unor defecte , posibilele remedieri si problemele rezolvate

la fel si la `Der ewige Patient`(passat) exista aceeasi sectiune `Hersteller-Reaktion: Das sagt Volkswagen`

http://www.autobild....tdi_785569.html

Edited by cosmin_miu, 30 May 2009 - 16:01.


#18
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007

 Mig VWFan, on 29th May 2009, 16:22, said:

De cand sunt eu pe forumul asta, tot canta cate unii prohodul lui VW si prabusirea iminenta pe care numai un orb nu o poate vedea.
De atunci au ajuns nr 1 in europa si la mustata sa devina nr.1 mondial.
Nu v-ati plictisit ?

Pai vechiul Fiat a dat ortul popii?

A fost doar inlocuit cu noul Fiat, care e cu mult mai bun si mai reliable ... ceea ce-i urez si VW !!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate