Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW Strikes Again : Dupa Polo , Touran si Passat a venit randul FOX-ului !
Last Updated: Jun 01 2009 08:48, Started by
polizei
, Apr 26 2009 16:12
·
0
#1
Posted 26 April 2009 - 16:12
Astfel VW FOX (2006 1,2i 3cilindri -55cp) -cea mai ieftina masina a concernului VW ajunge si ea in coada listei alaturi de POLO , Touran si Passat.
O sa trec direct la subiect subliniind chestiile esentiale din articol : Masina a fost in service ptr: la 15.000 s-a stricat servodirectia in drum spre inspectie dar s-a reparat singura dupa 10 minute, la 30.000 s-a stricat carligul de la capota, balamalele usilor prea slabe, scartaiau, schimbatorul scartaia si paraia cateodata la 55.000 s-a stricat kilometrajul, cutia de viteze transpira ulei, termostatul s-a stricat si a fiert motorul iar pentru ca s-a infierbantat asa tare s-a stricat si catalizatorul . Pana ca masina sa detecteze ca motorul fierbe , aceasta nu mai trecea de 120km/h la 70.000 s-a ars siguranta de la stergatoare . telecomanda din cheie s-a bubuit de cateva ori, o data a spalat-o omul in masina de spalat si a schimbat-o , insa de 2 ori s-a stricat ea si nu a mai mers. la pozele 26-27 se strang frunze si mizerie sub capota si infunda scurgerea si poate rezulta rugina poza 29 s-a stricat carligul de la capota in cazuri extreme putea duce la deschiderea capotei in timpul mersului poza 30 balamalele subdimensionate, scartaie si paraie cateodata poza 31 schimbatorul paraie si scartaie cateodata poza 32 s-a stricat kilometrajul, clipea lampa ESP si a motorului poza 33 cutie de viteza transpirata, deja se fac picaturi poza 34 termostat bulit din cauza caruia s-au stricat catalizatorul (poza 35) si chiuloasa, in rest fara uzuri mari la motor si cutie In afara de cat au dat pe masina , oamenii au mai platit 133 E pe termostat si 820 E pe catalizator iar chiuloasa le-a facut-o VW cadou deoarece tocmai iesise din garantie. Cei de la autobild lauda masina la capitolul confort, spatiu, stabilitate si motor.Insa cu toate problemele legate de fiabilitate VW-ului i-a crescut in EUROPA cota de la 9% la 10% . (probabil asta este reteta succesului ) . Sigura masina care a trecut testul fara probleme mari a fost VW GOLF V ! http://www.autobild....1.2_889510.html Attached FilesEdited by cosmin_miu, 26 April 2009 - 16:21. |
#3
Posted 26 April 2009 - 16:22
qwayke, on Apr 26 2009, 17:17, said: Urmeaza G6? cu toate ca GOLF V a trecut testul de 200.000 km fara probleme majore ! http://www.autobild....f-v_524784.html Dieser Golf ist einfach gut Der Golf IV hat(te) einige Macken. Über 200.000 Kilometer sollte die fünfte Generation beweisen, dass sie besser ist als der Vorgänger – und als Traditionsgegner Astra. Acest Golf este pur si simplu bun. Golf IV a avut ceva probleme.Insa,peste 200.000 km dovedeste ca a 5-a generatie e mai buna decat cea dinainte si decat concurentul traditional Opel astra Edited by cosmin_miu, 26 April 2009 - 16:30. |
#5
Posted 26 April 2009 - 18:41
Da se vinde dar nu s-au vandut in cine stie ce numar. Este succesorul lui Lupo.
Edited by qwayke, 26 April 2009 - 18:41. |
#6
Posted 26 April 2009 - 19:46
cred ca ar fi bine sa explici ce fel de test a fost asta, cine l-a facut, cat de bine fac aceste teste si ce alte teste au mai facut
|
#7
Posted 26 April 2009 - 20:59
#9
Posted 27 April 2009 - 00:04
Jack90, on Apr 26 2009, 20:46, said: cred ca ar fi bine sa explici ce fel de test a fost asta, cine l-a facut, cat de bine fac aceste teste si ce alte teste au mai facut pai cred ca stie toata lumea cine este autobild si DEKRA ! ....sau nu ? DEKRA - este cel mai mare furnizor de servicii de expertiză tehnică din Europa în domeniul autovehiculelor.Astăzi, DEKRA este împărțită în 4 unități de afaceri distincte - DEKRA Automotive, DEKRA International, DEKRA Personnel și DEKRA NORISKO Industrial-, organizate în aproximativ 50 de companii și are aproximativ 16.000 de angajați. (sau mai pe inteles dekra este un fel de RAR ) AUTOBILD -este revista auto (nemteasca-1986) cea mai vanduta din lume . personal mi se par cele mai realiste teste de pe piata . Am regasit multe dintre problemele prezentante de ei la masinile pe care le-am testat personal sau cu care am luat contact. Daca o sa cauti la autobild.de-suchen o sa gasesti sute, mii de teste de anduranta la 100.000 si 200.000 km ! Quote sau braziliana sau pe unde o fi facuta... da in articol spune ca e facuta in brazilia si se comercializeaza pe piata europeana (in DE , FR , IT ,ES ,AT,CH etc) Edited by cosmin_miu, 27 April 2009 - 00:06. |
#10
Posted 27 April 2009 - 14:59
cosmin_miu, on Apr 27 2009, 01:04, said: pai cred ca stie toata lumea cine este autobild si DEKRA ! ....sau nu ? DEKRA - este cel mai mare furnizor de servicii de expertiză tehnică din Europa în domeniul autovehiculelor.Astăzi, DEKRA este împărțită în 4 unități de afaceri distincte - DEKRA Automotive, DEKRA International, DEKRA Personnel și DEKRA NORISKO Industrial-, organizate în aproximativ 50 de companii și are aproximativ 16.000 de angajați. (sau mai pe inteles dekra este un fel de RAR ) AUTOBILD -este revista auto (nemteasca-1986) cea mai vanduta din lume . personal mi se par cele mai realiste teste de pe piata . Am regasit multe dintre problemele prezentante de ei la masinile pe care le-am testat personal sau cu care am luat contact. Daca o sa cauti la autobild.de-suchen o sa gasesti sute, mii de teste de anduranta la 100.000 si 200.000 km ! da in articol spune ca e facuta in brazilia si se comercializeaza pe piata europeana (in DE , FR , IT ,ES ,AT,CH etc) AutoBild stiam ca e o revista auto germana, insa nu stiam ca se ocupa cu testrea fiabilitatii. Exista cumva si varianta AutoBild in engleza sau romana? |
|
#11
Posted 27 April 2009 - 16:02
s-a tot discutat de "eternul pacient" aka Passat 2.0 tdi, cum l-au denumit aia
si de poza aia regizata sugestiv cu ala care in loc sa se duca in vacanta cu touranul si-a pus cortul in fata serviceului. era ceva de genul ca "iti faci vacantele in service" credeam ca stie toata lumea. |
#12
Posted 26 May 2009 - 16:13
cosmin_miu, on Apr 26 2009, 17:12, said: Astfel VW FOX (2006 1,2i 3cilindri -55cp) -cea mai ieftina masina a concernului VW ajunge si ea in coada listei alaturi de POLO , Touran si Passat. O sa trec direct la subiect subliniind chestiile esentiale din articol : Masina a fost in service ptr: la 15.000 s-a stricat servodirectia in drum spre inspectie dar s-a reparat singura dupa 10 minute, la 30.000 s-a stricat carligul de la capota, balamalele usilor prea slabe, scartaiau, schimbatorul scartaia si paraia cateodata la 55.000 s-a stricat kilometrajul, cutia de viteze transpira ulei, termostatul s-a stricat si a fiert motorul iar pentru ca s-a infierbantat asa tare s-a stricat si catalizatorul . Pana ca masina sa detecteze ca motorul fierbe , aceasta nu mai trecea de 120km/h la 70.000 s-a ars siguranta de la stergatoare . telecomanda din cheie s-a bubuit de cateva ori, o data a spalat-o omul in masina de spalat si a schimbat-o , insa de 2 ori s-a stricat ea si nu a mai mers. la pozele 26-27 se strang frunze si mizerie sub capota si infunda scurgerea si poate rezulta rugina poza 29 s-a stricat carligul de la capota in cazuri extreme putea duce la deschiderea capotei in timpul mersului poza 30 balamalele subdimensionate, scartaie si paraie cateodata poza 31 schimbatorul paraie si scartaie cateodata poza 32 s-a stricat kilometrajul, clipea lampa ESP si a motorului poza 33 cutie de viteza transpirata, deja se fac picaturi poza 34 termostat bulit din cauza caruia s-au stricat catalizatorul (poza 35) si chiuloasa, in rest fara uzuri mari la motor si cutie In afara de cat au dat pe masina , oamenii au mai platit 133 E pe termostat si 820 E pe catalizator iar chiuloasa le-a facut-o VW cadou deoarece tocmai iesise din garantie. Cei de la autobild lauda masina la capitolul confort, spatiu, stabilitate si motor.Insa cu toate problemele legate de fiabilitate VW-ului i-a crescut in EUROPA cota de la 9% la 10% . (probabil asta este reteta succesului ) . Sigura masina care a trecut testul fara probleme mari a fost VW GOLF V ! http://www.autobild....1.2_889510.html O fi bine sa intelegi germana...varianta in engleza nu are revista? |
#14
Posted 28 May 2009 - 23:10
cam astea sunt efectele globalizarii. Nimic nu mai e ca inainte. , acum, doar un naiv poate spune ca VW e masina nemteasca, Nissan-ul masina japoneza si asa mai departe...
Nu stiu daca va mai surprinde, dar umbla vorba ca anumite loturi din VW Golf 5 ar fi facute in CHINA ! |
#15
Posted 29 May 2009 - 17:22
mihaimilk, on 26th May 2009, 18:00, said: Mda, Volkswagen devine vechiul Fiat... De atunci au ajuns nr 1 in europa si la mustata sa devina nr.1 mondial. Nu v-ati plictisit ? |
|
#16
Posted 30 May 2009 - 13:12
Mig VWFan, on 29th May 2009, 10:22, said: De cand sunt eu pe forumul asta, tot canta cate unii prohodul lui VW si prabusirea iminenta pe care numai un orb nu o poate vedea. De atunci au ajuns nr 1 in europa si la mustata sa devina nr.1 mondial. Nu v-ati plictisit ? De fapt, este o legatura directa intre expansiunea rapida a VW si scaderea la fel de accentuata a calitatii produselor lor. Asa ca povestea asta o vei auzi mult timp de acum inainte. |
#17
Posted 30 May 2009 - 15:59
Huck_, on 30th May 2009, 14:12, said: De fapt, este o legatura directa intre expansiunea rapida a VW si scaderea la fel de accentuata a calitatii produselor lor. Asa ca povestea asta o vei auzi mult timp de acum inainte. de ce nu vine din partea JD Power sau a unor publicatii/institutii frantuzesti,japoneze etc ?? ......si mai curios de ce tot autobild & dekra lauda golf V ptr 200.000 km fara probleme majore de fiabilitate , si de ce in mai toate testele lor(in afara de cele de anduranta) pe primele locuri se afla Passat si golf !?! in plus.... de ce mi se par printre cele mai obiective teste/publicatii : in josul paginii autobild publica raspunsul VW-ului la unele problemele `Hersteller-Reaktion: Das sagt VW ...` in portiunea respectiva vw recunoaste si precizeaza cauzele unor defecte , posibilele remedieri si problemele rezolvate la fel si la `Der ewige Patient`(passat) exista aceeasi sectiune `Hersteller-Reaktion: Das sagt Volkswagen` http://www.autobild....tdi_785569.html Edited by cosmin_miu, 30 May 2009 - 16:01. |
#18
Posted 01 June 2009 - 02:09
Mig VWFan, on 29th May 2009, 16:22, said: De cand sunt eu pe forumul asta, tot canta cate unii prohodul lui VW si prabusirea iminenta pe care numai un orb nu o poate vedea. De atunci au ajuns nr 1 in europa si la mustata sa devina nr.1 mondial. Nu v-ati plictisit ? Pai vechiul Fiat a dat ortul popii? A fost doar inlocuit cu noul Fiat, care e cu mult mai bun si mai reliable ... ceea ce-i urez si VW !! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users