Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
LOGAN vs CIELO
Last Updated: Apr 04 2010 21:23, Started by
suri
, Mar 16 2005 15:59
·
0
#38
Posted 18 March 2005 - 12:20
am sunat la radacini. dupa trecerea la euro3:
- cielo a ramas doar cu motorul 1.5 sohc, 2 supape/cilindru (de unde trag concluzia ca a existat intr-adevar un motor cu 4 supape/cilindru la cielo, din pacate doar euro2) - nubira are motor (euro3) 1.6 dohc, 4 supape/cilindru |
#40
Posted 18 March 2005 - 13:01
Parise... nu te supara, dar tu cunosti problema?
Pai sa detaliez ca sa raspund amatorilor. Cauti pe mobile.de masina. Faci rezervare prin telefon si ceri brief cu care mergi la RAR sa verifici posibilitatea de inmatriculare. Te arunci si tu la o masina de 6500 cu factura. Dupa ce faci exportul si o aduci in tara ii trimiti factura si el iti da inapoi 16%(TVA-ul lor). Vama cu TVA romanesc circa 1200 Euro. Drum circa 800 Euro. Se ajunge undeva pana in 8000. Acum depinde de multi factori. Bafta! |
#41
Posted 18 March 2005 - 14:12
sau ca punct de plecare:
http://eng.autoscout...ge=1&sort=price Astra dupa 2000, cu AC si inchidere centralizata (le-am luat la intamplare), cu preturi cuprinse intre 7000 si 8000 EU. Sunt mai mult de 500 de rezultate gasite. Ai de unde alege. |
#42
Posted 18 March 2005 - 14:41
cielo a avut sigur motoare dohc, a avut un prieten, parca tot generatia coreea.
si espero iara au avut sigur dohc, daca n-o fi chiar acelasi motor grefat ulterior pe cielo. |
#43
Posted 18 March 2005 - 15:00
Ramanand la dilema originala: Cielo vs Logan
De o saptamana tot ma uit la oferte pentru masina noua. Vreau o masina pt nevasta, insa nu ma dau banii pe afara... Ma gandesc ca nu schimb anual masina si pe viitor o sa apara si copii, deci vreau ca nevasta si copilul sa aiba o protectie in masina... Vorbind de masini noi, am avut 3 variante: 1. Matiz - ca sa aiba si ABS si AirBag, ma duce la 7800 euro ! - nu face banii ! 2. Cielo - motor vechi - fara ABS - pret mare pt cele oferite. 3. Logan - 1.6l Ambition - are toate dotarile principale pe care le doresc. - 3 ani garantie Am Megane Sedan cu ABS Bosh, si va garantez ca face toti banii. Eu nu as mai cumpara o masina fara ABS ! M-a salvat cel putin odata... Chit ca nu ma simt confortabil sa recunosc, Logan NU are in acest moment concurenta, celelalte modele, chiar cu reduceri, ajung mult peste Logan ca pret cand le dotezi cu ABS & Co... Am mai studiat: Chevloret Kalos Fiat Albea Fabia Pacat ca Kalos-ul este non-UE si te sparge taxa vamala, pt ca altfel ar fi o alegere bunicica. |
#44
Posted 18 March 2005 - 15:09
Intr-adevar este greu sa faci o alegere, uite si eu vreau sa schimb masinile, sa trec de la anticile Dacia Break la altceva si nu stiu ce sa aleg, e greu, noi facem si distributie.
Iar atunci cind vrei sa-ti schimbi masina personla choar ca este greu, cred ca factorii care sa determine alegerea ar trebui sa fie, pretul, dotarile, si nu in ultimul rind garantia. de Logan numai cuvinte de lauda dar la capitolul service sa stiti ca trebuie sa va inarmati cu multa rabdare, eu am fost cu un priten sa faca schmbul de ulei si am intrat dimineata la 8 si am plecat din service la ora 14. |
#45
Posted 18 March 2005 - 16:48
addicted, on Mar 18 2005, 14:41, said: cielo a avut sigur motoare dohc, a avut un prieten, parca tot generatia coreea. si espero iara au avut sigur dohc, daca n-o fi chiar acelasi motor grefat ulterior pe cielo. Cielo a avut motor dohc 16v, preluat de pe espero, doar pe executive, varianta de pana anu trecut cand au bagat euro3. Cele coreene nu s-au vandut in Romania decat cu motorul sohc. Eu ca proprietar de 3 ani de cielo coreean, facut in 95 adica, iti recomand Logan, si nu pentru ca mi-ar displacea cielo-ul, dar ai sa vezi ca il cumperi azi si peste 2 sapt mai face jumatate din pret, atat de mare e deprecierea. |
#46
Posted 18 March 2005 - 18:44
Quote Pai sa detaliez ca sa raspund amatorilor. Cauti pe mobile.de masina. Faci rezervare prin telefon si ceri brief cu care mergi la RAR sa verifici posibilitatea de inmatriculare. Te arunci si tu la o masina de 6500 cu factura. Dupa ce faci exportul si o aduci in tara ii trimiti factura si el iti da inapoi 16%(TVA-ul lor). Vama cu TVA romanesc circa 1200 Euro. Drum circa 800 Euro. Se ajunge undeva pana in 8000. Acum depinde de multi factori. Bafta! ma omule ..faci rezervare ..dar sa te duci tu ca nebul in germania .. drumul ..actele necesare.. mancarea/cazare, si nu stii pe nimeni care sa te ajute .. !! si te mai trezesti ajuns si masina a fost vanduta sau nu are ce iti doresti o fi mintit ala pe net sau e lovita !! un prieten de al meu care a fost acolo a patit chestia asta ..cand a ajuns masina nu mai era !! alte cheltuieli .. etc. daca nu stii pe nimeni in germania e ffff greu !!! Edited by Alios, 18 March 2005 - 18:47. |
|
#47
Posted 18 March 2005 - 19:54
In 8500 de Euro poti lua un Opel Corsa Essentia 1.0 60 Cp sau un Citroen C2. Oricum mult mai bune decat un Logan.
Doar daca ai o familie prea mare se justifica, poate, Logan. ALtfel..... Viitorul este al masinilor mici de oras, cu consum mic, compacte, barcile ca Golan sunt pe duca! Uitati-va in ce investesc marile grupuri auto si care este modelul cel mai bine vandut: PSA> Peugeot 206, BMW, seria 3, VW> Golf si Polo (numai la noi se vinde Passatul mai mult decat Golful....)si altele. |
#48
Posted 18 March 2005 - 20:09
empaler2, on Mar 18 2005, 19:54, said: Viitorul este al masinilor mici de oras, cu consum mic, compacte, barcile ca Golan sunt pe duca! Apropos de consum ... a facut "AutoMondial" un test de anduranta cu 2 loganuri (varianta cea mai ieftina si varianta cea mai scumpa - deci motorul de 1.4 si cel de 1.6) si dupa 15.000 km au consumul mediu undeva la 7 si ceva... Masinile nu au avut probleme ... revizia (la 15.000 km) a costat 1 milion si ceva ... |
#49
Posted 18 March 2005 - 20:14
mah empaler2 ce sa fac cu 60cp... nu toata lumea merge numai prin oras.. cu asta daca vrei sa te duci prin tara ..vei fi claxonat tot drumul .. pe starazile noaste nu este banda de sub 80km/h ca in tarile civilizate...eu cand ma duc la un drum mai lung.. sub 120km/h nu cobor ..cu detectorul pe bord ..mai mare dragu !
si cu loganul iti spun din experienta.. simti ca ai masina .. nu stai in curul alora cu masini straine..cum faceam cu berlina ! |
#50
Posted 18 March 2005 - 23:57
addicted, on Mar 18 2005, 14:41, said: cielo a avut sigur motoare dohc, a avut un prieten, parca tot generatia coreea. si espero iara au avut sigur dohc, daca n-o fi chiar acelasi motor grefat ulterior pe cielo. Si doar am spus sa umblu cu aparatu' foto dupa mine prin oras ... ca azi am vazut 2 chestii de care imi pare rau ca le-am scapat: 1. Unu' care a parcat ca kuru' in fata la Orizont. (Oltean, ce sa-i faci). 2. Un Cielo executive cu motor DOHC 16v (cel putin asa scria pe el). Stiam io ca nu-s nebun! Courage, Kalosu' in leasing inseamna un plus de ~ 600 EU pentru vama. NU mi se pare un capat de lume, sincer. E 6%, dar tinand cont de valoarea relativ mica a masinii (comparativ cu altele) nu e asa criminal. |
#51
Posted 19 March 2005 - 08:09
Tyby, on Mar 18 2005, 23:57, said: Si doar am spus sa umblu cu aparatu' foto dupa mine prin oras ... ca azi am vazut 2 chestii de care imi pare rau ca le-am scapat: 1. Unu' care a parcat ca kuru' in fata la Orizont. (Oltean, ce sa-i faci). Te iei de olteni? In cazul asta umblu si eu cu aparatul foto dupa mine (dar mai intai o sa imi cumpar unul ) sa iti arat cate masini cu numar de Bucuresti parcheaza PE MIJLOCUL strazii ... ca doar au jeep-uri cu nr de buc. ... Si ce sa spun, olteanul ala e singurul care a parcat aiurea pana acu' in fata la Orizont! |
|
#52
Posted 19 March 2005 - 11:39
@alios
O sa fii surpins cate poti sa faci cu un motor de 60CP, daca masina nu e grea. Totul se reduce pana la urma la puterea motorului raportata la masa masinii si felul in care e etajata cutia de viteze cu rapoarte scurte sau lungi. Opelul Corsa atinge 160, iar cu 120 merg si eu constrant, fara nici cea mai mica problema...iar cutia etajata scurt este un deliciu in oras la semafoare. Ca sa nu mai vorbesc de consum...7 in oras si 4-5 in afara..... " iar cu Loganul simti ca ai masina" am condus Logan, sentimentul in curbe luate din scurt era destul de nelinistitor, masina se inclina periculos, iar demarajul este leeeent. In afara de portbagajul acela imens dar nepractic prin lipsa curelelor de ancorare si a faptului ca bancheta nu se rabateaza, Loganul nu se remarca prin nimic pe sosea. Eventual prin aceea ca esti mandrul posesor al unei masini pe care o are toata lumea... |
#53
Posted 19 March 2005 - 12:23
Tzushca, stai mama, ca nu am dat cu parul ... Nevasta-mea e olteanca, asa ca nu am nimic cu ei. Da' ala CHIAR ERA oltean, de-ala din bancuri. Cum draq sa parchezi OBLIC in banda 2, cand sunt locuri in 1, langa bordura sa pui 3-4 tancuri mari?! Si apoi cobori si te duci sa crapi o shaorma, la 10 m de locul unde ai lasat junghiul.
PS: sa mai zic ca e linie de troleu pe acolo? Si injurau soferii de mama focului?! empaler: asa e ... Loganu' e cam inalt, ceea ce il dezavantajeaza rau in curbele stranse. Si da, cutiile de la Opel sunt (si au fost intotdeauna) o placere. Da' nu compara o masina de clasa mica, care e cu (cel putin) 50% mai scumpa decat Loganu', cu mioritica. |
#54
Posted 19 March 2005 - 15:53
@ tyby
In mod normal nu le-as compara, dar uite ca preturile nu sunt atat de mari> Opel COrsa 1.0 60 CP Essentia>8700 Euro DDP, iar daca vrei niste dotari decente, ajungi in jur de 9200-9300 Euro. Logan full cu vopsea metalizata, este 8500. Diferenta nu e atat de mare. Citroen C2 are pretul tot sub 9000. Opel ofera 12 ani garantie la caroserie, cat ofera Loganul? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users