Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

pc garage

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
Ciprianzet

Ciprianzet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 30.01.2005
nici nu vreau sa-mi amintesc prin cate lucurui neplacute am trecut folosind serviicile acestei firme, dar pt ai avertiza si pe altii, le voi scrie si le voi da si numere:

ok, prima oara cand vroiam sa-mi iau un sistem nou cineva mi-a recomandat pc garage, la inceput am fost destul de entuziast, preturi bune, oferta bogata
am citit pe site ca se pot lua si comenzi telefonice, nu numai online ... gandindu-ma ca e mai rapid si personal asa, mai ales ca vroiam sa intreb cate ceva despre niste produse, am sunat ...

1. mi-a luat cateva ore bune sa-i prind la telefon dimineata dupa ora 10 ... pe la 12 sun la serviciu tehnic unde mi se spune ca la vanzari colegii sunt extrem de ocupati dimineata si nu prea raspund la telefon ... dar daca vreau sa vb cu cineva de la vanzari 'sa insist

am insistat continuand sa-mi fac treaba la birou si pe la ora 1 raspunde cineva ...
ii cer niste detalii/ explicatii/ sfaturi la anumite componente ... printre altele mi se recomanda un rack, o imprimanta si un webcam (in graba) iar la restul componentelor ma hotarasc eu; urmeaza sa primesc un telefon conform spuselor lor

2. trec 3 zile, comanda era facuta luni dimineata, deja era miercuri si nici un telefon; sun iar acelasi lucru, greu de prins ... mi se raspunde ca voi fi contactat
mai tarziu, ca ei proceseaza comenile telfonice extrem de greu sa fac una online ... vb cu persoana care mi-a recomandat pc garage si-mi spune ca e bine sa fac comanda online; zis si facut, imi fac cont, fac comanda online si sun sa le spun ca acum am facut online sa o anuleze pe cea telefonica

3 primesc sms, sunt sunat joi, jumatate din produse nu sunt pe stoc desi in momentul in care am dat comanda in dreptul lor scria produs disponibil pe stoc; o rog pe fata respectiva sa ramana la telefon sa-mi confirme la telefon ce au pe stoc si ce nu;

ramane, imi confirma, toate bune, urmeaza sa-mi iau produsele vineri;
vineri ajung la pc garage sa ridic produsele pt ca prin curierat dureaza inca cateva zile, deja asteptam de o saptamana
lumea si fetele de acolo par simpatice, primesc produsele toate bune
cum cerusem 2 facturi diferite expres de la telefon fiind 2 comenzi diferite am rugat insistent sa-mi faca 2 facturi diferite, mi-au facut
pt ca din produsele primite nu corespundea culoarea am cerut inlocuirea lor, cum culoarea dorita de mine nu mai era pe stoc, a trebuit sa comand alte produse deci sa refaca factura inca odata

4. cer asamblarea sistemului contracost, mi se face, trebuie sa astept in sala
dupa 30 de min cineva care asambla vine la mine si imi pune rack-ul in mana, si-mi spune 'nu e pe sata' ... il intreb ce inseamna, imi spune 'nu stiu, nu ma intereseaza, nu e pe sata, nu-l pot monta" ... il intreb daca pot comanda altul, imi raspunde 'nu stiu, nu ma intereseaza, vb la vanzari' ... in fine vb cu fetle de la vanzari care pareau simpatice la inceput

5. din fete simpatice devin artagoase: 'pai de ce-am comandat daca vroiam alceva?
incerc sa-i explic ... ele comenteaza intre ele "ce ma enerveaza asta", astept rabadator, ele zic ok si ma lasa acolo sa astept inca 20 de min
cand le intreb daca au rezolvat imi raspund 'avem treaba, aveti rabdare, vb cu cutare' cutare raspunde si tipa nervos 'nu am timp', mai astept  

6. intr-un tarziu imi vine idea sa sun pe nr pe care am fost suntat sa-mi iau comanda ... ii explic problema cu rack-ul pe sata si cand imi spune 'nu ma intereseaza, la-ti cumparat, va apartine' ii explic ca l-am luat la recomandarea colegilor ei; incepe sa tipe realmenete ca nu-mi mai schimba iar factura, ca a mai anulat 3 facturi. eu ii spun, bine, il cumpar eu rack-ul asta dar am nevoie de unul care este pe sata ... aici fata devine realmente isterica, incepe sa tipe ca ea nu mai anuleaza factura, eu ii zic ca nu e nevoie sa o anlueze imi da alta factura si ea tipa in ultimul hal la mine ca nu mai anuleaza factura (desi eu ii explicam clar ca nu trebuie sa o anuleze daca nu vrea s afie amabila, dar s anu fie obraznica si sa se opreasca din tipat, ca accept alta factura) - parca nu intelegea si cauta realmente scandal ... dupa 10 minute de siterie la telefon incep sa ma enervez si eu si ii spun ca daca nu se opreste din tipat o dau pe speack-er sa o auda toata lumea de la coada cum stie sa vb cu clientii ... si pt ca devenise imposibil de vb cu ea ... in cele din urma o dau pe speacker

7. in momentul ala fetele de la vanzari se opresc si se uita la mine, intreb: este vre-un sef pe aici cu care sa vb?
ele raspund amenintator, 'da este' si dispar 5 minute amandoua lasand clientii la coada
dupa 5 minute se intorc, isi reiau treaba si apare un baiat cu un bodyguard, si ma invita afara sa vorbim
ies, bodygurd-ul ia pozita de 'kung fu' in momentul ala se repede la mine incercand sa ma provoace fizic: "de ce vb urat cu colegele? sti ca calomnia se plateste? avem inregistrare'
zambesc, pai asculati-o daca o aveti, poate aflati despre ce e vb, pe mine nici nu m-ati intrebat
omul era nervos, tuna si fulgera, nu era greu de inteles ... el nu venise pt ca solicitasem eu sa vb cu un sef, ci pt ca fetele il chemasera probabil sa le apare sau cine ste ce era in capul lor
ii explic calm problema cu rack-ul sata si ii explic ca nu ma mai intereseaza nimic decat sa-mi iau produsele si sa plec
pe parcurs ce-i explic omul de calmeaza si intelege problema ... dar cauta in continuare scandal: "hai sa ascultam inregistrarea, cutare, adu-mi sound-ul"
ii spun sa o asculte el, eu am pierdut destul de mult timp, daca ma poate ajuta cu rack-ul e ok, daca nu ... asta e
  pleaca, dupa 5 min imi spune ca nu aveau rack cu sata pe stoc

8. ok, imi cer produsele de la asamblare, mi se dau, intreb se poate testa? 'e testat, merge' pot vedea si eu? 'va asigur ca merge' deci unde e proba solicitata? ma rog

ajung acasa, sistemul merge ok, vreau sa montez imprimanta si rurpriza, era pt fotografii nu pt a4, desi la telefon am explicat ca am nevoie de o imprimanta pt A4 si am cerut o recomandare pt reuplere usoara, mi-a recomandat acel model - iar acel model e de foto

9. sun la firma, mi se spune sa scriu pe reclamatii si sugestii ... spun ca vreau sa o returnez si sa iau una mai scumpa si platesc diferenta, produsl e nedesfacut practic, mi se raspunde "pai si sa punem noi banii din buzunar?" scriu cum mi s-a spus, nici un raspuns
au trecut 2 saptamani, sun, mi se spune sa mai scriu odata ca voi fi sunat
am scris iar a mai trecut o saptamana, nimeni nu m-a sunat, nimeni nu mi-a dat reply pe mail

nu toti sunt asa, am dat de 2 oameni f amabili acolo, un baiat care s-a oferit singur sa-mi ma ajute cu piesele sa le duc la masina fiind f multe si un baiat de la vanzari care mi-a raspuns amabil la orice intrebare

in schimb restul cu care am avut de-aface sunt sub orice critica ... acum am 2 produse in total de 3 mil care nu-mi trebuie dar pe care le tin sigilate in casa pt ca e imposibil de comunicat cu cei de la pc garage, si pe telefon si pe mail, cel putin din experienta mea

poate am fost ghinionist, nu stiu ... poate altii au avut experiente mai bune ...

#2
justasking

justasking

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,189
  • Înscris: 21.07.2006
vezi ca mai e un topic cu pcgarage poti sa citesti si pe acolo...oricum urat si dezamagitor mai ales faza cu bodyguardul care suna a filme de prost gust :( ; eu nu cred ca au facut-o intentionat insa probabil ca sunt foarte aglomerati si deaia se intampla asta.
pana acum am crezut ca  e doar ghinion ce au patit si altii, dar vad ca nu e chiar asa

Edited by justasking, 11 December 2007 - 20:45.


#3
rebutatul

rebutatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 16.02.2005
1. "Baiatul" care te-a invitat afara si care te-a "provocat fizic" eram EU (am 1,78m si 60 kg ;), avatarul e o fotografie mai veche de-a mea). "Bodyguard-ul" un coleg.

2. Ai dreptul sa iti spui versiunea... Nu contest asta si nici nu vreau sa relatez versiunea adevarata, penru ca se vede de la o posta ca ai foarte mult... timp liber...

3. Pentru faptul ca in urma ta erau 20 de alti clienti care asteptau sa te hotarasti ce mai vrei sa returnezi si ce nu, si ca nehotararea ta si cele 5-6 facturi stornate si refacturate au tinut in loc 30 de minute o firma intreaga, sincer ei ar fi trebuit sa te dea afara.

4. Dupa ce mi-ai facut 2 colege sa planga si sa ma anunte ca daca mai au de-a face cu asemenea clienti, pleaca de la PC Garage, mai ai si LIPSA DE BUN SIMT sa scrii pe forumuri despre ce nenoriciti sunt aia de la PC Garage?!

Colegul de la customer care despre care ai spus ca este amabil probabil este singurul din firma care nu a aflat povestea ta. Voi avea personal grija maine sa afle si el, poate renunta la amabilitate...

Stii ce ar fi frumos? Sa spui ca te-am snopit in bataie, impreuna cu bodyguard-ul (nu era si mascat?). Mergi la I.M.L. si cere un certificat medico-legal, poate asa ai mai multe sanse sa fii crezut. Pentru faptul ca ai chef de glume si nu ti-ai gasit persoanele dispuse sa le "inghita" nu te fac in nici un fel victima. Pe deasupra, faptul ca ai scris pe Softpedia despre "patania ta" nu cred ca este de ajuns sa "te razbuni". Pe aici nu toata lumea e atat de imbecila sa inghita gogosile oricui.

Doamne, mareeeee ti-e gradina... Apara-ne si ne pazeste...

PS: Imi cer scuze celor care ma stiu mai calm din fire, dar in fata unei relatari ca asta fie plangi, fie razi cu lacrimi. La ora asta nu pot rade... Comments off pls.

Edited by rebutatul, 11 December 2007 - 22:37.


#4
half-life

half-life

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 16.02.2006
Am impresia ca unii comercianti din ziua de azi au uitat motto-ul de baza: "clientul nostru stapanul nostru"

#5
rebutatul

rebutatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 16.02.2005

 half-life, on Dec 11 2007, 23:02, said:

Am impresia ca unii comercianti din ziua de azi au uitat motto-ul de baza: "clientul nostru stapanul nostru"

Cei care au uitat motto-ul asta nu stiu sa faca comert... parerea mea. Toti comerciantii au (sau ar trebui sa aiba) o atitudine orientata catre client. Cei care nu o au, fie au disparut de pe piata, fie urmeaza sa o faca.

Dar asta nu ii da dreptul unei persoane, in relatia cu o alta persoana, sa ia motto-ul asta ad literam si sa dea cuvantului "stapan" aceeasi semnificatie ca si in exprimarea: "In lumea de azi sunt 2 feluri de oameni: sclavi si stapani de sclavi.

... sa nu mai vorbim de respectul unui barbat fata de o femeie... presupun ca cer prea mult, nu? :)

#6
kopu

kopu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 09.02.2004

 half-life, on Dec 11 2007, 23:02, said:

Am impresia ca unii comercianti din ziua de azi au uitat motto-ul de baza: "clientul nostru stapanul nostru"

Ceea ce spui tu este corect. Insa exista si clienti care iau motto-ul de mai sus ad-litteram si se comporta ca niste stapani de sclavi pe o plantatie de bumbac.
Respectul trebuie sa fie reciproc.

P.S. : eu activez in un alt domeniu decat baietii din cazul de mai sus dar am intalnit niste clienti la viata mea pe care sincer nu vrei sa-i mai vezi a doua oara si asta nu din cauza unor cerinte speciale ci pur si simplu din cauza lipsei totale a "celor 7 ani de-acasa" (ca sa zicem intr-un mod fin).  Asta e, trebuie sa stii sa filtrezi genul acesta de clienti tocmai pentru a asigura un suport bun restului de 99% din clienti care merita tot respectul.

#7
rebutatul

rebutatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 16.02.2005
Eu in momentul ala am gandit asa (nu ca acum as gandi altfel):

Prefer sa pierd un client cu mult... timp liber sau sa nemultumesc pe cei 20 care asteapta la rand din cauza acestuia? Prefer sa imi vad colegele clacand sau sa pierd acelasi client cu mult... timp liber?

Oare asta este sau nu atitudine orientata catre client? (nu e intrebare retorica)


PS: Daca fetele alea dragute nu mai erau azi la noi, oare cati aveau de suferit? (prietenii stiu de ce :P )


Later edit: Fata de mine domnul de mai sus a fost foarte respectuos si civilizat, no comment. "Buba" a fost inainte cu colegele...

Cu mine problema e mai delicata... Adica cer clientii sa vorbeasca cu "al' mare" si de obicei cand stiu ca stau de vorba cu o persoana cu "putere de decizie" isi schimba atitudinea ofensiva... Asta dupa ce exclama mirati: DUMNEAVOASTRA?! (adica "tu esti ba al' mare?!"... se asteapta sa vada pe cineva in costum, cravata, chelie si "cu etate", nu o persoana comuna, un tinerel... Chelie am, dar promit ca ma voi rade mai des si nu ma voi mai imbraca casual :D... Peste 10 ani voi fi si "mai in varsta"  si daca imi fac timp merg si la sala, sa am prestatie...)

Edited by rebutatul, 11 December 2007 - 23:41.


#8
kopu

kopu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 09.02.2004
Bre rebutatule, daca aveti fetele alea dragute pe acolo, pe mine de ce ma suna de la voi ca sa-mi confirme comanda numai cate un individ si nu o fata ? - poftim, am si eu o reclamatie de facut la PCgarage  :wacko:
Puneti baietii sa scrie SMS-urile si lasati naibii fetele sa sune... :D

Edited by kopu, 11 December 2007 - 23:33.


#9
Ciprianzet

Ciprianzet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 30.01.2005
[quote name='rebutatul' date='Dec 11 2007, 23:25' post='3776792']
1. "Baiatul" care te-a invitat afara si care te-a "provocat fizic" eram EU (am 1,78m si 60 kg ;), avatarul e o fotografie mai veche de-a mea). "Bodyguard-ul" un coleg.

probabil era un coleg, atitudinea lui era de bodyguard, avea pozitia si atutudinea de 'kung fu' pe care am descris-o mai devreme

2. Ai dreptul sa iti spui versiunea... Nu contest asta si nici nu vreau sa relatez versiunea adevarata, penru ca se vede de la o posta ca ai foarte mult... timp liber...

chiar nu am deloc, doar ca ma uit la cele 2 produse sigilate pe care le am aici datorita 'consultantei' colegilor dvs si imposibiltatii de comunicare; am scris de mai multe ori la reclamatii si sugestii cum mi s-a spus si nimic.... imi puteti explica cum mi-a putut recomanda un coleg de-al dvs o imprimanta foto cand eu am intrebat ce imi recomanda pt un A4 si cand sun sa explic problema mi se spune sa scriu un mail si primesc raspuns sau telefon, scriu, revin cu telefon, o sa va sune, si de o luna nu ma suna nimeni?

3. Pentru faptul ca in urma ta erau 20 de alti clienti care asteptau sa te hotarasti ce mai vrei sa returnezi si ce nu, si ca nehotararea ta si cele 5-6 facturi stornate si refacturate au tinut in loc 30 de minute o firma intreaga, sincer ei ar fi trebuit sa te dea afara.

nu statea nimeni dupa mine, ba eu stateam sa astept datorita mofturilor colegelor dvs, timp de mai bine de o ora; se vede ca n-ati citit povestea si faceti polemica de dragul polemicii

4. Dupa ce mi-ai facut 2 colege sa planga si sa ma anunte ca daca mai au de-a face cu asemenea clienti, pleaca de la PC Garage, mai ai si LIPSA DE BUN SIMT sa scrii pe forumuri despre ce nenoriciti sunt aia de la PC Garage?!

eu n-am spus 'nenorociti' cum n-am spus 'incompetenta' cu mi-ati spus atunci... am spus ca este 'obraznica'
pai ganditi logic: eu ii spun ok, nu mai imi anulati factura, faceti-mi doar alta ca suport eu eroarea colegilor dvs, si dupa asta ea timp de 5 minute tipa la mine ca nu o anuleaza? si cand ii spun sa nu se faca ca n-am inteles ca n-am timp de copilarii, ea tipa in ultimul hal la mine timp de 5 minute cu acelasi lucru? fetele acelea sunt niste copile mofturoase si obraznice .. nu le contest competenta cum m-ati acuzat, le contest atitudinea 'hai sa facem scandal; fata de client ... cu tot respectul pt ca v-am zis ca respect firma dvs, marketingul e bun, strategia e buna, dar fetele alea faceau scandal din mofturi si doar cu scopul de a li se da  dreptate de catre dvs... cand v-am cunoscut mi-am dat seama ca scopul lor era sa se planga mai departe nu sa inteleaga problema clientlui care er oricum una minora si perfect justificata pt care nu s-ar fi intamplat atata balci la nici o firma mediocra la resurse umane

Colegul de la customer care despre care ai spus ca este amabil probabil este singurul din firma care nu a aflat povestea ta. Voi avea personal grija maine sa afle si el, poate renunta la amabilitate...

ceea ce tocmai ati spus reflecta clar psihologia dvs fata de client: "Voi avea personal grija maine sa afle si el, poate renunta la amabilitate..."

Stii ce ar fi frumos? Sa spui ca te-am snopit in bataie, impreuna cu bodyguard-ul (nu era si mascat?). Mergi la I.M.L. si cere un certificat medico-legal, poate asa ai mai multe sanse sa fii crezut. Pentru faptul ca ai chef de glume si nu ti-ai gasit persoanele dispuse sa le "inghita" nu te fac in nici un fel victima. Pe deasupra, faptul ca ai scris pe Softpedia despre "patania ta" nu cred ca este de ajuns sa "te razbuni". Pe aici nu toata lumea e atat de imbecila sa inghita gogosile oricui.

Domnul meu, eu am spus numai adevarul si nimic din ce-am spus nu este o minciuna, nu am nici un interes sa mint ca nu ma premiaza nimeni ... scriu doar modul in care am beneficiat de serviciile firmai dvs .. scopul meu nu este sa ma cert ... daca ati fi fost intr-adevar interesat de client mi-ati fi raspuns la obiect ... dar dvs sunteti interesat ca si in dicutia de atunci de cearta si polemica ...

cand ati venit la mine nu ma-ti intrebat care e problema ci ati sarit la cearta ... fara sa ma ascultati ...
dupa ce v-0am explicat tin eu minte destul de calm pare ca ati inteles ... desi vroiati in continuare cearta eu vroiam doar sa-mi iau produsele si sa plec pt ca mi-ajunsese acolo sa astept 2 ore ... DECI NIMENI NU A ASTEPTAT DUPA MINE, EU AM ASTEPTAT DUPA COLEGELE DVS!

su dupa 2 ore jumatate .. realmenete aproape 3 ore fara exagerare am plecat cu proba nefacuta la produse! desi luasem prima oara de la dvs si peste o mie de euro...

poate ii spuneti si celuilalt coleg care m-a ajutat sa duc sistemul la masina la care NU mi se facuse proba sa nu mai fie nici el amabil daca asata e politica dvs!

si spun k a fost amabil pt k nu l-am rugat , nu ma mai asteptam la nici o atitudione amabila dupa cele intamplate ./.. il rugasem doar sa se uite 2 min la produse pana revin cu primele sacose duse la masina ...

eu doar am descris experienta mea, unii poate au avut una mai buna ... nu comentez flegmatic descriu doar cu amanunte cum vad eu lucrurile ... ca un simplu consumator ... dvs nu-mi raspundeti la cele 9 erori enumerate mai sus facute .... ci din contra ... amplificati .... medico -legal ... asta se numeste 'a lua clientul la misto'

cum e posibil sa ti se recomande produse eronate si tot tu sa tragi ponoasele?
facturile au fost refacute nu de 6 ci de 3 ori ... erau 2 diferite cum am cederut dinainte ca fiind 2 comenzi diferite ... deci nici aici nu e vina mea!

eu cred k aveti mult de lucru la atitudinea fata de oameni .... nud e clienti ... dar chiar nu vroiam sa ma cert cu nimeni, si cu toate astea cearta a fost inceputa de fetele dvs si continuata cu patima de dvs!

Edited by Ciprianzet, 11 December 2007 - 23:51.


#10
mnezo

mnezo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,762
  • Înscris: 06.03.2006
1. Produsele care nu`s conforme cu comanda (inclusiv culoare) nu se ridica, indiferent de ce factura lu` peste s`a facut si
2. Mai intai te uiti de 10 ori la ce comanzi, sa se potriveasca treb`soarele alea intre ele (vezi rack SATA, neSATA) si apoi comanzi.
Recomandarile se fac pentru a scapa magazinul de anumite produse care trebuie vandute, nu`i asa? :)

#11
rebutatul

rebutatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 16.02.2005

 kopu, on Dec 11 2007, 23:31, said:

Puneti baietii sa scrie SMS-urile si lasati naibii fetele sa sune... :D
Eheeee... daca scriam SMS-uri de mana schimbam tastaturile in fiecare saptamana :P

Da si tu mai multe comenzi, poate se nimereste una si pe la fetele alea :)... Mai multe sunt jos la receptie :P


 mnezo, on Dec 11 2007, 23:44, said:

1. Produsele care nu`s conforme cu comanda (inclusiv culoare) nu se ridica, indiferent de ce factura lu` peste s`a facut si
2. Mai intai te uiti de 10 ori la ce comanzi, sa se potriveasca treb`soarele alea intre ele (vezi rack SATA, neSATA) si apoi comanzi.
3. Recomandarile se fac pentru a scapa magazinul de anumite produse care trebuie vandute, nu`i asa? :)
1. Produsele care nu sunt conforme oricum e obligat oricine sa ti le aduca la conformitate sau sa iti returneze banii pe ele
2. Pai si ce faci cand crezi ca stii ce comanzi, ai apoi crezi ca nu stii, apoi iar crezi ca stii s.a.m.d. ?
3. Neah... nici chiar asa... "Adica nu avem 8800GTS dar puteti sa luati un monitor din asta la promotie, ca e lichidare de stoc" :P Nu ai cum sa faci asa ceva, asta inseamna teapa... Recomandarile se fac in baza cerintelor clientului. Dar nici oracol nu poti fi... Pai ceri alba, ti se recomanda alba, ti se da alba, dar dupa aia zici ca de fapt vroiai neagra... Apoi ti se da neagra si zici ca aia alba era mai buna... Da-o incolo de treaba...


 Ciprianzet, on Dec 11 2007, 23:42, said:

Domnul meu, eu am spus numai adevarul si nimic din ce-am spus nu este o minciuna, nu am nici un interes sa mint ca nu ma premiaza nimeni ... scriu doar modul in care am beneficiat de serviciile firmai dvs... scopul meu nu este sa ma cert ... daca ati fi fost intr-adevar interesat de client mi-ati fi raspuns la obiect ... dar dvs sunteti interesat ca si in dicutia de atunci de cearta si polemica ...
Realitatea este intotdeauna perceputa subiectiv. Nu a afirmat nimeni ca ce ai spus mai sus nu e adevarat... dintr-un punct de vedere. Cateva detalii "omise" cu sau fara buna stiinta schimba radical intelesul unei istorisiri. Nimeni nu are dreptul sa jigneasca pe nimeni. Calomnia se pedepseste si in legile din Romania daca nu ma insel. Daca esti clientul unei firme asta nu iti da dreptul sa ii tratezi pe cei care lucreaza acolo ca pe animale.
Motivatia pentru care ai postat aici e simpla. Expui o poveste intr-un mod subiectiv, i dai o tenta patetica, userii iti dau dreptate, firma despre care scrii cedeaza "presiunilor" fiindca nu are nimic de castigat daca are referinte negative si iti rezolvi problema. Intorsatura de situatie s-a produs cand noi nu am cedat santajului. Noi am raspuns mereu cu intelegere oricaror probleme, le-am rezolvat in limita posibilitatilor, dar nu am acceptat terorismul. Si nici nu il vom accepta in ciuda eforturilor unora.

Ce inseamna nehotarare se vede mai jos...
Attached File  Picture_1.png   31.29K   192 downloads

Edited by rebutatul, 12 December 2007 - 00:12.


#12
mnezo

mnezo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,762
  • Înscris: 06.03.2006
Daca aia e o singura comanda, e de tot rasul cel care a dat`o. Si a anulat`o. Si apoi a dat`o iar..
Referitor la punctul 1, eu n`am zis ca cel ce imi aduce comanda nu e obligat, dar deh, se intampla. Iar cand se intampla, comanda nu se ridica. Adica eu comand DVDRW negru, ma duc sa`l ridic, mi`l aduce, vad ca`i alb, plec fara alte discutii. Ah da, produsele se verifica inainte de a plati, semna factura, etc. Chiar asa`i de greu?
Iar la recomandari e ceva subtil, adica n`o sa`i recomazi niciodata unui client habarnist un produs si ieftin si bun. ;)

#13
C.F.S.

C.F.S.

    Jos comunismul!

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,214
  • Înscris: 04.10.2007
Cei de la pcg s-au smecherit si au devenit neseriosi.
Pacat de ei, cand erau la foisor, pe la inceput erau baieti buni.

De cand au adus figurantii care sunt acum si fufele de la facturare, e mai greu sa le fii pe plac.

Repet, PACAT DE EI!

#14
kopu

kopu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 09.02.2004
Mai bine ca eu fac comenzile la PCgarage doar cu livrare prin FanCourier... daca as veni la sediul vostru poate m-ar lua pe sus si m-ar "provoca fizic"  bodyguardul ala de mai sus  :D  
Da poate totusi am sa vin odata ca sa vad domnisoarele alea pe care le lauda Rebutatul (promit ca eu nu le fac sa planga..)

Apropo, la fiecare comanda am bifat "plata ramburs" dar asta e 5 RON in plus (pentru provinciali  :confuzzled: ) - asta adaugat la 16 RON Fan Courierul duce destul de sus. Scoateti si voi 5RON-ul ala la clientii care comanda repetat ...
Data viitoare cred ca ma "perfectionez" si platesc  cu cardul...

Edited by kopu, 12 December 2007 - 00:14.


#15
rebutatul

rebutatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 16.02.2005

 C.F.S., on Dec 12 2007, 00:10, said:

De cand au adus figurantii care sunt acum si fufele de la facturare, e mai greu sa le fii pe plac.
:) figuranti, fufe... Stii ce e amuzant? Aceiasi figuranti si fufe erau si la Foisor... Numai ca aici suntem mai multi... figuranti si fufe... Eu in ce categorie ma incadrez? Pleaseeeeeee sa nu zici fufe :P
Acum serios vorbind, poti aduce argumente please?


 kopu, on Dec 12 2007, 00:11, said:

Apropo, la fiecare comanda am bifat "plata ramburs" dar asta e 5 RON in plus (pentru provinciali  :confuzzled: ) - asta adaugat la 16 RON Fan Courierul duce destul de sus. Scoateti si voi 5RON-ul ala la clientii care comanda repetat ...
Data viitoare cred ca ma "perfectionez" si platesc  cu cardul...
Mdea... stiu... e mult... dar asta e taxa perceputa de curier pentru returul banilor si nu prea ai ce face... Incearca sa platesti prin Ordin De Plata sau card, acolo platim noi comisionul :P

Edited by rebutatul, 12 December 2007 - 00:19.


#16
justasking

justasking

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,189
  • Înscris: 21.07.2006
@rebutatul , nu sunt imbecil (sper) dar povestea pare destul de autentica, oricum promit ca nu mai postez pe topicurile cu pc garage si m-am mai linistit  :P
@CFS...si eu aveam o alta parere despre tine...sper sa se sesizeze moderatorii

#17
Ciprianzet

Ciprianzet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 30.01.2005
reiau:

9. sun la firma, mi se spune sa scriu pe reclamatii si sugestii ... spun ca vreau sa o returnez si sa iau una mai scumpa si platesc diferenta, produsl e nedesfacut practic, mi se raspunde "pai si sa punem noi banii din buzunar?" scriu cum mi s-a spus, nici un raspuns
au trecut 2 saptamani, sun, mi se spune sa mai scriu odata ca voi fi sunat
am scris iar a mai trecut o saptamana, nimeni nu m-a sunat, nimeni nu mi-a dat reply pe mail

iar restul de 8? La asta nu se raspunde, in schimb mi se raspunde ca singurul coleg care a fost amabil, seful va vb cu el sa renunte la amabilitate?

'terorism' santaj' animale' ... eu n-am terorizat pe nimeni, domsoara a tipat ca o rasfatata la mine ... e asa greu de inteles?
eu am zis, ok nu-mi anulati factura daca nu vreti, imi dati alta pe un rack sata si suport eu recomandarea gresita a colegului - si ea tiipa timp de 5 minute la mine in continuare ca nu anuleaza factura facandu-se ca nu a inteles! asta se numeste obraznicie

nu am santajat pe nimeni, am spus doar ca mi s-au recopmandat produse gresite chiar de colegii dvs, si am cerut doar un rack pe sata cum trebuia indicat de la bun inceput ... am cerut ceva ce nu mis e cuvine? nu inteleg pt ce atata scandal ...

eu am vb tot timpul politicos cu exceptia faptului ca dupa ce d-soara a tipat la mine 5 minute am simtit nevoia sa o dau pe speacker poate se potoleste si vine cineva sa rezolve situatia

in schimb cine a venit nu vroia sa rezolve deloc situatia ci sa faca scandal ...

e asa greu de citit postul meu? nu descriu subiectiv, descriu pur si simplu sirul intamplarilor asa cum au fost

nu-i adevarat ca am stat aproape 3 ore in firma asteptand rabdator asa cum mi-au spus colegele dvs?

am spus ca va respect firma si nu am apelat la nici un cuvant jignitor in acest post cum ati spus dvs ... singurul cuvant mai acid a fost 'obraznica'

ma puteti contrazice cu faptul ca in toate aceste 3 ore in ciuda comportamentului rasfatat si obraznic al feteleor eu am fost nepoliticos sau am jignit pe cineva sau pe dvs?

desi PROBA nu mi s-a facut la sistem asa cum am cerut, am asteptat peste 2 ore asa cum mi s-a cerut ....

si nu am cerut decat sa mi se inlocuie produsele recomandate gresit ... pe care le am in continuare aici sigilate si cu care n-am ce face

am spus ca platesc diferenta pt unele mai scump, mi se spune sa scriu pe reclamatii si sugetestii si de o luna n-am primit NICI un raspuns desi am scris si sunat de mai multe ori ....

vedeti ceva subiectiv aici?

eu vb doar de sirul intamplarilor si al faptelor ...

cum v-am spus si atunci, va respect firma dvs, dar vroiam doar respectul inapoi si ce mi se cuvine

in schimb am primit dispret si aroganta

nu mi-ati raspuns la nici una din cele 9 sesizari decat la dialogul cu dvs, care nu face obiectul serviciului oricum
faptul ca dvs nu erati interesat de a rezolva problema si timp de 5 minute va-ti rastit la mine e altceva

dar cum ramane cu comanda telefonica nepreluata?
cu produsele recomandate gresit?
cu fatul ca mi se spune ca voi fi sunat in cateva minute si trece o luna?
si tot sirul de la 1 la 9 daca ati citit intr-adevar ce-am scris

Edited by Ciprianzet, 12 December 2007 - 12:38.


#18
renderman

renderman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 30.11.2004
am o intrebare pentru rebutatul:
Voi cum faceti facturile : puneti saracile fete sa planteze pomi, apoi sa ii taie cu drujba, apoi sa ii macine apoi sa ii faca hartie, le puneti apoi sa inventeze calculatorul, imprimanta apoi cerneala de imprimanta, apoi sa inventeze scrisul .... apoi factura apoi sa scrie factura ?
Ciudat, nu credeam ca emiterea unei facturi reprezinta o operatiune asa complicata si stressanta (pana la plans) pentru voi... in fine ... daca asta e munca grea atunci...
@ciprianzet : din pacate traim in romania...

Edited by renderman, 12 December 2007 - 13:04.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate