Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Daewoo Cielo. Pareri pro si contra
Last Updated: May 11 2015 20:43, Started by
bmy007ro
, Jul 15 2004 18:18
·
0
#1
Posted 15 July 2004 - 18:18
Pretul masinilor daewoo afisate pe web site sunt foarte bune ....ce fel de probleme ati intilnit la Cielo ...?
|
#2
Posted 16 July 2004 - 10:20
Pentru o masina fara pretentii este buna. Modelele initiale au fost rezistente. Un motor de care nu-ti bati joc duce de la 300.000 km in sus. Nu stiu cat rezista cele scoase in ultimii ani, cel putin calitatea interiorului este mult mai slaba. Au schimbat de curand motorizarea de la 16v la 8v, dar motorul este mai nervos, si consuma mai putin. In plus, este Euro3. Are garda destul de joasa si ecartament mare, se aseaza foarte bine la drum, dar nu e o masina cu care sa poti face mari figuri. Este o masinutza. Raportul pret/calitate o poate recomanda ca o masina bunutza, depinde de buzunare si pretentii.
|
#3
Posted 16 July 2004 - 10:34
am avut cielo la firma, avea 250 de mii saracu, si mai mergea. motoru era virgin, nu l-a deschis nimeni. schimbat pe la directie numa bucsi si rulmenti si prostii de astea eefmere, da in rest e ok.
la ala, consumul era cam mare, era motor 16v. cat mai consuma acuma un cielo?> |
#4
Posted 16 July 2004 - 17:41
Din cate am auzit eu masinile sunt bunisoare. Asta insensul de masina de familie sau pentru un tanar.
Nu are performante deosebite insa ceea ce ofera este suficient pentru tara noastra. Ai si viteza daca vrei neparat, frane bune, confort cat de cat. Pe langa asta pise pe toate gardurile si service se face peste tot pentru ea. Nu papa prea multa benzina daca nu o forjezi si e aranjat bine motorul. Singura problema este sa nu nimeresti unul care a fost pe taximetrie sau unul uzat. |
#5
Posted 16 July 2004 - 18:40
ai mers vreodata cu cielo? NU este tare in frane (ba chiar este unul din punctele slabe la cielo) iar in oras se poate duce spre 13-14% daca mergi mult prin centru ziua...
|
#6
Posted 16 July 2004 - 19:06
pro:
- pret - piese - mecanici - fiabilitate pe drumurile patriei (mai dai si cu zarul aici, dar sunt alte firme cu renume, pseudo-mioritice, la care dai cu banul ) - dotari bunicele pentru model de varf (dar la pret pe masura) - posibilitatea de GPL din fabrica - avantaj calitate si spatiu portbagaj (parca). CONTRA: - pret (mi se pare, totusi, o masina scumpa) - valoare de ravanzare (raportata la pretul "de nou") - frane slabe - lipsa ABS chiar si din optionale - spatiu interior (cel putin in spate e criminal) - tehnologie invechita (come'on - motor in 8 valve?! Si consuma mai putin?!) - consum criminal pentru un motor de 1500 cc si o masina de - viitor incert (negru) tinand cont de situatia actuala a Daewoo Ro si de concurenta Impresii Personale: - e urata de zbiara - confort slab - caroserie slaba - calitate din ce in ce mai slaba in ultima perioada |
#8
Posted 17 July 2004 - 18:28
Tyby ce vrei sa spui cu caroseria slaba?
Eu am avut un mic accident cu o masina de asta, m-am rasturnat intr-un sant de vreo 3m adancime, masina s-a infipt in bot apoi s-a rasturnat iar eu am scapat doar cu capul spart(destul de tare ce-i drept). Oricum masina nu a suferit tare la caroserie doar ca a sarit motorul de pe ea, inca am mai mers cu ea vreo 20 km pana s-a desprins motorul de cutie. |
#10
Posted 17 July 2004 - 23:21
Am un Cielo din '96 (an bun, zic mecanicii), a implinit recent suta de mii si se tine inca bine. Daca n-as fi avut o problema cu un ulei prost (in speta Aral) care s-a branzit in motor si m-a lasat fara ungere (eu nu sunt genul care sa ridic capota - am mers cu ea pana a ramas pe uscat) n-as fi schimbat mai nimic important. Cu amortizoarele noi se duce din nou in 170 la ora, ca in tinerete, desi e departe de a fi sportiva. Consuma mult (cam 10 in oras, 7 afara) dar e foarte tzapanoasa si suspensiile sunt foarte bine adaptate pentru Romania. E un lucru recunoscut ca e masina confortabila si dotata pentru categoria ei, doar un pic cam vetusta. Pe incercate, e mai comoda decat alte masini mai scumpe si mai noi. E trist intr-adevar ca valoarea de revanzare scade atat de mult, si mi se pare un avantaj pentru cumparator, care de regula ia o masina care valoreaza mai mult decat banii dati pe ea. Cand o voi vinde, sigur voi iesi in pierdere.
|
|
#12
Posted 10 August 2004 - 17:44
cele vechi mi se par mai bune, dar chiar si asa cielo mi se pare o masina destul de buna. ce nu-mi place la ea e faptul ca consuma cam mult. in rest...este o masina fiabila, piese se gasesc (cel putin deocamdata) pe toate drumurile...
|
#13
Posted 11 August 2004 - 01:45
executive. 195/h afisat pe bord. 110000km. nu s-au schimbat amortizoare/bucse/capete de bara
|
#14
Posted 11 August 2004 - 17:24
sunt bune , astea noi au frane foarte bune ( nubira) , personal am 3500 km cu ea fiind noua , consum 11,7 gpl spre constanta ( trebuie sa ma duc sa o reglez) , dar si consumul asta are explicatie ( am mers cu masina incarcata 120-160) frane bune ( am franat pe pod la viziru pe ploaie torentiala din cauza unui idiot cu o caruta care se gasise sa depasesca un camion stationat, am vazut groaza , dar nu a patit nimeni nimica.
Avand in vedere ca un plin de gpl costa 700 k si un drum la mare dus-intors a costat 1,400 k ma declar deplin multumit( a , am mers constant cu aer conditionat). In comparatie cu o solnita care la 150km /h mi se parea instabila la 160 cielo se aseaza pe drum , dar se gaseste careva din masina sa ma F$^#$ la cap sa o las mai moale (asta insemnand 140) Concluzii masina buna , merita banii , chiar daca plasticile din interior mai scartie dar si pretu a scazut de la 12000 cu cat a aparut cielo in romania la 8500 gpl inclus! |
#15
Posted 11 August 2004 - 19:07
Asa e, Cielo se aseaza bine pe drum la peste 150 km/h. PicuTex, iti ocupa mult spatiu gpl-ul in portbagaj?
|
|
#16
Posted 11 August 2004 - 21:14
ce sa va zic , pentru mine e destul dar masini am avut asa :
Oltcit , - spatiu putintel Dacie - ceva mai mult Papuc carosat -wow spatiu , nu gluma Dacie - revenire la normal Cielo -cam ca la oltcit , dar daca ai experienta la inhesuit te descurci , in principiu ocupa portbagajul pana sub geam , ia mult , dar si ramane , oricum pt mine nu e o masina de carat dar incap 3 baxuri de sucuri si vreo 6 sacose incarcate de la metro, so spatiu este ca nu cari toata ziua cu ea! |
#17
Posted 14 August 2004 - 22:49
vreau sami cumpar un cielo din 2000 cu 5500eu 18000km...merita
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users