Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Tourneo Courier - benzina sau diesel?
Last Updated: Feb 21 2015 15:58, Started by
petman
, Nov 16 2014 08:06
·
0
#19
Posted 16 November 2014 - 16:16
Am pus benzina la 5,85 si motorina la 6,2. Am majorat consumul mediu cu 2,5 litri la benzina si 2 litri la motorina.
Benzina = 2.088 € pe an combustibilul vs motorina = 1.709 € pe an combustibilul. Diferenta de aprox 1900 euro la 5 ani. Scad diferenta de la achizitie de 860 euro si imi iese aprox 1000 euro in plus la benzina. Sa zic ca fac o revizie pe an si ma costa mai mult la diesel cu 100 euro fata de benzina si tot ies pe plus cu dieselul cu 600 euro. |
#21
Posted 16 November 2014 - 17:12
Adica?
Eu inclin spre diesel dar... am zis sa mai cer o parere |
#22
Posted 16 November 2014 - 19:23
BV87FFF, on 16 noiembrie 2014 - 17:11, said:
E greu tare cu tine, serios! petman, on 16 noiembrie 2014 - 16:16, said:
Am pus benzina la 5,85 si motorina la 6,2. Am majorat consumul mediu cu 2,5 litri la benzina si 2 litri la motorina. Benzina = 2.088 € pe an combustibilul vs motorina = 1.709 € pe an combustibilul. Diferenta de aprox 1900 euro la 5 ani. Scad diferenta de la achizitie de 860 euro si imi iese aprox 1000 euro in plus la benzina. Sa zic ca fac o revizie pe an si ma costa mai mult la diesel cu 100 euro fata de benzina si tot ies pe plus cu dieselul cu 600 euro. Mai incearca ! |
#23
Posted 16 November 2014 - 19:31
Adica?! Daca am gresit la calcul atunci, cine se pricepe mai bine, sa imi zica unde am gresit.
Iar, BV87FFF, daca nu ai nimic de zis, te rog sa te abtii. Daca te uiti la posturile mele niciodata nu am vorbit numai ca sa ma aud vorbind. Am pus o intrebare pentru ca am vrut si alte pareri privind o motorizare sau alta. |
#25
Posted 17 November 2014 - 02:09
Ti s-a explicat ca in ultimii 5 ani pretul benzinei s-a dublat. Probabil in viitor nu va mai creste chiar atat de mult, dar esti in eroare cand pui pe hartie ca benzina va costa 5.85 lei in 2020. As pune o medie de minim 7 lei / litru pentru benzina, daca nu si mai bine!
In rest n-am avut pe mana motorizarile astea, ma abtin cu gratie. |
#26
Posted 17 November 2014 - 06:32
1. trendul de modificare al pretului la combustibil se va simti si la benzina si la motorina - poate nu in aceeasi proportie - dar nu are rost sa fac scenarii cu cat o sa coste in 2020. Ma intereseaza la pretul mediu de acum care este diferenta dintre cele 2 motorizari.
E ca si cum te-ai insura dar te gandesti peste 10 ani ca poate trebuie sa-i cumperi haine nevestei cu 2 numere mai mari si de unde scoti bani. 2. la prima discutie 13864E diesel si 13084E benzina. Am facut drive cu 1.5TDCi, pare ok dupa ce te pornesti de pe loc. Cred ca voi face drive cu o Fiesta pentru motorul pe benzina ca nu au Tourneo pe benzina la drive test. |
#27
Posted 17 November 2014 - 10:58
Pune un consum la benzina de 10% oras si 6.5% afara, la diesel de 7% oras si 5% afara => o diferenta de peste 2.5L in regim mixt in cond. 75% oras si 25% afara, pune un pret mediu al combustibilului de minim 8ron, trage linie si vezi la ce suma ajungi la 100.000km. Tine cont de revizii (daca intentionezi sa pastrezi masina pt 5 ani si 100k km poti respecta planul de service Ford. cu o revizie la 30k km), tine cont de diferente de pret la achizitie si de val. de revanzare (eu zic minim 1000e,cu toate ca nimeni nu cauta sa cumpere masini din clasa respectiva pe benzina), succes !
Degeaba faci test cu Fiesta 1.0,nu are nici cea mai mica legatura cu masina de mai sus, Tourneo are peste 300kg in plus si aerodinamica de caramida. Edited by ionutMembruAnonimut, 17 November 2014 - 11:06. |
#28
Posted 17 November 2014 - 11:51
Fiesta nu are treaba e mult mai ușoară cutia e etajata diferit. Prețul la benzinar mi se pare mare ar trebui sa existe 1000 euro diferenta între cele două motorizări. Nivelul de echipare este trend? De ce vrei neapărat turneo ce cari pe firma? B-max nu ar fi mai ok?.
|
|
#29
Posted 17 November 2014 - 11:55
Gizas craist!
8% 8000 litri -> 10400€ la 5.85 lei -> 12444€ la 7 lei 6% 6000 litri -> 8266€ la 6.2 lei -> 9800€ la 7.35 lei Acum ai avantaj 2134 euro la 100k, la pretul mai mare ai avantaj 2644 euro. La 8 lei / litru s-ar putea sa dai ochii peste cap. In rest, cum ti s-a spus mai sus, succes la revanzarea unei utilitare cu motor pe benzina in tara lui TDI, |
#30
Posted 17 November 2014 - 12:28
Calmează-te ca poate îți plesnește ceva in tine.
Am cerut o părere privind motorizarea pe benzină si am ajuns la un duel diesel vs benzina. Nu ma interesează acum dacă voi vinde mașina usor sau greu dupa 5 ani sau cand o voi vinde. Am zis ca prefer diesel dar nu am scos din ecuație benzina. Este echipare Trend + parbriz încălzit. Spatiul din portbagaj, modul de încărcare si podeaua plata ma ajuta si bmax e altceva. |
#31
Posted 17 November 2014 - 12:53
1.Motorul diesel are ca principal avantaj cuplul mult mai mare fata de un''benzinar'' de aceeasi cilindree ( aspirat ) , in cazul tau diferenta de cuplu e de doar 20 Nm, practic insesizabila . Votez pentru cei 25 CP in plus ai benzinei !
2. Iarna nu-i ca vara ...dieselul o sa se incalzeasca mult mai greu , mai ales daca faci drumuri scurte , avantaj benzina! Edited by rocaddy, 17 November 2014 - 13:18. |
#32
Posted 18 November 2014 - 17:30
Daca mai aveam vreun interes privind motorul pe benzina, dupa ce am primit costurile cu reviziile, m-am linistit. Intretinerea la benzina este mai scumpa cu 50Euro la reviziile simple si cu 70 Euro la reviziile care implica schimbarea bujiilor (pentru benzina)/filtrului de combustibil (pentru diesel).
Diesel va fi. |
#33
Posted 18 November 2014 - 18:08
petman, on 16 noiembrie 2014 - 08:06, said:
Salut, Am nevoie de o masina pentru familie si pentru firma si sunt hotarat 95% pe Ford Tourneo Courier. TourneoCourier_25.jpg TourneoCourier_26.jpg Singura dilema a mea este daca sa aleg intre: - benzina 1.0 Ecoboost 100CP Urban 6.8 / Extra 4.7 / Mixt 5.4 Viteza maxima 173 / 170Nm intre 1400 - 4000 rpm Acceleratie 0-100kmh 12.3 / Acceleratie 50-100kmh 9.2 Greutate masina 1185kg sau - diesel 1.5 TDCI 75CP DPF Urban 4.7 / Extra 3.7 / Mixt 4.1 Viteza maxima 157 / 190Nm intre 1700 - 2000 rpm Acceleratie 0-100kmh 16.0 / Acceleratie 50-100kmh 11.5 Greutate masina 1205kg Diferenta de pret la acelasi nivel de echipare aprox. 800 Euro cu tva. Masina va rula cam 15-20k km pe an (urban cam 75%) plus concedii. Uneori va fi incarcata cu maxim 200kg pentru 150km dar fara excese. Am facut drive test cu 1.5TDCI si se misca decent fara accente de sportivitate (pe care oricum le-am pierdut in timp). Acum am un Ford Fusion pe gaz (1.6 100CP) si cam pe acolo se simte masina. Ma intereseaza pareri legate de motorul pe benzina - cei care l-ati condus pe Fiesta sau pe Focus - pareri, probleme, etc. Multumesc. |
|
#34
Posted 19 November 2014 - 00:00
petman, on 18 noiembrie 2014 - 17:30, said:
Daca mai aveam vreun interes privind motorul pe benzina, dupa ce am primit costurile cu reviziile, m-am linistit. Intretinerea la benzina este mai scumpa cu 50Euro la reviziile simple si cu 70 Euro la reviziile care implica schimbarea bujiilor (pentru benzina)/filtrului de combustibil (pentru diesel). Diesel va fi. ps: si schimbarea bujiilor e o inginerie? |
#35
Posted 19 November 2014 - 00:03
Nu e o inginerie dar costa mai mult.
Hotărât eram pe diesel dar vroiam si păreri despre benzina. |
#36
Posted 19 November 2014 - 00:13
petman, on 19 noiembrie 2014 - 00:03, said:
Nu e o inginerie dar costa mai mult. Hotărât eram pe diesel dar vroiam si păreri despre benzina. Doar nu te costa nimic! Inca o data te felicit ca iti iei masina noua, si nu sh cum fac mai toti! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users