Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...
 samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!
 Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!

Obiecte vechi și inutile car...
 Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m
 

service Toyota Nord

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
24 răspunsuri în acest subiect

#1
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Buna dimineata, ma confrunt cu urmatoarea problema.
Am o masinuta Toyota Yaris model 2009, cumparata acum 4 ani si 8 luni cu asa-zisa "garantie de 5 ani".
Masina are 27.000 km la bord si am avut mereu grija de ea, si totusi de cateva zile m-am trezit ca merge greu, tureaza greu, nu are putere, e ca si cum as merge mereu cu viteza 1. Evident ca eu nu ma pricep la chestii tehnice, dar se simte clar ca e o problema. Si consumul de benzina a crescut.
M-am dus cu ea la reprezentanta unde au facut o "constatare" care a durat 5 minute, dupa care a venit un nene senin si mi-a zis ca ei "cred" ca ar fi probleme cu ambreiajul, si anume: placa presiune, rulmentul de presiune si discul de ambreiaj. Dar asta fara sa deschida cutia de viteze sau altceva, doar asa ca li se pare lor. Am platit 155 roni "constatarea", asta nu ar fi nimic dar mi-au dat un deviz estimativ, in caz ca cele 3 piese trebuie schimbate, lucrarea insumeaza, cu manopera cu tot, 5000 roni (50 milioane vechi).
Acum eu nu sunt vreun expert, dar lamuriti-ma si pe mine daca gresesc: mi se pare halucinant sa imi spui tu mie ca o masina de 4 ani, cu 27000 km la bord, necesita reparatii de 50 milioane pentru ca zici tu ca vrei sa-mi schimbi 3 piese.
Nu mai spun ca masina e "in garantie" dar cica vezi Doamne garantia nu acopera asa ceva.
Ce ma sfatuiti sa fac? Am mare nevoie de masina, pentru ca am probleme cu amandoi genunchii si multe drumuri, ca altfel de mult renuntam si ramaneam pieton. Ce ma sfatuiti sa fac, sa le fac scandal, sa ii reclam la OPC, sa merg la alt service, si unde?
Multumesc mult.

#2
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.088
  • Înscris: 07.01.2006
Ambreiajul intra la consumabile, nu se poate include in garantia masinii.
5000 RON set ambreiaj + manopera? Enorm! Probabil au confundat Yaris-ul cu vreun model de la Lexus...Posted Image
Mergi si la alt service, sanse mari sa gasesti un pret mai uman.

#3
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.898
  • Înscris: 29.06.2006
poate patineaza ambreiajul, ai obiceiul sa tii piciorul stang pe ambreiaj ca sa schimbi mai repede? imposibil n-ar fi sa patineze....dar totusi cu putin scandal se rezolva pe garantie, nu are voie sa cedeze discul de ambreiaj asa repede si nici nu se poate dovedi. Sa-ti dea hartie scrisa ca e ambreiajul stricat si ca nu se schimba pe garantie, apoi stii ce ai de facut

#4
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.543
  • Înscris: 24.05.2005
Daca e ambreiajul (+ placa si rulment) , nu e acoperit de garantie, decat daca e un defect de fabricatie - cel mai probabil nu e , ci uzura datorata utilizarii.
Manopera e multa in acest caz, o zi sau doua, iar piesele aftermarket sunt cam 500-1000 lei. Mergi la alt service, care insa sa-ti dea garantia manoperei, iar piesele le poti lua de pe net (aceleasi piese care le pune fabricantul sau unele similare calitativ.

Dar intai trebuie sa afli exact care e defectul.

Editat de Quantum, 24 octombrie 2014 - 07:58.


#5
horatziu

horatziu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.012
  • Înscris: 03.11.2006

 Mirela2012, on 24 octombrie 2014 - 07:45, said:

Acum eu nu sunt vreun expert, dar lamuriti-ma si pe mine daca gresesc: mi se pare halucinant sa imi spui tu mie ca o masina de 4 ani, cu 27000 km la bord, necesita reparatii de 50 milioane pentru ca zici tu ca vrei sa-mi schimbi 3 piese.

Depinde cum ti-e norocul. Piesele astea pot pica si pana in 10k km si masina sa aiba doar 4 luni. Si cam pe acolo sunt preturile la reprezentante pentru asa ceva.
Nu inteleg exact de ce nu se face pe garantie, dar probabil din cauza faptului ca ambreiajul de obicei pica din cauza problemelor de exploatare a masinii de catre sofer si e considerat consumabil.

Editat de horatziu, 24 octombrie 2014 - 08:00.


#6
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Eu conduc cu grija, nu tin piciorul pe ambreiaj, nu bruschez comenzile. De asta spun ca nu e normal asa ceva. Plus ca atunci cand am luat masina am ales Toyota tocmai pt ca stiam ca nu se strica, pt ca puteam alege o alta masina cu pret similar (skoda, Logan etc).

#7
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.000
  • Înscris: 27.09.2008
"tureaza greu" nu prea are cum sa fie de la ambreiaj.
La ambreiaj fie aluneca si se tureaza fara sa accelereze decit incetisor fie nu mai decupleaza si ai probleme sa bagi in viteza (dar cind e intr-o viteza anume merge absolut normal).

Daca nu iese fum pe undeva (cutie/ambreiaj/frine/etc) atunci problema e la motor.

#8
boooggy

boooggy

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 496
  • Înscris: 23.05.2004
recomand gtc auto.

#9
FAP

FAP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.212
  • Înscris: 07.09.2009
In ultima vreme ambreiajele cad ..."ca mustele" ! Sub deviza "ecologic" le fac acum din materiale de 2 lei ! In realitate datorita vanzarilor destul de slabe ale masinilor producatorii si service-urile te rup la piese de schimb si manopera ! Indiferent cum ar fi nu este normal sa schimbi ambreiajul la 27.000 ! La Daciile vechi se schimbau ambreiajele la peste 150.000 km.Oricum ar fi eu as face reclamatie la OPC ! Eu incerc de mult timp sa spun ca Toyota nu mai e ce a fost !
1) Mergi si la alt service !
2) Daca nu e ambreiajul te duci la Toyota si iti ceri banii inapoi !
3) Daca e ...cumpara piesele de altundeva mergi la un service bun(nu reprezentanta) si vei iesi la jumatate de pret !!!

#10
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.000
  • Înscris: 27.09.2008

 FAP, on 24 octombrie 2014 - 08:51, said:

2) Daca nu e ambreiajul te duci la Toyota si iti ceri banii inapoi !

Banii pe expertiza, poate, cu greu.

#11
bog4u

bog4u

    @Român

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.035
  • Înscris: 20.12.2007
La Toyota Pitesti sunt reduceri consistente pentru masinile din perioada 2006-2011: piese+ manopera(undeva la 25%) .
Am fost la revizie cu Yarisul meu acum cateva zile si cat am asteptat in show-room am analizat ofertele de pe pliante .
Un disc de ambreiaj era undeva la 700 ron ..cu tot cu placa si manopera nu cred ca trece de 1200 ron.
Poti telefona la Pitesti , oricum garantia se ofera in toate service-urile Toyota.

#12
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 28.558
  • Înscris: 06.02.2006
Descrierea ta cu "se tureaza greu" nu se potriveste absolut deloc cu ce ti-au spus cei de la reprezentanta.

Conduci cumva cu piciorul stang "sprijinit" de pedala de ambreiaj (mai ales ca spui ca ai probleme cu genunchii)? Daca da, e un obicei foarte prost si care-ti poate cauza ceea ce descrii, plus ca-ti uzeaza ambreiajul prematur. IN afara de asta, folosesti mult ambreiajul patinat? E cam ciudat sa pice ambreiajul la km aia, in afara cazului in care nu ai obiceiurile de mai sus. La un service de bun simt (care sa-ti ofere si garantie la manopera + piese) nu ar trebui sa te coste nici macar jumatate din suma pe care ai spus-o.

#13
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.543
  • Înscris: 24.05.2005
Eu am avut numai experiente foarte bune cu produsele Toyota in Romania (vreo 5 bucati) - nu li s-a stricat nimic, dar chestiile care se uzeaza e normal sa le schimbi.

Editat de Quantum, 24 octombrie 2014 - 12:23.


#14
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Multumesc mult pentru raspunsuri.:)
@Real Thing: Nu, nu conduc cu piciorul pe ambreiaj si nici cu ambreiajul patinat. Problemele cu genunchii nu ma lasa sa merg mult pe jos, dar imi pot misca piciorul de pe ambreiaj. :)
@Quantum: total de acord ca trebuie schimbate consumabilele, dar NU intreg kitul de ambreiaj, NU dupa 27.000 km, NU la pretul asta si NU cand vezi Doamne masina e in garantie.
Am facut deocamdata reclamatie la Toyota si au spus ca se documenteaza si raspund saptamana viitoare. Intre timp voi merge si la alt service sa vad ce spun. Cand o sa ma mai multe date ma intorc la Toyota si vad ce fac, eventual ii amenint cu OPC-ul.

#15
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.543
  • Înscris: 24.05.2005
Eu am schimbat un sigur ambreiaj la o Corolla 5 usi cam la 100.000 km din cate stiu eu, masina pe firma, are vreo 8-10 ani. Aceasta masina nu a avut nicio piesa stricata in toata perioada asta...
Banuiesc ca ai pe cineva pe aproape care se poate uita la tine cand conduci si vede cum schimbi vitezele... si iti poate spune daca tii prea mult piciorul pe pedala.

Cu toate astea oricine mai greseste... asa ca si Toyota poate gresi, deci...
(Eu nu te sfatuiesc sa-i reclami,  pentru ca eu nu reclam niciodata si imi rezolv problemele numai discutand...)

Editat de Quantum, 24 octombrie 2014 - 18:04.


#16
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Ce motorizare are acest Yaris? Cumva 1.0?

#17
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Da, 1.0. De ce?
E vreo legatura cu ambreiajul?

Editat de Mirela2012, 29 octombrie 2014 - 20:45.


#18
vlg

vlg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 40
  • Înscris: 12.01.2007
Cred ca motorul este acelasi cu cel de pe Aygo. La Aygo este o problema generala cu ambreiajul, cedeaza placa de presiune. Dar daca cedeaza placa de presiune, nu se mai poate introduce in viteza. Daca se uzeaza discul de ambreiaj, incepe si patineaza (creste turatia motorului, dar viteza nu), de obicei in treptele mari (4,5) si apoi in treptele mici.
Dupa un timp cei de la Toyota si-au dat seama de problema/greseala de proiectare si au schimbat kitul de ambreiaj (modelul vechi de disc avea diametrul de 180 mm., cel nou de 190 mm).

Editat de vlg, 29 octombrie 2014 - 21:01.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate