Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
HD Voice la Vodafone
Last Updated: Aug 02 2019 21:17, Started by
pro-m-t-u
, Sep 02 2014 16:55
·
0
#91
Posted 23 November 2015 - 20:53
#92
Posted 24 November 2015 - 22:59
Cum îți dai seama ca apelul e HD voice ? Există vreo pictograma care apare în timpul unui apel hd voice ?
|
#93
Posted 25 November 2015 - 00:32
Iti poti da seama dupa cum se aude sau codecul sa fie AMR 12.65.
|
#94
Posted 25 November 2015 - 00:38
Asta cu auzitul e cam relativa dar codecul cum îl aflu ?
MenÈionez că am Samsung Note 4. Edited by Jimnmy, 25 November 2015 - 00:39. |
#95
Posted 25 November 2015 - 00:54
*#0011# în timpul apelului și în ultimele linii îți arată codec-ul. AMR înseamnă Voce HD.
|
#96
Posted 25 November 2015 - 01:11
Oricum iti dai seama. Normalul este usor infundat. In HD este un sunet clar, fara fosnetele obisnuite. Se aude aproape ca in realitate.
Un exemplu: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/F6sDRnIIOVI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#97
Posted 25 November 2015 - 08:56
SethNY, on 25 noiembrie 2015 - 00:54, said: *#0011# în timpul apelului și în ultimele linii îți arată codec-ul. AMR înseamnă Voce HD. |
#98
Posted 03 April 2016 - 23:35
Salutare oameni buni! La mine, acum pe Galaxy S7 nu-mi mai merge HD Voice nici pe apelurile Vodafone-Vodafone (sunt în Vodafone) Mai dețin un S4 și un S5, pe care funcționează perfect. Am CSC de Ungaria. Să fie dezactivat din firmware? La S5 am schimbat CSC-ul în BTU cu ODIN și firmware de BTU... Sper că va merge şi la S7...
|
#99
Posted 04 April 2016 - 06:18
MembruAnonim, on 25 noiembrie 2015 - 01:11, said:
Oricum iti dai seama. Normalul este usor infundat. In HD este un sunet clar, fara fosnetele obisnuite. Se aude aproape ca in realitate. Un exemplu: |
#100
Posted 04 April 2016 - 10:55
Referitor la problema mea... Un mic amănunt... Dacă o sun pe soție, pe S5, tot în Vodafone, am observat că la ea se aude HD Voice, pe când la mine... mai înfundat... Așa să se audă totuși din cauza IP68?
|
|
#101
Posted 04 April 2016 - 14:24
La mine cu o cască bluetooth voyager legend de la Plantronics se aude mai bine ca pe orice telefon, am testat și Samsung și HTC și LG.
Edited by benis, 04 April 2016 - 14:25. |
#102
Posted 07 April 2016 - 22:14
dreyfus, on 04 aprilie 2016 - 10:55, said:
Referitor la problema mea... Un mic amănunt... Dacă o sun pe soție, pe S5, tot în Vodafone, am observat că la ea se aude HD Voice, pe când la mine... mai înfundat... Așa să se audă totuși din cauza IP68? Edited by Tehnicianul1970, 07 April 2016 - 22:14. |
#103
Posted 07 April 2016 - 22:21
benis, on 04 aprilie 2016 - 06:18, said:
Un exemplu tras de păr. În nici un caz nu se aude așa prost pe AMR, poate pe un GSM HR și pe un telefon cu un singur microfon. Pe un telefon modern cu AMR (sau, cum e cazul meu, cu o cască performantă, și căștile pot avea mai multe microfoane) și microfoane comparator în nici un caz nu se aude așa. Edited by MembruAnonim, 07 April 2016 - 22:21. |
#104
Posted 14 February 2017 - 11:09
Vad ca de astăzi a apărut și pe Tg Frumos "Hd Voice" pe S5 neo
Scuze ca am redeschis topicul Edited by Gotyc, 14 February 2017 - 11:09. |
#105
Posted 14 February 2017 - 11:36
Cum ți-ai dat seama? Doar din calitatea convorbirii?
|
|
#107
Posted 14 February 2017 - 14:46
Ai firmware de Vodafone?
Știu că numai per CSC de Vodafone arată, de aia întreb |
#108
Posted 15 February 2017 - 15:16
Nu, aveam un "firmware" de la Switzerland (Swisscom).
Acum vad ca nu mai functioneaza... s-a dus... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users