Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Shake proteic pentru a inlocui micul dejun

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
alin84

alin84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 06.03.2007
Lucrez ca programator si incerc sa inlocuiesc micul dejun cu un shake proteic pe care sa-l pot bea in timpul programului. Problema este ca trebuie sa evit produsele lactate, laptele proaspat in mod special. Mai multe persoane mi-au recomandat produsele Herbalife dar acestea se amesteca cu lapte si nu prea le pot folosi. Daca stiti vreo reteta v-as ruga sa ne-o impărtasiti si noua.

#2
fighterkyokushin

fighterkyokushin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 915
  • Înscris: 13.02.2013
Atunci incearca shake proteic din soia sau oua.De ce trebuie sa bei? Poti foarte bine sa mananci 1-2 batoane proteice.

#3
alin84

alin84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 06.03.2007
Vreau un shake cu proteine, de calitate superioara, la care sa adaug si fructe gen zmeura, banane. Vreau doar sa beau cand mi-e pofta fara sa ma opresc sa mananc in timpul programului.

#4
tibi346

tibi346

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 14.02.2010
shake-ul de la Hb se poate face si cu suc natural sau cu iaurt. Folosesc astea mai mult sau mai putin, incepand  din 2001.

#5
alin84

alin84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 06.03.2007

 tibi346, on 24 august 2014 - 19:14, said: