Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Noul Volkswagen Golf Sportsvan

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Ce intrebare e asta? Raspunsul il da creatorul clasei monovolum compacte (Renault cu Megane Scenic):
- platforma tehnica din clasa compacta (mult mai usor de parcat fata de o berlina, deci ideala pentru spatii reduse specifice oraselor moderne)
- modularitate superioara la interior (spatiul interior este mai mare decat in cazul compactelor la dimensiuni asemanatoare si superior sedanurilor)
- portbagaj mai mare decat al compactelor (cu peste 25%) si apropiat/mai mare decat al sedanurilor din clasa superioara
Dupa mine ordinea logica este asta (ma refer la Vw):
- masina mica de oras (!Up sau Polo)
- singur sau cu prietena si iesiri in concediu/natura ocazionale (Golf)- pana in 35 ani. Peste- Passat.
- ai 1 max 2 bebe (Sportsvan)
- 2-3 bebe sau concedii mai lungi la distante mari (Touran)
Nu iau in considerare aici Scirocco, Tiguan, Touareg etc. care se adreseaza altor nevoi de nisa.
Oricum, urmatoarea masina cred ca va fi din clasa asta pentru ca e imbatabila ca modularitate si versatilitate. In Occident e o adevarata moda de cel putin 10 ani clasa asta si au inceput sa apara monovolume si in clasa mica (vezi Peugeot 2008).

#20
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
nu arata ca ar avea 25% spatiu bagaje peste Jetta de exemplu. sau chiar peste golf. plus ca poti rabata scaune la nevoie. ce poti cara atat de des si fara posibilitatea sa rabatezi ?

la VW, parerea mea, merita doar polo si jetta. la scirocco, gti si Touareg mai sunt alternative bune.

#21
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 edi10000, on 30 iulie 2014 - 16:06, said:

Am vazut-o si pipait-o in realitate. Din punctul meu de vedere este cea mai buna optiune in clasa compacta monovolum semi-premium, calitatea materialelor si ergonomia fiind la cote inalte. Am condus si Ford C-Max, Opel Meriva sau francezele (Renault Scenic, Peugeot) si este peste ele la cam toate criteriile importante pentru mine, cu exceptia pretului care este mare pentru clasa asta.

Sunt convins de asta.Nu stiu insa cat de fiabile sunt actualele motoare fabricate de VAG.

 41ex, on 30 iulie 2014 - 20:47, said:

nu arata ca ar avea 25% spatiu bagaje peste Jetta de exemplu. sau chiar peste golf. plus ca poti rabata scaune la nevoie. ce poti cara atat de des si fara posibilitatea sa rabatezi ?

la VW, parerea mea, merita doar polo si jetta. la scirocco, gti si Touareg mai sunt alternative bune.

Skoda Octavia III sedan arata din exterior  ca un autoturism care are 590l volumul portbagajului, fara rabatarea banchetei?Dar versiunea break care 610l volumul portbagajului?
Decat jetta mai bine Skoda Octavia III.Personal as prefera sportsvanul.

#22
DaCosta

DaCosta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 528
  • Înscris: 25.06.2007
Parerea mea despre VAG e c-au luat-o usurel pe urmele francezilor- fiabilitatea lasa de dorit, preturile "consumabilelor" sunt in crestere. N-au decat sa-l coloreze si roz-bombon, asta nu mai e "Volks" Wagen ci Verlierer Wagen.

Edited by DaCosta, 30 July 2014 - 21:52.


#23
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 DaCosta, on 30 iulie 2014 - 21:51, said:

Parerea mea despre VAG e c-au luat-o usurel pe urmele francezilor- fiabilitatea lasa de dorit, preturile "consumabilelor" sunt in crestere. N-au decat sa-l coloreze si roz-bombon, asta nu mai e "Volks" Wagen ci Verlierer Wagen.

Chiar nu inteleg de ce au facut asta.Lipsa calitatii ii determina pe cumparatori sa se orienteze spre alte marci auto.Nu cred ca cei de la VAG nu sunt in stare sa fabrice motoare fiabile, indiferent ca sunt diesel sau pe benzina.Poate ca graba de a iesi pe piata cu un motor nou a precipitat lucrurile in perioada 2006-2012, noile motoare nu au fost testate suficient asa ca au aparut problemele tehnice cu motoarele fabricate in acest interval de timp.Personal, pentru perioada 2006-2012, prefer un motor de Opel decat de VAG, in ceea ce priveste fiabilitatea.

Edited by fredy2007, 03 August 2014 - 09:30.


#24
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
As vrea sa stiu si eu cine imi tot sterge postarile. Moderatorule care esti tu moderator. Data viitoare sa ma anunti in mesaj privat daca si ce stergi.

#25
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
http://www.capital.ro/golf-sportsvan-familistul.html

#26
greierasul

greierasul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 06.10.2006
Multe pareri fara sa conduceti masina... Astazi am avut placerea si am constatat ca este destul de sportiva. Am condus una cu motor diesel de 110 CP si cutie automata. Motorul trage superb si liniar, nu este galagios si consuma foarte putin...circa 5% in oras. Trenul de rulare este setat destul de sport dar filtreaza bine si denivelarile. Frana foarte buna, directia foarte precisa. Vizibilitatea excelenta. Pozitia la volan aproape perfecta, foarte relaxanta. Comenzile foarte bine asezate, materialele bordului bune, la fel ca si designul acestuia. Volanul tesit in partea de jos este pur si simplu superb. Destul de spatioasa. Singurul minus ar fi ca tot ce este inapoi de bord este facut cam cu economie, nu prea seamana a VW-ul pe care-l stiam eu. Panourile de usi se indoaie foarte usor sub apasarea degetului. Bine ca bordul si consola centrala arata opulent chiar cu tenta de lux. De afara masina pare mai mica , mai urata si mai ieftina ca cea din poze. Toata magia apare dupa ce te urci in ea si incepi sa o conduci.  Merita banii ? Daaaa daca privesti prin prisma placerii condusului  si nu daca analizezi atent materialele. S-a departat de conceptul VW si s-a apropiat cumva de BMW.

#27
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Saptamana trecuta am facut 900 km cu un Golf 7 1.6 TdI 4 Motion. A avut consum extraurban de 5.8%, mers 80-110 kn/h. Probabil ca in oras consuma undeva la 8%.

Ma astept ca versiunea combi sa fie mai grea si sa comsumul sa fie o idee mai mare.

#28
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 HEX2FUN, on 12 octombrie 2014 - 07:33, said:

Saptamana trecuta am facut 900 km cu un Golf 7 1.6 TdI 4 Motion. A avut consum extraurban de 5.8%, mers 80-110 kn/h. Probabil ca in oras consuma undeva la 8%.

Ma astept ca versiunea combi sa fie mai grea si sa comsumul sa fie o idee mai mare.

4 Motion inseamna tractiune integrala ceea ce duce la un consum mai mare cu cel putin 1l fata de tractiunea doar pe puntea din fata.Cand rulezi pe zapada, ploaie abundenta sau noroi, este grozav sa ai tractiune integrala.

#29
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
Chiar ma gandeam ca golful plus arata cam la fel din perioda cand se facea Golf 5 chiar si acum cand deja exista Golf 7.

Ps. Mi se pare mie sau Golf 5 si Golf 6 combi sau touring cum o fi, au spatele identic? Wtf?

#30
don_King

don_King

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,049
  • Înscris: 26.11.2001
Am fost aproape de a cumpara acest model, doar lipsa de insistenta a dealerului (discount mic) a facut sa ma duc spre un alt model. Este o masina excelenta, iar faptul ca bancheta din spate poate culisa (cu 13 sau 18cm, nu mai retin exact) face ca spatiul celor din spate sa creasca enorm. O masina de familie super din punctul meu de vedere.

#31
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 don_King, on 24 decembrie 2014 - 11:42, said:

Am fost aproape de a cumpara acest model, doar lipsa de insistenta a dealerului (discount mic) a facut sa ma duc spre un alt model. Este o masina excelenta, iar faptul ca bancheta din spate poate culisa (cu 13 sau 18cm, nu mai retin exact) face ca spatiul celor din spate sa creasca enorm. O masina de familie super din punctul meu de vedere.

Ce ti-ai cumparat pana la urma?

#32
don_King

don_King

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,049
  • Înscris: 26.11.2001
Am cumparat un tourer japonez.

#33
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Am oscilat si eu, intre sportsvan si Jetta facelift, am ramas la jetta, in aceeasi bani, 25000, am luat highline cu xenoane. 2litri, 150 cp. Vine in 4 luni, naiba s-o ia. Am avut 2 golfuri plus, nu- s masini rele, dar sa ceri >25000 euro pe asa ceva mi se pare exotic.
La jetta ce o am acum am schimbat 2 becuri in 150000km, in 3 ani si jumate, am dat cu ea prin toate gardurile, impecabila masina, 4 litri la autostrada si 140 km la ora, vreo 6 si ceva in oras, portbagaj mare. Bate vantul pe la chedare, dar motorul de 2l si 140 cp a facut toti banii. cotiera sofer au proiectat-o mexicanii pt locul din spate, cred, e fixa din fabrica. La asta facelift vad ca au remediat.
Vw cred ca exagereaza cu preturile, daca erau din banii mei, nu luam. Dar cea mai buna masina e aia de firma.

 alexandru_viorel, on 25 iulie 2014 - 14:44, said:


N-am inteles.


Conduc 2.0 TDI-ul 140 cai de pe Skoda Octavia si pot sa-ti zic ca racheta nu e :lol: . Daca mai pui o muiere, 2 copii si cateva kg de bagaje nu stiu zau ce mai storci din motorul ala.

Iar eu am jetta cu acelasi motor si familie ca si tine si mi se pare ca e o masina f buna de concediu, pe autostrazi cu munte mult a facut fata de fiecare data cu brio.
Daca esti invatat cu sute de cai sub capota, poate nu te satisface. Dar raliu cu familia in masina nu stiu cata lume face.

#34
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 don_King, on 10 ianuarie 2015 - 21:32, said:

Am cumparat un tourer japonez.

Mai exact?Daca se poate spune.Posted Image

#35
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007


 denky, on 10 ianuarie 2015 - 23:49, said:

Am oscilat si eu, intre sportsvan si Jetta facelift, am ramas la jetta, in aceeasi bani, 25000, am luat highline cu xenoane. 2litri, 150 cp. Vine in 4 luni, naiba s-o ia. Am avut 2 golfuri plus, nu- s masini rele, dar sa ceri >25000 euro pe asa ceva mi se pare exotic.
La jetta ce o am acum am schimbat 2 becuri in 150000km, in 3 ani si jumate, am dat cu ea prin toate gardurile, impecabila masina, 4 litri la autostrada si 140 km la ora, vreo 6 si ceva in oras, portbagaj mare. Bate vantul pe la chedare, dar motorul de 2l si 140 cp a facut toti banii. cotiera sofer au proiectat-o mexicanii pt locul din spate, cred, e fixa din fabrica. La asta facelift vad ca au remediat.
Vw cred ca exagereaza cu preturile, daca erau din banii mei, nu luam.

Aceeasi parere o am si eu despre VW. Au o imagine buna si profita din plin. Si uite asa isi permit sa ceara pe o masina mai mult decat face. Nu contest ca sunt bune, dar au fost si probleme.
Macar in gama golf mai improspateaza marfa. Insa la Passat, pff, actualul model a aparut in 2005-2006. Si l-au tras de par 10 ani, deh, daca se vinde bine.
S-au dus demult vremurile cand un model nou de masina , era 100% masina noua.
Mai un facelift , apoi peste 3 ani un bord cu instrumente noi, peste inca doi ani motor nou, coafura rezista (aceeasi caroserie). Si uite asa au tras de passat 10 ani. Intre timp au venit 3 generatii de Golf.

#36
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

 tfmercedez, on 11 ianuarie 2015 - 21:19, said:

Macar in gama golf mai improspateaza marfa. Insa la Passat, pff, actualul model a aparut in 2005-2006. Si l-au tras de par 10 ani, deh, daca se vinde bine.

Mie mi-ar fi părut bine să ofere și generația anterioară încă vreo 2-3 ani. :P

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate