Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 

Sfat achizitie bicicleta de sosea

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#19
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Pe lângă faptul că e pretențios, carbonul se poate face praf la șocuri relativ mici. Mă refer la căderi, bușituri, nu la folosire normală, evident. O sprijini de ceva și cade la pământ, te poți trezi cu crăpături sau mai rău. Se freacă de ceva, carbonul se rașchetează ca mâncat de molii.

Eu personal aș merge pe aluminiu și aș dormi liniștit noaptea. Sau (preferință personală) un cadru clasic din oțel.

În altă ordine de idei, carbon = confortabil? În general oțelul e considerat "confortabil" pentru că flexează elastic foarte bine, dar aluminiul și carbonul sunt prin excelență rigide, de asta și sunt preferate la road, pentru că transmit maxim de forță la pedalare, fără a pierde nimic prin flexare. Nu știu la ce s-ar putea referi cineva când zice confortabil în contextul ăsta.

#20
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Carbonul este confortabil (la carat) daca esti nevoit sa iei bicla in carca si sa o iei la picior. :)
Iarasi este bun la catarari cand parcurgi un traseu de munte din cauza greutatii scazute. Pe plat accelerezi rapid dar muncesti mai mult ca sa ii mentii inertia. Daca prinzi si vant puternic din fata, ala esti.

#21
PhaseZ

PhaseZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.01.2011

View Postwirespot, on 14 august 2014 - 11:50, said:

Pe lângă faptul că e pretenţios, carbonul se poate face praf la şocuri relativ mici. Mă refer la căderi, buşituri, nu la folosire normală, evident. O sprijini de ceva şi cade la pământ, te poţi trezi cu crăpături sau mai rău. Se freacă de ceva, carbonul se raşchetează ca mâncat de molii.

Eu personal aş merge pe aluminiu şi aş dormi liniştit noaptea. Sau (preferinţă personală) un cadru clasic din oţel.

În altă ordine de idei, carbon = confortabil? În general oţelul e considerat "confortabil" pentru că flexează elastic foarte bine, dar aluminiul şi carbonul sunt prin excelenţă rigide, de asta şi sunt preferate la road, pentru că transmit maxim de forţă la pedalare, fără a pierde nimic prin flexare. Nu ştiu la ce s-ar putea referi cineva când zice confortabil în contextul ăsta.

Din pacate nu am avut ocazia sa testez atat de multe modele incat sa-mi fac o opinie proprie, nu am mers decat pe aluminiu asa ca incerc sa citesc cat mai multe review-uri. Pe site-urile oficiale se mentioneaza destul de des..beneficiile unui cadru/furci de carbon la absorbtia vibratiilor dar asta poate fi doar marketing pentru a promova un produs mai scump. Carbonul, am inteles, se poate prelucra pentru ca sa fie mai mult sau mai putin rigid.

Cei de la Bikeradar sunt convinsi ca Boarman-ul este mai comfortabil datorita cadrului din carbon:

"It’s an oft-repeated mantra that carbon fibre provides a damped, more comfortable ride than aluminium. Well, our experience riding the Boardman on our varied test routes suggests that’s the case here, even with a 31.6mm seatpost. The frame and fork – helped by 25mm tyres – did a great job of smoothing out not just general road buzz, but also the sort of more dramatic broken, pitted and potholed surfaces that are part and parcel of British road riding."

"The 2014 SL2000’s ride is just as impressive, just as aggressive and just as pacy as before, but slimmer seatstays have vastly increased long-distance comfort, helped by a quality saddle. The ride may not have the carbon smoothness of Boardman's Team Carbon, but 100-mile sportives will be well within this bike’s compass and they won’t leave your backside battered and bruised – and your personal best might just get better."

Dar sunt cu tine cand spui ca preferi sa dormi linistit noaptea. Si eu la fel, tot spre ceva din aluminiu m-as orienta. Am cautat rapid modele de otel dar am gasit relativ putine si preturi destul de mari. Banuiesc ca merita, daca ai buget si esti dedicat sportului.

Edited by PhaseZ, 14 August 2014 - 12:30.


#22
sraerb

sraerb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 14.08.2014
Salut,

Eu as merge pe Alur700. B'twin nu sunt chiar asa de slabe precum afirma cu lejeritate unii user-i. Eu am un fit 5 si sunt foarte multumit. Desi e mult sub Alur 700 o am de 3 luni si am deja 700 Km cu ea. Cred ca mai fac 4000 -5000 km fara probleme.
Am achizitionat-o la indemnul unui pasionat de biciclete care are vreo 3 Giant-uri in balcon si care mi-a spus ca B'Twin sunt bicicletele cu cel mai bun raport pret calitate.

Am cateva intrebari pentru specialisti:

- De ce nu e bun B'twin? pentru ca scrie B'twin sau ati avut biciclete B'Twin si ati avut probleme? Evident e mai frumos daca scrie mare Cannondale sau Merida sau Orbea sau mai stiu eu ce insa ... la toate astea platesti inevitabil brand-ul.
- E vreun posesor de B'twin care a avut probleme cu bicicleta lui?
- Ce problema are frana montata in spatele pedalierului. Ati mers cu o bicicleta cu frana spate montata similar? Eu nu cred ca pozitia usor anormala a franei spate creaza multe probleme. Cred ca oricum pe vreme proasta e greu sa mergi cu o astfel de bicicleta, cat despre noroi ... de unde ... de pe sosea ... sau vreti sa mergeti cu Alur 700 pe drumuri dezfundate?
- E mai bun un cadru cu cablurile exterioare si cu echipare net inferioara fata de un cadru cu cablaj interior si echipare superioara?

Ce nu spune B'twin este daca manetele schimbatoare sunt 105. E esential pentru ca manetele schimbatoare sunt mult mai scumpe decat grupul de pinioane sau franele. Asa cum usor nemultumit sunt de angrenaj care nu e Shimano ci B'twin, insa cred ca se comporta bine.
In plus, la Decathlon poti sa te urci pe bicicleta si sa dai ture cat te tin picioarele prin magazin. Vezi daca marimea e buna, daca pozitia e confortabila, daca pedalatul e usor. La ce magazin de biciclete iti da cineva un Cannondale sau o Merida sa o incerci? Unde ati putut testa bicicletele vreo 2-3 km ca sa vezi daca te simti bine sau nu?
Cred ca dincolo de echipare si brand cel mai important lucru e sa te simti bine pe bicicleta pe care o cumperi.

#23
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,024
  • Înscris: 06.09.2008
E buna acea Btwin 700, nu e nevoie sa ne convingi.
Schimbatoarele sunt 105.

Privind discutia aluminiu - carbon, ia aluminiu.
Carbon doar daca ai multi $$$,.. daca nu-ti permiti relativ usor carbon + Ultegra/ Sram Force, ramai la Al.
Plus ce s-a zis mai sus, daca ai carbon trebuie sa fii foarte atent...

Edited by sirgoofy, 14 August 2014 - 13:17.


#24
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

View PostPhaseZ, on 14 august 2014 - 12:29, said:

The frame and fork – helped by 25mm tyres – did a great job of smoothing out not just general road buzz, but also the sort of more dramatic broken, pitted and potholed surfaces that are part and parcel of British road riding."

Bicicletele road sunt pentru suprafețe de bună calitate. Nu cumperi cursieră pe criterii de amortizare la gropi și denivelări. Dacă vrei amortizare iei ciclocross sau alt gen de biciclete... iar metoda de amortizare cea mai ieftină și eficace sunt anvelope cât mai groase, nicidecum carbon.

PhaseZ said:

Dar sunt cu tine cand spui ca preferi sa dormi linistit noaptea. Si eu la fel, tot spre ceva din aluminiu m-as orienta. Am cautat rapid modele de otel dar am gasit relativ putine si preturi destul de mari. Banuiesc ca merita, daca ai buget si esti dedicat sportului.

Ideal este să le găsești pe piața SH, cât mai ieftin posibil (100 de lei), și să investești 400-500 în recondiționare profesionistă. 600-700 pe un cadru din oțel făcut frumos nu e deloc mult. Evident, trebuie să fii extrem de atent când îl iei la diversele caracteristici – hub spacing, filet monobloc, headset, montanți pe cadru, chestii din astea.

View Postsraerb, on 14 august 2014 - 12:38, said:

Am achizitionat-o la indemnul unui pasionat de biciclete care are vreo 3 Giant-uri in balcon

Faptul că a ales Giant, respectiv că le ține pe balcon, nu-l recomandă neapărat ca specialist. :) Dar B'Twin fac într-adevăr (uneori) chestii interesante.

sraerb said:

Evident e mai frumos daca scrie mare Cannondale sau Merida sau Orbea sau mai stiu eu ce insa ... la toate astea platesti inevitabil brand-ul.

Și încă cum... întâmplător sau nu, ai dat ca exemple unele dintre cele mai mari prostituate din industrie. La care poți adăuga Specialized, Giant și Trek, că tot veni vorba.

sraerb said:

- Ce problema are frana montata in spatele pedalierului.

Am spus mai sus. Principalul impediment mi se pare dificultatea de-a regla frâna. Când e plasată sus este extrem de simplu să umbli la ea. Dar în poziția aia... trebuie să stai în genunchi sau să ridici bicicleta pe ceva, apoi că te împiedici de angrenaj și de toate chestiile alea, e o zonă foarte aglomerată.

sraerb said:

- E mai bun un cadru cu cablurile exterioare si cu echipare net inferioara fata de un cadru cu cablaj interior si echipare superioara?

Cablaj interior sau exterior e o chestie pur estetică.

sraerb said:

Ce nu spune B'twin este daca manetele schimbatoare sunt 105.

Corect, trebuie verificat.

#25
PhaseZ

PhaseZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.01.2011
E buna si Alur doar ca a zis ca nu e pe stoc pentru cateva luni. Eu am vazut-o intr-un magazin Decathlon din Franta, nu inteleg de ce aceasta ruptura de stoc in Romania, de obicei se vand cam aceleasi articole in toata reteaua.

Quote

Bicicletele road sunt pentru suprafeţe de bună calitate. Nu cumperi cursieră pe criterii de amortizare la gropi şi denivelări. Dacă vrei amortizare iei ciclocross sau alt gen de biciclete... iar metoda de amortizare cea mai ieftină şi eficace sunt anvelope cât mai groase, nicidecum carbon.

De aceea mi-am pus de 28mm si nu am nici o intentie de a cobori sub aceasta dimensiune. Cand ma gandesc ca sunt unii care merg pe cauciucuri de 18mm.

Referitor la frana, in acel video review ziceau ca au pozitionat frana la fel ca la modele time-trial. Si chiar am cautat la intamplare asemenea biciclete si intr-adevar multe avea puse frana acolo jos din motive de aerodinamica. Intrebarea e daca pe o asemenea bicicleta chiar s-a meritat efortul de a pune frana acolo. Time-trialul e mai mult pe plat si la viteze mai mari, sa zicem ca se justifica. Oare si la o cursiera care oricum nu e pentru curse profesioniste?

Edited by PhaseZ, 14 August 2014 - 14:10.


#26
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Pune-ți întrebarea unde-i frâna la bicicletele din Turul Franței.

#27
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,024
  • Înscris: 06.09.2008

View PostPhaseZ, on 14 august 2014 - 14:06, said:

Time-trialul e mai mult pe plat si la viteze mai mari, sa zicem ca se justifica.
Oare si la o cursiera care oricum nu e pentru curse profesioniste?
Evident :)
Sau crezi ca amatorii vor spune: "- E prea aerodinamica !!"

#28
PhaseZ

PhaseZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.01.2011
Si primele dati cand inveti sa-ti reglezi frana, parca vad ca te alegi cu ceva zgarieturi in dintii de la foi plus nenumarate injuraturi ca n-ai vizibilitate si loc. Ma rog, nu zic ca ar fi asta un motiv de a nu cumpara bicicleta. Dupa 3-4 incercari vezi cum abordezi problema mai bine si oricum teoretic n-ar trebui sa stai toata ziua sa te joci la frane. Mi se pare doar o decizie un pic ciudata. La fel ca si design-ul. Ce e cu top-tube-ul ala patratos:
http://www.decathlon...0d0eb2a24e0.jpg
http://www.decathlon...f406536256c.jpg

Mai vazusem in magazin un alt model, mai scump, ceva de profesionisti, full-carbon pe aceeasi idee, un top-tube patratos insa si mai mare, de fapt avea mai mult o forma triunghiulara. Imi dadea impresia unui bombardier stealth Posted Image.

Edited by PhaseZ, 14 August 2014 - 16:23.


#29
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,024
  • Înscris: 06.09.2008
De acord cu cadrul, cam patratos...asa ceva e pt mtb imo..

Totusi faptul ca ai zero cabluri in partea de sus e Posted Image , bicicleta are un aspect foarte curat !
Si un lucru pozitiv pt acel cadru - probabil e mult mai comfortabil sa o iei pe umar

Edited by sirgoofy, 14 August 2014 - 17:32.


#30
PhaseZ

PhaseZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.01.2011
Imi place modelul acesta: Radon R1 4.0. Au pe stoc fix doar 56-58. E mai ieftina decat Azur-ul(fara transport), aceeasi dotare ca si tot ce s-a mentionat pe aici. Plus ca despre Radon am auzit lucruri bune. Sunt producatori tot germani.
Nu-mi inchipuiam ca stocurile pe 2014 se vor epuiza atat de repede. De acum asteptam pana la sfarsitul anului, sa vedem ce aduc pentru 2015.

#31
melsoft

melsoft

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 15.05.2006
Revista Cycling Active din septembrie 2014 publica un review foarte interesant pt Alur 700...  Am studiat si celelalte oferte: Rose Pro SL 2000, Boardman si Radon R1 4.0, foarte bune ca si plan B, dar Alur 700 e castigatorul ...  Posted Image

Edited by melsoft, 17 August 2014 - 18:57.


#32
gi0

gi0

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,971
  • Înscris: 04.12.2009
Buna ziua tuturor .
Aveti idee unde se gasesc biciclete sh in Constanta ?
Am nevoie de o bicicleta pentru naveta , 12km dus-intors . Traseul este ori prin oras ori pe sosea . Strada 20% cu gropi . Cam 25% panta . Am mai urcat-o pe bicicleta , dar cam gafai la 53 de ani... Macar suspensie pe fata pentru gropi ...
Multumesc.
Cu stima .

#33
alexis4tm

alexis4tm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,393
  • Înscris: 21.02.2007

View Postgi0, on 24 martie 2017 - 14:12, said:

Buna ziua tuturor .
Aveti idee unde se gasesc biciclete sh in Constanta ?
Am nevoie de o bicicleta pentru naveta , 12km dus-intors . Traseul este ori prin oras ori pe sosea . Strada 20% cu gropi . Cam 25% panta . Am mai urcat-o pe bicicleta , dar cam gafai la 53 de ani... Macar suspensie pe fata pentru gropi ...
Multumesc.
Cu stima .

Incearca aici... ai 8 pagini de anunturi, toate din Constanta!

Edited by alexis4tm, 24 March 2017 - 21:00.


#34
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011
Recomand dhs contura sau origin 99 noi!

#35
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,024
  • Înscris: 06.09.2008
+ 1 origin 99

Ce strada e cea cu panta ?

#36
gi0

gi0

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,971
  • Înscris: 04.12.2009
O parte este panta cu gropi , o parte panta asfalt bun . Strada dreapta este buna cam 70% .
Am inaltimea de 1,70m , lungimea interioara a piciorului este 77-78cm , lungimea bratelor de la subbrat pana in mijlocul palmei 61cm .
Ce marime imi trebuie ?
Cate viteze are bicicleta ?
Multumesc .
Cu stima .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate